Rozcestí (96 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Rozcestí

Správci:enca, sashiko
Popis:Diskuze o Rozcestí... navazuje na A2
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Rozcestí vol. II
8. 11.0
9. 11.0
10. 11.3
11. 11.0
12. 11.0
13. 115
14. 11.0
15. 11.0
8 celkem
Nástěnka:
~ Aktuální téma na Rozcestí ~

Zobrazit / Skrýt Celou nástěnku

Situace č.1 - Skaliska (Elvis Preclík) - trosky a lodě, kamení
Situace č.2 - Oáza (Elvis Preclík) - písek, palmy, hadi, nedostatek vody
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík) - mlha, vysoký podrost, pozůstatky budov
Situace č.4 - Bažina (Miranda) - tmavé, zatuchlé, nepříjemné místo
Situace č.5 - Bitva (Miranda) - akční, bojově laděné, spousta možností pro zapojení se
Situace č.6 - Tábořiště (Apophis) - mýtina, mrtvolné ticho, skryté nebezpečí
Situace č.7 - Podzimní les (Saltzhornia) - spadané listí, tajemný pozorovatel, úkryt
Situace č.8 - Truhlice (Saltzhornia) - tajný nález, hádky, pokroucené stromy
Situace č.9 - Ztroskotání (Saltzhornia) - moře, tajemné místo, strach
Situace č.10 - Lesní ráj (Edwin3) - pohoda, klid, příjemné místo
Situace č.11 - Podzemí (Edwin3) - stísněný prostor, ozvěna, tajuplné zvuky
Situace č.12 - Hvozd (Mikymauz) - hustý, živý, hluboký les
Situace č.13 - Zlý hvozd (pochy) - nebezpečný a nepředvídatelný
Situace č.14 - Dům (Gran) - mnoho možností, duchové? přízraky?
Situace č.15 - Hrad (Gran) - slavnosti, šlechta, služebnictvo
Situace č.16 - Palouček (Elister) - požár, vítr, kouř
Situace č.17 - Hostinec (hater) - obsluha, stoly s jídlem a pítím
Situace č.18 - Strašidelný hrad (Saltzhornia) - světýlko ve tmě, skály, nebepzečí pádu
Situace č.19 - Zmrzlé údolí (Darth Solonus) - zima, mráz, stopy ve sněhu
Situace č.20 - Městečko (Drakan) - ulice bez lidí, ticho s divnými zvuky a obrazy
Situace č.21 - Krápníková jeskyně (inspirace od Janos9) - naoko tiché, ale přitom dobrodružstvím plné podzemní prostory
Situace č.22 - Červená lucerna (Drakan) - líbezné prostředí pro hrátky nejen po 22.hodině
Situace č.23 - Doupě (Niam & apophis) - pavouci na jakýkoliv způsob, nechutnosti
Situace č.24 - Oblehání města (Drakan) - bojově laděné, trosky již pobořených domů, strach o život
Situace č.25 - Démonická hora (Sharpe) - prach, láva, kouř, síra, vzdálený prales, blízký kráter
Situace č.26 - Cikáni (Belboh & apophis) - tábor, události z denního života
Situace č.27 - Bílá věž (Sharpe) - tajuplné neznámé místo, padající kameny, magie
Situace č.28 - Nový svět ~ maja (Nové kroniky)
Situace č.29 - Hory ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.30 - Městečko smrti ~ Tyky (Nové kroniky)
Situace č.31 - Vodní svět ~ Akylasia (Nové kroniky)
Situace č.32 - Alchymia ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.33 - Neznámá cesta ~ Metteny (Nové kroniky)
Situace č.34 - Horský průsmyk ~ Eugenio (Nové kroniky)
Situace č.35 - Vězení ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.36 - Magické zřídlo ~ Airril (Nové kroniky)
Situace č.37 - Noční hřbitov ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.38 - Souostroví na východě ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.39 - Jatka ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.40 - V nákladovém prostoru ~ Gran
Situace č.41 - Zákopové bojiště ~ Drakan
Situace č.42 - Okružní plavba ~ Drakan
Situace č.43 - Trh ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.44 - Chudinská čtvrť ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.45 - Mořské pobřeží ~ Bogina (Obnovené stezky)
Situace č.46 - Jízda vlakem ~ sebustyan (Nová trať)
Situace č.47 - U dvora ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.48 - Důl ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.49 - Aréna ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.50 - Virus Exitus N4-79 ~ Ragalt
Situace č.51 - Chemical Destruction ~ Ragalt
_______________________

