Hurikán (10 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Hurikán

Správci:Par-Salian
Popis:Diskuze ke stejnojmenné pirátské jeskyni.
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Nástěnka:

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 206 příspěvků|⇐ 1 ... 8 9 10 11

Par-Salian - 9. dubna 2010 20:56
Par-Salian

Dobrá práce:)
Aspoň nemusím, psát další A4 textů já...
Řiďme se tedy vlastnostmi, které napsal Myrdin... u jednotlivých postav bych to pak viděl na osobní domluvu a doladění charakterů tak, aby vám dobře sedly, případně, aby vyloženě nebyly v rozporu s danou rasou na Aeionu.
"Est Sularus Oth Mithas"..."Má čest je můj život".

Myrdin - 9. dubna 2010 11:42
Myrdin

Dobre ako som slubil tu je doplnenie moznych rasovych vlastnosti. Ber te to orientacne, a hlavne v ramci RP a RP svojej rasy:

Jašteran:
-Immunita na jedy a choroby (nereaguje na jedy, choroby, mor a ine prirodzene choroby)
-Regeneracia (zvysena prirodzena liecba, ale nie az ako trollovia)
-Dychanie pod vodou (dokaze dychat pod vodou)
-Chladnokrvny (jašteran je chladnokrvny, nie je mozne ho tepelne zaznamenat, zvyhodneni
v teple, nevyhoda v chladnom pocasi)
-Nocne videnie (ako plaz, dokaze vidiet v noci ako cez den)
-Predator (schopnost skryvat sa. Nie ako klan chameleonskych jasteranov, funguje len zelenom prostredi)

Ludia:
-Neutralnost (ludia su znamy ako neutralna rasa, ako vo vyznani tak v schopnostiac, dokazu vykonavat ake kolvke povolanie bez rasovych postihov)
-Diplomacia (dlhodobym stretom s roznymi kulturami, ludia su schopny diplomoati, a dokazu presviedcat omnoho lahsie nez ine rasy –chap ako „bud reroll na charizma test“ alebo „bonus pri konverzacii do charizmy“)
-Oddanost (ludia su znamy tym ze veria v nespocetne vela bohov, castokrat az do takej miery ze ich viera je dost neoblomna)
-Specializacia (ludia dokazu vykonavat vsetky povolania avsak nie s takou schopnostou ako rasy pre ktore su tieto povolania prioritne. Dokazu sa nechat vycvicit takouto rasou v povolani na ktore ma rasa vyhody, avsak mozu sa specializovat len na jedno konkretne povolanie)

Ork
-Bojovnik (Orkovia su prirodzeny bojovnici, dokazu sa naucit pouzivat akekolvek zbrane)
-Zuriva povaha (ak je ork v boji pridlho prepada zurivosti, prestava dbat na svoje bezpecie ale jeho rany su silnejsie rychlost vyssia a je imunny na akekolvek kuzlo ovplyvnujuce mysle alebo moralku)
-Specializacia na zbran (ork si moze vybrat zbran svojho zamerania, cim pri pouzivani tejto zbrane ziska vyhody. Teda ak ma napr specializaciu na sekery, a ma pri sebe aj vrhaci ostep, tak pri boji s ostepom ho dokaze ovladat vdaka vlastnosti bojovnik, a ked pouzije sekeru ma vyhody)
-Zelenokozec (pokial je v pritomnosti akychkolvek inych prislusnikov svojho narodu (goblin ork, uruk, obor, ogr a pod) jeho odhodlanost sa zvysuje – znizuje sa miera strachu, (teda aj proti straslivej nemrtvej zmutovanej kreature, by v urcitom pocte bojoval bez zachvenia)

Toto su len priklady vlastnosti, ako ste si mohli vsimnut, niektore su uzitocne dost, a niektore uz pomenej. Takze treba dbat nato aby postava nebola presila.
Opakujem ze toto som robil prevazne podla pravidiel stolneho Warhammeru, takze nie vsetko musi davat zmysel (veci ako moralk a pod) ale z Roleplay hladiska je to vsetko pochopitelne, (teda Predator – proste pri pisani napisem, ze som ako jasteran zvyknuty na pohyb v hustych mokrych lesoch a bazinach, a dokazem sa schovavat bez toho aby nepriatelia vedeli ze ich pozorujem).
Dufam ze vam tieto veci pomôzu ako isnpiracia, alebo aspon ako orientacna tabulka 
If you stare too long into the Abyss, the Abyss stares back into you - Friedrich Nietzsche

Myrdin - 9. dubna 2010 10:55
Myrdin

Este doplnim Rasove vlastnosti, a teda veci ktore byvaju vseobecne zname. Neznamena to ze ich vam urcujem, len vam ukazem sposob akym by ste si ich mali navrhovat (teda nie moc silne, ale ani vyslovene neuzitocne).
Ak to nestihnem dnes, tak v nedelu vecer. kedze cez vykend nebudem doma.

