Hráčská diskuze & Nové rasy (2 strany zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Hráčská diskuze & Nové rasy

Správci:Quirl
Popis:Pokud jste někdy pracovali na příběhu k online nebo živé hře her na hrdiny (DrD, Orp nebo třeba HF) jako Pán jeskyně nebo Pán hry možná jste se setkali s nápadem vytvořením vlastní rasy.Nejedná se jen o tvorbu zkušených Pj, ale i o pro sebe tvořící hráče.
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Která rasa v diskuzi se vám líbí? ...a vyšli by jste si s ní na rande:-)
korgie1
lorkeni8
hůtaufové1
trakurové2
12 celkem
Nástěnka:
(nové) RASY
___________________________________________________________________________
mimochodem...
Vysvětlení jednotlivých charakterů:
Pravý muž (The Real Man) - Hraje drsné postavy válečníků, kteří jsou schopni vyjít v ústrety útočícímu drakovi a přikázat mu, ať zmizne dřív, než příjde k úrazu.
Divadelník (The Thespian) - Je melodramaticky založený, píše sáhodlouhá pojednání o minulosti svch postav a dává se do řeči s každou druhou příšerou v jeskyni.
Mozek (The Brain) - Jeho děsivě geniální postavy jsou schopny rozebrat v podstatě jakoukoli past a přelstít kohokoliv, kdo proti nim zkusí intrikovat.
Magor (The Loony) - Hraje potrhle a ztřeštěně a libuje si v nemístných kanadských žertících.
Munchkin - Hraje mnohdy svoji vlastní hru bez ohledu na úroveň své a ostatních spoluhráčů postav. Neostýchá se občas nahlédnout do papírů PJ nebo lhát mu s vírou, že si ničeho nevšimne.

Příklady:
1.
Oblíbený způsob boje:
Pravý muž - s válečným pokřikem se vrhne do bitevní vřavy
Divadelník - bude taktizovat, parírovat a krýt záda svým přátelům
Mozek - ustoupí, aby mohl vymyslet rafinovaný protiútok
Magor - hodí mečem po nepříteli, pak zaútočí krabicí od pizzy (moje oblíbené :p)
Munchkin - vytasí své nejnovější nindžovské konbo: Smrtící-Úder-Posvátného-Lotosu
2.
Oblíbené přesvědčení:
Pravý muž - hraje většinou postavy zákonně dobré
Divadelník - nepoužívá přesvědčení, protože to omezuje psychiku postavy
Mozek - bývá neutrální, s tendencemi k dobru
Magor - bývá amorální potrhlo (aháá, vy jste mysleli postavu...)
Munchkin - cokoliv, co dává největší bonus
3.
Oblíbená chladná zbraň pro boj zblízka:
Pravý muž - bojuje obouručním mečem nebo sekerou
Divadelník - bojuje rapírem a dýkou levoručkou
Mozek - používá halapartnu nebo kopí
Magor - používá divadelní nože
Munchkin - používá cokoliv, co dává největší bonus (+5? To je pořád málo!)
4.
Oblíbené vrhací zbraně:
Pravý muž - hází oštěpem
Divadelník - hází bolasem
Mozek - hází dýkou
Magor - hází magickými artefakty svých nebohých spoludružinníků
Munchkin - používá cokoliv, co dává největší bonus (+5? To je pořád málo!)
5.
Oblíbený způsob, jak dostat informace ze zajatého nepřítele:
Pravý muž - je ze zajatce vymlátí
Divadelník - bude předstírat, že je na zajatcově straně a že mu chce pomoci
Mozek - pohrozí, že sešle kouzlo ,,Mluv s mrtvými"
Magor - bude zajatci vyprávět trapné vtipy, dokud ho tím nezlomí
Munchkin - se koukne přes rameno Pána jeskyně do jeho poznámek
6.
Oblíbená činnost ve městě:
Pravý muž - dá si velké pivo a občas začne hospdskou rvačku
Divadelník - dá si víno a pídí se po novinách
Mozek - dá si malé slábé pivo a kontroluje pokoj kvůli bezpečnosti
Magor - objedná si melounové daiquiri a občas začne šlehačkovou bitvu
Munchkin - co je to ,,město!"? Ono je ještě něco mimo jeskyni?

