Galerie (17 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Galerie

Správci:Systém, Grom, ixiik
Popis:Diskuze ke Galerii
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
toto je systémová (oficiální) diskuze
Nástěnka:
Pravidla pro vkládání děl:

1. Posílejte nám na schválení jen obrázky, o kterých máte sami dobré mínění. Galerie slouží pro prezentaci vašeho umění, nikoli jako skladiště všech čmáranic splácaných na koleni. Ovšem i ty mohou být dobré a reprezentativní a tedy galeriehodné, to se nutně nevylučuje.

2. Do galerie patří malby, kresby (tradiční i digitální), ručně dělané sochy, apod. Schvalovacím procesem rozhodně neprojdou fotografie, fotomontáže, fotky tetování, nádobí,...
Posílejte na schválení najednou maximálně dva obrázky. Dokud neprojdou schvalovacím procesem, neposílejte žádné další.

3. Obrázek musí být vaší originální tvorbou. Plagiátorství bude bez debat trestáno trvalým zabanováním.

4. Vkládejte díla v dobré kvalitě. Díla křivá, správně neoříznutá, ušmudlaná, pokrčená, rozostřená, na linkovaném či čtverečkovaném papíře, extrémně malá, atd. nebudou do galerie vpuštěny.
Pokud máte přístup ke skeneru, využijte ho. Pokud využíváte služby fotoaparátu, snažte se o co nejlepší fotografii. Fotografie šikmé, zašedlé, nerovnoměrně osvětlené či rozostřené se přes admina nedostanou. I mizerná fotka se dá zlepšit o několik stupňů kouzly grafických editorů.

5. Do anotace (popisu obrázku) je vhodné přidat formát, techniku i nějaké krátké povídání o obrázku. Hned je obrázek pro diváka o fous jiný. Často lepší. Přestože jde hlavně o obrázek, zkuste si i v anotaci držet úroveň. Pokud bude text k vašemu obrázku obsahovat hrubky a překlepy, budou opraveny adminem.

6. Poslední slovo při schvalování obrázků má galerijní admin (Katanga). Pokud váš obrázek nebude schválen, vždy se dovíte důvod.


Pravidla a doporučení pro vkládání komentářů:

Pokud hodnotíte dílo, věnujte pár minut svého cenného prokrastinačního času sepsání slušného komentáře s důvodem, proč hodnotíte jak hodnotíte. Většina zdejších autorů jsou čmárotvoři, kteří kreslí pro radost. Konstruktivní kritika (pozitivní i negativní) je pro takového autora velice cenná a pomáhá mu posunout se dál.
Základní pravidla pro vkládání komentářů naleznete v komentářovém formuláři u každého obrázku. Dodržujte je, prosím. Zbytečné tlachy mimo téma obrázku budou odstraněny. Pokud vás někdo haní, napište adminovi (Katanze). Jsme tu pro vás a problém za vás vyřešíme.


Mazání děl z galerie:

Díla, která si dlouhodobě (déle než dva týdny od nahrání) drží hodnocení nižší než 2,5* jsou z galerie mazány. Je tedy jen na vás, co si v galerii necháte. Životnost děl, která nezískají žádné hodnocení, posuzuje administrátor dle svého nejlepšího vědomí a svědomí.
Pokud si sami přejete smazat některé ze svých děl z galerie, není nic snazšího než napsat adminovi (Katanze) s prosbou. Mazání je nevratný proces. Proto si tento krok dobře rozmyslete.




Archiv nejlepších děl galerie:
Za každé čtvrtletí bude z galerie vybráno nejlepší dílo daného období.


Rok 2013
Sluneční duch ~ Katanga Ezreal ~ MemphisV

Rok 2014
Lord Vincent Krammer ~ Saidhi Poutníci ~ Sarianne Gobloch ~ Sccion Spejsšip ~ Plumm

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 1132 příspěvků|⇐ 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 ... 57 ⇒|

Kasparek - 17. května 2010 07:28
Kasparek

MegaEdwin 16. května 2010 22:50
Ne byli jsme odhaleni přátelé... teda co to melu žádní přátelé... byli ste odhaleni vy jedny socky aragornský:D ted přišel pán lasombry a udělá tady pořádek! nandej jim to edwííku :-*

:D
NEBERTE DROGY!!! Nikdy! Nikomu! Neberte drogy!