Potom poprosim naseho PJ aby sa k tomu vyjadril, kedze tieto veci pisem, ako navrh, resp, neboli pri tvorbe postavy a preto davam tento "tutorial" Dufam ze sa nehnevas :)
If you stare too long into the Abyss, the Abyss stares back into you - Friedrich Nietzsche

Myrdin - 9. dubna 2010 10:53
Myrdin

Dobre zdravim. Takze pome nato:
V postave niesu zadane atributy, a podla toho som si dal tu namahu a spravil akysi typ vseobecne znamych hracksych vlastnosti. Tabulka vlastnosti je zobrana z Baldurs Gate, rasove vlastnosti si vytiahnute z viacerych zdrojov, kde sa nachadzali jašterania (Warhammer, svet DnD do toho spada vela vela, kedze jeho pravdila sa vyuzivaju hojne). Teda vychadzame z vseobecne znamych faktov.
Tu som pripravil podrobnejsie vysvetlivky, a statisky ktorymi by sme sa mali/ mohli riadit.

*Sila: -sila postavy, urcuje kolko postava unesie, co dvihne, a ake rany dava. Priemerne rasove maximum je 18, u „agresivnych silnych“ ras ako Orkovia, trollovia, Uruci, a ine Silovo zalozene bestie je Rasove maximum 20. Dôlezite pre bojovnikov, alebo postavy orientovane na boj na blizko

*Obratnosť: -urcuje hbytost postavy, jej rychlost a pohyblivost. Dolezite obzvlast pre zabijakov, strelcov, bladedancerov, a postavy ktore viac nez na tvrdy boj idu systemom, 3 rychle slabsie udery namiesto jedneho silneho ale pomaleho. Statne rasy maju rasove maximum na 16 (vid teda orkovia, aj ked su samozrejme aj vynimky), neutralne na 18 (ludia), a male aleb hbyte rasy na 20 (prevazne elfovia, hobyti a pod)

*Konstitúcia: -Jedna sa o vydrz postavy, a kolko zraneni postava unesie. Je jasne ze taky Ogr vydrzi niekolkonasobne viac ako maly goblin, alebo slaby elf. Ako u sily 20 u agresivnych silnych ras, 16 pre male rasy a 18 pre neutralne rasy. Vynimkou su tu rasy Obrovske (teda obor, ogr, yetti a podobne) u ktorych je rasove maximum povolene na 22

*Inteligencia: -Je to schopnost postavy ucit sa a neberat vedmosti pravidelnou vyukou. Teda magovia ktory travia zivot vo vezi citanim zaprasenich zvytkov a knich, a potom lusknutim vycaruju tornado su inteligentny. Takysto aj mechanicy, vynalezci, alchymisti, a iluzionisti.
Silove rasy maju 16 neutralne 18 inteligentne (gnom, vysoky elf, skriatok) maju 20. Castokrat nadpozemske rasy ako MindFlayer alebo Yuanti maju 22.

*Múdrosť: -Je to vlastnost postavy chapat prirodzenu spojitost okolia medzi sebou navzajom, a energii ovplyvnujucich. Teda mag pustovnik, nemusi mat precitanu mestsku kniznicu aby vedel carovat. Nepozna mozno tolko kuziel ako mestky mag, ale zato jeho kuzla su plynulejsie, a stratena energia sa mu vracia rychlejsie, pretoze chape spojitost sveta a energii. Rvonako aj rasy ktore niesu prirodzene inteligentne (napr. Goblin) mozu mat vysoku Mudrosť (napr saman, alebo nacelnik), co ich opravnuje na povolanie, normalne nerealne pre nich. Mudrost je dolezita pre Samanov, Bardov, zariekavacov, vestcov, ale aj pre Bardov, Druidov, a Rangerov.

*Charisma: -Charizma je sposob akym na postavu reaguju ine postavy a ako postava dokaze presadzovat svoje nazory. Teda postava s vysokou charizmou dokaze presvedcit nastvaneho orka ze je lespie si radsej dat este pohar piva, nez tomu chudakovy hobbitovy spravit z hlavy stojan na sviecky. Charizma rovnako urcuje aj schopnost obchodovania, a takysto dopomaha aj k psychickej odolnosti. Paladin s vysokou charizmou nepodlahne demonkynmu zvadzaniu, zatial co nejaky pastier ovci neodola.
Dolezity je fakt ! Ze charizma nie je priamo zavysla od rasoveho maxima a ani od spravania postavy. Svaty muz je dorby a blahosklonny a preto ma vysoku charizmu, Zatial co Temny vodca kultistov je hrozu nahanajuci, a siri strach a teda jeho charizma je tiez vysoka (len negativna). TZN postava na ktorej je vidno ze je veteranom, ma viac respektu ako mlady bojovnik s mliekom na brade.
Rasove maximum je teda vecou lahko menitelnou:
Priemerne ma vacsina Rozmyslajucich ras charizmu 18. Rasy hlupe alebo primitivne 16 a rasy elegantne (elfovia, efriti), presvedcive (ludia, hobiti) alebo inak nadane v reci 20.
Do toho sa samozrejme zarata postava samotna teda taky Obor by mal po spravnosti 16, ale je obrovsky a vzbudzuje respekt, teda 17, a je vidno ze prezil nejeden boj teda 18. Ako vidite charizma sa da menit (zvysovat a znizovat).
If you stare too long into the Abyss, the Abyss stares back into you - Friedrich Nietzsche

Par-Salian - 8. dubna 2010 22:15
Par-Salian

Česko příjem ;)
"Est Sularus Oth Mithas"..."Má čest je můj život".

Myrdin - 8. dubna 2010 22:00
Myrdin

Test Test, raz dva tri :D
If you stare too long into the Abyss, the Abyss stares back into you - Friedrich Nietzsche

Vypisuje se 20 z celkem 206 příspěvků|⇐ 1 ... 8 9 10 11


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)