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 98 příspěvků|⇐ 1 2 3 4 5 ⇒|

Quirl - 6. prosince 2008 22:04
Quirl

_______________________________________________
Slyšte, sližte!
Soutěž:
Do 1.1.2009 zapněte mozkové závity a vymyslete
nový název rasy (starý název Hůtaufové) více info
si nepřečtete nikde...
1. cena: rozšířený přístup k diskuzi
Vyhlášení soutěže proběhne v den ukončení!
Do té doby zasílejte své nápady na učet Quirl.
_______________________________________________

Flipy - 11. listopadu 2008 13:49
Flipy

řekl bych, že nejhorší možná kombinace 6ti hráčů na rozcestí je
2x munchikin
2x pravý muž
1x 100% magor
+ nezaujatý pozorovatel bez příspěvku do hry...

souboj, který vznikne je veden proti nic netušícím, tupím mobům... kteří mají jediný cíl... a to co nejrychleji umřít.
munchikini a praví muži se vrhnou pobít ona monstra a spamují spoustou jednořádkových vět plných hrubých přestupků vůči českému jazyku... kde se navzájem snaží být tím co má nejlepší skoóré a mezi tou vřavou probíhá nadšený magor, který doplňuje atmosféru tím, jak sype rozzuřeným skřetům do trenek blechy.
:)
Pamatujte, že amatéři postavili Noemovu Archu, profesionálové Titanic.

Quirl - 11. listopadu 2008 11:24
Quirl

To je úplná pravda :) někdy se to tam jednim charakterem hraní úplně množí a to bývá katastrofální.
PS: ty opravdu nevíš co je to melounové daiquiri? každý přece ví co je to melounové daiquiri! copak vám ještě nikdo neřekl co je to melounové daiquiri?! mě opravdu pobuřuje, že nemáte jediné tušení co je to melounové daiquiri! opravdu nevíte co je to melounové daiquiri? to je hrozné... ,ale můžu to dát jako otázku do soutěže na této diskuzi :p!

Flipy - 10. listopadu 2008 23:23
Flipy

6? jednoznačně vede magor! muhehehe:D
ps: co to je za pití?!
lidi... potkat ve hře MAGORA to bejvá krutý...
Jak tak na to ale koukám...

na rozcestí sem zatím potkal :)
Dva 100% pravé muže
Jednoho 200% magora
jednoho 75-95% Munchkina
něco málo divadelníků ale že bych tam potkal mozek? tak to teda ne :D

lidem nejlépe poděkuji tí, že nezmíním jejich jména :D
((to jen tak aby ste se měli čemu zasmát))
Pamatujte, že amatéři postavili Noemovu Archu, profesionálové Titanic.

Quirl - 9. listopadu 2008 11:22
Quirl

Tak je to tu dnes pravděpodobně naposled budu muset odsunout naši debatu nových ras a napsat i opsat několik závěrečných příkladů.

Příklady III.:
5.
Oblíbený způsob, jak dostat informace ze zajatého nepřítele:
Pravý muž - je ze zajatce vymlátí
Divadelník - bude předstírat, že je na zajatcově straně a že mu chce pomoci
Mozek - pohrozí, že sešle kouzlo ,,Mluv s mrtvými"
Magor - bude zajatci vyprávět trapné vtipy, dokud ho tím nezlomí
Munchkin - se koukne přes rameno Pána jeskyně do jeho poznámek
6.
Oblíbená činnost ve městě:
Pravý muž - dá si velké pivo a občas začne hospdskou rvačku
Divadelník - dá si víno a pídí se po novinách
Mozek - dá si malé slábé pivo a kontroluje pokoj kvůli bezpečnosti
Magor - objedná si melounové daiquiri a občas začne šlehačkovou bitvu
Munchkin - co je to ,,město!"? Ono je ještě něco mimo jeskyni?