Plumm - 17. května 2010 00:21
Plumm

Nevim sice, co je lasombra, ale určitě nesouhlasim
http://plumm.cz/

MegaEdwin - 16. května 2010 22:50
MegaEdwin

Ty socky to akorat okopirovali z lasombry. Po tom perzekucnim tazeni proti ni tady je to fakt vtipnej krok.

jola - 16. května 2010 12:38
jola

vockoo 16. května 2010 12:09
Co ti není po chuti? Nemusel bys řešit, jestli je to dílo lepší než tamto a různý další malichernosti. Prostě by se ti to líbilo nebo ne. Tobě se sice zamlouvá široká hodnotící stupnice, ale pro amatérskou galerii to je trochu zbytečnost, protože je tu vážně rozmanitá směs děl, co se kvality týče, stejně ve finále hodnotíš ta díla spíš vzhledem k autorovi. Stejně imho mnohem větší roli, než samotné hodnocení, hraje počet hodnotících. Je přece rozdíl, když ti věc ohodnotí sice 5 lidí nejvyšší známkou...a když ti dílo ohodnotí 40 lidí, sic třeba ve výsledku má hodnocení o půl bodu níž. 40 lidem to stojí apoň za to kliknutí. A to je ono :D

Sry, asi to nebude moc srozumitelný, mám trochu rýmu.
Okamžitě si naser! ...a vypadni!

vockoo - 16. května 2010 12:09
vockoo

jola 16. května 2010 10:14
To se mi moc nezdá.
Tadá!

jola - 16. května 2010 10:14
jola

To jediný kliknutí na ku příkladu tlačítko "líbí se mi" by bylo náhodou báječný řešení. Aby dílo zůstalo v galerii, muselo by mít určitý počet kliknutí. A...mohli bychom se vrtáti k anonymitě, poněváč by bylo vskutku irelevantní, kdo kliknul a kdo ne :)
Okamžitě si naser! ...a vypadni!

Plumm - 16. května 2010 02:19
Plumm

vockoo 15. května 2010 23:33
Přesně tak, jak popisuješ, to funguje na humanart.cz a funguje to tam imho dobře. Ale taky je pravda, že je to prostě jinej server, jinak zaměřenej a s uplně jinou kominutou.
http://plumm.cz/

Niam - 15. května 2010 23:55
Niam

vockoo 15. května 2010 23:33
S tím by byl problém , galerie by byla plná příspěvků typu :
..
hlasuju
fajn
atp.

Lidi si najdou cestu jak systém obejít a najdou si jí vždy.
Jak říkám, jediná dallší varianta je zrušit hodnocení nebo udělat prostě kliky. Líbí klinku si, protože mě to zaujalo a jedu dál.
Problém hodnocení je ten, že když už nějaké je, uživatelé z toho mají soutěž. Jááá budu ten s nejlíp hodnocenejma obrázkama atp. Přirozená lidská soutěživost.

vockoo - 15. května 2010 23:33
vockoo

Plumm 15. května 2010 22:43
Ani ne hele. Krom toho, že by se mohlo navrátit zpět k anonimitě hlasování.

Ještě mě napadla jedna věc, ale to asi neprojde a ani nevím, jaké by to mělo následky. Jde o to, že by se hlasovalo spolu s odesíláním příspěvku. Uživatel by tedy nemohl hlasovat, dokud by pod obrázek nenapsal svůj názor (že by odesílal svůj komentář spolu s hodnocením). Hlasovali by tak pouze uživatelé, kteří se nad obrázkem zamysleli a ne ti, co přijdou letmo sjedou obrázek pohledem a dají hodnocení. Navíc by každý uživatel svým způsobem odůvodnil proč dává tolik a tolik bodů a vůbec by se tak zvýšil počet komentářů pod dílem, kterých je méně a méně. O jejich kvalitách lze ale pouze spekulovat. Je to taky nevýhodné co se týče spamu, který by pak mohl vznikat a vůbec by to bylo celé složité. Bůh ví co by se z toho nakonec vyklubalo, protože lidské reakce se dají jen těžko odhadnout.

