Rozcestí (29 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Rozcestí

Správci:enca, sashiko
Popis:Diskuze o Rozcestí... navazuje na A2
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Rozcestí vol. II
8. 11.0
9. 11.0
10. 11.3
11. 11.0
12. 11.0
13. 115
14. 11.0
15. 11.0
8 celkem
Nástěnka:
~ Aktuální téma na Rozcestí ~

Zobrazit / Skrýt Celou nástěnku

Situace č.1 - Skaliska (Elvis Preclík) - trosky a lodě, kamení
Situace č.2 - Oáza (Elvis Preclík) - písek, palmy, hadi, nedostatek vody
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík) - mlha, vysoký podrost, pozůstatky budov
Situace č.4 - Bažina (Miranda) - tmavé, zatuchlé, nepříjemné místo
Situace č.5 - Bitva (Miranda) - akční, bojově laděné, spousta možností pro zapojení se
Situace č.6 - Tábořiště (Apophis) - mýtina, mrtvolné ticho, skryté nebezpečí
Situace č.7 - Podzimní les (Saltzhornia) - spadané listí, tajemný pozorovatel, úkryt
Situace č.8 - Truhlice (Saltzhornia) - tajný nález, hádky, pokroucené stromy
Situace č.9 - Ztroskotání (Saltzhornia) - moře, tajemné místo, strach
Situace č.10 - Lesní ráj (Edwin3) - pohoda, klid, příjemné místo
Situace č.11 - Podzemí (Edwin3) - stísněný prostor, ozvěna, tajuplné zvuky
Situace č.12 - Hvozd (Mikymauz) - hustý, živý, hluboký les
Situace č.13 - Zlý hvozd (pochy) - nebezpečný a nepředvídatelný
Situace č.14 - Dům (Gran) - mnoho možností, duchové? přízraky?
Situace č.15 - Hrad (Gran) - slavnosti, šlechta, služebnictvo
Situace č.16 - Palouček (Elister) - požár, vítr, kouř
Situace č.17 - Hostinec (hater) - obsluha, stoly s jídlem a pítím
Situace č.18 - Strašidelný hrad (Saltzhornia) - světýlko ve tmě, skály, nebepzečí pádu
Situace č.19 - Zmrzlé údolí (Darth Solonus) - zima, mráz, stopy ve sněhu
Situace č.20 - Městečko (Drakan) - ulice bez lidí, ticho s divnými zvuky a obrazy
Situace č.21 - Krápníková jeskyně (inspirace od Janos9) - naoko tiché, ale přitom dobrodružstvím plné podzemní prostory
Situace č.22 - Červená lucerna (Drakan) - líbezné prostředí pro hrátky nejen po 22.hodině
Situace č.23 - Doupě (Niam & apophis) - pavouci na jakýkoliv způsob, nechutnosti
Situace č.24 - Oblehání města (Drakan) - bojově laděné, trosky již pobořených domů, strach o život
Situace č.25 - Démonická hora (Sharpe) - prach, láva, kouř, síra, vzdálený prales, blízký kráter
Situace č.26 - Cikáni (Belboh & apophis) - tábor, události z denního života
Situace č.27 - Bílá věž (Sharpe) - tajuplné neznámé místo, padající kameny, magie
Situace č.28 - Nový svět ~ maja (Nové kroniky)
Situace č.29 - Hory ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.30 - Městečko smrti ~ Tyky (Nové kroniky)
Situace č.31 - Vodní svět ~ Akylasia (Nové kroniky)
Situace č.32 - Alchymia ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.33 - Neznámá cesta ~ Metteny (Nové kroniky)
Situace č.34 - Horský průsmyk ~ Eugenio (Nové kroniky)
Situace č.35 - Vězení ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.36 - Magické zřídlo ~ Airril (Nové kroniky)
Situace č.37 - Noční hřbitov ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.38 - Souostroví na východě ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.39 - Jatka ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.40 - V nákladovém prostoru ~ Gran
Situace č.41 - Zákopové bojiště ~ Drakan
Situace č.42 - Okružní plavba ~ Drakan
Situace č.43 - Trh ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.44 - Chudinská čtvrť ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.45 - Mořské pobřeží ~ Bogina (Obnovené stezky)
Situace č.46 - Jízda vlakem ~ sebustyan (Nová trať)
Situace č.47 - U dvora ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.48 - Důl ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.49 - Aréna ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.50 - Virus Exitus N4-79 ~ Ragalt
Situace č.51 - Chemical Destruction ~ Ragalt
_______________________

