Rozcestí (43 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Rozcestí

Správci:enca, sashiko
Popis:Diskuze o Rozcestí... navazuje na A2
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Rozcestí vol. II
8. 11.0
9. 11.0
10. 11.3
11. 11.0
12. 11.0
13. 115
14. 11.0
15. 11.0
8 celkem
Nástěnka:
~ Aktuální téma na Rozcestí ~

Zobrazit / Skrýt Celou nástěnku

Situace č.1 - Skaliska (Elvis Preclík) - trosky a lodě, kamení
Situace č.2 - Oáza (Elvis Preclík) - písek, palmy, hadi, nedostatek vody
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík) - mlha, vysoký podrost, pozůstatky budov
Situace č.4 - Bažina (Miranda) - tmavé, zatuchlé, nepříjemné místo
Situace č.5 - Bitva (Miranda) - akční, bojově laděné, spousta možností pro zapojení se
Situace č.6 - Tábořiště (Apophis) - mýtina, mrtvolné ticho, skryté nebezpečí
Situace č.7 - Podzimní les (Saltzhornia) - spadané listí, tajemný pozorovatel, úkryt
Situace č.8 - Truhlice (Saltzhornia) - tajný nález, hádky, pokroucené stromy
Situace č.9 - Ztroskotání (Saltzhornia) - moře, tajemné místo, strach
Situace č.10 - Lesní ráj (Edwin3) - pohoda, klid, příjemné místo
Situace č.11 - Podzemí (Edwin3) - stísněný prostor, ozvěna, tajuplné zvuky
Situace č.12 - Hvozd (Mikymauz) - hustý, živý, hluboký les
Situace č.13 - Zlý hvozd (pochy) - nebezpečný a nepředvídatelný
Situace č.14 - Dům (Gran) - mnoho možností, duchové? přízraky?
Situace č.15 - Hrad (Gran) - slavnosti, šlechta, služebnictvo
Situace č.16 - Palouček (Elister) - požár, vítr, kouř
Situace č.17 - Hostinec (hater) - obsluha, stoly s jídlem a pítím
Situace č.18 - Strašidelný hrad (Saltzhornia) - světýlko ve tmě, skály, nebepzečí pádu
Situace č.19 - Zmrzlé údolí (Darth Solonus) - zima, mráz, stopy ve sněhu
Situace č.20 - Městečko (Drakan) - ulice bez lidí, ticho s divnými zvuky a obrazy
Situace č.21 - Krápníková jeskyně (inspirace od Janos9) - naoko tiché, ale přitom dobrodružstvím plné podzemní prostory
Situace č.22 - Červená lucerna (Drakan) - líbezné prostředí pro hrátky nejen po 22.hodině
Situace č.23 - Doupě (Niam & apophis) - pavouci na jakýkoliv způsob, nechutnosti
Situace č.24 - Oblehání města (Drakan) - bojově laděné, trosky již pobořených domů, strach o život
Situace č.25 - Démonická hora (Sharpe) - prach, láva, kouř, síra, vzdálený prales, blízký kráter
Situace č.26 - Cikáni (Belboh & apophis) - tábor, události z denního života
Situace č.27 - Bílá věž (Sharpe) - tajuplné neznámé místo, padající kameny, magie
Situace č.28 - Nový svět ~ maja (Nové kroniky)
Situace č.29 - Hory ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.30 - Městečko smrti ~ Tyky (Nové kroniky)
Situace č.31 - Vodní svět ~ Akylasia (Nové kroniky)
Situace č.32 - Alchymia ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.33 - Neznámá cesta ~ Metteny (Nové kroniky)
Situace č.34 - Horský průsmyk ~ Eugenio (Nové kroniky)
Situace č.35 - Vězení ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.36 - Magické zřídlo ~ Airril (Nové kroniky)
Situace č.37 - Noční hřbitov ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.38 - Souostroví na východě ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.39 - Jatka ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.40 - V nákladovém prostoru ~ Gran
Situace č.41 - Zákopové bojiště ~ Drakan
Situace č.42 - Okružní plavba ~ Drakan
Situace č.43 - Trh ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.44 - Chudinská čtvrť ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.45 - Mořské pobřeží ~ Bogina (Obnovené stezky)
Situace č.46 - Jízda vlakem ~ sebustyan (Nová trať)
Situace č.47 - U dvora ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.48 - Důl ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.49 - Aréna ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.50 - Virus Exitus N4-79 ~ Ragalt
Situace č.51 - Chemical Destruction ~ Ragalt
_______________________

