Mimozemský život (3 strany zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Mimozemský život

Správci:trtrtr, Amunak
Popis:Tak jsem si všiml, že se tady nikde neřeší témata týkající se mimozemského života, civilizací, UFO, pokročilých technologií, atd. To je přeci třeba napravit! :)
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je zamčená
Nástěnka:
Archived.

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 178 příspěvků|⇐ 1 2 3 4 5 6 7 ... 9 ⇒|

Amunak - 14. července 2010 13:14
Amunak

tomik22 14. července 2010 13:04
teď jsem tě nepochopil. ale uber ty roky, tak na desetinu :)
🐺

tomik22 - 14. července 2010 13:04
tomik22

Amunak 14. července 2010 12:47
A co auta?Ta pohání motor a to by mohl bý také první krok k umnělé inteligenci.Vždyť už bojoví robot existuje.Ten může být ještě lepší a lepší....až se z něj stane opravdu vyzbrojený zabiják.Ale to bude nějakých dvěstě-třista let ještě trvat.
Politici jsou jen banda zloďejů a okrádaní obyvatelé jsou soudek prachu,který potřebuje jiskru,aby explodoval.

Amunak - 14. července 2010 12:47
Amunak

tomik22 14. července 2010 12:36
Myslím si, že to vidíš moc fantasticky. Podle mě nějací roboti neexistují, protože budou výkonem horší než normální vojáci (ikdyž budou ovládáni člověkem), a navíc výroba něčeho takového bude značně drahá. Pochop to, jim je jedno, jestli pár vojáků pochcípá. Oběti jsou vždycky. Radši vrazí ty prachy třeba do špionáže nebo do obecného vylepšení zbraní, než do robotů.

To se ale nevylučuje s tím, že válka bude hodně o technice a technologiích. Nějaké taktické displeje, nepřetržitá komunikace atd., to je asi normální.

Ono hlavně v boji potřebuješ, aby byla zbraň nebo něco podobného 100% funkční a ovladatelný, a ne že to sice bude mít pomocník míření, ale 90% času to nebude fungovat...
🐺

tomik22 - 14. července 2010 12:36
tomik22

Nukleární válka.Atomovky,pravděpodobně i nějaké další superzbraně.Pravděpodobně v té době budou už i roboti.Tedy lépe řečeno:androidi,nějací mechové,které bude řídit člověk,poloroboti,čllvěk s částmi robota a další.Možná budou vojáci mít i své avatary(jasně,byl to film ale v minulosti jsem už nějaké napsal,takže mi to nedávejte za zlé).Ale to už jsme u studia mimoňů a jejich techniky.Takže trochu zpátečku.
Politici jsou jen banda zloďejů a okrádaní obyvatelé jsou soudek prachu,který potřebuje jiskru,aby explodoval.

Amunak - 14. července 2010 12:02
Amunak

tomik22 14. července 2010 11:55
Říká se tomu svoboda projevu a svoboda slova... Ano, v praxi to moc nefunguje, ale pokud chceš, můžeš říct prakticky cokoliv :-D

Já osobně si myslím, že dojedeme na Čínu. Vem si, že když nějaká zajímavá společnost krachuje, Čína ji koupí a "zachrání"... Za chvilku jim takhle bude patřit celá evropa.

Taky teď chtějí stavět tu šílenou železnici, kde se bude dát dopravovat děsně rychle jakékoliv zboží a tak. Takže sem budou expandovat ještě víc. A kdyby chtěli, tak tu mají vlakem za 4 hodiny malou armádu.