Quirl - 9. listopadu 2008 10:55
Quirl

Můžu to dát jako Soutěž! :p ...no, ale radši se jen zeptáme. Dám to do nástěnky pokud nám má kdo poradit... :)

Deloran - 8. listopadu 2008 12:02
Deloran

Inteligence:Průměr ale komunikace s ostatními rasami jim dělá problém i když nejsou nepřátelští vůči náhodným návštěvníkům

obratnost:O té se zde nedá moc mluvit,jejich těla jsou moc masivní takže drobné práce jako šití a vyřezávání bi zvládli jen ti zručnější z nich

síla:Jejich největší přednost,většina z nich je schopna jednou rukou zlomit vat dospělému muži

potrava:Mám dojem že jsem nastínil filtrování mořské vody zkrz kostnice v ustech a získávání planktonu+doplnují si jídelníček požíráním mořských řas.

mezirasové vztahy:žijí převážně izolovaně od ostatního světa

(nenapadá tě lepší název rasy?)
Jedna gorila je lepší než deset šimpanzů :O

Quirl - 8. listopadu 2008 08:53
Quirl

Výborně Delorane to by mě nenapadlo. nemám taky náhodou zavíst bestiář. No možná jsi nedoplnil jestli jsou chytří a jajich základní vlastnost (síla,vzručnost a pod.), taky třeba rasové vztahy a co byzajímalo mě : jak se živí :p! Kdyby sis myslel, že ti píšu kvůli nedokonalostem... tak to není jen jsem to z toho nevyčet a zajímá mě to.

Deloran - 6. listopadu 2008 19:59
Deloran

(ještě dodávám)

Zaměstnání:
druid:Vodní magie,boj na střední vzdálenost
bojovník:Boj na blízko,harpuny,šavle,oštěpy
bersekr:Nebojácní,houževnatí mnohem častěji využívají k boji mohutné pěsti a ocas než zbraně

Náboženství:Vodní božstva a božstva přírody
Jedna gorila je lepší než deset šimpanzů :O

Deloran - 6. listopadu 2008 19:52
Deloran

(jeden blbej nápad)

Hůtaufové(lepší název příjmu s otevřenou náručí...)

Základný rysy:Velká hlava,dvě malé oči po stranách hlavy,šedá nebo temě modrá výjmečně i bílá barva kůže,výška zhruba o něco větší než urostlý ork.Dvě mohutné ruce a stejně mohutná placatá ploutev na místo zadních nohou(podobně jako u mořských víl nebo u najád či nagů...)

podrobné rysy:Hlava připúomíná hlavu malé velryby,velká svalnatá postava,na břiše mají nejčastěji světle šedou barvu.Tělo je obvykle pokryto i těžko patrným stříbrným skvrnám.Na temeni hlavy malí otvor(jako u velryb)

oblečení:Obvykle se u nich na oblečení příliš nedbá,obvykle jsou to jednoduché tuniky,nejčastěji světlemodré barvy,u váženějších jedinců se objevují i bílé pláště a šperky z perel a ostatních vzácných věcí,které se dají najít v mořských vodách.

způsob boje:Výjma jejich druidů,kteří ovládají vodní magii většina hůtaufů spoléhá v boji na svoje mohutné tělo a sílu.Pakliže bi byli suchozemskými tvory bezpochybi bi se jim hodila kladiva,řemdichy a podobně,tyto zbraně jsou však ve vodě nepraktické takže místo nich používají,dlouhé i krátké harpuny,oštěpy a místy se objeví i kostěná šavle.SVoje zbraněobvykle opatřují i jedem z jedovatých mořských ryb.