Hele nechte to tak jak to je. Já prostě nebudu hodnotit, ale budu psát jen komentáře a budem všichni spokojení :).
Tadá!

Plumm - 15. května 2010 22:43
Plumm

vockoo 15. května 2010 22:42
No ne, počkej, máš nějakej návrh, jak to vylepčit?:) Teda kromě návratu ke starý velký stupnici.
http://plumm.cz/

vockoo - 15. května 2010 22:42
vockoo

Jak myslíte.
Tadá!

elister - 15. května 2010 22:36
elister

Plumm 15. května 2010 22:32
Souhlasím. Ty čísla tam jsou čistě pro správce galerie, ne pro hodnocení.
"I don't remember our boiler being nuclear" http://www.collectedcurios.com/sequentialart.php

Plumm - 15. května 2010 22:32
Plumm

voockoo: Právě je to o tom, že všechno bylo nadhodnocovaný, protože lidi si s 10ti stupňovou stupnicí prostě neví rady:) Neumí ji využívat celou. Tak padlo rozhodnutí, že místo čísel bude slovní hodnocení, aby si každej řekl jak se mu to líbí nebo ne a podle toho ohodnotil (ne podle čísla, ale podle slov) no a každý hodnocení by mělo nějakej číselnej ekvivalent, kterej by Niam nebo někomu jinýmu dál umožňoval promazávat ty nejhorší věci - to by byl jedinej symysl a účel toho čísla.

A to, že dvěma obrázkům dáš stejný hodnocení, přitom jeden z nich je lepší, vždyť to přece vůbec nevadí. To by těch stupňů muselo bejt tak 1000 aby si tomuhle zamezil:)
http://plumm.cz/

jola - 15. května 2010 22:19
jola

Niam 15. května 2010 20:05
to je supr nápad. Som za! :)
Okamžitě si naser! ...a vypadni!

Niam - 15. května 2010 20:05
Niam

vockoo 15. května 2010 18:53
Já popravdě bych hvězdičky zrušila úplně a dala tam jen "líbí se mi" a trhněte si, ale není taky neideálnější řešení. Líbí se? Klikneš, nelíbí? Neřešíš...počet líbí se mi jasně ukáže kolik lidí to oceňuje. Navíc kolikrát se ti věc líbí ačkoliv není kvalitně tak dobrá jako jiné.
Problém v dnešní dobře je ten, že lidé se neustále ohánějí demokracií a svobodou slova atp. Znamená to jen to, že každej kdo má do dva tři díru musí něco říct. A právě kvůli takovým lidem vznikají opatření, mění se věci a většinou to je k horšímu pro ty normální uživatele.

vockoo - 15. května 2010 18:53
vockoo

Dříve vlastně lidé hodnotili díla tak, že laici dávali nádhernému, ale přesto nedokonalému dílu 5 hvězdiček a menší laici (nechci říkat normální lidé), kteří tu nedokonalost viděli tomu dali prostě 4. Přesto byl ale průměr blízko k pěti, protože laiků bylo většinou více a i kdyby ne, tak se to hodnocení stejně bude pohybovat nanejvýš na 4.5.

Nyní ale laici dávají stále pět a menší laici již musí dávat 3.8, čímž průměr strhávají na přiměřené hodnocení. To je sice pravda. Jenže ti menší laici vlastně hodnotí jinak než to vidí. Strhnou sice průměrné hodnocení třeba na 4.2, ale normálně by hodnotili za 4.
A není trošku špatné člověku sebrat svůj názor a donutit ho snížit, aby tím srovnal průměr hodnocení?
Tadá!

vockoo - 15. května 2010 18:45
vockoo

Ale vždyť hodnocení MÁ být bráno číselně. Když chci ohodnotit dílo textově, použiji přeci diskuzi a ne hodnocení. Dle mého má být hodnocení postavené jen a výhradně na číslech, kterými se, jakožto doplněk k textovému vyjádření, určuje známka díla, aby mohlo být dílo srovnáno s ostatními.

