Galerie (41 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Galerie

Správci:Systém, Grom, ixiik
Popis:Diskuze ke Galerii
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
toto je systémová (oficiální) diskuze
Nástěnka:
Pravidla pro vkládání děl:

1. Posílejte nám na schválení jen obrázky, o kterých máte sami dobré mínění. Galerie slouží pro prezentaci vašeho umění, nikoli jako skladiště všech čmáranic splácaných na koleni. Ovšem i ty mohou být dobré a reprezentativní a tedy galeriehodné, to se nutně nevylučuje.

2. Do galerie patří malby, kresby (tradiční i digitální), ručně dělané sochy, apod. Schvalovacím procesem rozhodně neprojdou fotografie, fotomontáže, fotky tetování, nádobí,...
Posílejte na schválení najednou maximálně dva obrázky. Dokud neprojdou schvalovacím procesem, neposílejte žádné další.

3. Obrázek musí být vaší originální tvorbou. Plagiátorství bude bez debat trestáno trvalým zabanováním.

4. Vkládejte díla v dobré kvalitě. Díla křivá, správně neoříznutá, ušmudlaná, pokrčená, rozostřená, na linkovaném či čtverečkovaném papíře, extrémně malá, atd. nebudou do galerie vpuštěny.
Pokud máte přístup ke skeneru, využijte ho. Pokud využíváte služby fotoaparátu, snažte se o co nejlepší fotografii. Fotografie šikmé, zašedlé, nerovnoměrně osvětlené či rozostřené se přes admina nedostanou. I mizerná fotka se dá zlepšit o několik stupňů kouzly grafických editorů.

5. Do anotace (popisu obrázku) je vhodné přidat formát, techniku i nějaké krátké povídání o obrázku. Hned je obrázek pro diváka o fous jiný. Často lepší. Přestože jde hlavně o obrázek, zkuste si i v anotaci držet úroveň. Pokud bude text k vašemu obrázku obsahovat hrubky a překlepy, budou opraveny adminem.

6. Poslední slovo při schvalování obrázků má galerijní admin (Katanga). Pokud váš obrázek nebude schválen, vždy se dovíte důvod.


Pravidla a doporučení pro vkládání komentářů:

Pokud hodnotíte dílo, věnujte pár minut svého cenného prokrastinačního času sepsání slušného komentáře s důvodem, proč hodnotíte jak hodnotíte. Většina zdejších autorů jsou čmárotvoři, kteří kreslí pro radost. Konstruktivní kritika (pozitivní i negativní) je pro takového autora velice cenná a pomáhá mu posunout se dál.
Základní pravidla pro vkládání komentářů naleznete v komentářovém formuláři u každého obrázku. Dodržujte je, prosím. Zbytečné tlachy mimo téma obrázku budou odstraněny. Pokud vás někdo haní, napište adminovi (Katanze). Jsme tu pro vás a problém za vás vyřešíme.


Mazání děl z galerie:

Díla, která si dlouhodobě (déle než dva týdny od nahrání) drží hodnocení nižší než 2,5* jsou z galerie mazány. Je tedy jen na vás, co si v galerii necháte. Životnost děl, která nezískají žádné hodnocení, posuzuje administrátor dle svého nejlepšího vědomí a svědomí.
Pokud si sami přejete smazat některé ze svých děl z galerie, není nic snazšího než napsat adminovi (Katanze) s prosbou. Mazání je nevratný proces. Proto si tento krok dobře rozmyslete.




Archiv nejlepších děl galerie:
Za každé čtvrtletí bude z galerie vybráno nejlepší dílo daného období.


Rok 2013
Sluneční duch ~ Katanga Ezreal ~ MemphisV

Rok 2014
Lord Vincent Krammer ~ Saidhi Poutníci ~ Sarianne Gobloch ~ Sccion Spejsšip ~ Plumm

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 1132 příspěvků|⇐ 1 ... 39 40 41 42 43 44 45 ... 57 ⇒|

Mydrim - 19. února 2008 13:01
Mydrim

"Vypadněte z Galerie, než vám tam budu muset zavřít dveře já"

"Pokud ano, budu i já vyjadřovat trvalou nespokojenost s tvým přístupem a zastavím ho svépomocí."

