Náboženství (48 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Náboženství

Správci:Flipy, Eugenio, samovrah
Popis:Ateismus, Terorismus. prostě víra celku i jednotlivce
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Kdybyste byli stvořitelem, Spokojili by ste se s kulatým světem, nebo by jste zvolili něco originálnějšího?
Koule mi stačí.6
Kašlu na mainstream, Zvolím alternativní formu. (uveďte jakou)1
7 celkem
Nástěnka:
Víra. Věřit jde v kdeco, například v to že o vánocích můžete vidět zlaté prasátko nebo že santa létá na mnotociklu. ale vezměte si boha. Mnoho lidí věří že existuje, mnoho lidí věří v to že není. spojuje je jedno. krom společných zálib. Víra.

Proto je tady ta diskuze. Zastaňte se svého názoru, podělte se o své myšlenky.

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 1886 příspěvků|⇐ 1 ... 46 47 48 49 50 51 52 ... 95 ⇒|

Miar - 27. února 2008 19:30
Miar

Eugenio 27. února 2008 18:04
začalo to potratem, teď je to pohled na svět, dobro a zlo, barevné spektrum, abych řekl pravdu tak mě to přestává bavit :))
chrocht

Dronte - 27. února 2008 18:15
Dronte

Babin Úd 27. února 2008 17:55
Nemyslím, že život dvoumetrákovýho člověka má 4x větší hodnotu než život 50tikilové dívky. :-D
Babin Úd 27. února 2008 17:56
Myslím, že bys sotva odmítl lék na AIDS, kdyby jsi byl nemocnej s tím, že nestojíš o pokrok. Přestože je to pokrokové, užíváš PC, internetu a TV...
Babin Úd 27. února 2008 17:59
To máš to samé jako bys říkal, že člověk nemá svobodnou vůli, protože je determinován k veškeré své činnosti. Nemá cenu se o tom přít a podle mě to co jsi napsal o ničem nevypovídá. Zkus to říci srozumitelně i pro obyčejného smrtelníka.
http://www.knightfight.cz/?ac=vid&vid=117080617

Eugenio - 27. února 2008 18:04
Eugenio

No jaksi nevim o čem se už bavíte... Jestli o složení primalexu nebo o víře :D

Ne může mi to někdo zrekapitulovat? Já sem od hor to tady nečetl (tedy týden) a nemůžu se divit kolik toho tu je
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Dronte - 27. února 2008 18:02
Dronte

Babin Úd 27. února 2008 17:53
Dobro/zlo je ošetření nemocného/provedení interupce. Dobro/zlo je na úrovní nápadu, ošetření/provedení interupce je na úrovni sestrojení, ošetřený člověk/mrtvý člověk, či něco s potenciálem člověka je na úrovni vynálezu.
Docela pochybuju, že jsi někdy s okolním světem řešil kdy jestli je úkon pod výkonem nebo ne. Navíc je to v našem problému zcela irelevantní.
http://www.knightfight.cz/?ac=vid&vid=117080617

Babin Úd - 27. února 2008 17:59
Babin Úd

Dronte 27. února 2008 16:31
Svět existuje z hmoty která nemá barvu, pouze světelný odraz jí barvu dodává protože světlo je to co naše oko vnímá, např červený primalex je jakási látka která odráží světlo tak že ho oko vnímá červeně, ale jak víš jestli je "bezbarva" jinak zlatá, oranžová, fialová, sněhobílá? Nevíš a nikdy to nezjistíš protže má takovou barvu jako se od ní odráží světlo. Když je tma tak barva neexistuje. Jediné co má "barvu" je světlo, nic dalšího.
Paranoia is a very comforting state of mind. If you think they're out to get you, it means you think you matter. - Ciaphas Cain: Hero of the Imperium

Babin Úd - 27. února 2008 17:56
Babin Úd

Dronte 27. února 2008 16:30
A ejště... Ne každý stojí o posunutí lidstva, zvaž tuhle možnost.
Paranoia is a very comforting state of mind. If you think they're out to get you, it means you think you matter. - Ciaphas Cain: Hero of the Imperium