Ale pokud chci srovnávat dílo pomocí nového hodnocení, tak to prostě nejde, protože jak jsem již psal níže, dám dvěma SKORO stejným dílům ÚPLNĚ stejné hodnocení, přestože to jedno je prostě lepší.

S tím, že byla díla přeceňovaná máš nejspíš pravdu. Mnoho lidí dávalo 5 každému druhému obrázku, ať už byl sebe víc dobrý.
To je ale bohužel chyba zdejších uživatelů. Když už bych chtěl tohle vyřešit, tak bych především zrušil (zničil a zakopal co nejdál to jde) to, že mohou ostatní vidět jak jsem hodnotil. Někteří lidé totiž (vím, je to minimum, ale stále někdo takový je) dají raději dobré hodnocení, aby se s nikým nedostali do křížku (zvlášť, když sem postne obrázek něčí kamarád ze školy a jemu je pak blbý dávat kamarádovi jen 1 hvězdičku), než aby dali hodnocení přiměřené a pravdivé a někoho naštvali. Celkově je tohle blbá funkce. Občas si chci nechat své hodnocení pouze pro sebe...

Prostě bych to nejraději vrátil všechno zpět na začátek, kdy lidé psali sami do komentářů pod svou kritiku jak hodnotili, kdy jsme mohli mnohem různoroději hodnotit a kdy byli lidé na nové obrázky dost přísní, aby prošly jen ty nej.

Polovina mého přání ale bohužel potřebuje lidi, jako byli dřív, což vrátit bohužel nejde. A jak tenhle příspěvek píšu uvědomuji si, že jste hodnocení předělali hlavně kvůli "novější" komunitě, která stále a stále dává nepřiměřenější hodnocení. A když se tak potuluju po dnešní stránce galerie, nevidím žádné nepřiměřeně velké hodnocení. Což znamená, že nová verze nejspíš splňuje svůj účel.

Já ale i přesto chci mít možnost řádně hodnotit a nestrhávat dobrým dílům hodnocení tím, že jim dám pouze 3.8, přestože si zaslouží 4, nebo 4.5 (jen díky tomu teď nemají díla v galeriích přehnaná hodnocení. Protože ti, co dávají 5 jen elitám jsou nuceni strhávat hodnocení 3.8-kou). Vím, že je vám asi jedno co chci já, ale aspoň znáte můj názor.
Tadá!

Niam - 15. května 2010 10:27
Niam

Mě se zdá, že to pořád berete moc číselně.
Celkově mělo hodnocení tohoto typu zajistit větší rozptyl hodnocení. Díla v galerii byla přehodnocována a pak i mnohá, která byla na slabé tři bodíky měla víc jak přes 4. Bohužel se zdá, že všichni stejně hledí jen na číselnou hodnotu popisu.

Stále se tak trochu testuje, pokud tě napadá lepší systém, tak sem s ním a poděl se.

vockoo - 15. května 2010 09:25
vockoo

Mohu se zeptat co vás vedlo k novému systému hodnocení? To staré se mi zamlouvalo tisíckrát víc. Tohle mě nutí dávat stejná hodnocení dílům, kterým bych dal dřív rozdílná a která jsou kvalitně na jiné úrovni.
Dřív, když jsem měl před sebou dobré dílo a další dílo, které bylo podobné, ale věděl jsem, že jedno z nich je lepší, dal jsem jednomu 4.5 a druhému třeba 4.

Takhle musím dát oběma dílům nastejno, přestože jedno je prostě lepší.
Tadá!

murthags - 29. dubna 2010 21:55
murthags

flegos 12. dubna 2010 02:58
co máš proti mě furt??!!
http://4.bp.blogspot.com/-HrxSy0sjtFw/UYAKNLdvlwI/AAAAAAAAAeI/wIlghyI-IUs/s1600/double+fuck+off.gif

Vypisuje se 20 z celkem 1132 příspěvků|⇐ 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 ... 57 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)