Ou je! Najlepsi diktator detskej fantasy stranky! Mna osobne ale oslovila hlavne tato argumentacia:
"rok a čtvrt starý příspěvek ... vskutku pěkný příklad toho, jak hluboko musíš v tom, co člověk řekl, hledat, než najdeš to, co se ti hodí, že?"

Akoze, nechapem z toho, bravo.
:)

ixiik - 19. února 2008 12:52
ixiik

Že vás to ještě baví.

Nailin přesně shrnula to co se chytám udělat. Vytvořím nová pravidla. Respektive upravím stávající.

Ty pravidla budou představovat to co tu prostě bude.

Konec. Jakékoliv další debaty jsou zbytečné.
Byl jsem na AraLARPu I, II, ... IX, AraPaintBallu I a II, , Castle LARPu II, III, PragoConu 2007, 2008, 2009, CONVENTIcONu 2009, účastnil se akce AraSponzoring Zoo, těším se na NAL :). Jo - Žiju Aragornem, no a?

Plumm - 19. února 2008 12:21
Plumm

apophis 19. února 2008 10:03
OMG...
V tvym příspěvku, na kterej sem odpovídal, si položil tři otázky. Já ti na ně odpověděl. Kdyby si nebyl funkčně negramotnej, pochopil bys je a pochopil bys, že to jako danej fakt neberu. Bral sem to jako danej fakt v době svýho příchodu.
A že to bylo dlouhodobě neaktuální...no tak to je čistě vaše adminská chyba. A později se na to vymlouvat - že uživatelé co tomu věřili jsou vlastně uplný blbci, protože to přece nebylo aktuální! (trochu nadsazeno) - je celkem mimo. Neni to na místě a sypeš si tim popel na svojí hlavu.

A že mi došly argumenty? Heh:D Já mam argument jeden a ten tu opakuju už od samýho začátku. Ale doteď ho asi nikdo nepochopil, nebo já nevim.

k textu pod čarou:
Vypadnout z galerie? Jako proč? Je vidět, že si muj předchozí příspěvek buď nečetl, nebo jenom každou druhou větu. A zrovna tu poslední z druhýho odstavce si evidentně přeskočil.
Čistá demagogie tohle...

Nailin 19. února 2008 10:07
Souhlasim s každou větou.

Saltzhornia 19. února 2008 11:13
Heh, tu poznámku o "alebo" nechápu. to jako narážíš na to, že jsem místo slova "nebo" použil slovo "a"? Dyť je to od mydrima výčet možností, takže prostě poměr slučovací, né vylučovací. Proto "a". Jinak nechápu co si tou poznámkou myslela.

Diskutovat o konkrétních komentářích pod nějakym konkrétnim obrázkem mi přijde zcestný a nebudu to komentovat. Myslíš snad, že nevim jakej mam názor, nebo dokonce, že lžu, když ho tu prezentuju, protože nějakej komentář v galerce, kde si nestěžuju na to, že to neni scifi ani fantasy, dokazuje opak?:D

btw...proč nejde jít cestou nejmenšího odporu?
http://plumm.cz/

Saltzhornia - 19. února 2008 11:13
Saltzhornia

Tak dost pánové, stále se točíme kolem jednoho a toho samého.

Plume:
slovíčko "alebo" znamená v překadu "nebo, a nebo" smysl tohoto slovíčka ti snad nemusím vysvětlovat. Ostatně, když tak brojíš proti psíkovi v galerii...přečti si svůj komentář ke "Kočičí pohodlí". Tam ti evidentně nefantazy nevadilo.

