Pragocon (26 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Pragocon

Správci:apophis, Buri the Great, Chiisai
Popis:Oficiální účast Aragornu na Pragoconu / PragoFFestu
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Nástěnka:

Tématický web


http://rpg-aliance.cz/

Naleznete tam veškeré důležité informace týkající se účasti nejen Aragornských nejen na PragoFFestu 2013



Kdy a kde?


Datum: 31.1.-3.2.2013
Místo: Modrá škola na Hájích - mapa


A co tam?


Přednášky, workshopy, pohybové aktivity, deskové hry, konzole, fireshow...
Máte co říct? Vytvořte vlastní program a prezentujte je ostatním!


Odkazy


Tématické stránky linie RPG Aliance
Oficiální stránky Pragoconu / PragoFFestu



Děkujeme všem Aragorňanům, kteří pomohli s tvorbou programu nebo se jinak podílejí na pořadech linie RPG Aliance, a také děkujeme lidem, kteří na program RPG linií přišli/ přijdou a podporují tak přednášející svou účastí.


PragoFFest 2013 úspěšně proběhl!

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 894 příspěvků|⇐ 1 ... 24 25 26 27 28 29 30 ... 45 ⇒|

Rimmer - 17. prosince 2009 15:35
Rimmer

apophis 17. prosince 2009 09:42
Problém je v tom že já nejsem přímo z Ostravy:D takže + doprava do ostravy a pak taky z ostravy domů:) Další problém je v tom, že in kartu nemám... a teď zrovna se mi ani nevyplatí si ji kupovat:) respektive na to nemám:D Další problém u Elišky je vědět přesný den odjezdu... a mě se mění program ze dne na den... třeba už dneska sem měl jet do Prahy za bráchou.. ale jedu až zítra... což sem se dozvěděl včera:D Pak tu máme ještě dopravu v Praze... věř mi že se to nazbírá:)
Přesněji.. z mé rodné vísky do Prahy mě jízdenka stojí přesně 482Kč + musím jet o hodinu dřív pro případ že by měl vlak v opavě zpoždění... což má docela často:D:) zákaznické stojí 366.. pokud počítám dobře:D Ještě štěstí že si nekupuju místenku a nevadí mi sem tam stát ty čtyři hodiny v uličce:D
A kdybych si přece jenom koupil in kartu.. vyšlo by mě to na víc než ten litr... protože elišku bych si neobjednával... už sem to udělal dvakrát.. a ani jednou mi to nevyšlo:) (V časech kdy sem ještě měl inkartu junior s 50% slevou... což není zas tak dávno:D.. a to se tprve jezdilo!:D)
A jelikož nejsem výdělečně činný... a počítám s tím že někdo namítne že tři kila na inkartu jsou nic.. tak to řekněte mým rodičům, kteří mi mé Pražské eskapády z velké části platí:D Já sem rád že mám alespoň něco málo naskrbleno na dárky:D Už teď dlužím matce za zítřejší cestu za bráchou:D Co teprve až jí řeknu že budu chtít jet i v lednu? :D

A to do toho ještě nepočítám jídlo na čtyři (nebo tři dny) a vstupné... heh... :D Ale tak či onak.. podívat bych se na PGC chtěl.. a i tu přednášku bych pro Saltz udělal:D
2+2=1

Annox - 17. prosince 2009 14:22
Annox

Hmm... divní lidé.

Já mám Brno - Praha za 200kč(SA)
a pochybuji, že by to byl zas tak markantní rozdíl.

To jezdíte pendolinem? (Protože ten vyjde na 350kč)
Moderní realista uznává pouze pesimistický optimismus.

Bailey - 17. prosince 2009 14:07
Bailey

apophis 17. prosince 2009 13:43
Dobře, tvá ukecanost mě přemohla....četla jsem to i napoprvé... nepotřebuju to znova :-)

Nemám InKartu, nemám Zákaznickou kartu, ISIC mi o prázdninách nebrali...letos nebyla akce "student za polovinu" .... takže jsem říkala, že mě to skutečně stálo takovýhle prachy (protože bez slev) a že teda ten odhad na litr beru a souhlasim s klukama...
Navíc lidi běžně zaokrouhlujou....
pokud počítal litr na cestu, asi v tom má taky něco navíc (co třeba cokoli k jídlu, pokud nemá chleba s řízkem od maminky) ... stejně by ten litr bouchnul... přestože za pouhou cestu nedá přesně 1 000 peněz....
AMEN (domluvila jsem xD je to debata o ničem)
Sex není problém; celibát ano.