Jedna kompletní situace na ukázku:
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík)
Mlha hustá jako smetana halí podmáčenou rovinatou krajinu pod svůj plášť. Tráva je zde místy tak vysoká, že dosahuje až k ramenům statných bojovníků. Mnohdy v sobě však ukrývá nebezpečí v podobě močálů a bažin. Teď však stojíte na sušším místě, kde podrost nedosahuje takové výšky. Před vámi je zhroucená kamenná stavba. Pravděpodobně se kdysi jednalo o rozlehlý statek. Teď po něm zbyl jen stín minulosti. Jaká tajemství asi skrývá?

Podsituace:
1) Poklidnou oblohu rozčísl znenadání blesk. Burácivé dunění hromu se rozhléhá všude kolem.
2) Mezi rozvalinami se mihlo světélko. A další. Mohou za to unavené oči nebo tu vážně mají bludičky svůj ples? Plamínky vás lákají dál od cesty.
3) V nedaleké křovině se ozval krátký šelest, o kousek dál začvachtalo bahno. Něco obchází kolem a nechce to být viděno.
4) Z těžkých mraků spadly první kapky. Zatažené nebe hrozilo pořádným lijákem, ale déšť jen lehce pokropil trávu. Slunce se probojovalo skrz oblaka a pohladilo zemi, z které jak na povel vyrašily fialové houbičky, jedna vedle druhé. Krůpěje vody na stéblech trávy se vypařují a zvedá se další vlna mlhy.
5) Cáry mlhy se převalují z místa na místo. Proplouvají skrz zbytky zdí ignorujíc jejich přítomnost. Tiché, průhledné obrysy připomínají děti, dospělé i zvířata. Jako by ten starý statek stále ještě žil.
6) Ozvalo se zařehtání. Několik kroků od vás stojí statný vraník. Ještě jedno zaržání, vzepjal se a odplul do mlhy. Nezůstaly po něm žádné stopy.
__________________________________________

zobrazit/skrýt


Nové Situace: Kompletní výpis nových situací - je to jako extra webová stránka, protože na nástěnku se to již nevešlo ;-)

Aktuální témata:

1. Nové Situace:

Prokažte své schopnosti a sepište Situaci do Rozcestí.

Podmínky pro texty:
- Fantasy, Sci-fi
- Situace musí být originální (ne příliš podobná či odvozená z již existujících - seznam na nástěnce diskuze)
- Situace je volná, hráči musí mít možnost kdykoliv přijít a odejít
- Situace je naoko nenásilná, dokud do ní někdo (aktivní postava) nedodá akci obsahující násilí
- Situace navozuje několik možných zápletek (zajímavě volená slova v popisu, která zaujmou)
- Situace do Rozcestí nemusí obsahovat podsituace.
- Podsituace na sebe nenavazují (systém je v náhodném pořadí vybírá a vypisuje)
- Podsituace jsou kratší, zajímavé, rozšiřují možnosti interakce hráčů s prostředím či mezi sebou navzájem
- Pečlivosti a obsáhlý, barvitý jazyk jsou velmi vítány
___________________________________________

Snažte se! Ukažte, co ve vás je! Situace s podsituacemi (odřádkování s očíšlováním) posílejte sem do diskuze Rozcestí, nebo správcům fóra. Kdokoliv bude jakkoli opisovat, bude z výběru vyloučen do dalšího kola. Tedy kdo dříve začne, ten má více možností pro originalitu.
______________________________________

