Rozcestí (31 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Rozcestí

Správci:enca, sashiko
Popis:Diskuze o Rozcestí... navazuje na A2
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Rozcestí vol. II
8. 11.0
9. 11.0
10. 11.3
11. 11.0
12. 11.0
13. 115
14. 11.0
15. 11.0
8 celkem
Nástěnka:
~ Aktuální téma na Rozcestí ~

Zobrazit / Skrýt Celou nástěnku

Situace č.1 - Skaliska (Elvis Preclík) - trosky a lodě, kamení
Situace č.2 - Oáza (Elvis Preclík) - písek, palmy, hadi, nedostatek vody
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík) - mlha, vysoký podrost, pozůstatky budov
Situace č.4 - Bažina (Miranda) - tmavé, zatuchlé, nepříjemné místo
Situace č.5 - Bitva (Miranda) - akční, bojově laděné, spousta možností pro zapojení se
Situace č.6 - Tábořiště (Apophis) - mýtina, mrtvolné ticho, skryté nebezpečí
Situace č.7 - Podzimní les (Saltzhornia) - spadané listí, tajemný pozorovatel, úkryt
Situace č.8 - Truhlice (Saltzhornia) - tajný nález, hádky, pokroucené stromy
Situace č.9 - Ztroskotání (Saltzhornia) - moře, tajemné místo, strach
Situace č.10 - Lesní ráj (Edwin3) - pohoda, klid, příjemné místo
Situace č.11 - Podzemí (Edwin3) - stísněný prostor, ozvěna, tajuplné zvuky
Situace č.12 - Hvozd (Mikymauz) - hustý, živý, hluboký les
Situace č.13 - Zlý hvozd (pochy) - nebezpečný a nepředvídatelný
Situace č.14 - Dům (Gran) - mnoho možností, duchové? přízraky?
Situace č.15 - Hrad (Gran) - slavnosti, šlechta, služebnictvo
Situace č.16 - Palouček (Elister) - požár, vítr, kouř
Situace č.17 - Hostinec (hater) - obsluha, stoly s jídlem a pítím
Situace č.18 - Strašidelný hrad (Saltzhornia) - světýlko ve tmě, skály, nebepzečí pádu
Situace č.19 - Zmrzlé údolí (Darth Solonus) - zima, mráz, stopy ve sněhu
Situace č.20 - Městečko (Drakan) - ulice bez lidí, ticho s divnými zvuky a obrazy
Situace č.21 - Krápníková jeskyně (inspirace od Janos9) - naoko tiché, ale přitom dobrodružstvím plné podzemní prostory
Situace č.22 - Červená lucerna (Drakan) - líbezné prostředí pro hrátky nejen po 22.hodině
Situace č.23 - Doupě (Niam & apophis) - pavouci na jakýkoliv způsob, nechutnosti
Situace č.24 - Oblehání města (Drakan) - bojově laděné, trosky již pobořených domů, strach o život
Situace č.25 - Démonická hora (Sharpe) - prach, láva, kouř, síra, vzdálený prales, blízký kráter
Situace č.26 - Cikáni (Belboh & apophis) - tábor, události z denního života
Situace č.27 - Bílá věž (Sharpe) - tajuplné neznámé místo, padající kameny, magie
Situace č.28 - Nový svět ~ maja (Nové kroniky)
Situace č.29 - Hory ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.30 - Městečko smrti ~ Tyky (Nové kroniky)
Situace č.31 - Vodní svět ~ Akylasia (Nové kroniky)
Situace č.32 - Alchymia ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.33 - Neznámá cesta ~ Metteny (Nové kroniky)
Situace č.34 - Horský průsmyk ~ Eugenio (Nové kroniky)
Situace č.35 - Vězení ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.36 - Magické zřídlo ~ Airril (Nové kroniky)
Situace č.37 - Noční hřbitov ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.38 - Souostroví na východě ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.39 - Jatka ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.40 - V nákladovém prostoru ~ Gran
Situace č.41 - Zákopové bojiště ~ Drakan
Situace č.42 - Okružní plavba ~ Drakan
Situace č.43 - Trh ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.44 - Chudinská čtvrť ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.45 - Mořské pobřeží ~ Bogina (Obnovené stezky)
Situace č.46 - Jízda vlakem ~ sebustyan (Nová trať)
Situace č.47 - U dvora ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.48 - Důl ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.49 - Aréna ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.50 - Virus Exitus N4-79 ~ Ragalt
Situace č.51 - Chemical Destruction ~ Ragalt
_______________________

Jedna kompletní situace na ukázku:
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík)
Mlha hustá jako smetana halí podmáčenou rovinatou krajinu pod svůj plášť. Tráva je zde místy tak vysoká, že dosahuje až k ramenům statných bojovníků. Mnohdy v sobě však ukrývá nebezpečí v podobě močálů a bažin. Teď však stojíte na sušším místě, kde podrost nedosahuje takové výšky. Před vámi je zhroucená kamenná stavba. Pravděpodobně se kdysi jednalo o rozlehlý statek. Teď po něm zbyl jen stín minulosti. Jaká tajemství asi skrývá?