apophis - 17. prosince 2009 13:46
apophis

apophis 17. prosince 2009 13:43

takhle to vypadá, než jde člověk po internetu platit :)
http://i47.tinypic.com/2ngbvw2.png
Jsem obludný fantazák, jenž z temnoty svého doupěte leze kam se mu zachce a kdy se mu zachce.

apophis - 17. prosince 2009 13:43
apophis

Bailey 17. prosince 2009 13:26

ok, tak znova a polopatě:

koupí si InKartu Zákazník (a protože je student a je mu méně než 26 let, zaplatí za ni na 3 roky jen 333 Kč) a díky tomu si pak pořídí eLišku - jízdenka, která se objednává přes internet na konkrétní spoj / cestu / trasu v konkrétní čas a datum. Čím dříve toto udělá, tím lépe.

Jízdenka eLiška na cestu Ostrava <-> Praha stojí 260,-
Tuto jízdenku by si pořídil 2x => 520,-

Tedy celkově by to Rimmera stálo 333 + 520 = 853,-
A měl by na 3 roky slevy 25% na jakoukoliv cestu vlakem a opět by měl možnost pořídit si nějakou eLišku, pokud by to uznal za vhodné.

Je to vlakem a vyjde to nastejno, jako když by si ty jízdenky koupil bez InKarty a samostatně. Jediné mínus je, že jsou na pevné datum a čas a spoj.
Jsem obludný fantazák, jenž z temnoty svého doupěte leze kam se mu zachce a kdy se mu zachce.

Bailey - 17. prosince 2009 13:26
Bailey

apophis 17. prosince 2009 11:01
Tak si cestuj Ostava-Praha-Ostrava klidně busem za svejch 700,-
Nikdo ti nebrání.

Upřímě se klaním na stranu Ghondara, neb když jsem jela o prázdninách za Drakanem, tak jsem v tom skutečně byla bezmála za litr.... jestli mi zbyla stovka, tak to bylo moc
Sex není problém; celibát ano.

apophis - 17. prosince 2009 11:01
apophis

Ghondar 17. prosince 2009 10:23

700,- to je busem tam a zpátky a kačka navíc nepadne. Takhle jsem to myslel... ale osobně mi přijde lepší varianta s tím, že by si koupil tu InKartu a pak využíval dalších slev, když už tu mluvil o té tisícovce :)
Jsem obludný fantazák, jenž z temnoty svého doupěte leze kam se mu zachce a kdy se mu zachce.

Saltzhornia - 17. prosince 2009 10:32
Saltzhornia

No podstatné je, že nás Švitorka chce vidět, a tak rozbije prasátko, a já mu vyhradím krásný čas na přednášku o LARPechn na kterou se moc těším.
I pád na hubu je pohybem vpřed...

Ghondar - 17. prosince 2009 10:23
Ghondar

apophis 17. prosince 2009 09:42
beze slev vlakem je to 876, což je poněkud víc než 700 a tahle suma mi už přijde docela rozumná, zaokrouhlená na 1000. Navíc k tomu přidej ještě MHD
"A person always takes his home with him, wherever he goes. Worlds are so vast—yet they fit easily into one's heart."

apophis - 17. prosince 2009 09:42
apophis

Rimmer 16. prosince 2009 23:48

litr? a nepleteš se trochu? cesta z Prahy do Ostravy je busem za 300,- nebo vlakem za 438,- (pokud nemáš žádnou kartu na slevu... a pokud by sis pořídil studentskou InKartu, tak ji máš na 3 roky za 333,- a pak díky ní máš možnost koupit si jízdenku na pevné datum eLišku za 300,- (pokud se ti nepodaří být dostatečně dopředu) nebo jen 260,- (pokud si obědnáš ještě v první fázi předprodeje) nebo zakoupením "obyčejného zákaznického jízdné" na téhle trase na "kdykoliv" za 329,-...

takže sečteno podtrženo, jsem na 1000,- pouze a jen tehdy, pokud si koupíš InKartu za 333,- na 3 roky (a budeš moci využívat těchhle slev (25% vždy) opět a znovu, až budeš cestovat vlakem). Jinak je cesta tam a zpět celkem do 700,-.
Jsem obludný fantazák, jenž z temnoty svého doupěte leze kam se mu zachce a kdy se mu zachce.