Taky se trochu bojím Ruska. Ale zase se nebojím, že bychom zrovna my museli jakkoliv bojovat, protože to dopadne asi jako vždy - jen co nepřítel přejde hranice, tak se mu vzdáme (už proto, že se na nás, jako obvykle, všichni spojenci vykašlou :)

Myslím si ale, že se to nakonec uchýlí k nukleární válce a tu nemá šanci přežít prakticky nikdo. Teda s trochou štěstí to tu bude vypadat jako ve Falloutu :)
🐺

tomik22 - 14. července 2010 11:55
tomik22

Amunak 14. července 2010 11:22
V té technice máš pravdu.A vyvraždíme se brzy....to nevím,nevím.Typuju,že to bude práce spíš něakých teroristů,nebo Japonců.A když ani jedno,tak nějací cizincy válkou určitě.Nemám dyžtak nic proti Japoncům.A teroriste mne napadl jen ten nejhledanější,ale mám strach napsat jeho jméno.Aby mne FBI za to nenašla.A to je další dobrá technologie.Vyhledávač lidí,známe jako Skype,nebo ICQ a nebo Facebook a mnoho dalšího.Ale to už jsme mimo téma.
Politici jsou jen banda zloďejů a okrádaní obyvatelé jsou soudek prachu,který potřebuje jiskru,aby explodoval.

Amunak - 14. července 2010 11:22
Amunak

tomik22 14. července 2010 08:19
a rozhodně to nebudou miliony, nanejvýš stovky, možná tisíce let. Za milion let už tu asi vůbec nebudeme. Podle mě se vzájemně vyvraždíme už velmi brzy, tipuji tak do sta let, že to zvládneme.
🐺

Amunak - 14. července 2010 11:21
Amunak

tomik22 14. července 2010 08:19
nejsme sice zas tak vyspělí, ale před 20 lety by nikdo nečekal, že budeme dnes mít odhadem miliardkrát výkonnější počítače, než tehdy. Taky by tehdy nikdo neřekl, že za za nějakých 12 let budou mikroprocesory tak malé, že se vejdou do něčeho tak malého jako mobil. A tehdy by nikdo neřekl, že dnes budou mít mobily větší výkon než tehdejší počítače :)

A hlavně, tenhle vývoj se stále urychluje. To kupodivu velmi přesně předpověděl už Gordon Moore (http://cs.wikipedia.org/wiki/Moore%C5%AFv_z%C3%A1kon).
🐺

tomik22 - 14. července 2010 08:19
tomik22

Amunak 13. července 2010 22:32
Neříkám,že se s nimi můžm spojit příští rok.Jestli není pravda to o roku 2012,tak můžem mít s nezemními bytostmy z nekonečného vesmíru spojení až za milióny let.Bez urážky,ale tejsme zas tak vyspělí.A máš pravdu,marťani jsou vlastně z Marsu.
Politici jsou jen banda zloďejů a okrádaní obyvatelé jsou soudek prachu,který potřebuje jiskru,aby explodoval.

trtrtr - 13. července 2010 23:16
trtrtr

Amunak 13. července 2010 23:14
No právě, a aspoň máte volnost v reakcích :)
"Já do toho praštit a ono nic. Tak já do toho praštit znovu a víc. A hele, ono fungovat!" Drrln Brw, krollí myslitel

Amunak - 13. července 2010 23:14
Amunak

trtrtr 13. července 2010 23:13
:-D

Ale s tím se nedá nesouhlasit :)
🐺

trtrtr - 13. července 2010 23:13
trtrtr

Teď jsem odeslal hodně dlouhý článek o pravděpodobnosti mimozemského života, klekl mi net a opravdu to už znovu psát nebudu. Myslím, že by se todalo shrnout do tohoto: 42 (někomu se může zdát, že tím poukazuju na mou další diskuzi, ale není to tak, fakt jsem to napsal).
"Já do toho praštit a ono nic. Tak já do toho praštit znovu a víc. A hele, ono fungovat!" Drrln Brw, krollí myslitel

Amunak - 13. července 2010 23:02
Amunak

trtrtr 13. července 2010 22:53
Díky, potěší :-D

Přejmenovávám tedy na {b}Mimozemský Život{/} - to až to někdo zase budete hledat :)

Jinak marťanské lodě jsou vlastně taky hloupost, protože marťani jsou odvozeni od Marsu (myslím teda)
🐺

trtrtr - 13. července 2010 22:53
trtrtr

Amunak 13. července 2010 22:22
OK, máš moje svolení, když tě to potěší. ;)

Antonius 13. července 2010 22:27
Samozřejmě, že nemusí být vyspělejší. Můžou být klidně na úrovni mořských řas a spokojeně sitakhle miliordy let žít. O tom se dá opravdu jenom spekulovat.