Podsituace:
1) Poklidnou oblohu rozčísl znenadání blesk. Burácivé dunění hromu se rozhléhá všude kolem.
2) Mezi rozvalinami se mihlo světélko. A další. Mohou za to unavené oči nebo tu vážně mají bludičky svůj ples? Plamínky vás lákají dál od cesty.
3) V nedaleké křovině se ozval krátký šelest, o kousek dál začvachtalo bahno. Něco obchází kolem a nechce to být viděno.
4) Z těžkých mraků spadly první kapky. Zatažené nebe hrozilo pořádným lijákem, ale déšť jen lehce pokropil trávu. Slunce se probojovalo skrz oblaka a pohladilo zemi, z které jak na povel vyrašily fialové houbičky, jedna vedle druhé. Krůpěje vody na stéblech trávy se vypařují a zvedá se další vlna mlhy.
5) Cáry mlhy se převalují z místa na místo. Proplouvají skrz zbytky zdí ignorujíc jejich přítomnost. Tiché, průhledné obrysy připomínají děti, dospělé i zvířata. Jako by ten starý statek stále ještě žil.
6) Ozvalo se zařehtání. Několik kroků od vás stojí statný vraník. Ještě jedno zaržání, vzepjal se a odplul do mlhy. Nezůstaly po něm žádné stopy.
__________________________________________

zobrazit/skrýt


Nové Situace: Kompletní výpis nových situací - je to jako extra webová stránka, protože na nástěnku se to již nevešlo ;-)

Aktuální témata:

1. Nové Situace:

Prokažte své schopnosti a sepište Situaci do Rozcestí.

Podmínky pro texty:
- Fantasy, Sci-fi
- Situace musí být originální (ne příliš podobná či odvozená z již existujících - seznam na nástěnce diskuze)
- Situace je volná, hráči musí mít možnost kdykoliv přijít a odejít
- Situace je naoko nenásilná, dokud do ní někdo (aktivní postava) nedodá akci obsahující násilí
- Situace navozuje několik možných zápletek (zajímavě volená slova v popisu, která zaujmou)
- Situace do Rozcestí nemusí obsahovat podsituace.
- Podsituace na sebe nenavazují (systém je v náhodném pořadí vybírá a vypisuje)
- Podsituace jsou kratší, zajímavé, rozšiřují možnosti interakce hráčů s prostředím či mezi sebou navzájem
- Pečlivosti a obsáhlý, barvitý jazyk jsou velmi vítány
___________________________________________

Snažte se! Ukažte, co ve vás je! Situace s podsituacemi (odřádkování s očíšlováním) posílejte sem do diskuze Rozcestí, nebo správcům fóra. Kdokoliv bude jakkoli opisovat, bude z výběru vyloučen do dalšího kola. Tedy kdo dříve začne, ten má více možností pro originalitu.
______________________________________

Chystané změny v Rozcestí: zobrazit/skrýt


  • tříměsíční sezóny + daná privilegia pro jejich vítěze (psaní za Vypravěče, možnost vstupu do Rozcestí i přes plnou místnost)
  • změna počtu XP na danou úroveň + o jednu úroveň navíc
  • zobrazení VŠECH nasbíraných XP na Rozcestí na profilu uživatele
  • prodloužení času neaktivity
  • možnost vejít do místnosti pouze jako divák
  • možnost šeptání více než dvou lidí
  • kostky (k% a k6)

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 29 30 31 32 33 34 35 ... 137 ⇒|

Airril - 23. ledna 2012 18:22
Airril

AskadrinSidlong 23. ledna 2012 18:16
Tak mlč nebo ti přidám další polínka. XD
I smell something... it's coming!

AskadrinSidlong - 23. ledna 2012 18:16
AskadrinSidlong

Airril 23. ledna 2012 18:12

já už tam pár let hořím :D
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Airril - 23. ledna 2012 18:12
Airril

AskadrinSidlong 23. ledna 2012 18:09
Pochybuješ o nás správcích bezvěrče?! Shoříš v plamenech pekelných!
I smell something... it's coming!

AskadrinSidlong - 23. ledna 2012 18:09
AskadrinSidlong

Airril 23. ledna 2012 18:08

pochybuju že tu někdo takový DOOPRAVDY je...
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Airril - 23. ledna 2012 18:08
Airril

AskadrinSidlong 23. ledna 2012 17:53
Swarty 23. ledna 2012 17:58
Asi si hold musíte určit před kým si dupnout, aby si vás všiml ten člověk, co s tím něco udělá nebo udělat bude chtít.
I smell something... it's coming!

