Rozcestí (99 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Rozcestí

Správci:enca, sashiko
Popis:Diskuze o Rozcestí... navazuje na A2
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Rozcestí vol. II
8. 11.0
9. 11.0
10. 11.3
11. 11.0
12. 11.0
13. 115
14. 11.0
15. 11.0
8 celkem
Nástěnka:
~ Aktuální téma na Rozcestí ~

Zobrazit / Skrýt Celou nástěnku

Situace č.1 - Skaliska (Elvis Preclík) - trosky a lodě, kamení
Situace č.2 - Oáza (Elvis Preclík) - písek, palmy, hadi, nedostatek vody
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík) - mlha, vysoký podrost, pozůstatky budov
Situace č.4 - Bažina (Miranda) - tmavé, zatuchlé, nepříjemné místo
Situace č.5 - Bitva (Miranda) - akční, bojově laděné, spousta možností pro zapojení se
Situace č.6 - Tábořiště (Apophis) - mýtina, mrtvolné ticho, skryté nebezpečí
Situace č.7 - Podzimní les (Saltzhornia) - spadané listí, tajemný pozorovatel, úkryt
Situace č.8 - Truhlice (Saltzhornia) - tajný nález, hádky, pokroucené stromy
Situace č.9 - Ztroskotání (Saltzhornia) - moře, tajemné místo, strach
Situace č.10 - Lesní ráj (Edwin3) - pohoda, klid, příjemné místo
Situace č.11 - Podzemí (Edwin3) - stísněný prostor, ozvěna, tajuplné zvuky
Situace č.12 - Hvozd (Mikymauz) - hustý, živý, hluboký les
Situace č.13 - Zlý hvozd (pochy) - nebezpečný a nepředvídatelný
Situace č.14 - Dům (Gran) - mnoho možností, duchové? přízraky?
Situace č.15 - Hrad (Gran) - slavnosti, šlechta, služebnictvo
Situace č.16 - Palouček (Elister) - požár, vítr, kouř
Situace č.17 - Hostinec (hater) - obsluha, stoly s jídlem a pítím
Situace č.18 - Strašidelný hrad (Saltzhornia) - světýlko ve tmě, skály, nebepzečí pádu
Situace č.19 - Zmrzlé údolí (Darth Solonus) - zima, mráz, stopy ve sněhu
Situace č.20 - Městečko (Drakan) - ulice bez lidí, ticho s divnými zvuky a obrazy
Situace č.21 - Krápníková jeskyně (inspirace od Janos9) - naoko tiché, ale přitom dobrodružstvím plné podzemní prostory
Situace č.22 - Červená lucerna (Drakan) - líbezné prostředí pro hrátky nejen po 22.hodině
Situace č.23 - Doupě (Niam & apophis) - pavouci na jakýkoliv způsob, nechutnosti
Situace č.24 - Oblehání města (Drakan) - bojově laděné, trosky již pobořených domů, strach o život
Situace č.25 - Démonická hora (Sharpe) - prach, láva, kouř, síra, vzdálený prales, blízký kráter
Situace č.26 - Cikáni (Belboh & apophis) - tábor, události z denního života
Situace č.27 - Bílá věž (Sharpe) - tajuplné neznámé místo, padající kameny, magie
Situace č.28 - Nový svět ~ maja (Nové kroniky)
Situace č.29 - Hory ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.30 - Městečko smrti ~ Tyky (Nové kroniky)
Situace č.31 - Vodní svět ~ Akylasia (Nové kroniky)
Situace č.32 - Alchymia ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.33 - Neznámá cesta ~ Metteny (Nové kroniky)
Situace č.34 - Horský průsmyk ~ Eugenio (Nové kroniky)
Situace č.35 - Vězení ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.36 - Magické zřídlo ~ Airril (Nové kroniky)
Situace č.37 - Noční hřbitov ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.38 - Souostroví na východě ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.39 - Jatka ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.40 - V nákladovém prostoru ~ Gran
Situace č.41 - Zákopové bojiště ~ Drakan
Situace č.42 - Okružní plavba ~ Drakan
Situace č.43 - Trh ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.44 - Chudinská čtvrť ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.45 - Mořské pobřeží ~ Bogina (Obnovené stezky)
Situace č.46 - Jízda vlakem ~ sebustyan (Nová trať)
Situace č.47 - U dvora ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.48 - Důl ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.49 - Aréna ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.50 - Virus Exitus N4-79 ~ Ragalt
Situace č.51 - Chemical Destruction ~ Ragalt
_______________________

