Mass Effect (5 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Mass Effect

Správci:Amunak
Popis:Diskuze o sérii těchto výborných her od firmy Bioware. Snad se tu taky najdou nějací fanoušsci :)
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Nástěnka:


EDI: “I always work at optimal capacity.”
EDI: “I enjoy the sight of humans on their knees.”
Legion: “Organics fear us. We wish to understand, not incite.”
Garrus: “Fighting a rogue Spectre with countless lives at stake and no regulations to get in the way? I'd say that beats C-Sec.”
Garrus: “You do realise this plan has me walking into hell too? Heh, just like old times….”
Garrus (romance): “Your hair looks… good, and your waist is… very… supportive.”



Mass Effect 3 ultimate spoiler: ta hra je shit.

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 193 příspěvků|⇐ 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 ⇒|

Eugenio - 29. března 2012 12:28
Eugenio

Pepča 28. března 2012 23:06
Však já to také tak dělám :)

Sice ty boje na konci jsou super, ale to co přijde pak, nic moc
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Amunak - 29. března 2012 08:55
Amunak

Pepča 28. března 2012 23:06
+1
🐺

Pepča - 28. března 2012 23:06
Pepča

Návod na ME3:

Hrajte do doby, než se dostanete před misi s útokem na základnu Cerberu.

Pak si to uložte a hrajte znova. Protože pak už není o co stát.

A doufejte, že přijde DLC, co změní konec.
Kdo chce, hledá způsoby. Kdo nechce, hledá důvody...

Eugenio - 25. března 2012 22:37
Eugenio

Amunak 25. března 2012 21:15
Dobre si to vystihl. Vedet, ze to znici veskerou technologii reaperu, tak se na to vykvaknu at te cyklus pokracuje...
Krom toho hrani. Souhlas. Moc dobre znam. Jelikoz jsem prisel o vsechny sejvy z jednicky i dvojky diky viru v PC, musel jsem to zas cele hrat. Ted mám jeste rozehranou jednicku (renegate zenska) a dvojku (paragon zenska). Na ty se vrhnu jakmile ted dohraju i s renegatem trojku.
Zrovna včera sem dodelal soucide misi ve dvojce. Jsem konecne zjistil, jak se bojuje nejsnaz proti pretvorencum 8D az kdyz sem to hral po sedme mi doslo, ze staci do nich strelit jen tu nejslabsi silovou strelu, zdvih, nebo odhozeni :D jen sundat zbroj a je po nich na jednu ranu :)ve trojce nefunguje :(
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Amunak - 25. března 2012 21:15
Amunak

TweeTy 25. března 2012 20:41
To asi jo, ale doufám, že tpo zas nebuide nějaký velký skok v hratelnosti a mechanikách hry - zjišťuju, že když hraju jedničku nebo dvojku po trojce, některé věci tehdy nedokonalé mě tam fakt štvou - nekonečné minihry, skenování/průzkum planet, v jedničce mi chybí takové ty akční cutscény s renegade/paragon možnostmi apod. Teď ještě krytí a souboje zblízka... Zkrátka hrát ty díly po sobě je čím dál tím obtížnější :)
🐺

TweeTy - 25. března 2012 20:41
TweeTy

Amunak 25. března 2012 20:18
aspoň v tom chaosu povstane ME 4ka :)
Někdy si říkám, jestli bych jako PJ neměl ty příspěvky v jeskyni číst...

Amunak - 25. března 2012 20:18
Amunak

Spoiler ahead

Eugenio 25. března 2012 12:15
Ano. A kromě toho polovina z nich umře hlady uvězněných na Zemi nebo ve vesmíru při pokusu vrátit se domů. Ta druhá polovina zemřela při zničení Citadely - celá galaktická politika a ekonomika se rozpadlo. Tomu říkám happy ending! :D
🐺

Ronkar - 25. března 2012 12:22
Ronkar

Eugenio 25. března 2012 12:15
Ano - nemělo to smysl :D
Věř snům. Věř svému srdci a věř svému příběhu. (Neil Gaiman)