Babin Úd - 27. února 2008 17:55
Babin Úd

Dronte 27. února 2008 16:30
Antibiotiky jistě zabiješ vetší číslo tvorů, zdaleka ovšem ne tolik živé hmoty. antibiotika nebera každý, jen těžce nemocní nebo lidé kteří jsou zavislí na současné medycíně, ja se doktorům snažím vyhnout jak jen to jde.
Paranoia is a very comforting state of mind. If you think they're out to get you, it means you think you matter. - Ciaphas Cain: Hero of the Imperium

Dronte - 27. února 2008 17:54
Dronte

Miar 27. února 2008 17:45
Já jsem nenapsal objektivní pohled, ale objektivní pravda. Ta je samozřejmě nedosažitelná, pouze se k ní můžeme přiblížit.
Když se dokáže, že část argumentace je iracionální, víme kudy nejít.
http://www.knightfight.cz/?ac=vid&vid=117080617

Babin Úd - 27. února 2008 17:53
Babin Úd

Dronte 27. února 2008 16:30
Vynález je fyzické uskutečnění abstraktního nápadu, jak chceš fyzicky uskutečnit "dobro"?
ˇukon není abstrakce, úkon je významově na úrovní výkonu(jako vykonání něčeho, ne fyzikální veličiny), nebo mi to tak alespoň vždy bylo tvrzeo světem okolo, wiki si možná myslí něco jiného, lae nebudu ji s tím zatěžovat. Když vykonáš interrupci je to zase jen fyzická práce.
Paranoia is a very comforting state of mind. If you think they're out to get you, it means you think you matter. - Ciaphas Cain: Hero of the Imperium

Miar - 27. února 2008 17:45
Miar

Dronte 27. února 2008 17:22
:DD
co je to objektivní pohled, když každý danou záležitost vidí subjektivně? :))
chrocht

Dronte - 27. února 2008 17:22
Dronte

Miar 27. února 2008 17:09
Ano, ale objektivně to buď černé je, nebo není... Teď jde o to, kdo je se svým subjektivním pohledem blíž objektivní pravdě.

Jaká je podle tebe oranžová (prostě co je mimo šedou stupnici)?
http://www.knightfight.cz/?ac=vid&vid=117080617

Miar - 27. února 2008 17:09
Miar

Babin Úd 27. února 2008 16:16
Dronte 27. února 2008 16:30
přesně o tom mluvím. to co jeden vidí černě, může být pro druhého bíle

Dronte 27. února 2008 16:31
pro každého je oranžová něco jiného. každý člověk má jiný barvocit ;-) a to platí i v přeneseném významu, který jsem použil, ale někdo to bral příliš doslovně
chrocht

Dronte - 27. února 2008 16:31
Dronte

Miar 27. února 2008 12:42
Svět existuje v šedé stupnici, nevím co by tam měla dělat oranžová. Jak si představuješ oranžovou?
http://www.knightfight.cz/?ac=vid&vid=117080617

Dronte - 27. února 2008 16:30
Dronte

Babin Úd 27. února 2008 16:16
Myslíš si, že mezi nápadem a vynálezem není žádná souvislost, pouze kvůli tomu, že nápad je výsostně abstraktní a vynález je výsostně konkrétní? :-D Tvrzení, že interupce (vražda) nemá nic společného s etikou, je dokonce ještě nesmyslnější než můj příklad výše, protože interupce je úkon. Úkon je abstrakce.
Na to jíst maso máme plné právo, stejně jako chodit po ulici. Stejně jako užívat antibiotika (tak zabijeme určitě více živých organismů než pošlapáním hmyzáků).
Vsadím se, že živá skupina dětí posune lidstvo dále než skupina mrtvých dětí. :-) Někteří třeba můžou vymyslet nový léky, věnovat se humanitárním akcím, zvyšovat životní úroveň v zemích 3tího světa (což povede k poklesu porodnosti, globální probléme),...
http://www.knightfight.cz/?ac=vid&vid=117080617

Babin Úd - 27. února 2008 16:18
Babin Úd

Babin Úd 27. února 2008 16:16
ehm...
*brouk a hmyz.... no jako kdybych napsal že pošlapou myši a zaplácaj hmyz, jo? :-)
Paranoia is a very comforting state of mind. If you think they're out to get you, it means you think you matter. - Ciaphas Cain: Hero of the Imperium