Swarty - 23. ledna 2012 17:58
Swarty

Airril 23. ledna 2012 17:49

Kdysi jsem se ozvala... A dopadlo to tak jako vždycky... Nemá to smysl. Tady ne.

AskadrinSidlong - 23. ledna 2012 17:57
AskadrinSidlong

AskadrinSidlong 23. ledna 2012 17:53

abys pochopil já tu v určitejch intervalech dupu pořád a stejně se na mě sere...takže to ve finále není ten kdo mi sere na hlavu hráč ale vlastně system...
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

AskadrinSidlong - 23. ledna 2012 17:53
AskadrinSidlong

Airril 23. ledna 2012 17:49
upřímně tady na aragu už je dupání docela dlouho platný jak kondom pro kastorvanýho :P
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Airril - 23. ledna 2012 17:49
Airril

Swarty 23. ledna 2012 16:21
Je hezké, že nechceš být bonzák, ale řeknu to asi takhle. Když ti je jedno, kdo ti s*** na hlavu, tak mlč a šoupej nohama, protože v tom případě je tu ta tvoje zmínka o špatnejch správcích zbytečná asi jako automat na kondomy ve Vatikánu (Ach, vždycky jsem chtěl tuhle hlášku použít XD ). A promiň, že jsem hnusnej, ale Buri má prostě pravdu. Člověk si taky musí umět dupnout...
I smell something... it's coming!

Darwin - 23. ledna 2012 16:26
Darwin

Swarty 23. ledna 2012 16:25

Well, I'm fucked... :D

Darwin - 23. ledna 2012 16:25
Darwin

Swarty 23. ledna 2012 16:24

Ale notak, slovo "screen" nebyla zástěrka za žádnou z tvých erotogenních zón, tak by ses o ně mohla podělit. :P :D

Swarty - 23. ledna 2012 16:25
Swarty

Darwin 23. ledna 2012 16:23

nicméně já si vždycky screenovala hry a nebo je ukládala do wordu... dělám to tak už přes pět let... takže asi tak... ;)

Swarty - 23. ledna 2012 16:24
Swarty

Darwin 23. ledna 2012 16:23

Néééé, moje! :PPP

Darwin - 23. ledna 2012 16:23
Darwin

Swarty 23. ledna 2012 16:21

Nejsem bonzák, ale mám screeny. Ty jsi tak roztomilá. :D

A ukážeš mi ty screeny ? Pěkně prosím. ^^

Swarty - 23. ledna 2012 16:21
Swarty

Buri the Great 23. ledna 2012 16:19

nejsem bonzák. mám screeny. ale ukazovat prstem jsem nikdy nechtěla.

Buri the Great - 23. ledna 2012 16:19
Buri the Great

Swarty 23. ledna 2012 16:12
Tak se sakra ale musíte ozvat, když se vám něco nelíbí. A když říkám ozvat, myslím tím přijít s konkrétními případy.
http://napady.aragorn.cz

AskadrinSidlong - 23. ledna 2012 16:15
AskadrinSidlong

Po dlouhém rozhodování a s náhledem na fakta která postupem času přichází a jsou známa, jsem se rozhodl znovu aspirovat na post správce. Rád bych se zasloužil o to aby byly expy přidělovány zaslouženě a ne jen za to že někdo náhodou hrál na rozcestí a přišel tam správce.

Pokud budu mezi správce přijat, budu shovívavý k začátečníkům a nemilosrdný k vyšším levlům. Pokud budu odmítnut whatever :P

Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Swarty - 23. ledna 2012 16:12
Swarty

AskadrinSidlong 23. ledna 2012 16:09

Mne velmi potěšilo, když si několik málo Správců vytyčilo přesná pravidla, dle čeho expy rozdávají a berou to zodpovědně. Pak ale naběhnou jiné rádoby vyšší hlavy, které rozdávají po třech. A kdyby jen to... Nebo expy za "mucíq" jsou taky velice zajímavé. Pořád tu všichni mleli o motivaci, ale pak se na to podívejte... Tohle že je motivace? Vydřít vs. známosti a nuda? Ok, no...

AskadrinSidlong - 23. ledna 2012 16:09
AskadrinSidlong

Mám silný dojem že expy na rozcestí se rozdávají víc za účast než opravdové splnění kritérií...
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Torreador - 18. ledna 2012 12:54
Torreador

Hmm, Torro dostalo dokonalej nápad... už dlouho nebyl v nějaký herní diskuzi, respektive takové diskuzně laděné hře...

Takže... stačí uhnat lidi a vymyslet nějakej chytrej koncept, sepsat si postavy... a hrát lehce pravidelně... to už by záleželo na lidech :o)

(odepisovat prosím v poštoli... já už si vás přeberu :P )
Id agas, ut sis felix, non ut videaris.

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 29 30 31 32 33 34 35 ... 137 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)