Rozcestí (46 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Rozcestí

Správci:enca, sashiko
Popis:Diskuze o Rozcestí... navazuje na A2
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Rozcestí vol. II
8. 11.0
9. 11.0
10. 11.3
11. 11.0
12. 11.0
13. 115
14. 11.0
15. 11.0
8 celkem
Nástěnka:
~ Aktuální téma na Rozcestí ~

Zobrazit / Skrýt Celou nástěnku

Situace č.1 - Skaliska (Elvis Preclík) - trosky a lodě, kamení
Situace č.2 - Oáza (Elvis Preclík) - písek, palmy, hadi, nedostatek vody
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík) - mlha, vysoký podrost, pozůstatky budov
Situace č.4 - Bažina (Miranda) - tmavé, zatuchlé, nepříjemné místo
Situace č.5 - Bitva (Miranda) - akční, bojově laděné, spousta možností pro zapojení se
Situace č.6 - Tábořiště (Apophis) - mýtina, mrtvolné ticho, skryté nebezpečí
Situace č.7 - Podzimní les (Saltzhornia) - spadané listí, tajemný pozorovatel, úkryt
Situace č.8 - Truhlice (Saltzhornia) - tajný nález, hádky, pokroucené stromy
Situace č.9 - Ztroskotání (Saltzhornia) - moře, tajemné místo, strach
Situace č.10 - Lesní ráj (Edwin3) - pohoda, klid, příjemné místo
Situace č.11 - Podzemí (Edwin3) - stísněný prostor, ozvěna, tajuplné zvuky
Situace č.12 - Hvozd (Mikymauz) - hustý, živý, hluboký les
Situace č.13 - Zlý hvozd (pochy) - nebezpečný a nepředvídatelný
Situace č.14 - Dům (Gran) - mnoho možností, duchové? přízraky?
Situace č.15 - Hrad (Gran) - slavnosti, šlechta, služebnictvo
Situace č.16 - Palouček (Elister) - požár, vítr, kouř
Situace č.17 - Hostinec (hater) - obsluha, stoly s jídlem a pítím
Situace č.18 - Strašidelný hrad (Saltzhornia) - světýlko ve tmě, skály, nebepzečí pádu
Situace č.19 - Zmrzlé údolí (Darth Solonus) - zima, mráz, stopy ve sněhu
Situace č.20 - Městečko (Drakan) - ulice bez lidí, ticho s divnými zvuky a obrazy
Situace č.21 - Krápníková jeskyně (inspirace od Janos9) - naoko tiché, ale přitom dobrodružstvím plné podzemní prostory
Situace č.22 - Červená lucerna (Drakan) - líbezné prostředí pro hrátky nejen po 22.hodině
Situace č.23 - Doupě (Niam & apophis) - pavouci na jakýkoliv způsob, nechutnosti
Situace č.24 - Oblehání města (Drakan) - bojově laděné, trosky již pobořených domů, strach o život
Situace č.25 - Démonická hora (Sharpe) - prach, láva, kouř, síra, vzdálený prales, blízký kráter
Situace č.26 - Cikáni (Belboh & apophis) - tábor, události z denního života
Situace č.27 - Bílá věž (Sharpe) - tajuplné neznámé místo, padající kameny, magie
Situace č.28 - Nový svět ~ maja (Nové kroniky)
Situace č.29 - Hory ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.30 - Městečko smrti ~ Tyky (Nové kroniky)
Situace č.31 - Vodní svět ~ Akylasia (Nové kroniky)
Situace č.32 - Alchymia ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.33 - Neznámá cesta ~ Metteny (Nové kroniky)
Situace č.34 - Horský průsmyk ~ Eugenio (Nové kroniky)
Situace č.35 - Vězení ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.36 - Magické zřídlo ~ Airril (Nové kroniky)
Situace č.37 - Noční hřbitov ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.38 - Souostroví na východě ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.39 - Jatka ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.40 - V nákladovém prostoru ~ Gran
Situace č.41 - Zákopové bojiště ~ Drakan
Situace č.42 - Okružní plavba ~ Drakan
Situace č.43 - Trh ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.44 - Chudinská čtvrť ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.45 - Mořské pobřeží ~ Bogina (Obnovené stezky)
Situace č.46 - Jízda vlakem ~ sebustyan (Nová trať)
Situace č.47 - U dvora ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.48 - Důl ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.49 - Aréna ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.50 - Virus Exitus N4-79 ~ Ragalt
Situace č.51 - Chemical Destruction ~ Ragalt
_______________________

Jedna kompletní situace na ukázku:
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík)
Mlha hustá jako smetana halí podmáčenou rovinatou krajinu pod svůj plášť. Tráva je zde místy tak vysoká, že dosahuje až k ramenům statných bojovníků. Mnohdy v sobě však ukrývá nebezpečí v podobě močálů a bažin. Teď však stojíte na sušším místě, kde podrost nedosahuje takové výšky. Před vámi je zhroucená kamenná stavba. Pravděpodobně se kdysi jednalo o rozlehlý statek. Teď po něm zbyl jen stín minulosti. Jaká tajemství asi skrývá?

