Posmrtný život? (9 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Posmrtný život?

Správci:Krestar
Popis:Existuje podle vás posmrný život?Je něco když zemřeme?Nebo naše já zmizí z povrchu zemského?
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Nástěnka:
Posmrtný život

Kvůli tomuto tématu a otázkám se na světě vedlo,vede a bude vést spousta válek. Pojďmě si v klidu a míru povídat:-) Peace

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 208 příspěvků|⇐ 1 ... 7 8 9 10 11 ⇒|

Roni - 28. dubna 2007 20:11
Roni

Mě osobně nevadí žádný náboženství, které nikomu a ničemu neubližuje a nebrání ostatním životu, s jinými názory. Teť o vánocích sme měli ve škole na besedě kněze, jelikož naše třídní učitelka je křesťanka. Bylo to dost zajímavé a v mnoho názorů co řek mi přišli opravdu vpořádku. Nynější křesťanství je už úplně jinde než si mnoho lidí myslí. Myslím, že mnoho věcí přehání, ale zase za ten život vykonaj mnoho dobra. Tento kněz nám říkal o tom jak jezdí pomáhat různým lidem a prakticky se celý život vzdělávají. Mají opravdu málo času na sebe a někteří žijí i v celibátu, záleží na tom, do jakého stupně se dotanete. Ale bylo to opravdu zajímavý. Nevedl žádný fanatický keci, vůbec nás kničemu nenutil ani nepřesvěčoval. Prostě nám pověděl co sme chtěli vědět s každým si podal ruku a rozloučil. Já osobně si myslím, že nebe a peklo se smíchá dohromady a vznikne člověk. Všechno je to v nás a je jen na nás jak si s tím co máme poradíme. Někdo holt musí pořád v něco věřit, ale vůbec mu nedochází že by měl v sám sebe. Vždy se spoléhat na sebe a ne na boha.
Roni

Infäm - 28. února 2007 18:54
Infäm

fairon 26. února 2007 19:57
Súhlasím s tebou, že kresťanská viera a cirkev nie je to isté...

Nechápem celkom, čo si myslel slovami :
"Zajímavé a co třeba kdyby se jedním s pilířů stal Stalin? Co by se asi stalo, myslíte že by ten sloup dál ukazoval správnou cestu, nebo že by ukazoval cestu tam kam by si přál aby lidé šli?"
Everything`s gonna be all right...

fairon - 26. února 2007 19:57
fairon

Takže pokud to vezmeme do detailů, lidé v boha vlastně podle toho co tu říkáte nevěří, protože jsou blbí a špatní? Ne? Takže podle vás byl papež ve středověku bůh? Nevím ale něco mi říká že ne.) Byl to člověk a církev snad byla bůh? Ne něco mi říká že jsme to byli mi lidé. Lidé kteří byli ve středověku krutí a brutální, hledající cestu k moci. Lidé kteří stvořili nacizmus, lidé kteří stvořili komunismus, kteří se tu tisíce let vraždí. Nadáváte na církev a bavíte se o bohu a víře a o křesťanství, ale církev a křesťanství není to samé, nebo snad myslíte že ano? Křesťanství je víra v boha který znamená lásku kdo chce lásku? Kdo se chce mít dobře? Neříkejte že vy ne. Církev je lidská správa která si vzala za cíl býti sloupy ukazující správný směr na cestě k bohu. Zajímavé a co třeba kdyby se jedním s pilířů stal Stalin? Co by se asi stalo, myslíte že by ten sloup dál ukazoval správnou cestu, nebo že by ukazoval cestu tam kam by si přál aby lidé šli? Bůh neupaloval lidi ne to mi, bůh nepsal inkviziční knihy jak a proč mučit, ne to mi. Proč by někdo s myšlením Stalina nemohl být třeba papež? Nebo myslíte že papeže volil bůh, ale ne jako já víte že to byli lidé moci chtiví, lidé stejní jako mi. Lidé toužící po moci a majetku a stejní lidé teď kvůli tomu zavrhují víru, ne když si to rozeberou tak zavrhují naší rasu, naše zlo co jsme s stvořili. Tak se přátelé naučte se přemýšlet než budete horlivě pronášet další věty o zavrhování výry v lásku, když zatím zavrhujeme jen sami sebe.
"Nepřestávej být vlkem, abys byl vzat do ovčího stáda."

fairon - 26. února 2007 19:24
fairon

Zajímavé, jako vždy se tu řeší víra, jak je zde napsáno. A přitom se zde řeší církev a její prohřešky. Přece jenom na tom těch slovech něco je, kdo je bez viny ať hodí první kamenem.
"Nepřestávej být vlkem, abys byl vzat do ovčího stáda."