Jedna kompletní situace na ukázku:
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík)
Mlha hustá jako smetana halí podmáčenou rovinatou krajinu pod svůj plášť. Tráva je zde místy tak vysoká, že dosahuje až k ramenům statných bojovníků. Mnohdy v sobě však ukrývá nebezpečí v podobě močálů a bažin. Teď však stojíte na sušším místě, kde podrost nedosahuje takové výšky. Před vámi je zhroucená kamenná stavba. Pravděpodobně se kdysi jednalo o rozlehlý statek. Teď po něm zbyl jen stín minulosti. Jaká tajemství asi skrývá?

Podsituace:
1) Poklidnou oblohu rozčísl znenadání blesk. Burácivé dunění hromu se rozhléhá všude kolem.
2) Mezi rozvalinami se mihlo světélko. A další. Mohou za to unavené oči nebo tu vážně mají bludičky svůj ples? Plamínky vás lákají dál od cesty.
3) V nedaleké křovině se ozval krátký šelest, o kousek dál začvachtalo bahno. Něco obchází kolem a nechce to být viděno.
4) Z těžkých mraků spadly první kapky. Zatažené nebe hrozilo pořádným lijákem, ale déšť jen lehce pokropil trávu. Slunce se probojovalo skrz oblaka a pohladilo zemi, z které jak na povel vyrašily fialové houbičky, jedna vedle druhé. Krůpěje vody na stéblech trávy se vypařují a zvedá se další vlna mlhy.
5) Cáry mlhy se převalují z místa na místo. Proplouvají skrz zbytky zdí ignorujíc jejich přítomnost. Tiché, průhledné obrysy připomínají děti, dospělé i zvířata. Jako by ten starý statek stále ještě žil.
6) Ozvalo se zařehtání. Několik kroků od vás stojí statný vraník. Ještě jedno zaržání, vzepjal se a odplul do mlhy. Nezůstaly po něm žádné stopy.
__________________________________________

zobrazit/skrýt


Nové Situace: Kompletní výpis nových situací - je to jako extra webová stránka, protože na nástěnku se to již nevešlo ;-)

Aktuální témata:

1. Nové Situace:

Prokažte své schopnosti a sepište Situaci do Rozcestí.

Podmínky pro texty:
- Fantasy, Sci-fi
- Situace musí být originální (ne příliš podobná či odvozená z již existujících - seznam na nástěnce diskuze)
- Situace je volná, hráči musí mít možnost kdykoliv přijít a odejít
- Situace je naoko nenásilná, dokud do ní někdo (aktivní postava) nedodá akci obsahující násilí
- Situace navozuje několik možných zápletek (zajímavě volená slova v popisu, která zaujmou)
- Situace do Rozcestí nemusí obsahovat podsituace.
- Podsituace na sebe nenavazují (systém je v náhodném pořadí vybírá a vypisuje)
- Podsituace jsou kratší, zajímavé, rozšiřují možnosti interakce hráčů s prostředím či mezi sebou navzájem
- Pečlivosti a obsáhlý, barvitý jazyk jsou velmi vítány
___________________________________________