Grome:
Už jsem se bavili o počítání lidí. Kolik lidí si na galerii ztěžuje víš. A není spokojenost galerií jednoznačně vyjádřena počtem zasílaných děl? Já myslím že je. Jenže ty hledáš zápory, ty klady ti nejdou pod nos. Ostatně na změnu názoru má nárok každý. Dokonce i apo. Byť se mi občas zdá, že podle vás nemá nárok na vůbec nic když je admin.

Pánové, znovu vám opakuji, že být admin není psina, ono totiž nejde jen poslouchat ty hlasité, ale i vědět nebo alespoň odhadnout, co si myslí mlčící zbytek. Znát své uživatele a umět je dobře odhadnout. A nejde jít cestou nejmenšího odporu. Není na světě člověk ten, aby se zavděčil lidem všem. Říká klasik. /a já s ním souhlasím/
I pád na hubu je pohybem vpřed...

apophis - 19. února 2008 10:54
apophis

Grom 19. února 2008 10:46

Lamborghiny jsem neschvaloval já :P

Najednou? Grome, Grome, asi bys měl vědět, že komunitní myšlení mi je mnohem méně cizí, než si ty myslíš.
10 lidí? Tak jinak: kdo v poslední době několika málo týdnů se ohrazuej nad nedodržováním schvalovacích pravidel v Galerii? Plumm, LBSmoke, ty (Grom) ... a dál?

Pokud ti jde o počet lidí, kteří se za současné adminy nebo jejich názory staví, máme tu taky dost lidí.

Budeš stále vyjadřovat nespokojenost s něčím, co nezměníš? Pokud ano, budu i já vyjadřovat trvalou nespokojenost s tvým přístupem a zastavím ho svépomocí.
Jsem obludný fantazák, jenž z temnoty svého doupěte leze kam se mu zachce a kdy se mu zachce.

Grom - 19. února 2008 10:46
Grom

apophis 19. února 2008 10:03
Najdenou tu mluvíš o komunitní galerii, ano hezky ti to Miar naservíroval, ale to je jedno v tom máš pravdu. Že nás je na prstech jedné ruky řezníka je směšný. Dal jsem si tu práci a našel jsem alespoň 10 lidí, kteří se ozvalo proti nefantasy galerii což je pořád víc lidí, než ti, co se ozvali pro. Tak mě napadá jak vypadá levačka s deseti prsty?
Proč by jsme jí nemohli navštěvovat a zároveň vyjádřit nespokojenost?
Ta změna náhledu mě spíš zajímala z tvého pohledu, protože ač je to rok starej příspěvek tehdá si vyhementně prosazoval only fantasy galerii. Zajímalo mě tedy, kdy jsi tak rapidně změnil názor?
Nevím proč tedy na nástěnce funguje 5. bod, když už tedy nemá žádný smysl. Jelikož se v RPG hrách může objevit jakýkoliv předmět nemá tento bod smysl a je snažší napsat uveřejněte cokoliv nakreslíte, než kostrbatým způsobem obhajovat fantastičnost Lamborghiny.
Neodsuzujte masturbaci! Je to SEX s tím, koho máte nejraději.

Nailin - 19. února 2008 10:07
Nailin

Není tohle celé trochu zbytečné? Vytáčíte se navzájem dost vysoko a argumentujete něčím, co sjte používali před pár dny a bylo vám vyvráceno (obě strany, přičemž admini argumentují i silou).
Nechť je uznáno, že tahle galerie má nyní taková a taková pravidla a je čistě komunitní... I zákony se mění, máme reformy, novely... proč by se tedy nemohly změnit pravidla galerie?
Zjistilo se, že je nejvíce funknční, když se schvaluje i to, co zdánlivě není fantasy. Pro mě je tenhle server hlavně o lidech a jak řekl Miar, chci se podívat, co vytvářejí.
Takže admini mohou udělat jednu věc: Tenhle fakt o komunitě a jejích dílech jasně formulovat na nástěnku a oznámit upravení galerijních pravidel.
Uživatelé, kteří chtějí čistě fantasy obrázky pochopí, že tato galerie jim jeich přání nesplní a zaměří se na jinou, nebo ocení díla lidí.

