Mass Effect (2 strany zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Mass Effect

Správci:Amunak
Popis:Diskuze o sérii těchto výborných her od firmy Bioware. Snad se tu taky najdou nějací fanoušsci :)
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Nástěnka:


EDI: “I always work at optimal capacity.”
EDI: “I enjoy the sight of humans on their knees.”
Legion: “Organics fear us. We wish to understand, not incite.”
Garrus: “Fighting a rogue Spectre with countless lives at stake and no regulations to get in the way? I'd say that beats C-Sec.”
Garrus: “You do realise this plan has me walking into hell too? Heh, just like old times….”
Garrus (romance): “Your hair looks… good, and your waist is… very… supportive.”



Mass Effect 3 ultimate spoiler: ta hra je shit.

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 193 příspěvků|⇐ 1 2 3 4 5 6 ... 10 ⇒|

Eugenio - 10. července 2012 10:11
Eugenio

Amunak 10. července 2012 01:34
Ne, to se mi nelíbí,Možnost ovládat je pro vlastní potřeby je hezčí :D
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Amunak - 10. července 2012 01:34
Amunak

Eugenio 9. července 2012 23:54
viz
Amunak 1. července 2012 23:26
Četl jsem jinak jeden pěkný nápad - pokud chcete reapery zničit ale zachovat ostatní syntetiky, můžete vybrat control a pak je nějak zničit, třeba zaparkovat do nějaké hvězdy nebo černé díry :)

🐺

Eugenio - 9. července 2012 23:54
Eugenio

Eugenio 9. července 2012 19:12
Hustý! Fakt mega.. Vyzkoušel jsem zatím tři konce. Už mi zbývá poslední (zničení reaperů) a pak to ještě vyzkouším vše zopakovat při 100% připravenosti. Zatím se mi ale nejvíce zamlouvá ovládnutí reaperů, ačkoliv možnost "Seru na to, nakopu vám zadky i bez Nístěje" je také krásná :)
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Eugenio - 9. července 2012 19:18
Eugenio

Amunak 2. července 2012 14:41
V plánu byl původně Bossfight. S Timem (illusive man)..
Jsem rád, že tam nebylo nic, místo jejich zamýšleného bossfightu :D
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Eugenio - 9. července 2012 19:12
Eugenio

Eh... Dlouho jsem byl mimo svět... Co se stalo? Ono už se vydalo to DLC? :D
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Amunak - 5. července 2012 18:13
Amunak

John_x 5. července 2012 16:50
Já vím, ale i na nejvyšší obtížnost ho sundáš asi tak na dvě rány :D
🐺

John_x - 5. července 2012 16:50
John_x

Amunak 2. července 2012 14:41
Ale přeci na konci bossfight je. Marauder Shields :D
What can change the nature of a man?

Amunak - 4. července 2012 13:41
Amunak

Ronkar 4. července 2012 13:33
Ano, to je prakticky jediné co mi vadí - takhle to mělo vypadat v původní hře.

Vlastně ani bych se nedivil, kdyby to třeba chtěli udělat lépe, ale nezbyl jim čas. A protože jsou zaštítění EA, tak si nemohli dovolit to prodloužit...

V tomhle ohledu zbožňuju Valve, kde sice "vyjde v létě" znamená "možná se toho dočkáte o vánocích", ale zase se nestane, že dostaneš hru s polovičním koncem :)
🐺

Ronkar - 4. července 2012 13:33
Ronkar

Tak dohrán extended cut a musím říct, že z mé strany 100% spokojenost. Všechny nesmysly z původní verze vyřešeny, vyvětluje nám to o něco víc a dává větší smysl, rovněž pěkně zakončená romantická linka.
Děkuju fanouškům, který dokopali Bioware k tomuto rozšíření. Kdyby udělali Bioware takovýto konec od začátku, nebylo by kolem toho tolik keců a nadávek :)
Věř snům. Věř svému srdci a věř svému příběhu. (Neil Gaiman)

Amunak - 2. července 2012 14:41
Amunak

Wrathor 2. července 2012 09:05
jako asi ta střední cesta je ideální (a já si to myslel už před DLC, heč! :D) ale "happy" jsou všechny. Dokonce i ten nový - na konci se zase objeví ten kluk co chce vyprávět pohádku o shepardovi, takže tam jsi očividně taky vyhrál :D

Musím ale říct, že mě stejně překvapilo, jak ten závěr byl snadný. Včera jsem si znovu prošel celý závěr od mise na základně illusive mana až po bitvu na Zemi a bylo to velmi rychle dohrané. V podstatě bych řekl, že mi tam na konci chybí nějaký bossfight jako byl v předchozích dílech.
🐺

Wrathor - 2. července 2012 09:05
Wrathor

Amunak 1. července 2012 23:19
všechny jsou v pohodě, o tom žádná, ale hra tě tlačí střední cestou (v citadele), protože je to jediné permanentní řešení... prostě takovej nejvíc happy ending
Only the dead can keep a secret ...