Snažte se! Ukažte, co ve vás je! Situace s podsituacemi (odřádkování s očíšlováním) posílejte sem do diskuze Rozcestí, nebo správcům fóra. Kdokoliv bude jakkoli opisovat, bude z výběru vyloučen do dalšího kola. Tedy kdo dříve začne, ten má více možností pro originalitu.
______________________________________

Chystané změny v Rozcestí: zobrazit/skrýt


  • tříměsíční sezóny + daná privilegia pro jejich vítěze (psaní za Vypravěče, možnost vstupu do Rozcestí i přes plnou místnost)
  • změna počtu XP na danou úroveň + o jednu úroveň navíc
  • zobrazení VŠECH nasbíraných XP na Rozcestí na profilu uživatele
  • prodloužení času neaktivity
  • možnost vejít do místnosti pouze jako divák
  • možnost šeptání více než dvou lidí
  • kostky (k% a k6)

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 27 28 29 30 31 32 33 ... 137 ⇒|

ixiik - 24. ledna 2012 16:59
ixiik

AskadrinSidlong 24. ledna 2012 16:53
wasabi dobré...
Byl jsem na AraLARPu I, II, ... IX, AraPaintBallu I a II, , Castle LARPu II, III, PragoConu 2007, 2008, 2009, CONVENTIcONu 2009, účastnil se akce AraSponzoring Zoo, těším se na NAL :). Jo - Žiju Aragornem, no a?

AskadrinSidlong - 24. ledna 2012 16:56
AskadrinSidlong

Anders 24. ledna 2012 16:55

na stole už je jen propiska s Pokémony stará jako Metuzalém, žvýkačka a pilník na nehty...
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Anders - 24. ledna 2012 16:55
Anders

AskadrinSidlong 24. ledna 2012 16:53
Wasabi z duše nenávidím. Zkus to znova. :D
Udělat cokoli blbuvzdorným je nemožné, protože blbci jsou ohromně vynalézaví.

AskadrinSidlong - 24. ledna 2012 16:53
AskadrinSidlong

Děkuji za důvěru kterou jste v mizerného a zešedivělého psa vložili. Budu se snažit sloužit se ctí a rozhodovat dle svého nejlepšího vědomí a svědomí...k tomu mi dopomáhej balíček wasabi oříšků (jediná věc na mém stole na kterou se dá právě teď přísahat)
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Murtag - 24. ledna 2012 16:49
Murtag

AskadrinSidlong 24. ledna 2012 16:35
Já vim co ti pomůže..:)
"I dont want to live on this planet anymore"....

AskadrinSidlong - 24. ledna 2012 16:48
AskadrinSidlong

Tyky 24. ledna 2012 16:41

nejsem si jistý jestli se něco tak dramaticky změnilo...

to že je systém na světě ještě neznamená že funguje

Například co když jednomu PJ přijde moje hra jako epická a druhému hromada sra*ek...jeden mi dá za x dobu 6 expů...ale ten druhý neudělá nic protože už je mám. Který ze správců naposledy sebral někomu xp? Vím ještě z doby před anulací o spoustě lidí kteří na svoje posty neměli a přece na nich stáli...a jsem si jist že tady to bude stejné... Proto jsem se chtěl do toho humbuku vrátit a být tím elementem vyrovnávače který mi tu těžce chybí

PS: Darwine k tobě se to vůbec nevztahuje ty si hraješ s BANgunem jak dítě s banánem...
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Tyky - 24. ledna 2012 16:41
Tyky

AskadrinSidlong 24. ledna 2012 16:39
nemůžeš to vidět tak bledě. Prostě je dobré, že se něco řeší a změny přišli. Při nejmenší v roli správců a rozdělování expů.
Kdyby neexistovalo zlo neznali bychom dobro. Kdyby neexistovala smrt, nepochopily by jsme život. Kdyby neexistovala nenávist nenašli bychom to nejdůležitější....lásku

AskadrinSidlong - 24. ledna 2012 16:39
AskadrinSidlong

Tyky 24. ledna 2012 16:37

cokoliv co se kdy ohledně rozka řeší trvá pár let a pak to v tichosti vyšumí...
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Tyky - 24. ledna 2012 16:37
Tyky