Je nevýslovně dětinské tu slovíčkařit o přispěvcích a nástěnkách minulých. Je to zbytečné a únavné.

Jde hlavně o to, aby si obyčejní lidé, ne profíci, mohli vyzkoušet, jaké to je uveřjnit někde svoje dílo. Ta galerie je tu podle mne halvně proto, aby lidé měli reflexi a kde léep uveřejnit, než na serveru, de mám přátele a známé?
Nebylo by škoda zavrhnout spoustu obrázků jen proto, že nejsou fantasy apod.?
Vím, že tenhle server má design fantasáckého serveru, ale podle mě je na čase tuhle image trochu osvěžit :)

Promiňte neucelenost a gramatiku, ujíždí mi bus do školy :/ :D
Zapomenout co bude příště / a neváhat a znovu jít / ve stínu léta přes strniště / a bosé srdce nezradit

apophis - 19. února 2008 10:03
apophis

Plumm 19. února 2008 00:52
mibvuju bubvinky :P (překlad: miluju bublinky) = probubláváš do této diskuze nástěnku, která po Mydrimově odchodu dlouhodobě nebyla aktuální a bereš ji jako daný fakt? Díky, nechci, tyhle bublinky si užívej o samotě. Patrně ti došly argumenty, když už musíš sahat do minulosti, která je docela dost dost hodně stará, neaktuální a už vůbec neodpovídá ani tomu, jak se Galerie kdy vůbec na Aragornu brala v posledním přibližně půlroce, kdy jsi tu tak aktivní...

Grom 19. února 2008 01:35
rok a čtvrt starý příspěvek ... vskutku pěkný příklad toho, jak hluboko musíš v tom, co člověk řekl, hledat, než najdeš to, co se ti hodí, že? Rok a čtvrt stará reakce o tom, že jsem se s Niam párkrát neshodnul o uveřejnění nějakého díla, kdy navíc Edwin (proboha vy ho berete vážně? kdy? kde? jak? co?) do Galerie mohl mluvit asi tolik, jako když vedete filozofickou debatu s dýní vyřezanou na Halloweena.

Kde nastala změna je tedy asi patrné z náhledu na galerii v tom, že se tu prostřídalo docela dost správců Galerie (adminů), protože takoví skvělí uživatelé jako vy holt neumějí asi nic jiného, než jen přednášet své představy o tom, jak by to mělo vypadat a přitom jsou v krásném počtu co by člověk na prstech levé ruky řezníka spočítal (2, 3, 4, rozhodně ne 5)...

--------------------

Ne, tohle nemá cenu, hrabete se v hodně, hodně starých příspěvcích, oba dva. Vypadněte z Galerie, než vám tam budu muset zavřít dveře já. Díky. Výhružka? Ano, patrně ano. Ale můžete si za to sami. Já s tím rýpáním se v minulosti nezačínal. Když očekáváte od Galerie něco jiného, než v současné době je, proč ji stále navštěvujete? Je to komunitní Galerie...

tenhle argument se tu opakuje pořád a stále dokolečka, začíná být ohraný, ale je jediný správný a konečný. Komu se otevřená komunitní Galerie RPG serveru nezamlouvá, ať kouká jinam a nenadává na to, co tam být má a nemá, když stejně předposlední slovo má admin Galerie a poslední slovo má hodnocení a význam díla v Galerii přibližně po dvou měsících po uveřejnění.
Jsem obludný fantazák, jenž z temnoty svého doupěte leze kam se mu zachce a kdy se mu zachce.