Chystané změny v Rozcestí: zobrazit/skrýt


  • tříměsíční sezóny + daná privilegia pro jejich vítěze (psaní za Vypravěče, možnost vstupu do Rozcestí i přes plnou místnost)
  • změna počtu XP na danou úroveň + o jednu úroveň navíc
  • zobrazení VŠECH nasbíraných XP na Rozcestí na profilu uživatele
  • prodloužení času neaktivity
  • možnost vejít do místnosti pouze jako divák
  • možnost šeptání více než dvou lidí
  • kostky (k% a k6)

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 94 95 96 97 98 99 100 ... 137 ⇒|

AskadrinSidlong - 5. dubna 2011 21:32
AskadrinSidlong

ixiik 5. dubna 2011 21:31

Hell yeah! to jsou slova chlapa! :)
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

J. L. C. Wauder - 5. dubna 2011 21:32
J. L. C. Wauder

ixiik 5. dubna 2011 21:31
Nás, nebo třítečkáře?
Je ozvěnou lidského hlasu, zvučící ve větru a bouři. Je začátkem a koncem, ba i tím co je mezi. Je, bylo a bude vším na Nebi i Zemi...

ixiik - 5. dubna 2011 21:31
ixiik

AskadrinSidlong 5. dubna 2011 21:23
!!!THIS IS NOT SPAM!!!
!!!THIS IS BAN!!!

Ok, tak ne. Za sebe říkám, že to začnu potírat :)
Byl jsem na AraLARPu I, II, ... IX, AraPaintBallu I a II, , Castle LARPu II, III, PragoConu 2007, 2008, 2009, CONVENTIcONu 2009, účastnil se akce AraSponzoring Zoo, těším se na NAL :). Jo - Žiju Aragornem, no a?

AskadrinSidlong - 5. dubna 2011 21:23
AskadrinSidlong

J. L. C. Wauder 5. dubna 2011 21:22

Recht...

!!!THIS IS NOT SPAM!!!

Žádám aby nevyplněný popis postavy u hráčů co zde jsou již déle byl trestán ultimátním BANem a stržením bžiliónů EXPů protože mě to začíná pěkně S*ÁT.
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Python - 5. dubna 2011 21:22
Python

Naruto :) Njn Datebajo :D

Jo, symboly, to je moje :D
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

J. L. C. Wauder - 5. dubna 2011 21:22
J. L. C. Wauder

AskadrinSidlong 5. dubna 2011 21:18
Neboj Asku, nikdy na tebe nebude zapomenuto. Necháme tě zapsat do učebnic dějepisu po celé unii, aby se uchoval tvůj odkaz, pro generace budoucí.

Sice lidi vábí, ale co z toho, že si přečtou ten náš SPAM?
Je ozvěnou lidského hlasu, zvučící ve větru a bouři. Je začátkem a koncem, ba i tím co je mezi. Je, bylo a bude vším na Nebi i Zemi...

AskadrinSidlong - 5. dubna 2011 21:18
AskadrinSidlong

Python 5. dubna 2011 21:16

plamen...a to je tvá cesta ninji Uzumaki Naruto...předat oheň Listové a udržet tak odkaz generací které obětovaly život aby ji ochránily...

Vstříc jasnějším zítřkům! :D

No ten SPAM alespoň přivábí lidi :D
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Python - 5. dubna 2011 21:16
Python

Castro byl v base, to se s BANem nedá vůbec srovnávat. Sbohem Asku, těšilo mě. Ale zažehl si pochodeň, kterou poneseme dál!