Mc Dair - 25. února 2007 11:50
Mc Dair

Dronte 24. února 2007 17:14
Tak teda jak už si zmínil Euroamerickou civilizaci její vyspělost to musím s tebou jen souhlasit, ale zase z druhé strany její morální pokleslost je také do očí bijící, všechno se žene jen za jednou věcí a to jsou hmotné statky. Tak být tebou tak se moc tady tou církví neoháním, protože nemá být na co pyšná.
Teď k těm misiím co tu zmiňuješ. Nepopírám, že to nemá blahodárný vliv na danou oblast co se týče pozvednutí kultury. A také jiné humanitární akce a sbírky jsou záslužná činnost to máš pravdu, ale co se týče toho vzdělání zase nesmíš zapomenout na to že výuka dětí probíhala dřív většinou se záměrem získat další jedince kteří by nahradili umírající bratry. A také nevím jak mně vysvětlíš proč tam kde měla církem největší vliv u obyvatelstva bylo nejvíce negramotných lidí ( viz. Portugalsko na začátku 20 stol.) Proto by mě zajímalo jak je to podle tebe možné když tvrdíš, že se zasluhuje o šíření vzdělanosti.

No já jsem usoudil že by jsi mohl být zatvrzelí už jen podle tvého projevu který zde cituji:
"Křesťanství neodsuzuje ženy, homosexuály, ateisty, celníky, prostitutky, diktátory, smilníky, Lao'ceho, zoofily, feťáky, Mohammeda, vrahy, kacíře, zloděje, filatelisty, šílence, tebe ani monty pythonův létající cirkus!"
Jsou dvě varianty jaký to může být člověk který tohle napíše a to buď, že je to jedinec který byl vychován v přesvědčení, že je to nejlepší věc, a s tím jsem počítal já, nebo se přiklonil k církvi v pozdějším věku a nechce vidět těch 2 000 let minulosti které má křesťanství na svém triku. Tak si vyber kam patříš a nebo mně napiš jestli znáš i třetí skupinu lidí.)

A to že církev nebyla na začátku založena pro získání zisku to je myslím každému jasné, ale psal jsem že od určité doby šlo převážně o zisk a moc.

Dronte - 24. února 2007 17:20
Dronte

Anach44 24. února 2007 16:15
Jak jsem psal již někde jinde, pleteš si církev a křesťanství. Křesťanství má jen velice málo stinných stránek a i u těch záleží jen na subjektivnímu pohledu (interupce, antikoncepce,...)
http://www.knightfight.cz/?ac=vid&vid=117080617

Dronte - 24. února 2007 17:18
Dronte

Co ti tak můžu doporučit... Vyhledej si na wikipedii něco o životě papežů od sv. Petra až po Miltiada. Tam se občas dozvíš o nějaké té mučednické smrti apod...
http://www.knightfight.cz/?ac=vid&vid=117080617

Dronte - 24. února 2007 17:14
Dronte

Mc Dair 24. února 2007 13:18
Pokud máš tendenci církev odsuzovat za zločiny 500 let staré, tak s tebou nijak nehnu. Pokud chceš ignorovat to, že křesťanství dalo základ euroamerické (Japonsko, J. Korea a další jsou mimochodem pod dokonalým vlivem západu) kultuře, kterou považuješ jistě za nejvyspělejší na světě, tak s tebou taky nehnu. Pokud chceš ignorovat stále aktuální misie (tzn. kromě šíření křesťanství také výku dětí, učení pokročilejším technikám zemědělství, atp), hospice, Tříkrálové sbírky, sbírky v kostele určené na humanitární akce a mnoho dalších, tak jsi prostě beznadějnej případ.
Netvrdil jsem, že křesťanství je pravá víra. To bych si nikdy netroufl.
A míchání církve do věcí světských rozhodně nepovažuji za správné.

