Pragocon (24 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Pragocon

Správci:apophis, Buri the Great, Chiisai
Popis:Oficiální účast Aragornu na Pragoconu / PragoFFestu
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Nástěnka:

Tématický web


http://rpg-aliance.cz/

Naleznete tam veškeré důležité informace týkající se účasti nejen Aragornských nejen na PragoFFestu 2013



Kdy a kde?


Datum: 31.1.-3.2.2013
Místo: Modrá škola na Hájích - mapa


A co tam?


Přednášky, workshopy, pohybové aktivity, deskové hry, konzole, fireshow...
Máte co říct? Vytvořte vlastní program a prezentujte je ostatním!


Odkazy


Tématické stránky linie RPG Aliance
Oficiální stránky Pragoconu / PragoFFestu



Děkujeme všem Aragorňanům, kteří pomohli s tvorbou programu nebo se jinak podílejí na pořadech linie RPG Aliance, a také děkujeme lidem, kteří na program RPG linií přišli/ přijdou a podporují tak přednášející svou účastí.


PragoFFest 2013 úspěšně proběhl!

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 894 příspěvků|⇐ 1 ... 22 23 24 25 26 27 28 ... 45 ⇒|

Organizator - 22. prosince 2009 22:31
Organizator

V Amberu jsme opravili cílové místo pro možnost dopravy.

Organizator - 22. prosince 2009 19:17
Organizator

Scout 22. prosince 2009 18:41
Parkování plánuji na hřišti školy (včetně mapky a snad i navigace na místě), protože okolo je to s parkováním velmi špatné. Ovšem závisí to na tom, kolik bude sněhu, vyhrnovat víc než pár centimetrů bychom asi nezvládli.

Scout - 22. prosince 2009 18:41
Scout

ixiik 22. prosince 2009 18:10
Mě spíš než spaní začíná strašit parkování. Musíme doladit ...
Člověk je bohatý pouze svými přáteli.

ixiik - 22. prosince 2009 18:10
ixiik

apophis 22. prosince 2009 15:41
Game master jsou jako ostatní účastníci. Tam kde si zamluvíš spaní tam ho budeš mít. Tzn pokud ho dáš pod aragorn, tak chrníš s aragornskejma :)
Byl jsem na AraLARPu I, II, ... IX, AraPaintBallu I a II, , Castle LARPu II, III, PragoConu 2007, 2008, 2009, CONVENTIcONu 2009, účastnil se akce AraSponzoring Zoo, těším se na NAL :). Jo - Žiju Aragornem, no a?

apophis - 22. prosince 2009 15:41
apophis

A když už jsem u těch otázek:

Jak to bude s vedením herny a konkrétně s přespáváním Vypravěčů / DějMistrů / GameMasterů?

Mám asi vyplnit ubytování Aragorn.cz/Linie/aragorn, že?
Jsem obludný fantazák, jenž z temnoty svého doupěte leze kam se mu zachce a kdy se mu zachce.

Saltzhornia - 22. prosince 2009 15:31
Saltzhornia

Alfonzo 22. prosince 2009 14:50
Samozřejmě že ne. Jen jsme slušně žádali, přeci jen když bude Sirénou aragorn, bude to jednodušší a pro server i prospěšné.
I pád na hubu je pohybem vpřed...

Alfonzo - 22. prosince 2009 14:50
Alfonzo

Jen taková menší otázka: Tu Sirénu máme napsat povinně?
Magma is a funny word... Magma...

