Galerie (42 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Galerie

Správci:Systém, Grom, ixiik
Popis:Diskuze ke Galerii
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
toto je systémová (oficiální) diskuze
Nástěnka:
Pravidla pro vkládání děl:

1. Posílejte nám na schválení jen obrázky, o kterých máte sami dobré mínění. Galerie slouží pro prezentaci vašeho umění, nikoli jako skladiště všech čmáranic splácaných na koleni. Ovšem i ty mohou být dobré a reprezentativní a tedy galeriehodné, to se nutně nevylučuje.

2. Do galerie patří malby, kresby (tradiční i digitální), ručně dělané sochy, apod. Schvalovacím procesem rozhodně neprojdou fotografie, fotomontáže, fotky tetování, nádobí,...
Posílejte na schválení najednou maximálně dva obrázky. Dokud neprojdou schvalovacím procesem, neposílejte žádné další.

3. Obrázek musí být vaší originální tvorbou. Plagiátorství bude bez debat trestáno trvalým zabanováním.

4. Vkládejte díla v dobré kvalitě. Díla křivá, správně neoříznutá, ušmudlaná, pokrčená, rozostřená, na linkovaném či čtverečkovaném papíře, extrémně malá, atd. nebudou do galerie vpuštěny.
Pokud máte přístup ke skeneru, využijte ho. Pokud využíváte služby fotoaparátu, snažte se o co nejlepší fotografii. Fotografie šikmé, zašedlé, nerovnoměrně osvětlené či rozostřené se přes admina nedostanou. I mizerná fotka se dá zlepšit o několik stupňů kouzly grafických editorů.

5. Do anotace (popisu obrázku) je vhodné přidat formát, techniku i nějaké krátké povídání o obrázku. Hned je obrázek pro diváka o fous jiný. Často lepší. Přestože jde hlavně o obrázek, zkuste si i v anotaci držet úroveň. Pokud bude text k vašemu obrázku obsahovat hrubky a překlepy, budou opraveny adminem.

6. Poslední slovo při schvalování obrázků má galerijní admin (Katanga). Pokud váš obrázek nebude schválen, vždy se dovíte důvod.


Pravidla a doporučení pro vkládání komentářů:

Pokud hodnotíte dílo, věnujte pár minut svého cenného prokrastinačního času sepsání slušného komentáře s důvodem, proč hodnotíte jak hodnotíte. Většina zdejších autorů jsou čmárotvoři, kteří kreslí pro radost. Konstruktivní kritika (pozitivní i negativní) je pro takového autora velice cenná a pomáhá mu posunout se dál.
Základní pravidla pro vkládání komentářů naleznete v komentářovém formuláři u každého obrázku. Dodržujte je, prosím. Zbytečné tlachy mimo téma obrázku budou odstraněny. Pokud vás někdo haní, napište adminovi (Katanze). Jsme tu pro vás a problém za vás vyřešíme.


Mazání děl z galerie:

Díla, která si dlouhodobě (déle než dva týdny od nahrání) drží hodnocení nižší než 2,5* jsou z galerie mazány. Je tedy jen na vás, co si v galerii necháte. Životnost děl, která nezískají žádné hodnocení, posuzuje administrátor dle svého nejlepšího vědomí a svědomí.
Pokud si sami přejete smazat některé ze svých děl z galerie, není nic snazšího než napsat adminovi (Katanze) s prosbou. Mazání je nevratný proces. Proto si tento krok dobře rozmyslete.




Archiv nejlepších děl galerie:
Za každé čtvrtletí bude z galerie vybráno nejlepší dílo daného období.


