Hurikán (9 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Hurikán

Správci:Par-Salian
Popis:Diskuze ke stejnojmenné pirátské jeskyni.
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Nástěnka:

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 206 příspěvků|⇐ 1 ... 7 8 9 10 11 ⇒|

Par-Salian - 12. dubna 2010 14:21
Par-Salian

Takže ze všecho, co zde zaznělo bych to viděl takto:

1) 2k6+ hodíš postupně na každý atribut

2) 36 volných bodů přiřadíš k libovolnému atributu, ovšem z omezením:

-> přidělený počet bodů nesmí být větší než je maximum atributu (většinou 12)

ještě mě napadlo, že by charizma mohlo být klidně záporné... a to by udávalo zda je jeho charizma pozitivní či negativní

Příklad:
Městečkem se prochází nekromant celý v černém. Do tváře mu skrze kapuci nelze vidět i přes to, že mu svítí slunce přímo do obličeje. Z hávu však vychází pouze chladna tma. U pasu se mu pohupuje několik lebek na řetězech. Některé se jeví jako lidské. Pomalu prochází a kolem vše utichá. Všichni uctivě uhýbají osobě z cesty. Zastaví se před vyděšeným obchodníkem. Při chladném a skřípavém tónu nekromantova hlasu se obchodník začíná potit. Obchodník začne podlézat a poskakovat, jak osoba v černém přikazuje. Nakonec odchází od obchodníka se vším co potřeboval zcela zdarma. Obchodník se svalí na židli a děkuje bohům za svůj život...

*Takováto osobnost, jakou je zde nekromant, se dá považovat za hrůzu a respekt nahánějící bytost. Jeho charizma může tedy být např. -20 což mu dodává dokonalou zápornou image.

Opakem může být vnešený elf, jako kladná bytost +20 charizma. Elf když prochází známou vesničkou je vítán a hoštěn zdejšími obyvateli. Sám starosta města nechává všech poviností svého úřadu, aby šel pozdravit elfího hrdinu v bělostném hávu... bla bla bla

*čísla pochopitelně neodpovídají +20 a -20 je dost slabé číslo na takovéto reakce lidu, ale berme to jako příklad zhlediska, že by normální lid měl charizma v rozsahu -5 až +5
"Est Sularus Oth Mithas"..."Má čest je můj život".

Eiris - 12. dubna 2010 08:40
Eiris

PS:

Jen tedy chybka, mínus dvojka (-2) U hodu 2k6+ se rovná postihu -4 do atributu...

2 = Minimum na 2k6
(2,1,0,-1,-2)
-2 = -4 Od minima...
***___Vymýšlím něco vtipného a inteligentního, co sem napíšu___***

Eiris - 12. dubna 2010 08:33
Eiris

Já bych naopak navrhovala 2k6+ a ne 2k6. U 2k6 máš pořád rozsah 2-12 a nikdy jinak. Což je trošku nepřirozené. Když se podíváš do světa kolem sebe, tak třeba 98% lidí je narozených "Normálních" A mají tedy v převedení na atributy třeba rozsah 6-20 v atriutech. Ale malé procento lidí se narodí i přes tento výkiv, už tak dosti velký v rozsahu 6-20. Někdo, možná ani ne procento, to sotva, se narodí třeba znetvoření, s vrozenou vadou, neo albíni, nebo extremně inteligentní nebo krásní. Viz. Dítě co ve dvou letech čte a v desíti studuje na vysoké škole, nebo naopak člověk co má měké kosti a nebo srst po těle. Nebo třeba albín. To jsou naprosto přirozené extrémi, které mohou vzniknou už v narození, jejich četnost je velice malá, což by právě dovoloval u vzniku ten hod 2k6+ Protože při 100 hodech se stejně dostaneš tak 2 pod 1 a méně. A tak 2-3 nad 12. Což je cca. necelích 4-5% Na nějakou abnormální atributu. Navíce děleno 6, protože jich máš šest. Tedy asi 0,8% na to, že hodíš 2- nebo 12- a budeš tedy lehce přes nebo pod limitem. Takže asi tak šance na abnormalitu tak jako v přírodě...