Víš co je největší sranda? Že já rozhodně nepatřím mezi nějaké zatvrzelé křesťany. Jen mám ke křesťanství úctu, stejně jako k buddhismu, islámu, nebo džinismu. Nesnáším nemístnou kritiku. Církev se bránit proti tobě nemůže a když někdo brání jí, tak je to hned zatvrzelej křesťan, s rodiči vymytým mozkem (tak jsem interpretoval to, že nemá smysl se se mnou přít. pokud je to jinak, tak mě prosím oprav).

Církev nebyla založena kvůli moci, nebo materiálnímu bohatství. Víš vůbec něco o prvotní církvi? Než se začneš do takových soudů pouštět, napřed si o tom zjisti, protože mě už nebaví tě takhle odpálkovávat.
http://www.knightfight.cz/?ac=vid&vid=117080617

Anach - 24. února 2007 16:15
Anach

Mc Dair 24. února 2007 13:18
Diky =)
Dronte 24. února 2007 01:58
Jiste souhlasim,ze je mozne ze v dnesni dobe uz Vira jako takova neodsuzuje devky,zlodeje a ja navim co vshcno,ale jak uz rikal Mc Dair..kolik bylo prikladu upaleni zen...ehm..a proc samotna cirkev upalila nekolik tisic "svych vlastnich muzu" Teplari...ha..ze by neco vedeli..
ja krestantvi neoduzuju ani lidi,kteri veri... krestanstvi ma i dobrou stranku..idkyz je zalozene na ne vsech pravdivych faktech takje fatk ze v jedne doba davalo neco dobreho..viru,lasku...timto se lidi utesovali..apod.
Dum spiro, spero

Mc Dair - 24. února 2007 13:18
Mc Dair

Dronte 24. února 2007 01:58
Promiň že jsem ptám, ale nedá mně to jinak. TAk by mě zajímalo jak to jako myslíš když píšeš že křesťanství neodsuzuje kacíře, ženy(když pokud si dobře vzpomínám tak nespočet jich bylo nařčeno z čarodějnictví a později popraveno) tak mně tady prosím tě nevykládej nějaké nesmysli ohledně toho, že křesťanství je správná víra. Něco ti řeknu je to pěkný bordel, který je založen jen na zbohatnutí a moci. Možná ze začátku mělo ještě nějaké dobré principy, ale od určité doby kdy se křesťanství začalo míchat do politiky tak už to není to pravé ořechové. :)
Vím že nemá smysl bavit se ze zatvrzelým křesťanem kterého rodiče vychovávali v přesvědčení, že je to nejlepší vec.

A tím bych mohl skončit.:)

Dronte - 24. února 2007 01:58
Dronte

Anach44 21. ledna 2007 14:52
a na tobě si smlsnu.
Kdo psal tu tvou knihu o templářích? Liška, Bauer, nebo nějakej podobnej diletant? zajímáš se o konspirační teorie končící buď u spiknutí zednářů, zelenýcg ufonech s anténkami, nebo u církve, která chce ovládnout svět? nebudu se ptát na tvůj věk :)

Takže proč by měl být svatý grál pravděpodobně žena?

Proč by Marie Magdalská nemohla být děvka? Nechápu, proč tomu říkáš pošpinění a už vůbec tu tvou hořkost.

Křesťanství neodsuzuje ženy, homosexuály, ateisty, celníky, prostitutky, diktátory, smilníky, Lao'ceho, zoofily, feťáky, Mohammeda, vrahy, kacíře, zloděje, filatelisty, šílence, tebe ani monty pythonův létající cirkus! O teologii víš ještě míně než já superpozici nuklidu ve kvantové fyzice. Vždyť přece křesťanství je založeno na tom, že nikoho neodsuzuje, to je samotnej základ!