Rok 2013
Sluneční duch ~ Katanga Ezreal ~ MemphisV

Rok 2014
Lord Vincent Krammer ~ Saidhi Poutníci ~ Sarianne Gobloch ~ Sccion Spejsšip ~ Plumm

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 1132 příspěvků|⇐ 1 ... 40 41 42 43 44 45 46 ... 57 ⇒|

LBsmoke - 16. února 2008 20:57
LBsmoke

Plumm 16. února 2008 19:01
tady se rozhoduje jenom striktně !"D
LBs.ic.cz

Plumm - 16. února 2008 19:01
Plumm

ixiik 15. února 2008 11:21
k prvnímu odstavci nemam co dodat.

k druhýmu - jen fantasy díla není napsáno nikde.
Je to prostě zvyklost ze všech možnejch fantasy-sci-fi komunit na netu. Když vznikne server, zabývající se fantasy tematikou...a náhodou je jeho součástí i galerie, očekává se, že ona galerie bude taky tematicky zaměřená na fantasy. I když neni napsáno, že tam patří jen fantasy obrázky, drtivá většina (né-li uplně všichni) to považuje za nepsaný pravidlo, že to tak prostě má bejt.

Skutečnost je taková, že:
- Pokud na fantasy serveru bude galerie, která se bude plnit jenom fantasy obrázkama, nebude nikdo, kdo by se proti tomu nějak bouřil. Páč už zaměřením serveru je předem dáno co v ní bude a nemusí to bejt ani nikde napsaný.
- Pokud ale do tý galerie začnou přibejvat i obrázky, který s fantasy nemají nic společnýho, objeví se jedinci, kterým se to líbit nebude, z důvodů, který jsou vysvětlený vejš. Přirozená reakce.

No a teď a tady jde právě o ten druhej bod. Přestože neni jasně psáno, že tu má bejt jenom fantasy/sci-fi se pár jedinců bouří, páč jim nefantasy obrázky narušujou tu jejich představu o galerii na fantasy serveru. Nevidim v tom žádnou vědu:)

Teď prostě záleží na tom, jestli se rozhodnete mít jí čistě fantasy/sci-fi, nebo se rozhodnete, že se to nebude tak striktně dodržovat. V tom případě byste ale měli očekávat přirozenou reakci, že se to občas někomu nebude líbit a připravit se na další diskuze o tom, co tam vlastně patří a co ne. Jako například teď;)
http://plumm.cz/

Plumm - 16. února 2008 18:45
Plumm

No hlavně já nedokážu ohodnotit obrázek, když mam k dispozici 10ti bodou stupnici, která je číselně v rozmezí od 0,5 do 5. Něco takovýho sem ještě v životě neviděl a muj mozek si s tim neumí poradit:D Kouknu na obrázek, řeknu si: "hm, to je tak na sedum z deseti". Jenomže nemůžu tolik dát, protože 7 v týhle stupnici nexistuje. Musim si to jako vůl přepočítat na tu půlbodovou stupnici...tzn 7 = 3,5 bodů.

Stupnice od 0,5 do 5 bodů, která obsahuje 10stupňů mi přijde jako děsná kravina, nezlobte se na mě:D

Když už změnu, tak proč na stupnici 0,5-5 a né na 0-10?
http://plumm.cz/

Grom - 16. února 2008 17:56
Grom

Aife 16. února 2008 17:52
Máš můj souhlas.
Neodsuzujte masturbaci! Je to SEX s tím, koho máte nejraději.

Aife - 16. února 2008 17:52
Aife

Jestli můžu mít výtku... ty usekaný hvězdičky jsou celkem děs... to už by bylo lepčí číselný hodnocení jako na A2 (znáte to, je to přesnější atd..)
Nepouštějte banán!

Grom - 16. února 2008 15:20
Grom

Dart 16. února 2008 15:16
Jistě na tom se schodnem, taky jsme své výhrady oznámil. Jak jsme řekl, nechci to už řešit.
Neodsuzujte masturbaci! Je to SEX s tím, koho máte nejraději.

Dart - 16. února 2008 15:16
Dart

Grom:

Ak dá niekto 5, vyjadruje tým, že dielo je super a nemá čo vytknúť. Je to jeho názor, ktorý nemusí hájiť.