A co se týče toho limitu na přidělení bodů, tak bych klidně zavedla to, že:

A) Body smíš přiřadit do atributu jen tolik, kolik je atribut. Tedy u 6 maximálně +6 u 7 max +7 etc. Což by ale vedlo k tomu, že některé atributy budeš mít i tak malé a jné by mohli jít až na třeba 24...

B) Body smíš přiřadit maximálně tolik, kolik je mez. 16/18/20. Tedy nepřekročíš hranici. Takže i z 2 síly si můžeš udělat 20, když na to máš rasu/Povolání. Za cenu, že tedy vezmeš 18 bodů odjinud...

A zde bych uplatnila právě tu vyjímku, že můžeš hodit více jak dvanáct. Všechno co by jsi hodil nad 12, by Ti maximum zvedlo o daný bonus...

Např.

1) Postava hodila 13 a dá si jí do dovednosti kde může mít maximum 20. 13 je -12 = 1. Tedy by se mu maximu kam až může bodama zajít dalo na 20 +1 = 21...

2) Postava hodila 15 a dá si jí do svého nejslabšího atributu, tedy tam, kde může mít jen 16. Ale 15 je -12 = 3. Takže se mu ta 16 + 1 = 19 Nastaví až do maxima 19, které si může nastavit bonusem bodů. Jinak by musel skončit na 16, hranici...

Např.

Hobit, který by měl sílu jen max 16. By se narodil prostě extrémně silnej, což je hodně malá šance, ale může se stát. Hodil by si 13, místo maxima 12. Takže by jeho mez (Kterou samozřejmě nemusí využít) Byla 16 + 1 = 17...

Pokud máš válečníka ala nějaký těžký kolos, co by měl 15 = 18+3 = 21 maximum v obratnosti, kterou stejně nechce mít moc vysokou, tak si jí nechá jen na té 15 a body dá jinam, čímž mu bonus prostě odpadne...

Nadruhou stranu, když bych měla třeba já hrát tu démonku, na artefakty, tak pro mě bude velký rozdíl, jestli budu mít horní maximum u moudrosti a charizmatu na 16/18 a nebo třeba 21...

A věž mi, že stejně ty atributy v hodně případech nepřekročí 20/21...

Nejvíše posunou tak maximu, že postava bude moci mít třeba místo rasového maxima 18 dané 19/20/21...

Nu a samozřejmě, u mínusů, by se to obracovalo. Tedy by to mohlo ještě snížit maximum. Třeba právě u té -2 v charizmě. Pokud má normální ještěrák maximum 16, on by měl ještě -2. Tedy maximum na jen 14. Naopak třeba elf, jenž má maximum na 20, by prostě klesl na 18 ku...
***___Vymýšlím něco vtipného a inteligentního, co sem napíšu___***

Par-Salian - 11. dubna 2010 23:16
Par-Salian

Já to viděl spíš na ten hod 2k6 (aneb zázrak systému:)) A na dorozdělení volných 36 bodů, libovolně podle hráče*... ale s oním maximem na jeden atribut. Tzn. aby si někdo nevrazil do jednoho atributu všech 36 bodů!
*maximum se nepočítá s hozeným základem 2k6
"Est Sularus Oth Mithas"..."Má čest je můj život".

Myrdin - 11. dubna 2010 22:56
Myrdin

Tak to je zahada akej ja sam nerozumiem :D

proste som klikol 6x na odkaz ktory mi Eiris poslal, bol to odkaz na 2k6+ hod kockou. Mno a posledny hod mi vysiel -2 :P
Skutocne podivuhodne :P Systemu akymt o je robene moc nerozumie, takze vskutku netusim
Co sa toho stropu tyka, tak to som navrhol nizsie, zalezi od rasy. Teda silove rasy (orkovia, ogrovia, jašterania atd) 20 sila neutralne 18 slabe 16. To plati pre vsetky atributy, vzdy na specificku rasu. Vid dole som to rozpisal. Takysto sme sa s Eiris rozpravali nad moznostou prekrocenia hranice. Ako som jej navrhol:

to presiahnutie rasoveho maxima by som ja navrhoval ako "netipicky bonus"
dajme tomu ze mas dryadu (vyuzivam predtym uvedeneho prikladu, s dovolenim od autorky teda )
ta ma rasove max na silu 16 zato ale na obratnost 20
dryada ziska level, potrebny nato aby mala aj silu aj obratnost vyplnenu na max (teda 16 a 20)
a ako nasa statocna dryada bojuje s nastrahami sveta, zrazu ! Ejhla ! Narazi na prastaru kobku v ktorej hlbkach najde maly magicky prstienok +1 obratnosti. prstienok si da na svoj jemny maly prstik a sup, mame obratnost 21