AskadrinSidlong 24. ledna 2012 16:35
já nejsem správce já jsem hráč :)

Co se týče standardizace tak podle mě to bylo dosti dobrý, co vymyslel python. A řešit se to řeší. Aspoň mi to tak přijde
Kdyby neexistovalo zlo neznali bychom dobro. Kdyby neexistovala smrt, nepochopily by jsme život. Kdyby neexistovala nenávist nenašli bychom to nejdůležitější....lásku

AskadrinSidlong - 24. ledna 2012 16:35
AskadrinSidlong

Tyky 24. ledna 2012 16:33

ne a je mi to vlastně už putna...tyhle diskuze jsou jako posmrtné křeče, člověk se snaží trochu vzpružit ale pak ho někdo praští defibrilátorem po hlavě...
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

AskadrinSidlong - 24. ledna 2012 16:35
AskadrinSidlong

Buri the Great 24. ledna 2012 16:27
Tyky 24. ledna 2012 16:30

Omg vy jste fakt někde mimo...

Člověk tu řekne že mu prostě přijde divný způsob přidělování expů, ale že nechce nikoho skandalizovat a vy to hned ušlapete s tím že to nechceme řešit. Snad si umíte udělat pořádek ve vlastních řadách ne? Nemám dojem že od toho jsme tu my, běžní hráči...
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Tyky - 24. ledna 2012 16:33
Tyky

AskadrinSidlong 24. ledna 2012 16:32
jsi žádal o správce a nikdo se ani neozval co :)
Kdyby neexistovalo zlo neznali bychom dobro. Kdyby neexistovala smrt, nepochopily by jsme život. Kdyby neexistovala nenávist nenašli bychom to nejdůležitější....lásku

AskadrinSidlong - 24. ledna 2012 16:32
AskadrinSidlong

Já se jdu zase zakopat...
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Tyky - 24. ledna 2012 16:30
Tyky

Swarty 24. ledna 2012 15:41
Stěžuješ si a proto buď šoupej nohama a nebo se pokus najít řešení :)....

enca 24. ledna 2012 15:41
Takže máme vypočítáno. Supr
Kdyby neexistovalo zlo neznali bychom dobro. Kdyby neexistovala smrt, nepochopily by jsme život. Kdyby neexistovala nenávist nenašli bychom to nejdůležitější....lásku

Buri the Great - 24. ledna 2012 16:27
Buri the Great

Swarty 24. ledna 2012 15:41
Nic neříkáš, jen si o pár řádek níž stěžuješ. :)
http://napady.aragorn.cz

Swarty - 24. ledna 2012 15:41
Swarty

Anders 24. ledna 2012 15:36

vždyť nic neříkám, ať jich má třeba padesát :DD

enca - 24. ledna 2012 15:41
enca

Já mu jeden dal, mám pocit.
"Použijeme-li k dobrému cíli špatných prostředků, přestává být cíl dobrý." - Karl Marx.

sashiko - 24. ledna 2012 15:38
sashiko

hm kuorvi sem žádné xp nedávala, dlouho sem ho neviděla hrát :-) a po obnovení xp sem dala pouze jedno uživateli tyky , ale docela by mě zajímalo, kdo to tak rozdává:-)
Stará budu teprve tehdy, až nedostanu muže, po němž zatoužím.

Anders - 24. ledna 2012 15:36
Anders

Swarty 24. ledna 2012 15:32
Nu ale na zkušeného je zapotřebí pěti... Přiznejte se! :D
Udělat cokoli blbuvzdorným je nemožné, protože blbci jsou ohromně vynalézaví.

Swarty - 24. ledna 2012 15:32
Swarty

Anders 24. ledna 2012 15:22

apophis další tři...

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 27 28 29 30 31 32 33 ... 137 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)