Ak však dávaš 1, znamená to, že máš k dielu jasné výhrady a mal by si vypísať aspoň ich výpis.

V oboch prípadoch je hodnotenie bez jasného komentára úplne o ničom. Prvé ti hovorí, že je to super, ale nevieš čo sa ostatným na diele najviac páčilo etc. V druhom prípade ti síce hovoria, že dielo je o ničom, ale pokiaľ nemáš konštruktívnu kritiku, tak ti to je na dve veci.

Celkovo: Hodnotenie bez riadneho komentára, ktorý jasne hovorí, čo sa hodnotiacemu (ne)páčilo, je o ničom.

Mydrim - 15. února 2008 16:04
Mydrim

omg:)
:)

LBsmoke - 15. února 2008 15:44
LBsmoke

apophis 15. února 2008 14:38
o tom nemluvím mluvím o žebříčku... který určuje co se vejde a co se nevmísí.. podle mě by napoprvé měl každý dostat šanci ale na podruhé by mělo jít vidět zlepšení... a když to neschválit napsat jak udělat aby se to schválilo.... ale prostě tím že tam nervu co se vejde...to je zbytečné..
LBs.ic.cz

apophis - 15. února 2008 14:38
apophis

LBsmoke 15. února 2008 14:30

jde o to, že Aragornská Galerie NENÍ výběr adminských Oblíbených obrázků (jinak známo jako Favorites), tudíž opravdu by neměl procházet cenzurou "adminovi se líbí, adminovi se nelíbí".
Jsem obludný fantazák, jenž z temnoty svého doupěte leze kam se mu zachce a kdy se mu zachce.

LBsmoke - 15. února 2008 14:30
LBsmoke

Niam 15. února 2008 13:50
podle mě si měla správný přístup ale doplatila si na svou shovívavost....
celkově je to tím že to hodně lidem příde jakoby měli admini dost nízký žebříček...

LBs.ic.cz

Niam - 15. února 2008 13:50
Niam

Plumm 15. února 2008 11:11
Plumm 15. února 2008 10:50
Předchozí admin se snažil řešit vše po dobrém, domluvou a tím, že bude na lidi apelovat i jednotlivě. Mnozí to zažili sami...že?
Jenže to nepomohlo a jediným výsledkem bylo to, že i přes mou snahu jsem byla relativním terčem. Neustále mi něco omlacovali o hlavu...ok dělala jsem chyby, ale měnila jsem to, pokud to nebylo dobré.
Jenže křičení po rudém režimu a omezování lidských práve jen proto, že jsem jednou a pak i podruhé za celé své adminství něco dokonce i zakázala...tomi přišloí od uživatelů poněkud nevděčné.
A protože se to táhlo už dlouho..měla jsem chuť hodit to na hrb těm co kritizují, bohužel to nešlo...tyhle problémy mi přijdou zbytečné.

Grom - 15. února 2008 12:05
Grom

ixiik 15. února 2008 11:53
Pro zamezení dalších reakcí a udržení klidu v galerii jsem smazal vše, co jsem k psovi napsal, přestože si za tím stojím.
Neodsuzujte masturbaci! Je to SEX s tím, koho máte nejraději.

Grom - 15. února 2008 12:03
Grom

ixiik 15. února 2008 11:53
Však já netvrdím, že tady chci profi galerii naopak..Vem si třebas výtvory flegose nebo nolokai..Oba nejsou profíci a přesto se mi líbí jejich díla a chválím je.
Nebudem se již nad tím dohadovat, jak jsem již říkal dal jsem jedna jen pro zkorigování hodnocení...Možná je to chyba, ale už to holt zpět nevezmu.
Neodsuzujte masturbaci! Je to SEX s tím, koho máte nejraději.

ixiik - 15. února 2008 11:53
ixiik

Nadhodnocování ale není chybou. Chybou to je od člověka který tomu rozumí. Ne od laika a jistě pochopíš že těch je tu většina. Takže. Pokud do galerie příjde člověk který při prvním spatření je ohromen a neví že tady je chyba a tady je chyba tak dá za pět. Aneb soudí jen podle toho jaký to na něj udělalo dojem.