Organizator - 22. prosince 2009 09:42
Organizator

Uzávěrka pro získání slevy za přihlášení slevy je 5.1. včetně (tedy do půlnoci). Podmínkou pro uznání slevy je, abyste už pak přihlášku neměnili, protože sleva je v podstatě za to, že nám usnadníte práci a dáte čas na zpracování. Má to i tu výhodu, že budete na recepci na místě odbaveni rychleji, protože budete mít připravenou obálku se všemi objednanými věcmi (vstupenka, ubytovenka, poukázka na objednané materiály - vyzvedávají se jinde, ne na recepci, poukázky slevy Siréna, ...).
Ještě řešíme, jak udělat to, aby obálka byla připravena i pro ty, kdo budou po 19.1. uplatňovat volňásky. To po dohodě s vedením linie budete vy (někteří). Standardně totiž mažeme nevyužité volňásky druhý den po uzávěrce 19.1., protože volňásky jsou za odměnu a tomu neodpovídá to, že bychom s nimi měli mít práci v době, kdy už máme jiné úkoly, ani to, že pak na recepci takový člověk zdržuje nejen sebe, ale celou řadu dalších fanoušků. Nicméně vaší linii jsme poskytli tuto výhodu. Ozvu se, až budeme vědět, jak to bude. Zda bude obálka připravena nebo zda budete s volňásky uplatněnými po 19.1. muset do fronty těch, co chtějí změnu. (I když to za změnu považováno není a na slevu to nemá vliv, jak praví návod.)

Pro ty, kdo se přihlašují jednodušší Minipřihláškou - nezapomeňte si po přihlášení v systému Amber doplnit údaje v Nastavení osobních údajů. Například velikost trička, pokud si ho objednáváte. Telefon, když něco nutně potřebujeme řešit kolem přihlášky nebo když vás někdo shání na místě. Apod.

Ještě připomínám, že vyplnění Sirény musí být naprosto přesné, jinak nebude sleva uznána, protože jména porovnává stroj. Sirénu dodatečně měnit nejde a ani jsme nikdy neopravovali. Ale protože chceme vyjít vstříc, tak pokud si všimnete pouhého překlepu do 19.1., napište na registrace@festivalfantazie.cz a my vám ručně opravíme. Pouze letos, výjimečně, protože i vedoucí recepce studuje, pracuje a má spoustu jiných úkolů, než opravovat chyby nepozorných.

Dále podotýkám pro ty, kdo se rozhodnou účastnit až na poslední chvíli - i na místě se přihlašuje elektronicky, takže je lepší se přihlásit předem v klidu doma.

A samozřejmě - pravidla účasti si opravdu přečtěte, ať se vyhneme zbytečnému dohadování a vylučování z PGC nebo dokonce celé série conů.

ixiik - 22. prosince 2009 00:22
ixiik

Na webu http://pragocon.aragorn.cz/ jsme uveřejnili instrukce k přihlašování. Pročtěte a hurá na to :)

Nezapomeňte se přihlásit co nejdříve, ať získáte výhodnější vstupné...

Byl jsem na AraLARPu I, II, ... IX, AraPaintBallu I a II, , Castle LARPu II, III, PragoConu 2007, 2008, 2009, CONVENTIcONu 2009, účastnil se akce AraSponzoring Zoo, těším se na NAL :). Jo - Žiju Aragornem, no a?

Organizator - 21. prosince 2009 11:47
Organizator

Saltzhornia 21. prosince 2009 11:36
Ano, u části účastníků PGC asi půjde spíš o nechuť ke změnám a nechuť něco řešit jinak, než komplikovanost, protože nováčci na FF jsou v podstatě ve stejné situaci a zvládají v pohodě. Nicméně rozumím, že musíme účastníkům PGC pomoci více, aby tu nechuť překonali a přesvědčili se, že ke všem těm změnám jsou důvody, i když třeba ne na první pohled zřejmé. A že to má své výhody a stojí to za to.

Jojo, ty vzory bylo nejtěžší vytvořit, upřesnění na základě ohlasů a aktualizace bude už snazší, takže je použiju i pro všechny další cony :-). Kdybyste kdokoliv nerozuměl vysvětlivkám ve vzoru, prosím o zprávu, abych to doladil ke srozumitelnosti, pokud to na té ploše jde. Díky. Samozřejmě by ale mělo vyplňování následovat po základním seznámení s PGC, nemůžeme ve vzoru radit někomu, kdo si nepřečetl o PGC vůbec nic.