Jedna kompletní situace na ukázku:
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík)
Mlha hustá jako smetana halí podmáčenou rovinatou krajinu pod svůj plášť. Tráva je zde místy tak vysoká, že dosahuje až k ramenům statných bojovníků. Mnohdy v sobě však ukrývá nebezpečí v podobě močálů a bažin. Teď však stojíte na sušším místě, kde podrost nedosahuje takové výšky. Před vámi je zhroucená kamenná stavba. Pravděpodobně se kdysi jednalo o rozlehlý statek. Teď po něm zbyl jen stín minulosti. Jaká tajemství asi skrývá?

Podsituace:
1) Poklidnou oblohu rozčísl znenadání blesk. Burácivé dunění hromu se rozhléhá všude kolem.
2) Mezi rozvalinami se mihlo světélko. A další. Mohou za to unavené oči nebo tu vážně mají bludičky svůj ples? Plamínky vás lákají dál od cesty.
3) V nedaleké křovině se ozval krátký šelest, o kousek dál začvachtalo bahno. Něco obchází kolem a nechce to být viděno.
4) Z těžkých mraků spadly první kapky. Zatažené nebe hrozilo pořádným lijákem, ale déšť jen lehce pokropil trávu. Slunce se probojovalo skrz oblaka a pohladilo zemi, z které jak na povel vyrašily fialové houbičky, jedna vedle druhé. Krůpěje vody na stéblech trávy se vypařují a zvedá se další vlna mlhy.
5) Cáry mlhy se převalují z místa na místo. Proplouvají skrz zbytky zdí ignorujíc jejich přítomnost. Tiché, průhledné obrysy připomínají děti, dospělé i zvířata. Jako by ten starý statek stále ještě žil.
6) Ozvalo se zařehtání. Několik kroků od vás stojí statný vraník. Ještě jedno zaržání, vzepjal se a odplul do mlhy. Nezůstaly po něm žádné stopy.
__________________________________________

zobrazit/skrýt


Nové Situace: Kompletní výpis nových situací - je to jako extra webová stránka, protože na nástěnku se to již nevešlo ;-)

Aktuální témata:

1. Nové Situace:

Prokažte své schopnosti a sepište Situaci do Rozcestí.

Podmínky pro texty:
- Fantasy, Sci-fi
- Situace musí být originální (ne příliš podobná či odvozená z již existujících - seznam na nástěnce diskuze)
- Situace je volná, hráči musí mít možnost kdykoliv přijít a odejít
- Situace je naoko nenásilná, dokud do ní někdo (aktivní postava) nedodá akci obsahující násilí
- Situace navozuje několik možných zápletek (zajímavě volená slova v popisu, která zaujmou)
- Situace do Rozcestí nemusí obsahovat podsituace.
- Podsituace na sebe nenavazují (systém je v náhodném pořadí vybírá a vypisuje)
- Podsituace jsou kratší, zajímavé, rozšiřují možnosti interakce hráčů s prostředím či mezi sebou navzájem
- Pečlivosti a obsáhlý, barvitý jazyk jsou velmi vítány
___________________________________________

