Hráčská diskuze & Nové rasy (3 strany zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Hráčská diskuze & Nové rasy

Správci:Quirl
Popis:Pokud jste někdy pracovali na příběhu k online nebo živé hře her na hrdiny (DrD, Orp nebo třeba HF) jako Pán jeskyně nebo Pán hry možná jste se setkali s nápadem vytvořením vlastní rasy.Nejedná se jen o tvorbu zkušených Pj, ale i o pro sebe tvořící hráče.
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Která rasa v diskuzi se vám líbí? ...a vyšli by jste si s ní na rande:-)
korgie1
lorkeni8
hůtaufové1
trakurové2
12 celkem
Nástěnka:
(nové) RASY
___________________________________________________________________________
mimochodem...
Vysvětlení jednotlivých charakterů:
Pravý muž (The Real Man) - Hraje drsné postavy válečníků, kteří jsou schopni vyjít v ústrety útočícímu drakovi a přikázat mu, ať zmizne dřív, než příjde k úrazu.
Divadelník (The Thespian) - Je melodramaticky založený, píše sáhodlouhá pojednání o minulosti svch postav a dává se do řeči s každou druhou příšerou v jeskyni.
Mozek (The Brain) - Jeho děsivě geniální postavy jsou schopny rozebrat v podstatě jakoukoli past a přelstít kohokoliv, kdo proti nim zkusí intrikovat.
Magor (The Loony) - Hraje potrhle a ztřeštěně a libuje si v nemístných kanadských žertících.
Munchkin - Hraje mnohdy svoji vlastní hru bez ohledu na úroveň své a ostatních spoluhráčů postav. Neostýchá se občas nahlédnout do papírů PJ nebo lhát mu s vírou, že si ničeho nevšimne.

Příklady:
1.
Oblíbený způsob boje:
Pravý muž - s válečným pokřikem se vrhne do bitevní vřavy
Divadelník - bude taktizovat, parírovat a krýt záda svým přátelům
Mozek - ustoupí, aby mohl vymyslet rafinovaný protiútok
Magor - hodí mečem po nepříteli, pak zaútočí krabicí od pizzy (moje oblíbené :p)
Munchkin - vytasí své nejnovější nindžovské konbo: Smrtící-Úder-Posvátného-Lotosu
2.
Oblíbené přesvědčení:
Pravý muž - hraje většinou postavy zákonně dobré
Divadelník - nepoužívá přesvědčení, protože to omezuje psychiku postavy
Mozek - bývá neutrální, s tendencemi k dobru
Magor - bývá amorální potrhlo (aháá, vy jste mysleli postavu...)
Munchkin - cokoliv, co dává největší bonus
3.
Oblíbená chladná zbraň pro boj zblízka:
Pravý muž - bojuje obouručním mečem nebo sekerou
Divadelník - bojuje rapírem a dýkou levoručkou
Mozek - používá halapartnu nebo kopí
Magor - používá divadelní nože
Munchkin - používá cokoliv, co dává největší bonus (+5? To je pořád málo!)
4.
Oblíbené vrhací zbraně:
Pravý muž - hází oštěpem
Divadelník - hází bolasem
Mozek - hází dýkou
Magor - hází magickými artefakty svých nebohých spoludružinníků
Munchkin - používá cokoliv, co dává největší bonus (+5? To je pořád málo!)
5.
Oblíbený způsob, jak dostat informace ze zajatého nepřítele:
Pravý muž - je ze zajatce vymlátí
Divadelník - bude předstírat, že je na zajatcově straně a že mu chce pomoci
Mozek - pohrozí, že sešle kouzlo ,,Mluv s mrtvými"
Magor - bude zajatci vyprávět trapné vtipy, dokud ho tím nezlomí
Munchkin - se koukne přes rameno Pána jeskyně do jeho poznámek
6.
Oblíbená činnost ve městě:
Pravý muž - dá si velké pivo a občas začne hospdskou rvačku
Divadelník - dá si víno a pídí se po novinách
Mozek - dá si malé slábé pivo a kontroluje pokoj kvůli bezpečnosti
Magor - objedná si melounové daiquiri a občas začne šlehačkovou bitvu
Munchkin - co je to ,,město!"? Ono je ještě něco mimo jeskyni?