Antonius 13. července 2010 22:28
To je pravda, už se to tu řešilo mockrát. UFO je v překladu neidentifikovatelný létající předmět, tutíž opravdustačí, když natřeš sýkorku fosforující barvou a v noci ji vypustíš ven, už to bude UFO. Marťanské lodě jsou podle mě normální rakety, raketoplány, nebo jen vesmírné lodě, popř. plavidla.
"Já do toho praštit a ono nic. Tak já do toho praštit znovu a víc. A hele, ono fungovat!" Drrln Brw, krollí myslitel

Amunak - 13. července 2010 22:34
Amunak

Antonius 13. července 2010 22:27
Řekl bych, že existují jak vyspělejší, tak méně vyspělé formy (mimozemského) života. Problém ale je, že vyspělost je relativní. Nezměříš to... Kdo ví, třeba byli pravěcí lidé vyspělejší než my. Ale je to dost nepravděpodobné :)
🐺

Amunak - 13. července 2010 22:32
Amunak

tomik22 13. července 2010 22:21
Problém je v tom, že ve chvíli, kdy víš, že tzv. UFO je mimozemská loď, pak to přestává být UFO :)

...teda ne, že by na tom záleželo. Jen pro upřesnění.

Mě osobně by hlavně zajímalo, kdy se my setkáme s mimozemským životem a jestli já se dožiju třeba nějakého běžného kontaktu. Myslím si ale, že běžného kontaktu se nedožiju. To se spíš lidi dřív zničí, než dosáhneme něčeho takového. No a možná, až budu hodně starý, ale třeba lidé na něco narazí. Zblízka. Ale kdo ví, technika jde šíleně dopředu, dneska se neví ani pomalu to, co bude za pět let...

3D technologie jdou pořád dopředu, detekce (3D) pohybu (http://en.wikipedia.org/wiki/Kinect)... Microsoft taky vymyslel - a to mu vzdávám hold - jak promítat 3D bez brýlí a podobných blbostí. V tom je, IMHO, budoucnost.

Bohužel se nám pak ale asi stane, že půjdeme do obchoďáku, a dle našeho předchozího sledování dostaneme reklamu přesně nám na míru. Zkrátka všechno má svá pro i proti.

No, tak teď jsem se trochu moc rozepsal a aji víc dostal od tématu UFO/mimozemšťané... Ale technologie, ty k tomu prostě patří.
🐺

Antonius - 13. července 2010 22:28
Antonius

tomik22 13. července 2010 22:21
To není UFO, tak se tomu jen začalo říkat, takže máš vlastně pravdu, ale z laického pohledu, jinak je UFO UFO a ne loď.
The Game

Antonius - 13. července 2010 22:27
Antonius

Hele, kde berete tu odvahu říct, že jsou vyspělejší nežli my?
The Game

tomik22 - 13. července 2010 22:26
tomik22

To je fakt.Pojmenoval bych to:"Mimozemšťané a jejich lodě UFO,"nebo tak nějak.
Politici jsou jen banda zloďejů a okrádaní obyvatelé jsou soudek prachu,který potřebuje jiskru,aby explodoval.

Amunak - 13. července 2010 22:22
Amunak

trtrtr 13. července 2010 22:18
možná to přejmenování by nebylo od věci... Můžu to provést? :)

Přijde mi totiž, že se tu řeší hlavně mimozemský život - rozhodně víc než UFO. Sice to spolu úzce souvisí, ale konkrétně UFO se tu řeší minimálně...
🐺

Vypisuje se 20 z celkem 178 příspěvků|⇐ 1 2 3 4 5 6 7 ... 9 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)