Mimozemský život (5 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Mimozemský život

Správci:trtrtr, Amunak
Popis:Tak jsem si všiml, že se tady nikde neřeší témata týkající se mimozemského života, civilizací, UFO, pokročilých technologií, atd. To je přeci třeba napravit! :)
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je zamčená
Nástěnka:
Archived.

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 178 příspěvků|⇐ 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 ⇒|

mapaf - 22. prosince 2009 23:19
mapaf

Garric 13. listopadu 2009 16:01
Život je houževnatý, když vznikne tak se moc moc soustředí aby se udržel. Vyděl jsem nedávno dokument kde bylo, že kdysi, když byl život ne zemi velmi primitivní, spadl na Zemi obrovský meteorit a na pár let (Možná v řádu tisíců možná i v řádech větších) Totálně změnil podmínky na zemi (Byla skoro jak Venuše) ale přesto přežíval život jaksi samozakonzervovaný dál a potom se když to již šlo znovu se probudil. Problém spíše je, že nepříznivý stav se u planet jemu stvožených nezlepší.
Jsem

mapaf - 22. prosince 2009 23:06
mapaf

Samozřejmě že cokoliv co uznám za živé co se vyskytuje mimo planetu zemi jsou mimozemšťané, ale pokud nemluvíme o tvorech inteligentích a vyspělých, označujeme je většinou za mimozemský život, kdežto mimozemšťané říkáme povětšinou jen tomu mimozemskému životu, který je inteligentní, a ne jen buňka. je to holt diskriminace a navíc hranice inteligence a neinteligence u živočichů je dosti nejasná a rozplyzlá ba snad ani neexistuje. Já bych si nedovolil říci že moucha je neinteligentní a nekreativní zatímco člověk ano a myslím že by to neřekli ani dnešní vědci.
Jsem

mapaf - 22. prosince 2009 22:58
mapaf

I-Ionza 22. prosince 2009 11:36
Ano, i tak se to dá vystihnout, nevíme zkrátka nic... Já jen tak reagoval na slova trtrtra, jelikož se mi zdálo zvláštní a zbytečné něco takového podotýkat, jelikož si myslím že by byla ta největší nžhoda kdyby mimoni byli humanoidní. Spíš by bylo zajímavé napsat "Je i malá pravděpodobnost že mimozemšťané jsou humanoidní"
Jsem

I-Ionza - 22. prosince 2009 11:36
I-Ionza

mapaf 21. prosince 2009 23:30
i nějácí jednobuněční organizmi jsou mimozemštané

jednoduše, vše co je živé a jeto mimo naši zemi je mimozemštan

je vše možné nic nevíme ani to že nějácí mimozemštani jsou je možné že existují i v nějáké dimenzi nebo paralerním vesmíru a je také možné že umějí mezinimi cestovat

všechno to jsou doměnky ale člověk nidky neví...
_________________________________Half-life_________________________________

mapaf - 21. prosince 2009 23:30
mapaf

trtrtr 13. listopadu 2009 16:15
Já význačně pochybují že by mimozemšťané měli být humanoidní, vždyť je tolik možností jak může život směřovat. Jedině že by humanoidní život byl tak vrcholový, že k němu pomalu směřuje každý vývoj, ale o tom silně pochybuji.... To my jsme si stvořili předtavu ufona k obrazu svému, ale možná to bylo i naopak, možná byli rychlejší...
Jsem

mapaf - 21. prosince 2009 23:25
mapaf

Mumie z Týmu 18. listopadu 2009 19:29
I chyby jsou výsledky evoluce (Pokud tedy nějaká je..)Bez chyb holt není zdokonalení, taky nemůže bejt každej ve všem nejlepší, ale jen v tom co zrovna opravdu potřebujem vynikáme, ten strašec asi zrovna potřebuje dobrej zrak. A neboj, evoluce u lidí neskončila, problémy se vyřeší, neb boží mlýny melou pomalu ale jistě.
Jsem

Garric - 18. prosince 2009 16:33
Garric

mapaf 18. prosince 2009 15:45
To jsou prostě zákony, které platí pro celý vesmír a ne jen pro naší planetu. Samozřejmě, může to být jinak, ale můj jázor je že uhlíková báze živých organismů je jediná... Jde o to, že vlastně nikdy nebudeme vědět, jestli to, co máme právě teď za správné, je skutečně správné, tudíž přít se tady o názorech nemá moc smysl... :)
To je jako s bohem, nikdo ho neviděl a zdá se jako nesmysl (pro většinu normálních lidí), a přesto se v něj věří... Stejně je to s tou jinou bází než uhlíkovou ;)
O život můžeme přijít různě. Smrt je jen jednou z možností...

mapaf - 18. prosince 2009 15:45
mapaf

Garric 16. prosince 2009 22:26
A jak tedy pokud nevíme co považujeme za živé, jak tedy můžeš říct že na marsu není život, to že jsme jiný život než na bázi uhlíku nenašli neznamená že není, ostatně my jsme pořádně nic jiného než uhíkový nikdy nehledali.
Jsem

mapaf - 18. prosince 2009 01:24
mapaf

odkaz na ebook nemám ale tu je odkaz na koupi:
http://www.google.cz/search?hl=cs&source=hp&q=Skryt%C3%BD+sv%C4%9Bt+z%C3%A1had+a+tajemstv%C3%AD+e+book&btnG=Vyhledat+Googlem&lr=&aq=f&oq=
Jsem

Amunak - 18. prosince 2009 01:21
Amunak

mapaf 18. prosince 2009 01:19
no to nevím... zaprvý je to na dlouho a když už bych něco psal, tak bych to hodil stejně veřejně.