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 98 příspěvků|⇐ 1 2 3 4 5 ⇒|

Flipy - 6. října 2008 20:44
Flipy

Quirl 6. října 2008 18:18
co já mam, tak tam je dobrej jenom jeden... je na něm nějakej oranžovej létací had a hrad...
ten je dobrej... zbytek stojí za prd
Pamatujte, že amatéři postavili Noemovu Archu, profesionálové Titanic.

Quirl - 6. října 2008 18:18
Quirl

Flipy 5. října 2008 12:07
No jasně... teda jen z části, ale díly, krerý mám doma (samostatný) jsou prostě nejlepší!

Flipy - 5. října 2008 12:07
Flipy

Quirl 29. září 2008 19:56
dech draka? ten se vlastně uš vydává jen jako doplněk pevnosti co?
Pamatujte, že amatéři postavili Noemovu Archu, profesionálové Titanic.

Quirl - 29. září 2008 19:56
Quirl

Někdy až budu mít více času uvedu nějaké příklady tak si počkejte bude to stát za to, ale pojmy jsou z Dechu draka a je to vlastně herní styl hráče (chtěný i nechtěný :p)!

Deloran - 28. září 2008 20:48
Deloran

Fenda 28. září 2008 20:47
Možná....
Jedna gorila je lepší než deset šimpanzů :O

Fenda - 28. září 2008 20:47
Fenda

Deloran 28. září 2008 20:20
řídil si se heslem svůj k svému? :D

Deloran - 28. září 2008 20:20
Deloran

nevim já kliknul na magora xD
Jedna gorila je lepší než deset šimpanzů :O

Fenda - 28. září 2008 20:16
Fenda

ehm, co si mám představit pod pojmem pravý muž?

Deloran - 28. září 2008 12:36
Deloran

Saltzhornia 28. září 2008 10:34
Na to nemám argumenty.Máš pravdu,děkuji ti.
Jedna gorila je lepší než deset šimpanzů :O

Saltzhornia - 28. září 2008 10:34
Saltzhornia

Deloran 13. září 2008 21:10
Dovolím si rýpnutí. Způsob boje nekoresponduje s ozbrojením. Ze zálohy je ti obouručák a halapartna k ničemu.

Myslím, že by to mělo znít. Kuše s otrávenými střelami, vrhací dýky. Občas halapartna nebo obouruční meč na boj tváří v tvář.
I pád na hubu je pohybem vpřed...

Quirl - 16. září 2008 21:23
Quirl

Deloran Vůbec nevadí, že se najednou z ničeho nic objevil tvůj obsáhlý popis a je jen dobře, že jsi se zapojil a inspiroval!
Miar Nemyslím si že to nemá cenu, naopak snad právě podle této předlohy se může rasa rozepsat případně podle nevztručného popisu (např. obživa, rytuály, kultura apod.) doplnit. Je nutno si uvědomit, že popis nikdy nebude tak záživný a uspokojivý jako dobré užití v povídce!

Miar - 14. září 2008 14:55
Miar

takových hybridů jde vymyslet spousty. myslím, že to nemá cenu, pokud společně s novým zjevem nevznikne i jejich civilizace, psychika, zvyky atd. atd. atd.
z takového obecného popisu si nikdo nic nevezme
chrocht

Deloran - 13. září 2008 21:14
Deloran

Pardon že jsem sem tak vtrhl...
Jedna gorila je lepší než deset šimpanzů :O

Deloran - 13. září 2008 21:10
Deloran

Trakurové/Lezci/

Základní rysy:Šedá až černá plet,výška zhruba
dospělého,statného muže.Krátká orlý zobák.

Podrobné rysy:Velké černé oči bez zorniček,nad řitním otvorem náznak ocasu,ostré hrany zobáku,nad zobákem dvě nosní díry,místo obočí zrohovatělá kůže.