Miar - 19. února 2008 07:06
Miar

Grom 19. února 2008 00:23
Plumm 19. února 2008 00:52
Grom 19. února 2008 01:35
v prvé řadě si myslím, že nic nevířím. mám taky právo k tomu říct svoje
dále mám dojem, že jste mě absolutně nepochopili.
za třetí řečnická otázka to byla a jestli někomu připadá přihlouplá, tak mu to neberu.
a konečně za čtvrté mě vaše reakce dost mrzí. nad LB už jsem zlomil hůl a bohužel nabývám dojmu, že vás můžu směle řadit k němu
chrocht

Grom - 19. února 2008 01:35
Grom

Plumm 19. února 2008 00:52
Abych ti dal za pravdu a ukázal Miarovi, že naše reakce nejsou jen výkřiky do tmy, ale fantasy galerie bylo přáním i samotného velkého šéfa apophise, tak vám zde ukážu úryvek jedné z debat k tomuto tématu.

Edwin3 27. prosince 2006 03:09
edwine tak se s Apem laskavě dohodněte, protože ty tu chrlíš, že tu může být vlastně cokoliv a z druhé strany do mě Apo tlačí že tu chce jen fantasy..potom prosím po mě neházejte kamení. Upřímně řečeno je tohle celkem nevděčná práce, když schválíte vše, lidi na vás ječí že to je hnus a proč to sem pouštím, když to protřídím, ječí na mě zas jiní, že jsem moc přísná a že jsem to sem měla dát. Dohodnetě se prosím mezi sebou apak mi řekněte výsledek, protože tohle je docela nepříjemné a o nervy.


Tákže by mě zajímalo, kde tedy nastala ta ohromná změna v náhledu na věc a rozhodlo se, že se sem může poslat cokoliv?
Neodsuzujte masturbaci! Je to SEX s tím, koho máte nejraději.

Plumm - 19. února 2008 00:52
Plumm

apophis 18. února 2008 10:21
Když jsem sem přišel, stálo tu v koncepci galerie tohle:
"ČO MÔŽEM DO GALÉRIE POSLAŤ?
Svoje vlastné dielo...
..., ktoré tematicky zapadá do fantastiky...
Do fantasy, sci-fi, alebo hororu. Alebo, jednoducho uverejníme hocičo vymyslené, v reálnom svete neexistujúce."

(viz muj příspěvek Plumm - 27. prosince 2007 15:42)
To ve mě vytvořilo představu, že sem patří fantasy, sci-fi a věci v reálnym světe neexistující. Ta představa ve mně zůstala, přestože je tu už napsanýho něco jinýho. Zůstala ve mně, protože taková galerie se mi mnohem víc zamlouvá, než galerie, do který se může poslat uplně všechno.

Nicméně ty tvoje argumenty zní celkem rozumně a nevim jak je vyvrátit. Do galerie tady teda patří uplně všechno, bez omezení (protože neni problém jakejkoliv obrázek zasadit do nějakýho RPG). Nelíbí se mi to a nesouhlasim s tim...ale respektuju to. Páč mi nic jinýho nezbejvá.

Nevim proč ti debata o tematice galerie přijde směšná, mně to naopak přijde jako celkem důležitá věc. Ale už je to asi všechno a můžem to ukončit.

Miar 18. února 2008 19:55
"Mě by zajímalo proč...blabla " - To byla jenom přihlouplá řečnická otázka, nebo na ní chceš slyšet i odpověď?
http://plumm.cz/

Grom - 19. února 2008 00:23
Grom

No řeknu to takhle blablabla, očividně se snažíš opět rozvířit tuto nesmyslnou debatu, kterou jsme uzavřeli. Jak chceš můžem tady o tom rokovat do nekonečna. Nebaví mě pořád dokola psát důvody, proč si myslím, že by to tak mělo být, pro ty méně chápavé, ale budiž. Možná, že by jsme nebyli tolik nespokojení, kdyby tu někteří neměnili názor, tak snadno jako se přesypává písek v přesýpacích hodinách. Ne Niam teď nenarážím na tebe.
Neodsuzujte masturbaci! Je to SEX s tím, koho máte nejraději.