Viva la im-liberti! (je to úplně špatně, vím. Jde o význam)
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

J. L. C. Wauder - 5. dubna 2011 21:15
J. L. C. Wauder

AskadrinSidlong 5. dubna 2011 21:12
V tom případě již chápu tvůj plán dlouhý Side. A přeji hodně štěstí. :-) A až se vrátíš, víš kde mne najdeš, abych ti pomohl, když budeš v potřebovat.
Je ozvěnou lidského hlasu, zvučící ve větru a bouři. Je začátkem a koncem, ba i tím co je mezi. Je, bylo a bude vším na Nebi i Zemi...

AskadrinSidlong - 5. dubna 2011 21:12
AskadrinSidlong

J. L. C. Wauder 5. dubna 2011 21:10

No...Castro byl taky v base a když z ní vylezl kam to dotáhl... :D
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

J. L. C. Wauder - 5. dubna 2011 21:10
J. L. C. Wauder

AskadrinSidlong 5. dubna 2011 21:05
Ha! To je slovo... Askovo. V tom případě se s tebou ale asi brzy na nějakou dobu rozloučim, jelikož by se to nemuselo líbit osobám z vedení, až ti na to přijdou.
Je ozvěnou lidského hlasu, zvučící ve větru a bouři. Je začátkem a koncem, ba i tím co je mezi. Je, bylo a bude vším na Nebi i Zemi...

AskadrinSidlong - 5. dubna 2011 21:05
AskadrinSidlong

J. L. C. Wauder 5. dubna 2011 21:02

Oukej kolego...

*začíná hrát dramatická hudba*

Tímto se zapřísahávám že to sem postnu každý den co budu moct dokud se s tím něco neudělá!

*hudba vrcholí a on se nalézá v epické póze nad hromadou popravených svobodomyslných revolucionářů*
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Antinius - 5. dubna 2011 21:04
Antinius

*AskadrinSidlong 5. dubna 2011 21:03
*Popoběhne opdál*
Mé pastelky, tužky a fixy znají stisk mých čelistí s ostrýmy zoubky.

AskadrinSidlong - 5. dubna 2011 21:03
AskadrinSidlong

Antinius 5. dubna 2011 21:02

*skřípe zuby*

Příště udělej jednu věc pro lidstvo a můj nick radši zkopíruj :D
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

J. L. C. Wauder - 5. dubna 2011 21:02
J. L. C. Wauder

AskadrinSidlong 5. dubna 2011 20:59
Já bych řekl, že tohle téma zajímá docela dost lidí. Jenom co já vidim, se to nechává tak jako plynout a samo to nikam moc dobře nespěje.
Je ozvěnou lidského hlasu, zvučící ve větru a bouři. Je začátkem a koncem, ba i tím co je mezi. Je, bylo a bude vším na Nebi i Zemi...

Antinius - 5. dubna 2011 21:02
Antinius

AskadrinSidlong 5. dubna 2011 20:59
ehm..ehm..ehm..mílýte se pane Askadrine sidlongu
Mé pastelky, tužky a fixy znají stisk mých čelistí s ostrýmy zoubky.

AskadrinSidlong - 5. dubna 2011 20:59
AskadrinSidlong

Jo udělal jsem tu trochu povyk...ale stejně to nikdo číst nebude...respektive to nikoho nebude zajímat -_-
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Python - 5. dubna 2011 20:57
Python

Nejsem velebnost, moje postava byla umučena diktátorským režimem.

<booting new char_>
<gray eminencis has logged in>
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Antinius - 5. dubna 2011 20:56
Antinius

J. L. C. Wauder 5. dubna 2011 20:56
:D
Mé pastelky, tužky a fixy znají stisk mých čelistí s ostrýmy zoubky.

J. L. C. Wauder - 5. dubna 2011 20:56
J. L. C. Wauder

Python 5. dubna 2011 20:52
Kulový nějaký amatérský.

Hnus to je velebnosti.
Je ozvěnou lidského hlasu, zvučící ve větru a bouři. Je začátkem a koncem, ba i tím co je mezi. Je, bylo a bude vším na Nebi i Zemi...

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 94 95 96 97 98 99 100 ... 137 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)