Iny priklad: Grok, mohutny orksky veteran, nie moc zhovorcivy by vstupil do mesta plneho ludi. Normalne by sa snim obchodnici moc nebavili, a hospodsky by mu tiez nedal moc dobre informacie. Tjst Grok by mal napr. charizmu 8. Ale grok vybojoval nescetne bojov, a jeho telo je plne jaziev a roznych "trofeji" s tychto bojov. cimz vzubzuje strach. Teda napr. +4 do charizmy. A hospodsky mu velmi rad rychlo vypovie vsetko co vie, nie pre jeho ocarujucu povahu a modre oci, ale proste preto aby ten velky siny ork zo sekerou potriesnenou krvou uz co najrychlejsie odisiel a pokial mozno nechal chudaka hospodskeho bez ujmy na zdravy

teda po rasove maximum a nad neho by sa navysovalo "externymou vybavou".
to by sa samozrejme odohralo ako RP, a ziskat by sa to dalo v priebehu hrania
ci jazva z tazkeho boju, ci magicky artefakt, ci pozehnanie v klastore, alebo nejaka divna flaska od alchymistu


Stym ze minimalna hodnota vlastnosti by bola dajme tomu 3.

Ale ako tvrdim ja: aj s charizmou -2 sa daju robit "zazraky " :D

"Hloupi horkokrevče sss " syknu na obtlousteho obchodnika jez odmita udelat kompromis a nabizi mi pytel bylinek za absurdni cenu. Ostatni kupci kolem se skodolibe skleby, myslice si *co to je za hloupou jesterku
"Tohle siss na ssebe privodil sssám ! " Namirim na kupce koncem sveho vocasu a jedinkrat nim mrsknu. Kustky a drobne amulety uvazane na nej zachresti ve vetru a je slyset ostry praskot provazeny kourem. Kdyz se kour konecne rozptyli misto kupce ted za pultem stoji tluste sele v lidskych satech. Prasatko se na mne spytave podiva, a kdyz uvidi spice mych tesaku odhalenych v bezertem usmevy s vykviknutim utika v dál.
Ostatny kupci je vyvalene čumi, sanki poklesle sokem. Pak se na mne podivaji a za sileneho usmevu okamzite s ochotou ukazuji na svuj sortiment " Jen racte mily pane, prominte mistre ze jsme ve vas hnedka nespoznali kouzelnika, jen racte prosim, . . . coze ? slevu ? Ach jiste jiste ! Slevu samozrejme kolik 50% ne ? tak ne, a co tak hle 80 procent na vsechno, ano jiste jiste "
Zapadijici slunce mne zachicuje jak odchazim s brasnou plnou bylinek a runeho vybaveni, spokojeny usmev mi pohrava na tvari, a paprsky slunce se lesknou na slzach voskubanych kupcu

If you stare too long into the Abyss, the Abyss stares back into you - Friedrich Nietzsche

Par-Salian - 11. dubna 2010 22:51
Par-Salian

Tak omyl, už vím jak ses dostal do mínusu... Zase si pletu systémy a zapomínám na zdejší 2k6

Takže sorry... teď chápu jak :)

Tím i ruším poznámku o hodech šestek...
"Est Sularus Oth Mithas"..."Má čest je můj život".

Par-Salian - 11. dubna 2010 22:43
Par-Salian

Systém hodu podle Eiris je dobrý, jen je třeba myslet na určité maximum v případě, že by se prvně házelo a potom až dorozděloval zbytek bodů...

Např. by tak mohlo vniknou, že hod 2k6 by vyšel 12 + by někdo dal 30 (z 36 volných bodů) do síly to by znamenalo 42 síly (i když za cenu oslabení zbytku).

Dle mého názoru je dobré mít jistý strop typu: hlavní atribut (dle, rasy a povolání) max. + 10 volných bodů, střední + 8, méně využívaný + 6

Tak by nevznikaly extrémy

S tím, že bych nechal při hození 6, jen jeden hod navíc na jeden atribut. Náhoda je potvora a série šestek není vyloučená...