Rimmer - 17. prosince 2009 00:34
Rimmer

Gran 17. prosince 2009 00:22
Co? Je to krásné jméno! Nádherné! :D ještě mě napadá Opavocon... Opava je taky krásné město... a je blízko. Navíc mě cesta tam a zpátky stojí 30Kč... což je v porovnání s necelou tisíci korunou do prahy a zpět docela.. málo:D
2+2=1

Gran - 17. prosince 2009 00:22
Gran

Rimmer 16. prosince 2009 23:48

Původně to měl být Ostravocon, ale buďme k sobě upřímní, to jméno... ;P

Rimmer - 16. prosince 2009 23:48
Rimmer

Hmm. Silně zvažuju svou účast. Ovšem ta doprava. Hmm... Dát litr jen za dopravu.... to se mi moc nechce:D Ale uvidím... uvidím... uvažuju že bych si střihl možná i nějakou přednášku co se LARPu týče.... ale ta doprava! Ta doprava!:D Proč to nemůže být Ostravocon? :D Tím by se toho hodně vyřešilo... teda... co se dopravy týče:D
2+2=1

Gran - 15. prosince 2009 15:57
Gran

Organizator 15. prosince 2009 11:00

Díky za vyčerpávající vysvětlení. =)

Organizator - 15. prosince 2009 11:00
Organizator

Gran 15. prosince 2009 10:25
Ano, běžný honorář za přednášku už dnes nevrátí jednodenní vstupné, to je fakt. Dřív to tak bylo, protože bylo méně pořadů a levnější vstupné. Byl to původní záměr. Důvodem je to, že velká část lidí se na FF hlásí (a platí) v březnu a dubnu, aby si zajistili vybrané ubytování na postelích. V tu dobu ale ještě netuší, jak to bude s přednášením a nelze tedy jim přidělovat volňásky a pak to opravovat a řešit a doplácet a vracet, ... Jsou to stovky lidí, na FF bylo letos cca 900 přednášek, besed, workshopů. A pár set projekcí, turnajů atd. Takže jsme zavedli honoráře ve výši denního vstupného. Jenže to pak rostlo, jak rostou náklady na organziaci a rychle rostoucí celkový program, zatímco honoráře klesly, protože pořadů je prostě moc. A tak pořady lidi dělají ještě víc z fanouškovství a chuti se předvést, než kvůli penězům (ať už ve formě peněz nebo volňásků, to jsou konec konců taky peníze).

Honorář byl původně fixní. Honorář závisející na novosti, kvalitě a návštěvnosti jsme zavedli teprve předloni na podzim, tuším. A věřím, že to je spravedlivější, než dávat všem stejně. Většině FF linií to vyhovuje, některé si velmi potrpí na posuzování kvality, pokuty za pozdní příchody, opilost, odměny za vysoký přínos a kvalitu, ... Některé nastavují jedním kliknutím průměrnou kvalitu všem přednášejícím, ta možnost tam taky je.

Řešení honorář/vstupné samozřejmě existuje - kromě možnosti si za 3 dny programu PGC vzít 4 přednášky je to zejména vyšší počet účastníků. Až bude počet účastníků vyšší a bude odpovídat množství pořadů, pak opět stoupne honorář. Vstupné už nestoupne, je stejné od loňského léta, tedy už na 5 našich conech se nemění. A měnit se ještě dlouho nebude, teď už je na finální výši a prostředky do rozpočtu je nutné získat vyšší účastí a od partnerů. S výjimkou příplatku za teplo na FF Speciál 09. Který jsme mimochodem na PGC nezavedli, přestože teplo bude na PGC ještě dražší, než na FFS (dělá to několik desítek tisíc Kč za víkend a PGC09 to neřešil, někdy prostě netopil, někdy to měl v nájmu, aniž by si škola předem uvědomovala, kolik jí to reálně stojí).

Ovšem možnost získat volňásek za pomoc samozřejmě existuje. Jednak za pomoc linii, protože linie si kromě základních volňásků získává volňásky za zejména propagační aktivity a plnění termínů, například přihlášení pořadů do dobrovolné uzávěrky, nikoliv do povinné. Někdo si např. může vzít štos letáků a obejít koleje, letáky nastrkat za dveře a od vedoucích linie za to získat jednodenní volňásek. Jiný může napsat propagační články na různé weby. Možnost nalákat nováčky může každý, na FF jsme měli lidi, co si takhle vydělali na celý con. No a dále lze získat volňásky za pomoc přímo nám, budeme vypisovat výběrové řízení na pořadatele, kterými doplníme náš tým. Objeví se to na PGC webu, někdy v půlce ledna.