Opět opakuji. Nejsme žádný profi server zaměřující se na špičkové autory plný renomovanách autorů a jim rovných kritiků.

Uvědomte si to sakra už.

Shodit dílo ze stoju jen proto že dostává dobré známky a kvůli vyholenýmu zadku. To je i pod tvojí úroveň.

Nic ti zatím nezakazuji.
Byl jsem na AraLARPu I, II, ... IX, AraPaintBallu I a II, , Castle LARPu II, III, PragoConu 2007, 2008, 2009, CONVENTIcONu 2009, účastnil se akce AraSponzoring Zoo, těším se na NAL :). Jo - Žiju Aragornem, no a?

Grom - 15. února 2008 11:43
Grom

apophis 15. února 2008 10:58
ixiik 15. února 2008 10:54
Ano mohl jsem tomu dát jen o hvězu méně a jak jsem říkal normálně se řídím pravidlem (dojem+technika)/2 a mám výslednou známku. Někdy přidám někdy o fous uberu to už závisí na sympatiích.
Jak jsem již řekl, dal jsme jedna jednak kvůli tomu, že ten pes je ošklivej (nemám rád tohle vyholování zadků) a jednak, protože mi vadí jeho nadhodnocování. Takže jsem vlastně jen korigoval hodnocení a veřejně se k tomu i přiznal. Nevidím na tom nic špatného, nijak jsem autora neschazoval atd., takže jedině se ho mohlo dotknout moje hodnocení a to už je jeho problém.
Proto si myslím, že zakázat mi do budoucna hodnotit, by byl jednak neférový krok a jednak neodůvodněný nebo se snad chystáš banovat i nadhodnocovatele a ty, kteří k obrázku s chybami napíšou úžasné 5* to bych nedovedl, ixiiku?
Neodsuzujte masturbaci! Je to SEX s tím, koho máte nejraději.

ixiik - 15. února 2008 11:21
ixiik

Plumm 15. února 2008 11:11
Ano a budu to opakovat do te doby nez si lidi uvedomi, ze to tak je :) Opakuji to a budu to opakovat tak dlouho dokud si to neuvedomi vsichni. Otázka vlastnictví jer sporná.
Samozřejmě. Je psáno, že člověk by měl publikovat jen svá díla. Ale bylo to psáno z důvodu toho aby sem endával díla ztažená někde z netu či získaná podobným způsobem. Pokud sem ale dá on dílo své matkiy dělá tak nejspíše s jejím souhlasem. Tím se dostáváme uplně do jiné roviny.

Btw kde přesně je napsáno, že se sem smějí dávat jen fantasy díla? Na nástěnce v galerii není nikde nic takového psáno. Ta je pro mně směrodatná. Pokud narážíš na bod 5 na zdejší nástěnce tak i tam je povolena vyjímka.
Byl jsem na AraLARPu I, II, ... IX, AraPaintBallu I a II, , Castle LARPu II, III, PragoConu 2007, 2008, 2009, CONVENTIcONu 2009, účastnil se akce AraSponzoring Zoo, těším se na NAL :). Jo - Žiju Aragornem, no a?

Plumm - 15. února 2008 11:11
Plumm

ixiik 15. února 2008 10:54
A divíš se, že jsme si v našich hlavách vytvořili asociaci "ixiik - bůh", když máš neustále potřebu zmiňovat, že to TY jseš tady ten admin a že pokud se nám něco nelíbí, máme smůlu? btw, teď si to zopakoval zase, poněkolikátý...