P.S. Myrdine, jak si se dostal do mínusu?
"Est Sularus Oth Mithas"..."Má čest je můj život".

Myrdin - 11. dubna 2010 21:55
Myrdin

Mno takze celkom humorna ta 2k6+ :)
vskutku. 6 po sebe iducich hodov, vysledok:
7
5
9
12
14
-2
:D
Hadzal som to stylom "prvy hod prvy atribut"
Tzn. ze by som mal 12Inteligenciu a 14 mudrost a -2 charizmu. Ale vsebocne na postavu samana, mi vysli celkom pekne cisla. Ta charyzma by sa dala oddovodnit tym ze som jasteran, ktorych vacsina sveta poklada za necivilizovane ludozrave agresivne bestie :)
Ale tak zas boli to hodi na necisto, hadzat to asi bude PJ predpokladam
If you stare too long into the Abyss, the Abyss stares back into you - Friedrich Nietzsche

Eiris - 11. dubna 2010 21:34
Eiris

PS: Tak jsem zkoušela nějaké hody na chatu v jeskyni a na rozdělení je 36b. Podle mě akorát, vznikali mi tam postavy, podle hodů se statama kolem 11-14...

Jen by možná bylo lepší to udělat obráceně. Hodit si ty staty, 2k6+ a až poté si k nim přidat body. Takže by jsi se teoreticky neměl dostat přes maximální limit, nebo do mínusu. Hody by ovlivnily to, jak se postava cca. narodila, tedy každý jediněčně, dle hodů a ty body navíc na rozdělení, by simulovaly vývoj a učení a trénování postavy a povolání...

Např:

Systém -> Eiris, Par-Salian: Hod při hodu 2k6+ : 6 + 5 = 11
Systém -> Eiris, Par-Salian: Hod při hodu 2k6+ : 4 + 1 = 5
Systém -> Eiris, Par-Salian: Hod při hodu 2k6+ : 3 + 2 = 5
Systém -> Eiris, Par-Salian: Hod při hodu 2k6+ : 1 + 2 = 3
Systém -> Eiris, Par-Salian: Hod při hodu 2k6+ : 5 + 3 = 8
Systém -> Eiris, Par-Salian: Hod při hodu 2k6+ : 2 + 3 = 5

Postava se narodila s:

Síla 5 (11)
Obratnost 8 (14)
Odolnost 3 (9)
Inteligence 5 (11)
Moudrost 5 (11)
Charizma 11 (17)

A k rozdělení máš ještě 36 bodů...
(Viz. nahoře závorky, kdybych si všude dala +6)
***___Vymýšlím něco vtipného a inteligentního, co sem napíšu___***

Eiris - 11. dubna 2010 12:37
Eiris

Já osobně bych to klidně viděla na zcela normální 4d6 (Top3 se počítají) A následně přerozdělení. S tím, že do hlavního atributu se Ti počítá +2, normální jsou normální a u slabého se Ti dá postih -2. Tak jak to je normálně v DnD...

(Což by zaručilo, že postavy budou různé, protože když vezmeš systém novější, tedy přižazování bodů, tak ať je rozdělíš jakkoliv, tak vždy to bude postava s třeba 35 body nějak rozdělenými. Tedy jen fabrikovej výrobek v nějaké ze základních variací)

Můj návrh:

Nebo bych to uděla klidně tak, že hráč dostane do začátku nějaké body na rozdělení. Dejme tomu 36 = Minimální základ 6 v každé atributě, ale klidně si může nějakou snížit nebo navýšit na začátek. Aby tak navýšil šance na svoji potřebnou atributu. No a následně by si u každé hodil. Třeba 2k6+ A to by se mu přičetlo. Při velké smůle odečetlo, ale při velkém štěstí by mohl jít i přes 18/20...

Eliminovalo by se tím "Sériové fabrikování" Postav a mohli by vznikat vážně zajímavé...

Takže u postavy by sis mohl nechat:

6 + 2x6+ = 8-18 (Ve většině případech)
6 + 2x6+ ...
6 + 2x6+ ...
6 + 2x6+ ...
6 + 2x6+ ...
6 + 2x6+ ...