Eugenio - 25. března 2012 12:15
Eugenio

Spoiler!
.
.
.
.
.
.
.
.
Konec bych charakterizoval asi takto:
Otázka:
Zachránil jsem Radu, osvobodil Rachni, sjednotil Gethy, vyléčil Genofág, vytvořil alianci Kroganů a Turianů, vytvořil jsem alianci Gethů a Kvarianů posbíral jsem každou vojenskou sílu v galaxii. A proč?
Odpověď:
Abych si mohl vybrat zda bude výbuch červený, zelený, nebo modrý :D
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Amunak - 24. března 2012 14:35
Amunak

Uvidíme, co z toho nakonec bude - http://blog.bioware.com/2012/03/21/4108/
🐺

Ronkar - 24. března 2012 11:32
Ronkar

Mass Effect 3 (bez DLC) - malá recenze

Završení epické ságy BioWarů se nese v duchu toho nejlepšího, co jsme měli rádi na dvou předešlých dílech. Sága, která se ještě před svým zakončením stala mezi hráči legendou. Jak to tedy všechno dopadlo?

Bez debat – na výbornou! Trojka nám dává vše, co chceme a to vrchovatou měrou. Rozmanité lokace, velké množství rozhodnutí, bohatě konverzací a jak jsme již zvyklí: vedení hry tak, jak sami chceme (po dobrém/po zlém), přidejte k tomu soundtrack a dobrý příběh, který nemá svým filmovým podáním a emotivním rozměrem konkurenci. Nelze opomenout ani výbornou hratelnost akčních pasáží v duchu povedené dvojky.
Potkáme staré známé z 1. i 2. ME a všichni dostanou v příběhu svou malou, či větší roličku. Rozuzlení jejich osudů se v případě několika postav povedlo na jedničku s hvězdičkou. Jednou vás události nadchnou, jindy rozhněvají, nebo naopak dojmou k slzám – v tomhle směru s námi Bioweři hrají to nejlepší, co umí. (Vrchovatě klišé a militantní kecy opomíjím /nejedná se o film, ale hru, takže co bysme nechtěli, že? ;)

Pokud bych byl optimistou, neměl bych žádný problém. Moc jsem se bavil a těch přes třicet hodin hraní mi uteklo jako voda. Ano, mohl bych si stěžovat, že je tu takřka nulová inovace hratelnosti (ačkoli se Shaperd konečně naučil kotouly a má (jako správný borec) drsný UNI masakrátor na čtvrcení nepřátel z blízka), grafika výrazně nepokročila a oproti předchozím dílům je tu méně volnosti (projdete se akorát v jedné lokaci). Opět toulání se po galaxii, hledání surovin a vojenských jednotek mě po čase nebavilo, byť se rapidně zjednodušilo.

Hra je také poněkud dějově nevyvážená. Dobrou půlku máte pocit, že se vlastně v tom světě nějak moc nic neděje (což je vzhledem k okolnostem dost zvláštní), sice se touláte, sbíráte spojence, ale… něco tomu chybí. Nebojte, nakonec se to všechno rapidně zvedne a vyústí v grandiózním finále, které je hodné značky Mass Effect.

Nu a nakonec… ten konec :) Ano, na internetu se o něm pějí celé ódy, fanoušci se bouří, tvoří petice za nový závěr. Mě osobně se konec na jednu stranu líbil, protože svým způsobem přesahuje v mnoha směrech to, co by člověk čekal. Na tu druhou se poněkud nešťastně staví proti fanouškům a předchozím dílům. Ale dost už spoilerů. Však poznáte sami ;)

8/10
Věř snům. Věř svému srdci a věř svému příběhu. (Neil Gaiman)

Ronkar - 24. března 2012 11:18
Ronkar

Tady dobré video, které nese příhodný název: Proč nenávidíme konec Mass Effectu 3
Je to dobře shrnuté, takže kdo hru ještě nedohrál a zamýšlí to - nekoukat ;)

SPOILER! SPOILER! SPOILER!

http://www.videacesky.cz/ostatni-zabavna-videa/proc-nenavidime-konce-mass-effectu-3
Věř snům. Věř svému srdci a věř svému příběhu. (Neil Gaiman)

Amunak - 24. března 2012 10:09
Amunak

Eugenio 23. března 2012 20:20
Jo, údajně asi jo. Ale to je neomlouvá. Jako když dělám něco co vím že bude výborné a někdo to vyzradí, tak to poseru, abych nasral i lidi, co s tím nemají nic společného? Nějak nechápu jejich uvažování.