vlastnosti a další informace:
-Každou půl hodinu musí vyplout na povrh a nadechnout se vzduchu stejně jako kytovci
-Nikdy nespí ale za to velmi často odpočívají přičemž se nechávají unášet vodou.
-ve vodě jsou rychlejší než bi se mohlo zdát
-vyznávají přírodu a čas od času utočí na rybářské lodě
-živí se pouze dvěma způsoby 1.cedí vodu zkrz kostnice v tlamě a požírají plankton
2.drtí mořské řasy a konzumují je podobně

Způsob dorozumívání:
Hlasité pískání,jednotlivá slova se udajně rozpoznávají podle intenzity zvuku

Hlava národa:
rada starších

(opět se omlouvám za hrubky)
Jedna gorila je lepší než deset šimpanzů :O

Quirl - 6. listopadu 2008 11:31
Quirl

Těžko říct co s tím... je to tu hlavně pro pobavení. Třeba já vždycky netrpělivě čekám co znovu provede Magor svým spoludružníkům nebo co tentokrát vytasí Munchkin. To mě vždycky hodně pobaví.
Taky už dlouho nikdo další nehlasoval v naší anketě, tak ti co ještě nedali své procento - udělejte to!

Flipy - 25. října 2008 21:50
Flipy

Quirl 22. října 2008 21:29
hmmm... nádhera... :) co s tim?
Pamatujte, že amatéři postavili Noemovu Archu, profesionálové Titanic.

Quirl - 22. října 2008 21:29
Quirl

Příklady II.:
3.
Oblíbená chladná zbraň pro boj zblízka:
Pravý muž - bojuje obouručním mečem nebo sekerou
Divadelník - bojuje rapírem a dýkou levoručkou
Mozek - používá halapartnu nebo kopí
Magor - používá divadelní nože
Munchkin - používá cokoliv, co dává největší bonus (+5? To je pořád málo!)
4.
Oblíbené vrhací zbraně:
Pravý muž - hází oštěpem
Divadelník - hází bolasem
Mozek - hází dýkou
Magor - hází magickými artefakty svých nebohých spoludružinníků
Munchkin - používá cokoliv, co dává největší bonus (+5? To je pořád málo!)
_________________________________________________________
5 a 6 příklad bude uveden příště.

Quirl - 22. října 2008 18:22
Quirl

Hagar 19. října 2008 20:06
JISTĚ! Taky proč né? :p o to zajímavější.

Flipy 21. října 2008 11:07
No, lehce říct - mozek a divadelník se k tobě skvěle hodí, ale tvým gustem je jistojistě pravý muž. Myslim, že nesmrtelnej není povětšinou vůbec (záleží na hráči) i naopak až příliš zranitelný, tedy nemusí být ani hrdinou to jen ty příklady tak vyznívají. Né každá postava by si troufla na draka s holýma rukama :p (viz. nahoře) Ještě... z vlastní zkušenosti tvrdím, že hra s (případně za :)) magorem je mnohem zábavnější! pokud to není myšleno něco jako doslova magor a munchkin dohromady.

Už si připadám jako nějaký věštec nebo rádce

Flipy - 21. října 2008 11:07
Flipy

já většinou hraju za to, na co mam zrovna náladu...
charaktery střídám jak fusekle...
ale že bych hrál zrovna klaďase to se říct nedá...
nesmrtelnej.... ne
nejchytřejší.... ne, pouze na logickou úvahu a nekonvenční řešení.
povětšinou lupič... povahou parchantózní :)
Magor sem já, tak postavu do toho nechci zatahovat... :D
Nemam rád hrdiny.... muhehe:)
tak za co hraju?
Pamatujte, že amatéři postavili Noemovu Archu, profesionálové Titanic.