Snažte se! Ukažte, co ve vás je! Situace s podsituacemi (odřádkování s očíšlováním) posílejte sem do diskuze Rozcestí, nebo správcům fóra. Kdokoliv bude jakkoli opisovat, bude z výběru vyloučen do dalšího kola. Tedy kdo dříve začne, ten má více možností pro originalitu.
______________________________________

Chystané změny v Rozcestí: zobrazit/skrýt


  • tříměsíční sezóny + daná privilegia pro jejich vítěze (psaní za Vypravěče, možnost vstupu do Rozcestí i přes plnou místnost)
  • změna počtu XP na danou úroveň + o jednu úroveň navíc
  • zobrazení VŠECH nasbíraných XP na Rozcestí na profilu uživatele
  • prodloužení času neaktivity
  • možnost vejít do místnosti pouze jako divák
  • možnost šeptání více než dvou lidí
  • kostky (k% a k6)

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 97 98 99 100 101 102 103 ... 137 ⇒|

Python - 4. dubna 2011 04:34
Python

enca 3. dubna 2011 20:32
Osobně jsem dva odchoval a stále se snažím je něco naučit. Takže mám čisté svědomí když si zajdu zahrát pořádné rozko ;)

Darwin 4. dubna 2011 00:24
Jo, to by šlo. Ale v tom případě se hlásím o post správce :)
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Anders - 4. dubna 2011 00:28
Anders

Darwin 4. dubna 2011 00:24
Jo to by bylo fajn. Nebo otevřít (Vím že už se to tu probíralo tak mě za to hned neukamenujte) Ero rozcestí? :-D
Udělat cokoli blbuvzdorným je nemožné, protože blbci jsou ohromně vynalézaví.

Darwin - 4. dubna 2011 00:24
Darwin

Co z Rozcestí udělat placený sex chat ?

Zázemí tam na to už přecijen nějakou dobu máme.

Eugenio - 3. dubna 2011 23:13
Eugenio

wazz up! :P
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

AskadrinSidlong - 3. dubna 2011 21:41
AskadrinSidlong

Já nevím proč je tu neustále ta potřeba někomu vnutit že by se měl naučit hrát...když ty trubky hrát jako trubky baví tak watz up...každý podle mě musí k hraní dospět...stačí jim párkrát vprsknout do tváře že jejich hra stojí za prd a třeba je to trkne...takhle jsem začínal já...
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Torreador - 3. dubna 2011 21:03
Torreador

Pozor... já jsem řekl pako.

To že jsou tady někteří nadějní jedinci, nováčci, kteří by se rádi něco přiučili nikdo neignoruje. Problém je v tom, že podle většiny lidí co si na rozcestí hrává nováček zvolí postavu... a jsou dva druhy.

Jeden... ten méně častý a můj oblíbený. Nováček vysedává na Rozcestí, většinou mlčí a sleduje hru. Takhle se imho nejlépe učí. Já samotný jsem ve svých začátcích prvních pár měsíců jenom seděl a okukoval, jak to dělají ostatní. Tihle hráči mají perspektivu... většinou nepřehánějí a snaží se. A to se cení.

Potom je druhá skupina... ta z prvních pár her okouká špatný návyk velké části zdejších hráčů ... PG a následně se podle nejlepšího vědomí a svědomí na rozcestí pořádají hony na "zlé" a špatné....

Ne vždycky je to pravda, ale dobrého hráče jsem svého času poznal podle toho, že postava ještě předtím než na někoho bezhlavě zaútočila zvážila jestli to vážně má zapotřebí.

A abych nezapomněl. Včerejší zhnusení co jste tady včera postřehli nebylo nad nováčkem, ale nad hráčem co se tady potuluje delší dobu. Takže si prosím nechte souzení situace, když nevidíte skrze přivřené prsty. Já jsem první člověk, který bude rád za nové nadějné nováčky a hráče, co se snaží a učí se.
Id agas, ut sis felix, non ut videaris.