Niam - 18. února 2008 23:35
Niam

Miar 18. února 2008 19:55
Máš bod ... myslím, že jsi hezky shrnul hlavní důvod zdejší galerie.

Miar - 18. února 2008 19:55
Miar

Mě by zajímalo proč lidi jako Grom a Plumm Aragornskou galerii navštěvují. Pokud si člověk chce prohlídnout stovky obrázků s motivy draků a elfek s obouručáky, není problém je najít kdekoliv na netu. Je možnost se k nim vyjádřit a ohodnotit bez rušivého vlivu sportovních aut, chlupatých psíků a ruliček toaletního papíru. O tom přece Aragornská galerie není. O tom Aragorn není. Aragorn je o komunitě. Prohlížím si zdejší obrázky, protože mě zajímá, jak vypadá tvroba mých kamarádů a je mi úplně jedno, jestli je to zrovna perokresba středověkých zbraní nebo vyfocená žába. Grome, Plumme, váš přístup by mě nepřekvapil v případě nějaké profesionální galerie, ale tady mi to příjde dost přehnané.
chrocht

apophis - 18. února 2008 10:21
apophis

Plumm 17. února 2008 09:54

pudl není fantasy, ale RPG typově třeba od Whitewolfu, Werewolf, neboli Vlkodlaci ??? Nemyslíš, e na takovýho pejska by asi vlkodlak slintal jak trpaslík na kudrnatě fousatou trpaslici?

Nebo auto - Lamborghini? Ve světě Shadowrunu by jistě bylo považováno za luxusní sporťák, kterej jsem musel vyhrát, díky tomu, že jsem použil magii na ovládnutí reakcí protivníka...

další příklady netřeba uvádět, tato debata o tématice Galerie je směšná :P
Jsem obludný fantazák, jenž z temnoty svého doupěte leze kam se mu zachce a kdy se mu zachce.

Nailin - 17. února 2008 18:23
Nailin

Niam 17. února 2008 15:15
Tak se to snad rovnou udělá na A4ku :) Trpělivost není silná stránka většiny lidí, vezměme to jako cvičení v ní :D
Zapomenout co bude příště / a neváhat a znovu jít / ve stínu léta přes strniště / a bosé srdce nezradit

Niam - 17. února 2008 15:15
Niam

Nailin 17. února 2008 11:27
O tuhle změnu v bodování jsem pořádala já už kdysi...stějně jako o dělení galerie na sekce...jenže zněma ještě není a proto lidi nemohou počkat..lidská přirozenost-Vše hned.

Nailin - 17. února 2008 11:27
Nailin

Plumm 16. února 2008 18:45
Přednes to v diskusi pro A4... Myslím, že tohle je prozatimní řešení, aby se ze dne na den nepřešlo z pěti na deset hvězdiček :)
Zapomenout co bude příště / a neváhat a znovu jít / ve stínu léta přes strniště / a bosé srdce nezradit

Plumm - 17. února 2008 09:54
Plumm

Gran 17. února 2008 09:23
Dobře, tak si všechny slova "fantasy" nahraď za slovo "RPG" a zbytek textu zůstává stejnej. Ukaž mi člověka, kterej si představí pudla s oholenym zadkem a tanečnici na diskotéce, když mu řekneš spojení "RPG galerie".

"Díky tomu se mohou v Galerii nacházet i díla..." Špatně si mě pochopil. Neříkam, že se tu nacházet nemůžou. Můžou, jasně že jo.
http://plumm.cz/

Gran - 17. února 2008 09:23
Gran

Aragorn.cz ale není "fantasy server". Je to "RPG server", už dlouho, což je dost podstatný rozdíl. Díky tomu se mohou v Galerii nacházet i díla, která nejsou "fantasy" ani trochu, pokud admin rozhodne, že na Arag spadají.

Vypisuje se 20 z celkem 1132 příspěvků|⇐ 1 ... 39 40 41 42 43 44 45 ... 57 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)