Podsituace:
1) Poklidnou oblohu rozčísl znenadání blesk. Burácivé dunění hromu se rozhléhá všude kolem.
2) Mezi rozvalinami se mihlo světélko. A další. Mohou za to unavené oči nebo tu vážně mají bludičky svůj ples? Plamínky vás lákají dál od cesty.
3) V nedaleké křovině se ozval krátký šelest, o kousek dál začvachtalo bahno. Něco obchází kolem a nechce to být viděno.
4) Z těžkých mraků spadly první kapky. Zatažené nebe hrozilo pořádným lijákem, ale déšť jen lehce pokropil trávu. Slunce se probojovalo skrz oblaka a pohladilo zemi, z které jak na povel vyrašily fialové houbičky, jedna vedle druhé. Krůpěje vody na stéblech trávy se vypařují a zvedá se další vlna mlhy.
5) Cáry mlhy se převalují z místa na místo. Proplouvají skrz zbytky zdí ignorujíc jejich přítomnost. Tiché, průhledné obrysy připomínají děti, dospělé i zvířata. Jako by ten starý statek stále ještě žil.
6) Ozvalo se zařehtání. Několik kroků od vás stojí statný vraník. Ještě jedno zaržání, vzepjal se a odplul do mlhy. Nezůstaly po něm žádné stopy.
__________________________________________

zobrazit/skrýt


Nové Situace: Kompletní výpis nových situací - je to jako extra webová stránka, protože na nástěnku se to již nevešlo ;-)

Aktuální témata:

1. Nové Situace:

Prokažte své schopnosti a sepište Situaci do Rozcestí.

Podmínky pro texty:
- Fantasy, Sci-fi
- Situace musí být originální (ne příliš podobná či odvozená z již existujících - seznam na nástěnce diskuze)
- Situace je volná, hráči musí mít možnost kdykoliv přijít a odejít
- Situace je naoko nenásilná, dokud do ní někdo (aktivní postava) nedodá akci obsahující násilí
- Situace navozuje několik možných zápletek (zajímavě volená slova v popisu, která zaujmou)
- Situace do Rozcestí nemusí obsahovat podsituace.
- Podsituace na sebe nenavazují (systém je v náhodném pořadí vybírá a vypisuje)
- Podsituace jsou kratší, zajímavé, rozšiřují možnosti interakce hráčů s prostředím či mezi sebou navzájem
- Pečlivosti a obsáhlý, barvitý jazyk jsou velmi vítány
___________________________________________

Snažte se! Ukažte, co ve vás je! Situace s podsituacemi (odřádkování s očíšlováním) posílejte sem do diskuze Rozcestí, nebo správcům fóra. Kdokoliv bude jakkoli opisovat, bude z výběru vyloučen do dalšího kola. Tedy kdo dříve začne, ten má více možností pro originalitu.
______________________________________

Chystané změny v Rozcestí: zobrazit/skrýt


  • tříměsíční sezóny + daná privilegia pro jejich vítěze (psaní za Vypravěče, možnost vstupu do Rozcestí i přes plnou místnost)
  • změna počtu XP na danou úroveň + o jednu úroveň navíc
  • zobrazení VŠECH nasbíraných XP na Rozcestí na profilu uživatele
  • prodloužení času neaktivity
  • možnost vejít do místnosti pouze jako divák
  • možnost šeptání více než dvou lidí
  • kostky (k% a k6)

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 44 45 46 47 48 49 50 ... 137 ⇒|

Buri the Great - 25. prosince 2011 19:12
Buri the Great

Harakan 25. prosince 2011 19:03
V paeolitu. Popř. jiném slově na P.
http://napady.aragorn.cz

Derek - 25. prosince 2011 19:03
Derek

... Je mi už na zvracení z toho, jak každý hraje za draka, démona, nebo něco podobného...

Kam se poděli vrazi, žoldáci, otroci a otrokáři...

Kde je éra elfů, který byli prostě "hrozně cool" stejně jako "dark upírka - dobrák"...