Anders - 3. dubna 2011 20:37
Anders

enca 3. dubna 2011 20:32
Moje slova. Stačí chvilka trpělivosti a může se stát že z těch kterým říkáte paka, se stane elita. Nikdy nikoho nepodceňovat. Moje moto...
Udělat cokoli blbuvzdorným je nemožné, protože blbci jsou ohromně vynalézaví.

enca - 3. dubna 2011 20:32
enca

Anders 3. dubna 2011 20:08

Přesně tak. Do sebe zahledění zabedněnci nikomu moc nepomohou ..
"Použijeme-li k dobrému cíli špatných prostředků, přestává být cíl dobrý." - Karl Marx.

Anders - 3. dubna 2011 20:08
Anders

Python 3. dubna 2011 15:03
Ano ale co potom hráči, kteří by se chtěli zlepšit? Jak mohou rozvíjet své schopnosti když s nimi nikdo nebude ochoten hrát?
Udělat cokoli blbuvzdorným je nemožné, protože blbci jsou ohromně vynalézaví.

Python - 3. dubna 2011 15:03
Python

Z mojí strany vyřešeno, s lidma co mi za to stojí hraju na skypu. No stres, přizveme o kom věříme, že je dobrý, když dobrý není, jde. A užíváme si.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Torreador - 3. dubna 2011 13:33
Torreador

enca 3. dubna 2011 13:28

Jenže ono hru si neužiješ, když hraješ s pakama...
Id agas, ut sis felix, non ut videaris.

enca - 3. dubna 2011 13:28
enca

Torreador 3. dubna 2011 09:49

Nevím, podle mě je rozcestí pro to, aby se člověk pobavil a zahrál si. Ano, úroveň hry je důležitá, ale podle mě důležitější je rozhodně požitek. Tak si založ jeskyni a naber si tam všechny, podle tebe, kvalitní hráče.
"Použijeme-li k dobrému cíli špatných prostředků, přestává být cíl dobrý." - Karl Marx.

Anders - 3. dubna 2011 11:03
Anders

Pepča 3. dubna 2011 11:01
Chceš se přidat? :-D
Udělat cokoli blbuvzdorným je nemožné, protože blbci jsou ohromně vynalézaví.

Pepča - 3. dubna 2011 11:01
Pepča

Anders 3. dubna 2011 10:08

Ale to zakládáš na tom, že jsi dobrej hráč, ne? :-D
Kdo chce, hledá způsoby. Kdo nechce, hledá důvody...

Anders - 3. dubna 2011 10:08
Anders

blood king 3. dubna 2011 07:53
Já tam byl včera ;) Dáme někdy hru? :-D
Udělat cokoli blbuvzdorným je nemožné, protože blbci jsou ohromně vynalézaví.

Torreador - 3. dubna 2011 09:49
Torreador

enca 3. dubna 2011 08:24

To je realita.
Id agas, ut sis felix, non ut videaris.

enca - 3. dubna 2011 08:24
enca

Torreador 3. dubna 2011 00:20
To jsou kecy.
"Použijeme-li k dobrému cíli špatných prostředků, přestává být cíl dobrý." - Karl Marx.

blood king - 3. dubna 2011 07:53
blood king

Anders 3. dubna 2011 00:24
AAAAAAAAnooo je to tak... ale hráči na urovni už na Rozko moc nechodí.....
Pomáhat a chránit

Torreador - 3. dubna 2011 01:11
Torreador

Anders 3. dubna 2011 00:24

To nebo to.... většinou nevychází :-/

... radši neřešit.
Id agas, ut sis felix, non ut videaris.

Anders - 3. dubna 2011 00:24
Anders

Torreador 3. dubna 2011 00:20
No já si myslím že když se nechytneš spamu, nebo hraješ s dobrýma lidma, rozhodně se to vyplatí...
Udělat cokoli blbuvzdorným je nemožné, protože blbci jsou ohromně vynalézaví.

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 97 98 99 100 101 102 103 ... 137 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)