Představ si, že Ježíš, jelikož znal svůj osud nechtěl po sobě zanechat vdovu s dítětem. Nezdá se ti to od něj jako projev milosrdenství? Vdovy to nikdy neměly dobrý, tomu věř (Dt 16, Iz 9, L 21, Mk 12- to všechno jsou zmínky o tom, jak jsou na tom vdovy).

Evangelia, tuším, nebyla nijak upravována, jen prostě některá nebyla kanonizována a myslím, že 120 evangelií od nějakých pohanských pisálků by byli jistě zajímavý, ale dosti nepřesný.

Co je na křesťanství vymyšlenýho? Nebo spíš za koho se považuješ, že si dovolíš to soudit? Já jako křesťan nikdy neříkal o žádným náboženství, že je to výmysl. Tohle mi prostě úcta k ostatním náboženství nedovolí. Přečti si Prolínání světů od Halíka, možná ti to trochu pomůže.

K tomu, že křesťanství je zmetek se vyjádřím jen takto. VYMYSLI DOKONALEŠÍ ALTERNATIVU.
http://www.knightfight.cz/?ac=vid&vid=117080617

Dronte - 24. února 2007 01:25
Dronte

Mashiro 21. ledna 2007 20:06
No, jelikož je to založeno na listině, kterou padělali zednáři a ani se tím netají, tak je to myslím... no... že kniha neřekne o nic víc, než film.
http://www.knightfight.cz/?ac=vid&vid=117080617

Dronte - 24. února 2007 01:24
Dronte

Apolllo XIII 7. ledna 2007 17:25

Nedělej, že nevíš jak se jmenuje. To je nehorázná šaškárna. I můj otec, který se o literaturu nezajímá ví jak se jmenuje. A kdyby i přesto ti to nějak uniklo, určitě by sis to vyhledala.
K závěru, že svatý grál je žena jsi teda došel prostou úvahou? Dobrá, co víš o svatém grálu, že jsi si od něj odvodil, že je to ženská?
http://www.knightfight.cz/?ac=vid&vid=117080617

Walakah - 7. února 2007 21:29
Walakah

Stenly 2. února 2007 18:17
No, třeba zrovna nám :)
Je těžké být debilem ... konkurence je příliš veliká.

Stenly - 2. února 2007 18:17
Stenly

Walakah 2. února 2007 17:31
Hmm.. To je pravda. Komu se poštěstí něco podobnýho zažít ? .. A přežít to :D
„Ptal jsem se Schrödingera, co s tou kočkou dělá ... vždyť je napůl mrtvá!“

Walakah - 2. února 2007 17:31
Walakah

Stenly 1. února 2007 17:11
No, alespoň tady vidíš posmrtný "život" v praxi ...
Je těžké být debilem ... konkurence je příliš veliká.

Stenly - 1. února 2007 17:11
Stenly

Tak posmrtný život je zdá se posmrti :) Lidi.. trochu života do toho umírání :)
„Ptal jsem se Schrödingera, co s tou kočkou dělá ... vždyť je napůl mrtvá!“

Anach - 22. ledna 2007 16:09
Anach

ja tu knizku cetla =) a vim,ze ten film dela zavery,ktere nejsou dokazany
Dum spiro, spero

Mashiro - 21. ledna 2007 20:06
Mashiro

Anach44 21. ledna 2007 14:52
jen k tomu filmu. Rädši si přečtěte knížku. Protože je to jako tak zjednodušený že mi to připomíná kafemlejnek ve srovnání s atomovým reaktorem. ( film je kafemlejnek) a taky konec je trošánko jinej.
hele lidi co si přečíst moje pseudodílka a napsat tam něco opovrženihodného!

Anach - 21. ledna 2007 15:00
Anach

Krestanstvi odsuzuje zeny protoze ony byli ti co ucinili prvni hrich viz.Eva a jablko.
Proto si nedokazali predstvait ze MArie M. muzze neco mit s Jezisem.Jezis ma byt syn bozi! krestanstvi je jeden velkej zmetak napul pravdivy a napul smysleny!
Dum spiro, spero

Vypisuje se 20 z celkem 208 příspěvků|⇐ 1 ... 7 8 9 10 11 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)