Oblečení:Většinou jen černá či šedá roba nebo vetchý plášt.Pod dlouhýmy svrchními obleky většinou, néli vždy nic nenosí.
Když už jsou donuceni vyjít na denní světlo přetáhnou si přes hlavu široké kápě a obléknou si hedvábné šály.
Brnění moc nevyznávají za to jsou ,ale překvapivě hbití.
Ozbrojení:Dlouhé obouruční meče,halapartny a dýky.Občas také kuše s otrávenými střelami.

Způsob boje:
Nejčastěji bojují ze zálohy.Málokdy se nepřítely postavý přímo tváří v tvář.Vyčkají své šance a nemilosrdně zautočí.

Vlastnosti a další informace:
-Překvapivě vysoká inteligence.
-Živý se masem ostatních humanoidů především lidí ,ale občas se projevý známky kanibalismu.
-Bojí se slunce a tak vylézají především v noci.
-S lorkeny se moc rádi nemají jelikož jim celkem obratně konkurují ale zatím nedošlo k většímu konfliktu.
-Nemagičtí tvorové.
-Dělení spíše neexistuje všichni trakurové zastávají všechny vojenské funkce.
-Hodnosti.Dřevěný,měděný,železný,stříbrný,temný...
-Jsou obratní plavci

Hlava národa:
Mezi Trakury vládne anarchie.

Způsob dorozumívání:
-Podivný jazyk připomínající hlasité skřeky většina ale také ovládá universální lidský jazyk.

(sry za hrubky)
Jedna gorila je lepší než deset šimpanzů :O

Quirl - 10. září 2008 16:55
Quirl

Korgie / Korgijský pes / Krvežíznivý pes

 Základní rysy: mohutnější a větší než obyčejný pes, bledá pleť s bílou a krátkou srstí, přiměřeně dlouhá 4 chodidla

 Podrobné rysy: malé oči, široká tlama s velkými a ostrými zuby, užší tělo, ostré ,ale krátké drápy, krvavě červeně zbarvené oči a tlama

 Oblečení: vždy žádné

 Ozbrojení: pouze samotné tělo (drápy, zuby, vlastní tělo i váha)

 Způsob boje:
- nesmírně agresivní
- rychlý útok většinou skokem s drtivým dopadem

 Vlastnosti a další informace:
- málo ohební
- inteligentní jako některé šelmy
- jako přítele poznají pouze většina lorkenů, které poslouchají
- špatný zrak a velká citlivost na světlo – rozvinutý sluch
- nemagické zvíře
- hodnostně se nedělí a společně se většinou snášejí
- bojí se vody

 Způsob dorozumívání:
- hlasité vrčení, které se lze kompletně naučit porozumět pouze s pomocí magie

Quirl - 10. září 2008 16:50
Quirl

Ještě co se týče ankety. Je to hodně nepodstatný pokud se ohlédnete na název této diskuze. A právě proto je na nástěnce to info. Proto pište ať se anketa rozrůstá. Pokud mě někdo nepochopil tak se v této nové anketě neobjeví žádné používané rasy ani člověk.

Deloran - 8. září 2008 21:56
Deloran

Ty lorkeni musej být pro člověka dost děsivý co...No nechtěl bych jednoho potkat pozdě večer na záchodě.Jinak mi to připadá jako celkem dobrej nápad i když mi silně připomínaj Voldemorta z Harry Pottera.Taky nemá nos.
Jedna gorila je lepší než deset šimpanzů :O

Quirl - 4. září 2008 11:29
Quirl

kapitán Lebka 3. září 2008 19:23
No jo to jsem viděl! Docela zdlouhavá debata. Tak, ale anketa je vedlejší...

kapitán Lebka - 3. září 2008 19:23
kapitán Lebka

Quirl 3. září 2008 16:08
Pokaď se se mnou nebudš hádat že skřeti sou orkové a že goblini sou skřti,a kudůci že sou gnómové,tak klidně můžeš ×D
Sbohem ve Stráni!

Quirl - 3. září 2008 16:08
Quirl

Otázkou je jestli mám zařadit i bytosti z bestiáře protože právě to je ta nejrozšířenější kapitola spojovaná s rasami.

Vypisuje se 20 z celkem 98 příspěvků|⇐ 1 2 3 4 5 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)