Opakuji, že cena pro většinu lidí nevzrostla, naopak se snížila. Viz porovnání 2 dny PGC09 versus 2 dny PGC10 v tabulce v Novinkách podrobně na PGC webu. Pokud pro ostatní menšinu vzrostla, tak o pár korun až desetikorun, při podstatně lepší a širší nabídce všeho. K účasti na 3 dnech nikdo nikoho nenutí. I když pravda je, že pro mimopražské je to v podstatě výhoda, protože při stejných nákladech na cestu se cestovné rozpočítá na více dní programu a zábavy.

Gran - 15. prosince 2009 10:25
Gran

Organizator 14. prosince 2009 22:09
Organizator 14. prosince 2009 22:22


Good point. =)

Každopádně s tím dýškem jsem to myslel obráceně - jde o to, že když si udělám přednášku, tak se mi ze vstupenky zas tolik nevrátí. Já osobně jsem tam fakticky jezdil pomáhat s naší místností a tak hlavně díky tomu, že jsem měl díky tomu volňásek - nyní pochybuji, že se tam dostanu, když tahle možnost zmizela a cena vstupného ještě vzrostla.

Organizator - 14. prosince 2009 22:58
Organizator

Elohir 14. prosince 2009 22:33
1. Já bych samozřejmě rád vyřešil kouření nějak rozumně. Už mám i od Ministerstva školství potvrzeno, že kouření a alkohol ve škole může povolit ředitel pro mimoškolní víkendovou akci. Ale s ředitelem ještě vyjednáno nemám, takže nevím.

2. To jsme zavrhli, protože by to vzbuzovalo ještě více vášní a místo toho, aby mi lidi psali, že na tom rejžuju a dělám to pro prachy, tak by mi říkali, že tohle jsme fakt teda kupovat neměli, tohle že je nezajímá, tohle že nechápou a nesouhlasí, chtěli by víc detailů a kecali by nám do toho. Každopádně rozpočet není věc veřejná, i když z něj občas rámcově cituji.

Organizator - 14. prosince 2009 22:51
Organizator

Bailey 14. prosince 2009 22:32
Není problém i pro více linií. Každý pořad domluv s tím správným vedoucím, každý zvlášť přihlas v Amberu do jeho linie (je tam nabídka všech). Pokud vedoucí linií budou používat novou funkci časového zařazení, tak je systém i upozorní, pokud by ti plánovali tvé pořady proti sobě nebo těsně vedle sebe. Ono se to dá samozřejmě i ručně, ale už se mi tsaky stalo, že jsem přehlédl, protže v jedné linii bylo jméno a v druhé nick stejného člověka proti sobě.
Pokud se jedná o úplně stejný pořad pro dvě linie, tak je to taky možné, ale doporučuji jednou na začátku PGC a jednou na konci. Každopádně hlásit každý zlvášť. Jednou ho uvedeš jako nový (nebo aktualizovaný, pokud byl na PGC09), podruhé jako opakovaný (nebo aktualizovaný, protože jde o workshop a ten není nikdy opakovaný).

Elohir - 14. prosince 2009 22:33
Elohir

Organizator 14. prosince 2009 22:30
1. V pořádku, jen by bylo výborné něco jako "kuřárny" neb ve čtyři ráno opravdu není teplo a zvláště pak ne v otevřeném kostýmu.. :)

2. Nestačilo by jen oficiálně zveřejnit veškeré výnosy a náklady? Pokud vím, tak na FFku bývá takový ten malý časopis, minimálně jsem ho v KD postřehla, šlo by to uvést tam.

Bailey - 14. prosince 2009 22:33
Bailey

Vypadla mi věta, že jsem ještě nedostala id Scouta odpověď, tak se ptám přímo u zdroje, protože na ofiko stránkách jsem o tom nic nenašla :-D
Sex není problém; celibát ano.

Vypisuje se 20 z celkem 894 příspěvků|⇐ 1 ... 24 25 26 27 28 29 30 ... 45 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)