Jestli tou obranou uživatele, kterýmu bylo sníženo hodnocení, teď myslíš toho psíka, tak to je dost nešťastnej případ. Protože ten psík nepatří uživateli, kterej ho přidal, špatnym hodnocením mu teda nikdo žádnou újmu nezpůsobí. Navíc je to dost kontroverzní psík;)...páč podle názoru tak poloviny lidí do galerie nepatří, protože neni fantasy a navíc to ani neni vlastní dílo uživatele.

Když tohle opomenu, tak je jasný, že je dobře, že ho bráníš. To rozhodně nepopíram. Souhlasim s tim.

Každopádně to absolutně nic nemění na mym předchozim příspěvku. Všechny slova z něj platí dál.

apophis 15. února 2008 10:58
Nevim co ti na to mam odpovědět, nevim jakej názor, že to mam akceptovat, jenom konstatuješ fakta, kterejch jsem si vědom:)
http://plumm.cz/

apophis - 15. února 2008 10:58
apophis

Plumm 15. února 2008 10:50

tvůj názor, tak akceptuj názor i druhého ... nikdo nikomu nic nevnucuje, ale jasně je psáno, že co schválí admin, to schválí, pokud to uzná za vhodné.

Galerie na Aragornu je otevřená pro slušná dílka, pro vlastní autorskou práci, ať už je její kvalita jakákoliv. Konečné rozhodnutí, co bude a co enbude zveřejněno je jen a jen na adminovi.

Následná kritika (ať už věcná a užitečná, obyčejná čtivá, nebo jen "jůů, to je klááášnýýý :)") je věc uživatelů, kteří tak klesnou v očích jiných.

To, že Grom dal jednu * je jeho věc, akceptuju to, ixiik taky, vlastně každý to akceptuje jako jeho svobodné rozhodnutí.
Ale (ano, je tu ale, kdo by to čekal, že?) snížil tak své kvality konstruktivního kritika, protože seřezal dílo vlastně jen a jen proto, že ho admin schválil a pustil do světa Aragornské Galerie.

Takový čin není na známku nejnižší.
Každé dílo si zaslouží tolik, na kolik vypadá a na kolik je prezentováno.
Jsem obludný fantazák, jenž z temnoty svého doupěte leze kam se mu zachce a kdy se mu zachce.

ixiik - 15. února 2008 10:54
ixiik

Plumm 15. února 2008 10:41
Mimochodem to že bych byl bůh je z vaší hlavy.. ne moji. Já nic takového o sobě netvrdím.

Jednou jsem admin galerie. Mám pravomoce rozhodovat co v galerii bude a co ne. Stejně tak mám pravomoce tam udržet pořádek. A udržím ho. I kdybych měl vybanovat polovinu uživatelů. Když vidím, že někdo shodí dílo na 1* jen proto, že podle něj není fantasy tak se proti němu ozvu. Pokud to udělá znovu příjdou postihy. Od anulace, přes zákazy až k banu. Konkrétně od Groma mě to mrzí..on ví proč.

Pokud se ti to nelíbí, je to tvoje věc. Bude hůř.

Plumm 15. února 2008 10:50
Ať je to jak to je Niam odešla. To je to podstatné.
Nepotřebuji nic dokazovat. Kdo to neví, ten na to příjde sám. Nikomu sem se neuzvařel. Reaguji tak jak bych reagoval na kohokoliv. Viz hodnocení od Groma. Jako admin chráním uživatele. Uvědomuješ si to, že se ted peru za uživatele? Za to že mu bylo dle mého soudu neprávem sníženo hodnocení? Je to znak špatného admina? Přemejšlej...
Byl jsem na AraLARPu I, II, ... IX, AraPaintBallu I a II, , Castle LARPu II, III, PragoConu 2007, 2008, 2009, CONVENTIcONu 2009, účastnil se akce AraSponzoring Zoo, těším se na NAL :). Jo - Žiju Aragornem, no a?

Vypisuje se 20 z celkem 1132 příspěvků|⇐ 1 ... 40 41 42 43 44 45 46 ... 57 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)