Harry Potter (101 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Harry Potter

Správci:elladan, Sakutzik, Systy
Popis:Pro všechny příznivce i odpůrce této knihy a filmu. a i pro ty ostatní.
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Viděli jste už první část 7. dílu?
Ano23
Ne0
Brzy uvidím!4
Počkám, až to bude na DVD1
Nechci to vidět2
30 celkem
Nástěnka:

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 2442 příspěvků|⇐ 1 ... 99 100 101 102 103 104 105 ... 123 ⇒|

Vesa O´Pilley - 4. září 2007 18:44
Vesa O´Pilley

Deirdre 4. září 2007 14:41
Vidíš, mně to připadá přesně naopak. Podle mě byla jasná 3 i 4, ale 5 podle mého názoru hlavu a patu neměla. Ale jinak beru... Já totiž knížku 5 ještě nečetla. :-( Nemám se k ní jak dostat a kupovat si ji nechci, na to nemám.

Bombargo 4. září 2007 13:27
Já četla jenom 1-4. :-( Kamarádka, která mi HP půjčuje, má 5 a výše zatím zabukovanou, jsem v pořadníku... :-(

Deirdre - 4. září 2007 14:41
Deirdre

Vesa O´Pilley 3. září 2007 11:08
čtyřka měla stejný problém co trojka, spousta toho tam bylo bez vysvětlení a klidně si to mohli odpustit, ale oni tam utrousili třeba větu a nevysvětlili o čem to vlastně mluví. Ale jako jo, jinak to rozhodně šlo.

Naopak dle mého názoru se v tomto zlepšili v pětce, dali tak tlustou knihu do hodinu a půl dlouhého filmu a to ještě tak, že to mělo hlavu a patu.
Ruka se nijak neliší od toho co vytváří. (James O´Baar - Vrána)

Bombargo - 4. září 2007 13:27
Bombargo

Vesa O´Pilley 3. září 2007 11:08
Film 5 som este nevidel ale podla mna z knih je 6 a za nou hned 5,4,2,3,1;-)
I like my weapon how I like my music. Heavy and Metal.

Vesa O´Pilley - 3. září 2007 11:08
Vesa O´Pilley

Flipy 26. srpna 2007 17:00
Grim Vrtoch 26. srpna 2007 17:34
Deirdre 27. srpna 2007 07:09
Ano, to je vše věc názorů. Stejně si myslím, že nejlepší je čtyřka. Do doby filmu HP 4 jsem se o knihy a vlastně ani o HP filmy nezajímala. Pak jsem viděla u kamarádky čtyřku, chytlo mě to, když jsem ale viděla 1-3 říkala jsem si, že se oproti těm předchozím hodně zlepšili. Čtyřka je můj favorit. A tak pětka mi připadá naprosto hrozná, není vtipná (otřepané fráze a známé vtípky mě nedostanou), není překvapivá a není ničím výjimečná. Ale to je můj názor a chápu, že většina se mnou nemusí souhlasit. :-)

Deirdre - 2. září 2007 22:28
Deirdre

hater 1. září 2007 17:48
jsi notorický rejpal, TAK:)
My co aspoň málem uronili slzičku pro Dobbyho a tak, tak nám je to fuk:D (i když v celém HP jsou místy nelogické chyby, ale zase na druhé straně je snadnější najít chyby v dílě když to čteš či vidíš než když to přímo píšeš)
Ruka se nijak neliší od toho co vytváří. (James O´Baar - Vrána)

mariusius - 2. září 2007 17:40
mariusius

Sradovní video na Harryho Pottera

http://youtube.com/watch?v=Tx1XIm6q4r4
!Hotvíls vždy v čele!

Irian - 2. září 2007 17:32
Irian

hater 1. září 2007 17:48
Dovolím si na tebe reagovat a v něčem ti odporovat.