Asi neznáš film Tajemství http://www.thesecret.tv, ale tam je spousta z těch myšlenek vyřčených. Na youtube je dokonce prvních 20min zdarma, ale je to anglicky.
🐺

Amunak - 18. prosince 2009 01:20
Amunak

mapaf 18. prosince 2009 01:17
hehe, na všechno z toho mám dost vyhraněný názor. Nemáš někde odkaz na ebook? :)
🐺

mapaf - 18. prosince 2009 01:19
mapaf

Tak mi to pošli na poštolku, aspoň zas uslyšim názory někoho jiného, proš myslíš že dělaly tyhle stránky nemateriálních diskuzí kvůli takovejm magorům jako jsme my...
Jsem

mapaf - 18. prosince 2009 01:17
mapaf

Amunak 18. prosince 2009 01:07
Jo jo, je to jak o vzniku vesmíru, hyperprostoru, mimozemšťanech, víře, bozích, duchách, posmrtném bytí, upírech ,záhadných zmizeních, hypnóze, astrálním cestování, minulých životech, evoluci,vzniku člověka, ráji,tunguském meteoritu a o jiném.
Jsem

Amunak - 18. prosince 2009 01:14
Amunak

mapaf 18. prosince 2009 01:12
Já mám třeba o některých věcec dost zvlášní, pro většinu lidí asi i nepředstavitelné, nepochopitelné a nemožné představy. Nikomu je nevnucuji, ale dost si za tím stojí a jsou to principy podle kterých podle mě funguje svět... Ale nechci to prezentova, byl bych za magora.
🐺

mapaf - 18. prosince 2009 01:12
mapaf

Ale nemyslete si že je to nějaké fanatická kniha nějakého fanatického spisovatele, on aě toho spoustu zpochybní to píše dost opatrně a na problematiku nehlíží z velkého počtu úhlů, zároveň žádnému nedává větší váhu než ostatním
Jsem

Amunak - 18. prosince 2009 01:07
Amunak

mapaf 18. prosince 2009 01:05
Podle toho co říkáš to vypadá na dost zajímavou knížku. Zastávám totiž stejný názor.
🐺

mapaf - 18. prosince 2009 01:05
mapaf

Ta kniha se jmenuje :" Skrytý svět záhad a tajemství "a napsal nějaký Vladimír Liška, akorát některé nformace o vědě mi tam přijdou zastaralé, líbí se mi na ní hlavně jak kritizuje poměry ve vědě, to že se příliš upínáme k naprosto neprosazeným teoriím se slovy že je to jasná pravda a že je to stoprocentně prokázané, viz "Evoluční teorie, teorie velkého třesku..." Také odsuzuje vědecké instituce za špatný přístup k něčemu zcela novému co zcela mění dosavadní představy. Ale právě proto přeci měla věda s církvemi takoví problém, proč se teď chová stejně? Naštěstí je v knize naznačeno že se vše pomalounku obrací k lepšímu. Jsou tam také citáty znímých i neznámých vědců světa...
Jsem

mapaf - 18. prosince 2009 00:55
mapaf

Já hlavně myslim že vědci tak nějak špatně pojímají život, ano, u nás se samozřejmě vyvinul jako jakýsi soubor uhlovodíků, ale myslím že život může být i jiný třeba na bázi energie, vždyť energie a hmota to je skoro to samé, čtu teď jednu knihu o všech možnách záhadách, a i na toto téma jsem am narazil, plně také souhlasím s tím co řekl Garric o těc světech a jejich chápání a jak se to prolíná, někde sem četl že zas tak malá pravděpodobnost že někde vznikne život není, prý je spousta míst, třeba dnes jsem četl na seznamu že našli novou planetu podobnou zemi i s vodou, ale myslím že budou rádi když najdou jenom buňku nebo vir, taky by si měly nejdřív uvědomit co vlastně považují za živé.
Jsem

Amunak - 17. prosince 2009 12:33
Amunak

Tak, nová nástěnka. Co na ní říkáte? Ty písmenka nahoře jsou odkazy do ostatních "spřátelených" diskuzí :)
🐺

Amunak - 16. prosince 2009 23:02
Amunak

Garric 16. prosince 2009 22:45
Jo, znám to, a tak nějak jsem to myslel.
🐺

Vypisuje se 20 z celkem 178 příspěvků|⇐ 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)