Už se fakt nejsem schopnej ani dokopat k tomu, abych se lognul do hry a promazal neherní příspěvky.
Znechucen...
http://www.youtube.com/watch?v=HUjWH1wmL-M&feature=related-----------------------------http://www.youtube.com/watch?v=iTv9UWSpxQY&feature=related

AskadrinSidlong - 20. prosince 2011 16:42
AskadrinSidlong

Torreador 19. prosince 2011 12:37

o tvoje RP ? to mě asi tak netrápí :D
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Torreador - 19. prosince 2011 12:37
Torreador

AskadrinSidlong 13. prosince 2011 16:28

Pro život tvý postavy jo...

... pro tvoje expy ne.

... a já z toho, že jsem přežil ještě vyždímal willpower a kulervoucí RP.

Takže jsi vlastně přišel o dost x)
Id agas, ut sis felix, non ut videaris.

AskadrinSidlong - 13. prosince 2011 16:28
AskadrinSidlong

Torreador 13. prosince 2011 12:32

takže vlastně dobře že jsem nebyl
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Torreador - 13. prosince 2011 12:32
Torreador

AskadrinSidlong 10. prosince 2011 19:42

Kdybys radši přijel na sešnu... :P

... nemusel jsem s Foundem zůstat rozstřílenej sám x)
Id agas, ut sis felix, non ut videaris.

Python - 10. prosince 2011 19:55
Python

Darwin 10. prosince 2011 19:31
Nějak mi došlo, že jsem zapomněl vypnout žehličku...<kvapem odchází>
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

AskadrinSidlong - 10. prosince 2011 19:42
AskadrinSidlong

Python 10. prosince 2011 19:30

Hm...musel bych si zajít pro inspiraci do nějakého bulvárního plátku...
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Darwin - 10. prosince 2011 19:31
Darwin

Kdo si stěžoval na to, že dávám bany jak se mi zachce ?! :D

Python - 10. prosince 2011 19:30
Python

Tak nahoď něco dostatečně pobuřujucího, my se chytnem ;)
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

AskadrinSidlong - 10. prosince 2011 19:24
AskadrinSidlong

Jako vždy píši...dlouho se tu nic nedělo..pojďte si o něčem povídat...chybí mi ty flamewars co se tady věčně vedly...neříkejte že se z vás všech stali milosrdní a nekonfliktní pacifisti!
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Torreador - 28. listopadu 2011 16:07
Torreador

Nefrete 22. listopadu 2011 19:52

Hráče mám, jsem spokojenej.

A jednou se tu taky řešilo něco rozumnýho...

... a dokonce se to kladně vyřešilo, namísto toho, aby se o tom jen žbleptalo...

... divný co? :P
Id agas, ut sis felix, non ut videaris.

Derek - 28. listopadu 2011 15:17
Derek

Cítím se uražený. Nikomu se se mnou nechtělo na rozku hrát. Jen Ask se obětoval...

Nikdo jiný na mou postavu neměl podrážky!
http://www.youtube.com/watch?v=HUjWH1wmL-M&feature=related-----------------------------http://www.youtube.com/watch?v=iTv9UWSpxQY&feature=related

Python - 23. listopadu 2011 09:03
Python

Nefrete 22. listopadu 2011 19:52
To bylo dost kruté :D
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Nefrete - 22. listopadu 2011 19:52
Nefrete

Udělejme Torrovi pápá.
Odpusť jim, neboť nevědí, co činí.

Python - 22. listopadu 2011 11:41
Python

Torreador 22. listopadu 2011 11:14
Kdybych byl pražák, znal WoD jinak než od jedné babky, co povídala a mě čas, určitě bych se ozval :D

Nelegální reklama, adminiiii! Smazat reklamu, zabanovat uživatele a poslat na něj FBI! Frofreeem!
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Torreador - 22. listopadu 2011 11:14
Torreador

Pražáci... někdo zájem o pravidelný hry WoD:Vampire the Requiem?

Hra jednou tejdně. Případní zájemci poštole.

(ano taky nemám rád reklamu :P )
Id agas, ut sis felix, non ut videaris.

Torreador - 22. listopadu 2011 09:25
Torreador

Python 15. listopadu 2011 11:53

O tom, jak tady kolem, všechno dobře funguje svědčí hodně věcí, nejen tahle pitomá tabulka ;)
Id agas, ut sis felix, non ut videaris.

Torreador - 22. listopadu 2011 09:23
Torreador

Python 21. listopadu 2011 21:45

Musíte být tak kchůl jako já...

... jsem záporný expert.

Už jsem zapomněl, jak moc jsem to v mínusu x)
Id agas, ut sis felix, non ut videaris.

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 44 45 46 47 48 49 50 ... 137 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)