Meč a Neville - v tom máš pravdu :D
Boj Voldemorta a hromady lidí... Víš, stačilo by jedno kouzlo kterym by si omylem strefil někoho ze svejch a bylo by vás míň a to že by si někoho strefil bylo celkem jist páč tam poskakovali a museli dávat pozor na smrtijedský kouzla a to samo o sobě byla docela fuška...
V boji nejsou pravidla a nikdo nerotí jestli použiješ avada kedavra proti smrtijedovi v bitvě :D

A dál už bych to nehrotil. Harrymu za proslovu s Brumbálem asi docvaklo co sou zač relikvie Smrti a musel se jich zbavit... a jinak? to už je harryho věc že se vykašlal na ginny :D
http://havrane.xf.cz - nejlepší stránky vo houbách :)))

hater - 1. září 2007 17:48
hater

tak jsem si prave take pocetl Deathly Hallows (knizku jsem sehnal v prepoctu za 400,- od cestovatele do GB... se slevou ;-) ) a nemuzu si odpustit par jedovatych poznamek ;-)

Jedna se o spoiler, takze kdo jste to necetli, dal nectete ;-)

Ne, ze by to bylo spatne, to v zadnem pripade ;-) autorka to mela pekne vymyslene a bylo to i napinave ;-) prestoze se mi nekdy zdalo, ze se strasne dlouho placaji na jednom miste a v podstate nevi co delat dal ;-) vzdycky se to pohlo diky nejake dalsi udalosti z vnejsku...
V kazdem pripade ten zaver byl vymysleny pekne a myslim, ze tam byla videt i znudenost spisovatelky postavou Pottera ;-)
Rekl bych, ze konec si zaslouzil trochu vice casu ;-) Od chvile, kdy Potter dostal ranu od Voldemorta mi to prislo takove ... ne uplne dodelane ;-)
Malfoyovi jako rodina a jejich postavy si imho zaslouzily vice pozornosti. To jak Neville vytahl z klobouku mec, ktery mel byt v rukach goblina mne take prilis nepotesilo ;-) A nasledny souboj Bellatrix + Voldemort sami proti hromade nepratel na mne taky nezapusobil. Proc bojovali tri proti jednomu, kdyz mohlo dvacet hulek najednou namirit a valit kouzla? ;-) Proc oba dva hlavni zaporaci zemreli? Nestacilo je omracit a strcit do vezeni?
Proc musela matka rozzurena smrti sveho ditete vykonat pomstu a zabit? To je kniha pro deti? Kdyz mi teda nekdo zabije brachu, tak ja ho muzu taky zabit?
Dobra, co bylo dal? Opet se naskyta otazka, proc tam naklusal Harry a musel se utkat v souboji s Voldemortem?? Proc Voldemort netrefil smrticim kouzlem nekoho okolo a nevratilo se mu to jako pri utoku na Harryho? Vsichni prece byli chraneni stejnym kouzlem jako maly Potter, kdyz se za nej obetovala jeho mama. Vsichni byli chraneni, krome Harryho ;-) a ten teda sel na Voldemorta ;-) aby ukazal jak ho vydrti ;-) uzasne.

Pak je oslava a jeste pred koncem musi Potter ukazat Ronovi a Hermione Snapeovy vzpominky. V teto chvili bych si predstavoval neco uplne jineho. Jeden by rekl, ze z Pottera spadlo jeho bremeno a ze bude chtit nejdrive zajit za Ginny a "popovidat" si s ni. Ovsem prednejsi jsou Snapeovy vzpominky. A take jak bude nalozeno s Deathly Hallows ;-)

Kazdy predchozi dil Pottera ma na konci jakesi vysvetleni toho co se stalo. Rozlusteni zahady ;-) rekl bych, ze v tomto poslednim dile to je prednejsi nez zivot postav ;-) ktery v ostatnich dilech pokracuje, ale zde ne.
Respektive zde pokracuje, ale to uz autorku nezajima. Zajima ji vyvrcholeni detektivni zapletky ;-) a ja bych precejen kapku vice ocenil kdyby se o trosicku vice venovala i tem postavam ;-)

uf, ... to bylo dlouhe a urcite zmatene ;-) v kazdem pripade to neberte jakoze se mi to nelibilo ;-) to v zadnem pripade ;-) cetlo se to dobre ;-)

Irian - 31. srpna 2007 22:32
Irian

Saltzhornia 31. srpna 2007 19:07
No právě, to mě ospravedlňuje. Teď už si je plést nebude :-(
Jo jasně, to sem si myslel ale nevěděl jistě :D
http://havrane.xf.cz - nejlepší stránky vo houbách :)))

Flipy - 31. srpna 2007 19:37
Flipy

no pokud vám to nevadí. nebudu se tu ukazovat do té doby než si to taky přečtu.. vím že vám tu budu chybět ale nebrečte....

já se vtátím :D
Pamatujte, že amatéři postavili Noemovu Archu, profesionálové Titanic.

Saltzhornia - 31. srpna 2007 19:07
Saltzhornia

Irian 31. srpna 2007 13:51
Ty si pokud vím plete i vlastní máma :) umřel chudinka Fred, George má jen urvaný ucho od Snapea :)
I pád na hubu je pohybem vpřed...