Jinak na youtube jsem viděl takový příšerný remix aninevímčeho z mass effectu, nedalo se to poslouchat. Byl pod tím ale pěkný komentář: "Remix the ending" :)
🐺

Eugenio - 23. března 2012 20:20
Eugenio

Amunak 19. března 2012 08:33
Také jsem toho názoru... Třeba na Fallout 3 jsem čekal kolik let? :D

Slyšel jsem, že někdo vypustil scénář ven dřív než byla hra, proto to museli narychlo předělávat
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Eugenio - 23. března 2012 20:08
Eugenio

Hmm... Očekával bych lepší zakončení Tak dobrý hry...

90% za průběh, 10% za ukončení
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Amunak - 19. března 2012 08:33
Amunak

Tady je krásně napsané, jak je to s tím koncem a proč je tak odfláknutý:
http://www.sector.sk/novinka/66246/ako-je-to-s-koncom-mass-effect-3.htm

Musím říct, že je mi sympatičtější Valve, které hru pětkrát odloží a nako­nec vydá ještě později, ale je aspoň kompletní... Po dohrání se prostě nedozvíte, že to bude třeba hrát znova, protože tam asi přidají misi, ne­přátele a nevímco ještě...
🐺

Amunak - 13. března 2012 22:03
Amunak

Amunak 13. března 2012 22:02
(a hodilo se mi to i teď ve trojce, protože nebýt toho savu z jedničky a pak dvojky, asi by se mi to hrálo o dost hůře :)
🐺

Amunak - 13. března 2012 22:02
Amunak

Buri the Great 13. března 2012 21:14
jo, taky jsem na to myslel. Takhle ani vlastně nevíš, který z těch konců je ten nejlepší (jakože který se otevřel až kvůli velkému úsilí). Sice není asi až tak těžké na to přijít, ale je to nakonec o osobních preferencích hráče, co mu přijde nejlepší, a to je podle mě skoro škoda. Fakt by se tu hodilo, aby to rozhodla hra sama. Ataky by to mělo pak nějaký smysl hrát znovu, jinak...

Třeba proto mě bavila dvojka, hrál jsem jí snad čtyřikrát, a poslední misi jsem dělal ještě mnohem vícekrát, abych nakonec přišel na nejlepší řešení, kdy všichni přežijí.
🐺

Buri the Great - 13. března 2012 21:14
Buri the Great

Amunak 13. března 2012 20:57
Já si myslím, že daleko zajímavější by nebyly možnosti, ale hra by prostě podle předchozího gameplaye určila konec.
http://napady.aragorn.cz

Amunak - 13. března 2012 20:57
Amunak

Nespoiluju, zkuste to taky :)

Tak jsem to dohrál. Příběh fantastický, hratelnost skvělá, je to bez bugů, grafika okouzlující, neuvěřitelně rychlé načítání(!!!)...

Akorát mě letos už podruhé zklamal konec. Poprvé to bylo u skyrimu (tam mě toho ale zklamalo mnohem víc)... a teď v ME. Jako bylo to fajn, no, ikdyž žádnej velkej happy ending. Musím říct, že jsem čekal trochu víc - třeba suicide mission ve dvojce mi přišla epičtější, zajímavější. A co mi na tom vadí asi nejvíc - podle toho, jak hrajete, se vám otevřou na konci různé možnosti. Smutné je, že se prakticky nijak neliší (i závěrečné animace jsou téměř shodné) a popravdě jedna možnost horší jak druhá. Já vím, nějak to skončit musí, a když pravděpodobně končí i celá trilogie, museli to prostě jaksi utnout.
Skoro mi přijde, jakoby tomu konci něco chybělo, že ho nestihli dodělat, nebo nevímco. Co si o tom myslíte vy?

Jinak plánuji to zahrát znovu, někdy časem, asi i s jedničkou a dvojkou...
🐺

Vypisuje se 20 z celkem 193 příspěvků|⇐ 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)