Amunak - 1. července 2012 23:26
Amunak

Amunak 1. července 2012 23:19
Vlastně je to zvláštní. V době, kdy se tzv. indoctrination theory jevila jako docela rozumné (no... jediné rozumné) vysvětlení jí vlastně úplně popřeli a přiznali? tak, že to co udělali předtím byl blábol. Hmm. Hlavně doufám že příští hru takhle nezabijou.

Četl jsem jinak jeden pěkný nápad - pokud chcete reapery zničit ale zachovat ostatní syntetiky, můžete vybrat control a pak je nějak zničit, třeba zaparkovat do nějaké hvězdy nebo černé díry :)
🐺

Amunak - 1. července 2012 23:19
Amunak

Wrathor 1. července 2012 21:09
ale trošičku mi vadí, že ted je jen jedna volba ta správná a bez kazu.
Jo? Mě přijdou všechny v pohodě. Když to zhodnotím (nebojte, žádný spoiler) tak mi to přiojde docela směšné. Bioware jaksi opravili něco málo z thoo, co všechny sralo. Stále máme tři stejné animace. Na druhou stranu každá má jiný komentář a je to dobře. Přidali ending pro lidi kterým by se nelíbilo jak to změnili - prostě nevybereš si ani jednu cestu? Fuck you :D

Na rozdíl od stavu předchozího vím že kdybych to hrál teď, libovolný konec by mě uspokojil. Všechny jsou víceméně konzistentní a docela v pohodě. Přijde mi, že žádný není prohra, prostě win anyway.

Na druhou stranu je tam ještě pořád spousta hloupostí, nelogičností a nezodpovězených otázek, ale to bych asi chtěl moc...

Celkově by to bylo supr kdyby to bylo v původní hře. Ty nedostatky by se daly přehlídnout. Ale vzhledem k tomu jak je to teď rozpitvaný myslím, že jim fanoušci stejně nedají spát :)
🐺

Todrias Falco - 1. července 2012 21:09
Todrias Falco

Do tý doby žádné spoilery, prosím. :D
Now open your eyes while our plight is repeated Still deaf to our cries, lost in hope we lie defeated Our souls have been torn, and our bodies forsaken Bearing sins of the past, for our future is taken.

Todrias Falco - 1. července 2012 21:09
Todrias Falco

No, já si ale po vejplatě plánuju koupit originálku. :D
Now open your eyes while our plight is repeated Still deaf to our cries, lost in hope we lie defeated Our souls have been torn, and our bodies forsaken Bearing sins of the past, for our future is taken.

Wrathor - 1. července 2012 21:09
Wrathor

Proč po vejplatě, je to přeci zadarmo...
Mě se to moc líbí, hlavně refuse :D
ale trošičku mi vadí, že ted je jen jedna volba ta správná a bez kazu.
Only the dead can keep a secret ...

Todrias Falco - 1. července 2012 20:32
Todrias Falco

Nenene, ještě ne! Až po vejplatě!
Now open your eyes while our plight is repeated Still deaf to our cries, lost in hope we lie defeated Our souls have been torn, and our bodies forsaken Bearing sins of the past, for our future is taken.

John_x - 1. července 2012 17:58
John_x

Co říkáte na Extended Cut? Tak nějak se to snaží zaplácnout nelogičnost konců, a daří se docela dobře :)
What can change the nature of a man?

Yenear - 3. června 2012 12:53
Yenear

Zdravím :) vidím že je tu dost fanoušků mass effectu :) škoda že neutáhnu víc jeskyní

Eugenio - 23. května 2012 12:04
Eugenio

Amunak 23. května 2012 07:56
Je to u všech, pokud máš dostatečnou sílu vojska

Pepča 23. května 2012 11:43
Neobjevil... Jak jsi se mohl dočíšt níže, jen jsem si to ověřil ;)
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Vypisuje se 20 z celkem 193 příspěvků|⇐ 1 2 3 4 5 6 ... 10 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)