Saltzhornia - 21. prosince 2009 11:36
Saltzhornia

Organizator 20. prosince 2009 23:21
Vstřícnost samozřejmě velice oceňuji, vím že cokoliv pořádat není vůbec jednoduché. Je mi jasné že FF tolik neřešíte, také ho pořádáte už dlouhou dobu a piplali jste si ho k obrazu svému. Řešení PGC je zcela jistě hodně dáno tím, že je to zavedená akce, která prostě nejde jen tak překopat. A samozřejmě ti co byli na něco navyklí, chtějí svoje oblíbené části, ne vždy se dá vyhovět všem.

A vzory pomohou určitě, už jen proto, že valná část národa nesnáší vyplňování kolonek a se vzorem to nebude tolik bolet. Proto, že to mnohem pohodlněji zvládnou i ti mladší a že pak zbude víc času na vstřebání důležitých informací. Konec konců vzor zůstane i do budoucna, tak to jistě nebyl ztracený čas. :)
I pád na hubu je pohybem vpřed...

Organizator - 21. prosince 2009 01:51
Organizator

Organizator 20. prosince 2009 23:21
Vzory jsou hotovy, viz Novinky nebo Stálice. Snad to pomůže, dalo to dvě hodiny čistého času.

Organizator - 21. prosince 2009 01:49
Organizator

apophis 21. prosince 2009 00:21
Každá hra = pořad (pokud je přihlášena včas v systému). Za hry platíme více, než za přednášky, za předpokladu, že se jedná o dlouhou (a úspěšnou) hru přes kolem 4 hodin (při hře kolem 2 hodin je to jako přednáška). Detaily jak posuzovat a zaznamenávat pro vyplacení ještě budeme s vedoucími linií řešit.

apophis - 21. prosince 2009 00:21
apophis

Dotaz: Večerní Herna - bere se má účast jakožto Vypravěče kupříkladu na 2 večery jako "aspoň" jedna přednáška, nebo je to prostě opět bráno jako nepřednášková neconová činnost, která nemá co do činění s "předpřipravenou aktivitou"?
Jsem obludný fantazák, jenž z temnoty svého doupěte leze kam se mu zachce a kdy se mu zachce.

Organizator - 20. prosince 2009 23:21
Organizator

Saltzhornia 20. prosince 2009 21:58
Já nechci, aby to vyznělo nevstřícně, ale upřímně řečeno nevím, v čem by vzor pomohl. A komu. Na FF bylo letos několik set nováčků a s nimi jsme neřešili zdaleka tolik, jako pro PGC, minipřihláška fungovala až na místě, takže museli jít o něco složitější registrací a přihláškou, přitom nabídka přihlášky FF obsahuje ještě stravování, dopravu a mnoho druhů ubytování.

Většinu věcí hlídá přihláška sama, aby nebylo možné ji vyplnit špatně nebo na něco důležitého zapomenout. Z přihlášky jsou odkazy na stránku Vstupné, Ubytování, Pravidla, ... Popsali jsme postup přihlášení na PGC stránkách jak v sekci Přihlášení účastníka, tak v Novinkách podrobně při spuštění přihlášky.

Minipřihláška není o moc složitější, než přihlášení na jiné cony, Amber v pozadí nemusí v podstatě nováčka zajímat. Tedy pokud nechce uplatňovat volňásky, Sirénu atd. Pak samozřejmě náročnost vzrůstá, ale je vyvážená tím, že něco poskytujeme.

Nicméně OK, udělám vzor.

Organizator - 20. prosince 2009 23:11
Organizator

Buri the Great 20. prosince 2009 22:21
Neznám, programátor nezná. Prosím o více info na mail vaclav.pravda@festivalfantazie.cz. Díky.
Můžeme zkusit řešit, až budeme mít dokončené přednější úpravy Amberu a Aresu (což je interní organizační systém). Je toho hodně a nezapomeňte, že jsme jen fanoušci s omezenými možnostmi a časem. Některé věci tedy nemůžeme řešit na 100%, ale řešíme tak, aby jakž takž fungovaly, než na ně přjde znovu řada po jiných důležitých věcech.