Hagar - 19. října 2008 20:06
Hagar

No, já volím magora, i když si nejsem jist, že je to to ideální (Zmateně zlá postava, často hádavá, nejlépe hobit válečník :D)

Flipy - 7. října 2008 18:43
Flipy

Aha... tak to já se asi zdržim hlasování... (Asi nehraju hrdinu :P)
Pamatujte, že amatéři postavili Noemovu Archu, profesionálové Titanic.

Quirl - 7. října 2008 15:36
Quirl

VELIKÉ ZMĚNY NAŠÍ VZRŮSTAJÍCÍ DISKUZE!

Mění se název, pojetí, ankety a členové. Pro ty věrné a nové hodlám vylepšit tuto diskusi a proto se mění název na Hráčskou diskuzi... ta stará, ale nadále zůstává.
Diskuze bude obohacena o ilustrace, ale prozatím doplňuji jen několik tématických obrázků odkazem.
1.http://uk.games-workshop.com/thelordoftherings/war-party/images/dwarves-side.jpg
2.http://uk.games-workshop.com/dwarves/tactica/images/art-balin.jpg
3.http://uk.games-workshop.com/dwarves/second-hall/images/art-dwarves-goblins.jpg

Quirl - 7. října 2008 14:49
Quirl

Všem čténářům této diskuse!
Konečně píšu příklady z měsíčníku Dech draka (2/2004)... a jelikož to souvisí i s anketou bude hlasování vynulováno aby jste mohli nově, ale tentokrát informováni dát svůj hlas.

Vysvětlení jednotlivých charakterů:
Pravý muž (The Real Man) - Hraje drsné postavy válečníků, kteří jsou schopni vyjít v ústrety útočícímu drakovi a přikázat mu, ať zmizne dřív, než příjde k úrazu.
Divadelník (The Thespian) - Je melodramaticky založený, píše sáhodlouhá pojednání o minulosti svch postav a dává se do řeči s každou druhou příšerou v jeskyni.
Mozek (The Brain) - Jeho děsivě geniální postavy jsou schopny rozebrat v podstatě jakoukoli past a přelstít kohokoliv, kdo proti nim zkusí intrikovat.
Magor (The Loony) - Hraje potrhle a ztřeštěně a libuje si v nemístných kanadských žertících.
Munchkin - Hraje mnohdy svoji vlastní hru bez ohledu na úroveň své a ostatních spoluhráčů postav. Neostýchá se občas nahlédnout do papírů PJ nebo lhát mu s vírou, že si ničeho nevšimne.

Příklady:
1.
Oblíbený způsob boje:
Pravý muž - s válečným pokřikem se vrhne do bitevní vřavy
Divadelník - bude taktizovat, parírovat a krýt záda svým přátelům
Mozek - ustoupí, aby mohl vymyslet rafinovaný protiútok
Magor - hodí mečem po nepříteli, pak zaútočí krabicí od pizzy (moje oblíbené :p)
Munchkin - vytasí své nejnovější nindžovské konbo: Smrtící-Úder-Posvátného-Lotosu
2.
Oblíbené přesvědčení:
Pravý muž - hraje většinou postavy zákonně dobré
Divadelník - nepoužívá přesvědčení, protože to omezuje psychiku postavy
Mozek - bývá neutrální, s tendencemi k dobru
Magor - bývá amorální potrhlo (aháá, vy jste mysleli postavu...)
Munchkin - cokoliv, co dává největší bonus
_________________________________________________________
...to je prozatím vše, ale pokud vás tyto příklady zaujaly - dejte si do diskuse záložku a počkejte si na příště.
Během následujících čtrnácti dní budu tyto příklady psát ještě dvakrát po dvou a během toho můžete hlasovat do veřejné ankety.
Michal 'Quirl' Nýdr

Quirl - 7. října 2008 13:44
Quirl

Flipy 6. října 2008 20:44
Ten fakt neznám. Ani nemám tušení kolik jich bylo celkem vydáno...

Vypisuje se 20 z celkem 98 příspěvků|⇐ 1 2 3 4 5 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)