Babin Úd - 27. února 2008 16:16
Babin Úd

Dronte 26. února 2008 19:47
Etici, etici, etici, etici. Co mě je do podělanejch etiků a jejich etiky? Etika je abstraktní pojem který nemá nic společného s interupcí protože ta je jednoznačně fyzicky fyzická. Dobro je také abstraktní pojem a když uvážíš, že dobro je teoreticky možná věc která dle mě neexistuje, protže prostě na světě neexistuje nic dobrého, tak přemnožení lidé jistě dobro nejsou.
Dejme tmu, ž zachráníš autobus plný dětí před zničením a skázou. Myslíš že je to dobrý čin? Tak tedy potom zvaž kolik tvorů zemře kvůly těm dětem které jsi zachránil a nedívej se na to tak krátkozrace, pochybuju že víc než 3 z nich budou vegetariání, takže pro ně zemře mnoho tvorů kteří jim okáží své maso, pošlapou mnoho brouků, zabijí plácačkami mnoho hmizu, z některých vyrostou lupiči a z jiných teroristi, z dalších vědci kteří vymyslí ničivější bomby.... Tak co, bylo to dobre, ne?:-)
Paranoia is a very comforting state of mind. If you think they're out to get you, it means you think you matter. - Ciaphas Cain: Hero of the Imperium

Babin Úd - 27. února 2008 16:12
Babin Úd

Miar 27. února 2008 12:42
Asi 1000x jsem použil slovo sentimentální, naivní a zčnu používat i výrazy jako měkký mozek, dutá palice, dítě míru a lásky, ježíšova reinkarnace atd....
Paranoia is a very comforting state of mind. If you think they're out to get you, it means you think you matter. - Ciaphas Cain: Hero of the Imperium

Miar - 27. února 2008 12:42
Miar

na svět se přece nemůžete dívat černobíle. to je dost omezený pohled
chrocht

Dronte - 26. února 2008 19:47
Dronte

Babin Úd 26. února 2008 16:12
Pokud to, že tvrdím, že existuje něco jako dobro je sentimentální, sentimentální jsem. Já ve své sentimentálnosti budu i nadále tvrdit, že vražda je zlo.
Nacismus a komunismus byly imho špatné režimy. Nejde o ekonomické výsledky (ty byly zvláště u nacismu neuvěřitelné), ale proto, že stály na pronásledování skupin obyvatelstva a jejich vyhlazování, či jiné likvidaci (Židé, Slované, Cikáni, demokraté, buržoasie, kulaci).
Jak tedy hodnotíte nacismus a komunismus, když neexistuje dobro a zlo?
Tohle není katolické smýšlení. Existence dobra a zla je základní premisa pro celou etiku a za více než 2500 let existence západní filosofie se tu objevili zdaleka nejen křesťanští etici. Překřesťanský Platón, pantheista Spinoza, nehodnotitelný (a rozhodně nekatolický) Kant. Toto jsou nejvýznamnější západní etici a ani jeden není katolík. Zvláštní náhoda? A každý z nich dával výše dobro než slast (jen starověký hédonismus je hodnotil jako jedno).

Aife 26. února 2008 18:38
Co je na potratu humáního? Co je na vraždě humáního? Další absurdita.
Proti antikoncepci jsem neřekl jediného slova!
Vyčerpání zdrojů je jeden z největších omylů lidstva, prober se.
Stále čekám, kdy mi odpovíš na otázky z 23. února 2008 19:48.
http://www.knightfight.cz/?ac=vid&vid=117080617

Aife - 26. února 2008 18:38
Aife

Babin Úd 26. února 2008 17:53
Jo... je úplně jedno, že za chvíli dojdou zdroje a kvůli přelidnění začne xy.tá globální válka... Hlavně ať se držíme doktríny a zakazujeme antikoncepce. ...
Proto nemam ráda katolíky.
Nepouštějte banán!

Vypisuje se 20 z celkem 1886 příspěvků|⇐ 1 ... 46 47 48 49 50 51 52 ... 95 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)