Mass Effect (2 strany zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Mass Effect

Správci:Amunak
Popis:Diskuze o sérii těchto výborných her od firmy Bioware. Snad se tu taky najdou nějací fanoušsci :)
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Nástěnka:


EDI: “I always work at optimal capacity.”
EDI: “I enjoy the sight of humans on their knees.”
Legion: “Organics fear us. We wish to understand, not incite.”
Garrus: “Fighting a rogue Spectre with countless lives at stake and no regulations to get in the way? I'd say that beats C-Sec.”
Garrus: “You do realise this plan has me walking into hell too? Heh, just like old times….”
Garrus (romance): “Your hair looks… good, and your waist is… very… supportive.”



Mass Effect 3 ultimate spoiler: ta hra je shit.

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 193 příspěvků|⇐ 1 2 3 4 5 6 ... 10 ⇒|

Eugenio - 10. července 2012 10:11
Eugenio

Amunak 10. července 2012 01:34
Ne, to se mi nelíbí,Možnost ovládat je pro vlastní potřeby je hezčí :D
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Amunak - 10. července 2012 01:34
Amunak

Eugenio 9. července 2012 23:54
viz
Amunak 1. července 2012 23:26
Četl jsem jinak jeden pěkný nápad - pokud chcete reapery zničit ale zachovat ostatní syntetiky, můžete vybrat control a pak je nějak zničit, třeba zaparkovat do nějaké hvězdy nebo černé díry :)

🐺

Eugenio - 9. července 2012 23:54
Eugenio

Eugenio 9. července 2012 19:12
Hustý! Fakt mega.. Vyzkoušel jsem zatím tři konce. Už mi zbývá poslední (zničení reaperů) a pak to ještě vyzkouším vše zopakovat při 100% připravenosti. Zatím se mi ale nejvíce zamlouvá ovládnutí reaperů, ačkoliv možnost "Seru na to, nakopu vám zadky i bez Nístěje" je také krásná :)
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Eugenio - 9. července 2012 19:18
Eugenio

Amunak 2. července 2012 14:41
V plánu byl původně Bossfight. S Timem (illusive man)..
Jsem rád, že tam nebylo nic, místo jejich zamýšleného bossfightu :D
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Eugenio - 9. července 2012 19:12
Eugenio

Eh... Dlouho jsem byl mimo svět... Co se stalo? Ono už se vydalo to DLC? :D
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Amunak - 5. července 2012 18:13
Amunak

John_x 5. července 2012 16:50
Já vím, ale i na nejvyšší obtížnost ho sundáš asi tak na dvě rány :D
🐺

John_x - 5. července 2012 16:50
John_x

Amunak 2. července 2012 14:41
Ale přeci na konci bossfight je. Marauder Shields :D
What can change the nature of a man?

Amunak - 4. července 2012 13:41
Amunak

Ronkar 4. července 2012 13:33
Ano, to je prakticky jediné co mi vadí - takhle to mělo vypadat v původní hře.

Vlastně ani bych se nedivil, kdyby to třeba chtěli udělat lépe, ale nezbyl jim čas. A protože jsou zaštítění EA, tak si nemohli dovolit to prodloužit...

V tomhle ohledu zbožňuju Valve, kde sice "vyjde v létě" znamená "možná se toho dočkáte o vánocích", ale zase se nestane, že dostaneš hru s polovičním koncem :)
🐺

Ronkar - 4. července 2012 13:33
Ronkar

Tak dohrán extended cut a musím říct, že z mé strany 100% spokojenost. Všechny nesmysly z původní verze vyřešeny, vyvětluje nám to o něco víc a dává větší smysl, rovněž pěkně zakončená romantická linka.
Děkuju fanouškům, který dokopali Bioware k tomuto rozšíření. Kdyby udělali Bioware takovýto konec od začátku, nebylo by kolem toho tolik keců a nadávek :)
Věř snům. Věř svému srdci a věř svému příběhu. (Neil Gaiman)

Amunak - 2. července 2012 14:41
Amunak

Wrathor 2. července 2012 09:05
jako asi ta střední cesta je ideální (a já si to myslel už před DLC, heč! :D) ale "happy" jsou všechny. Dokonce i ten nový - na konci se zase objeví ten kluk co chce vyprávět pohádku o shepardovi, takže tam jsi očividně taky vyhrál :D