A nebo by jsi si dal třeba:

10 + 2x6+ = 12-22
2 + 2x6+ = 4-16
6 + 2x6+ = 8-18
8 + 2x6+ = 10-20
4 + 2x6+ = 6-16
6 + 2x6+ = 8-18

Čímž by vznikaly zcela unikátní postavy:

Mohl by jsi se dostat hodně dolu při smůle ale i hodně nahoru při štěstí. Takže by jsi zcela eliminoval to, že jako třeba troll bys měl mít velkou sílu a odolnost. Neřešeli by se postihy a binusy za rasy, každý by si je udělal podle sebe a přitom byly všem stejně vyrovnané + Śtěstí/Smůla hodu = Něco jako osud, jak dobře/Śpatně se postava narodila. Což se dá zakomponovat jako RP, když se narodíš třeba se silo 21, ale charizmou 5. Prostě si na začátek dáš 8/10 místo 6 základu. A pokud hodíš třeba 14, tak ses narodil, jako ultratuhej troll, nebo naopak...
***___Vymýšlím něco vtipného a inteligentního, co sem napíšu___***

Myrdin - 11. dubna 2010 12:19
Myrdin

Zdravim, tak som spet . . . brr šermiarske ozieracky, kde pivo je chlebom a medovina vodou :D ale o tom potom.

V popise atributov som zabudol do sili dat to co maju vsetky ostatne, tjst podrobnejsie rasove maximu:
Teda ako som povedal silove rasy maju max 20, neutralne 18 a slabe rasy (zalozene na vysokeje kapacite mysle, alebo ohybnosti a rychlosti) 16. Teda napr. nizsie uvedena dryiada keby sa rozhodla investovat do sili, tak moze mat maximalne 16, zatial co ale u agility by mohla dosiahnut az 20. Tot vse pre silu.


Este pre poriadok, navrhujem - u tej kocky, neviem ako sa to bude nahadzovat, ci 2d6 alebo kocky vyssich ci nizsich poctov stran. Ale mohlo by to byt riesene trosicku tak ze:
Ja ako Šaman (zarikavač, ale vyznamovo mi to dava samana) bude potrebovat
Vyssiu silu
Nizsiu obratnost
Priemernu konstituciu
podpriemernu inteligenciu
Vysoku mudrost
a vyssiu charizmu.
Preto ma zaujima jedna vec, ak sa to bude nahadzovat a padne mi napr vysoka obratnost, ale nizka mudrost (ktora ale je pre samana ako "divokeho maga" nutnost), tak to bude dost problem, a teda je zaujima ma vec nasledovna. Ovplyvnuje Rasa a povolanie pocet kociek ktorymi sa hadzu jednotlive vlastnosti ?
Teda napr:
Jasteran ( z DnD monster manualu3 nazvany Lizardfolk, vyssi silnejsi, ale menej civilizovany, narozdiel od Trogloditov, co su tiez jasterania, ale mensi slabsi, ale inteligentnejsi a civilizovanejsi) ma zakladovo vysoku silu a konstituciu, vyssiu obratnost, priemernu obratnost a chabu inteligenciu, slabu mudrost a charizma je podpriemerna.
Saman zase potrebuje vysoku mudrost, vyssiu charyzmu, a trochu sili (ak je bojovy saman).
Teda sklbenim tychto dvoch faktorov by malo nastat nieco taketo.
Cize naozaj neviem ako sa budu tie vlastnosti nahadzovat. Plus ako sa budu navysovat /per level. Ok je to vycerpavajuco dlhy prispveok, ale musel som sa popytat skor nez zacneme hrat. Dik za trpezlivost :P
If you stare too long into the Abyss, the Abyss stares back into you - Friedrich Nietzsche

Par-Salian - 11. dubna 2010 10:43
Par-Salian

Základní atributy udělám večer, za chvíli vyrážím na narozeniny bratrovi dcerky, takže až do večera mám o zábavu postaráno:)
"Est Sularus Oth Mithas"..."Má čest je můj život".

Eiris - 10. dubna 2010 21:58
Eiris

Škoda, že to má být hlavně pirátské, ale co jsem si četla znovu popisky míst a podobně, tak by se ve "Volné" Hře sem vcelku i hodila má postava z turnaje. Malá zlodějská dryáda - Hlavně tedy do oblasti Lesa padajících stínu. Ta by tam zapadla...