Irian - 31. srpna 2007 13:51
Irian

Deirdre 31. srpna 2007 07:30
Jo, bylo super jak se Percy obrátil... rodina by už byla kompletní kdyby neztratili Freda nebo George (pletu si je:D)
http://havrane.xf.cz - nejlepší stránky vo houbách :)))

Deirdre - 31. srpna 2007 07:30
Deirdre

Denny 30. srpna 2007 16:54
To že je někdo u toho neznamená že tam umřel:-P Percy dostal rozu a stal se z něj hodný hošánek:)
Ruka se nijak neliší od toho co vytváří. (James O´Baar - Vrána)

Deirdre - 31. srpna 2007 07:30
Deirdre

Irian 30. srpna 2007 22:20
Opravdu hezky shrnuto, mě ale v trojce ani tak nevadil Lupin ale spíš jak to bylo neuvěřitelně chaotické.
Ano je to super sága, je to smutná sága, je to naprosto... no prostě skvělá sága
Ruka se nijak neliší od toho co vytváří. (James O´Baar - Vrána)

Irian - 30. srpna 2007 22:20
Irian

Kámen Mudrců: kniha: no docela dobrý ale takový dost nudný... a ten první rok... no nevim... Ale pěkný :) Film: jo, jde to, pěkný efekty... jako vždy, spoustu toho přeskočeno
Tajemná komnata: Kniha: dobrý, něco jako jednička... Film: super, lepší než jednička, bazilišek, šepot a tak se mi fakt líbí :)
Vězeň z azkabanu: Kniha: líbí se mi víc než předchozí, strach a tak z mozkomorů... Film: Dobrý efekty, jinak hrůza, Lupin mě zklamal :(
Ohnivý Pohár: Kniha: pěkný ale trojka lepší... Film: joo, pokrok nezastavíš :)
Fénixův řád: Kniha: fakt dobrý, smutný ale pěkný. Nemám výtky. Film: dobrý ale zase mi vadí změny, byl jsem na tom včera takže vim jaký to je a mám to v sobě. Zklamal mě zkrácenej boj na ministerstvu :-/
Princ dvojí krve: nemám slov, samozřejmě je mi líto Brumbála ale v sedmičce mi to dojde :)
Smrtící relikvie: Chudáček Snape :( jinak nemám slov... Harry Potter je super sága, sice sou tam mouchy a někdy je to moc pohádkový ale je to prostě good :)

Jinak seriál podporuju :D
http://havrane.xf.cz - nejlepší stránky vo houbách :)))

Denny - 30. srpna 2007 16:54
Denny

Deirdre 29. srpna 2007 11:39
A jo máš pravdu,ale percy byl u toho:P
Kde blb, tam nebezpečno.

Deirdre - 30. srpna 2007 15:05
Deirdre

Sakutzik 30. srpna 2007 14:38
ona byla bez práce a rozvedená, tuším že učila kdysi děti, ty uklízečko. A napadlo ji to protože má fantazii a odmalička psala příběhy pro děti a vyprávěla je
Ruka se nijak neliší od toho co vytváří. (James O´Baar - Vrána)

agarwaen - 30. srpna 2007 14:51
agarwaen

Sakutzik 30. srpna 2007 14:38

podle mě je to něco jako "boží pomoc"
http://bandzone.cz/zixi

Sakutzik - 30. srpna 2007 14:38
Sakutzik

Deirdre 29. srpna 2007 19:24
Tak nějak... :-) Ale mě by dost zajímalo k´jak jí to prostě napadlo.... vždyť ona byla přeci uklízečka tuším.... tak jak jí mohlo tohle napadnout??? nechápu.... podle mě jí to možná někdo poradil....
"Kdo víno má a nepije, kdo hrozny má a nejí je, kdo ženu má a nelíbá, kdo zábavě se vyhýbá, na toho vemte bič a hůl, to není člověk, to je vůl!"

Deirdre - 29. srpna 2007 19:24
Deirdre

Sakutzik 29. srpna 2007 18:02
no mě ty pirátské docela berou a líbí se mi, ale na druhé straně si stejně koupím knížku:))
Ruka se nijak neliší od toho co vytváří. (James O´Baar - Vrána)

Vypisuje se 20 z celkem 2442 příspěvků|⇐ 1 ... 99 100 101 102 103 104 105 ... 123 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)