Buri the Great - 20. prosince 2009 22:21
Buri the Great

Organizator 20. prosince 2009 21:37
Překlepy a drobné opravy by se daly celkem jednoduše rozeznat například Damerau-Levenshteinovou metodou.
http://napady.aragorn.cz

Saltzhornia - 20. prosince 2009 21:58
Saltzhornia

Organizator 20. prosince 2009 21:37
No já chápu proč to tak je. Mám sice mezery v pochopení některých akcí, ale nejsem úplně bez schopnosti si zdůvodnit některá pravidla. Nicméně nevysvětluje to zbytečnou komplikovanost. Komplikovanost, kterou by vyřešil náhled na správně vyplněnou přihlášku jako vzor. Bylo by to po tom zahlcení informacemi jako amber, minipřihláška, siréna a podobně, velice uživatelsky příjemné a hřejivé.
I pád na hubu je pohybem vpřed...

Organizator - 20. prosince 2009 21:43
Organizator

Nailin 20. prosince 2009 00:19
Ano, letos bude na PGC hodně "nováčků" :-). Je to součást přechodu, dost dobře to nejde jinak udělat (nemáme databázi účastníků předchozích PGC) a navíc to poskytuje slevu.

Ne, Sirénou může být i nováček, který nikdy nebyl na FF nebo FFS. Ze dvou důvodů - 1. co nejvyšší účast i za cenu slev, 2. lidem by se to hodně nelíbilo, kdyby ta možnost nebyla, protože i reálně to probíhá tak, že někdo osiréní nováčka a ten s sebou vezme pár kámošů, co jeho napíšou jako Sirénu. Některé věci, které se lidem nelíbí, dělat musíme, některé ne, zvlášť když i my máme důvod je nedělat.

Organizator - 20. prosince 2009 21:37
Organizator

Saltzhornia 20. prosince 2009 00:32
Ano, nováček toho moc nepotřebuje, ale to co uvádíš, je přesně to, co potřebujeme, aby si přečetl - jak se přihlásit, co kdy kde jak, jaká jsou pravidla. Přečte-li si víc, fajn. Nepřečte-li si ani to, ok, co se dá dělat, bude zdržovat sebe i ostatní ve frontě na recepci a může být vyhozen z PGC pro porušování pravidel. My ale těžko můžeme dělat víc. I když děláme - například nejdůležitější pravidla účasti jsou na každém listu programu a celá jsou v informační brožuře, kterou dostane každý účastník zdarma (tenkou verzi).

Systém nepozná, co je drobná oprava nicku a co je kompletní změna. Jestli to nováček zvojtí, tak má smůlu, jeho chyba, že nedával pozor, když mu Siréna dávala instrukce. A je to chyba i Sirény, že se s nováčkem víc nebavila. My ho nemůžeme ještě vést za ruku, aby získal slevu, umožňovat mu opravy, ...

Ano, v mnoha případech to jistě takto probíhá. Velká část z nich to pak nezvládne přihlásit, protože tomu prostě nedají tu pozornost. Takže nutná přesnost řeší částečně i tyto "Sirény". Nevyřeší všechno, ale to ani nejde. Každopádně je lepší něco, než nic. Mimochodem - zavrhli jsme možnost, že by Sirénou mohl být jen někdo, kdo už na nějakém FF byl. Ta by to sice řešila důkladněji, ale našlo by se jistě dost lidí, kterým by se to nelíbilo, stejně jako se najdou pro cokoliv, co uděláme nebo neuděláme. Každopádně řadu lidí to skutečně přiměje prostudovat víc náš web (doloženo příklady) a hledat, zda na něm nejsou ještě nějaké další užitečné informace. Jsou :-)

Vypisuje se 20 z celkem 894 příspěvků|⇐ 1 ... 22 23 24 25 26 27 28 ... 45 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)