Dryáda žijící v lehce bahnitějším a vlhčím kusu lesa, která krade všechno co jí přijde pod ruku :) A dělá si z toho vybavení svého stromového domečku. Jo a všechno přepočítává na mech, protože jediné co jí zajímá, kromě drobných krádeží, je to, jak nacpat břicho mechovou polívkou, nebo čímkoliv jiným mechovým :)

Pokud jste někdo sledoval turnaj, víte asi co myslím :)
***___Vymýšlím něco vtipného a inteligentního, co sem napíšu___***

Eiris - 10. dubna 2010 21:42
Eiris

Jasně, s tím jsem tak nějak počítala. Takže by to neměl být takoví problém. Takže počkám teď na ty atributy a pak podle nich cca. vytvořím popis ano ?
***___Vymýšlím něco vtipného a inteligentního, co sem napíšu___***

Par-Salian - 10. dubna 2010 21:18
Par-Salian

Bohužel nelze přidávat k již vytvořeným povoláním, povolání nová, a proto si to napiš třeba do poznámek postavy a já si to zapamatuju... ale i přes to budeš muset být povoláním Hledač pokladů (i když v reálu to bude hledač magických relikvií)
"Est Sularus Oth Mithas"..."Má čest je můj život".

Eiris - 10. dubna 2010 21:02
Eiris

Jop, tak nějak :)
***___Vymýšlím něco vtipného a inteligentního, co sem napíšu___***

Par-Salian - 10. dubna 2010 21:00
Par-Salian

Myslíš něco ve stylu "lovce artefaktů" či "hledače magických relikvií"? Není problém, může být...
"Est Sularus Oth Mithas"..."Má čest je můj život".

Eiris - 10. dubna 2010 20:47
Eiris

No já bych se viděla spíše na jako "Hledač pokladů" Spíše něco jako, "Požíračka relikvií" Prostě nebudu se hnát za pokladem 10.000.000 zlatých prutů, co vezla nějaká fregata, protože sou mi kničemu, ale klidně se vydám do nějaké zapomenuté vesnice, pro nějakou malou místní neznámou relikvičku,protože i z ní mohu získat nějakou esenci nebo si ji zabrat pro sebe :D Ale nejen je pořírat pro esenci etc. nebo něco takového, i je používat nebo za jejich pomocí dělat rytuály, měnit je na jiné a podobně...

No snad se to chápe :)
***___Vymýšlím něco vtipného a inteligentního, co sem napíšu___***

Par-Salian - 10. dubna 2010 20:16
Par-Salian

Povolání má několik významů:
1) je to něco jako vaše minulost, něco, co jste dělali než jste se přidali k Hurikánu.
2) Mírně to ovlivňuje schopnosti postavy, tzn. menší bonus či mínus k některým atributům (změna není podmínkou).
3) Postava s určitým povoláním je schopná lépe se vypořádat s některými situacemi a naopak v některých je její talent slabší.

Př. Hledač pokladů je velmi dobrým průvodcem družinky podle tajemné mapy, má čuch na tradiční pasti... Zato jeho chtíč po bohatství ho, čím blíže je pokladu, vyvádí ze soustředění a může tak poklesnout jeho obezřetnost na vedlejší vlivy. Také může pociťovat jisté nutkání na neférové získání pokladu sám pro sebe, atd.

Každá postava, tak díky množství povolání a ras je jedinečným originálem.

Ještě dnes se pokusím zveřejnit základní atributovou tabulku pro jednotlivé rasy (+ bude hod kostkou na bonus k těmto základním atributům).

A také zveřejním mapu kontinentu Tary, kde se bude děj odehrávat.
"Est Sularus Oth Mithas"..."Má čest je můj život".

Eiris - 10. dubna 2010 14:06
Eiris

Nazdárek. Pořád nějak nevím co si vzít za povolání, asi si vezmu "Hladač pokladů" Ale nějak nevím, co by to mělo přesněji obnášet...

Taky mám dotaz na ty atributy, ty se budou nějak házet, nebo se to udělá podle DnD rozdělením, nebo jsou nějak napevno u rasy ?
***___Vymýšlím něco vtipného a inteligentního, co sem napíšu___***

Vypisuje se 20 z celkem 206 příspěvků|⇐ 1 ... 7 8 9 10 11 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)