Musím ale říct, že mě stejně překvapilo, jak ten závěr byl snadný. Včera jsem si znovu prošel celý závěr od mise na základně illusive mana až po bitvu na Zemi a bylo to velmi rychle dohrané. V podstatě bych řekl, že mi tam na konci chybí nějaký bossfight jako byl v předchozích dílech.
🐺

Wrathor - 2. července 2012 09:05
Wrathor

Amunak 1. července 2012 23:19
všechny jsou v pohodě, o tom žádná, ale hra tě tlačí střední cestou (v citadele), protože je to jediné permanentní řešení... prostě takovej nejvíc happy ending
Only the dead can keep a secret ...

Amunak - 1. července 2012 23:26
Amunak

Amunak 1. července 2012 23:19
Vlastně je to zvláštní. V době, kdy se tzv. indoctrination theory jevila jako docela rozumné (no... jediné rozumné) vysvětlení jí vlastně úplně popřeli a přiznali? tak, že to co udělali předtím byl blábol. Hmm. Hlavně doufám že příští hru takhle nezabijou.

Četl jsem jinak jeden pěkný nápad - pokud chcete reapery zničit ale zachovat ostatní syntetiky, můžete vybrat control a pak je nějak zničit, třeba zaparkovat do nějaké hvězdy nebo černé díry :)
🐺

Amunak - 1. července 2012 23:19
Amunak

Wrathor 1. července 2012 21:09
ale trošičku mi vadí, že ted je jen jedna volba ta správná a bez kazu.
Jo? Mě přijdou všechny v pohodě. Když to zhodnotím (nebojte, žádný spoiler) tak mi to přiojde docela směšné. Bioware jaksi opravili něco málo z thoo, co všechny sralo. Stále máme tři stejné animace. Na druhou stranu každá má jiný komentář a je to dobře. Přidali ending pro lidi kterým by se nelíbilo jak to změnili - prostě nevybereš si ani jednu cestu? Fuck you :D

Na rozdíl od stavu předchozího vím že kdybych to hrál teď, libovolný konec by mě uspokojil. Všechny jsou víceméně konzistentní a docela v pohodě. Přijde mi, že žádný není prohra, prostě win anyway.

Na druhou stranu je tam ještě pořád spousta hloupostí, nelogičností a nezodpovězených otázek, ale to bych asi chtěl moc...

Celkově by to bylo supr kdyby to bylo v původní hře. Ty nedostatky by se daly přehlídnout. Ale vzhledem k tomu jak je to teď rozpitvaný myslím, že jim fanoušci stejně nedají spát :)
🐺

Todrias Falco - 1. července 2012 21:09
Todrias Falco

Do tý doby žádné spoilery, prosím. :D
What is better - to be born good, or to overcome your evil nature through great effort?

Todrias Falco - 1. července 2012 21:09
Todrias Falco

No, já si ale po vejplatě plánuju koupit originálku. :D
What is better - to be born good, or to overcome your evil nature through great effort?

Wrathor - 1. července 2012 21:09
Wrathor

Proč po vejplatě, je to přeci zadarmo...
Mě se to moc líbí, hlavně refuse :D
ale trošičku mi vadí, že ted je jen jedna volba ta správná a bez kazu.
Only the dead can keep a secret ...

Todrias Falco - 1. července 2012 20:32
Todrias Falco

Nenene, ještě ne! Až po vejplatě!
What is better - to be born good, or to overcome your evil nature through great effort?

John_x - 1. července 2012 17:58
John_x

Co říkáte na Extended Cut? Tak nějak se to snaží zaplácnout nelogičnost konců, a daří se docela dobře :)
What can change the nature of a man?

Yenear - 3. června 2012 12:53
Yenear

Zdravím :) vidím že je tu dost fanoušků mass effectu :) škoda že neutáhnu víc jeskyní

Eugenio - 23. května 2012 12:04
Eugenio

Amunak 23. května 2012 07:56
Je to u všech, pokud máš dostatečnou sílu vojska

Pepča 23. května 2012 11:43
Neobjevil... Jak jsi se mohl dočíšt níže, jen jsem si to ověřil ;)
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Vypisuje se 20 z celkem 193 příspěvků|⇐ 1 2 3 4 5 6 ... 10 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)