Jedna kompletní situace na ukázku:
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík)
Mlha hustá jako smetana halí podmáčenou rovinatou krajinu pod svůj plášť. Tráva je zde místy tak vysoká, že dosahuje až k ramenům statných bojovníků. Mnohdy v sobě však ukrývá nebezpečí v podobě močálů a bažin. Teď však stojíte na sušším místě, kde podrost nedosahuje takové výšky. Před vámi je zhroucená kamenná stavba. Pravděpodobně se kdysi jednalo o rozlehlý statek. Teď po něm zbyl jen stín minulosti. Jaká tajemství asi skrývá?

Podsituace:
1) Poklidnou oblohu rozčísl znenadání blesk. Burácivé dunění hromu se rozhléhá všude kolem.
2) Mezi rozvalinami se mihlo světélko. A další. Mohou za to unavené oči nebo tu vážně mají bludičky svůj ples? Plamínky vás lákají dál od cesty.
3) V nedaleké křovině se ozval krátký šelest, o kousek dál začvachtalo bahno. Něco obchází kolem a nechce to být viděno.
4) Z těžkých mraků spadly první kapky. Zatažené nebe hrozilo pořádným lijákem, ale déšť jen lehce pokropil trávu. Slunce se probojovalo skrz oblaka a pohladilo zemi, z které jak na povel vyrašily fialové houbičky, jedna vedle druhé. Krůpěje vody na stéblech trávy se vypařují a zvedá se další vlna mlhy.
5) Cáry mlhy se převalují z místa na místo. Proplouvají skrz zbytky zdí ignorujíc jejich přítomnost. Tiché, průhledné obrysy připomínají děti, dospělé i zvířata. Jako by ten starý statek stále ještě žil.
6) Ozvalo se zařehtání. Několik kroků od vás stojí statný vraník. Ještě jedno zaržání, vzepjal se a odplul do mlhy. Nezůstaly po něm žádné stopy.
__________________________________________

zobrazit/skrýt


Nové Situace: Kompletní výpis nových situací - je to jako extra webová stránka, protože na nástěnku se to již nevešlo ;-)

Aktuální témata:

1. Nové Situace:

Prokažte své schopnosti a sepište Situaci do Rozcestí.

Podmínky pro texty:
- Fantasy, Sci-fi
- Situace musí být originální (ne příliš podobná či odvozená z již existujících - seznam na nástěnce diskuze)
- Situace je volná, hráči musí mít možnost kdykoliv přijít a odejít
- Situace je naoko nenásilná, dokud do ní někdo (aktivní postava) nedodá akci obsahující násilí
- Situace navozuje několik možných zápletek (zajímavě volená slova v popisu, která zaujmou)
- Situace do Rozcestí nemusí obsahovat podsituace.
- Podsituace na sebe nenavazují (systém je v náhodném pořadí vybírá a vypisuje)
- Podsituace jsou kratší, zajímavé, rozšiřují možnosti interakce hráčů s prostředím či mezi sebou navzájem
- Pečlivosti a obsáhlý, barvitý jazyk jsou velmi vítány
___________________________________________

Snažte se! Ukažte, co ve vás je! Situace s podsituacemi (odřádkování s očíšlováním) posílejte sem do diskuze Rozcestí, nebo správcům fóra. Kdokoliv bude jakkoli opisovat, bude z výběru vyloučen do dalšího kola. Tedy kdo dříve začne, ten má více možností pro originalitu.
______________________________________

Chystané změny v Rozcestí: zobrazit/skrýt


  • tříměsíční sezóny + daná privilegia pro jejich vítěze (psaní za Vypravěče, možnost vstupu do Rozcestí i přes plnou místnost)
  • změna počtu XP na danou úroveň + o jednu úroveň navíc
  • zobrazení VŠECH nasbíraných XP na Rozcestí na profilu uživatele
  • prodloužení času neaktivity
  • možnost vejít do místnosti pouze jako divák
  • možnost šeptání více než dvou lidí
  • kostky (k% a k6)

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 41 42 43 44 45 46 47 ... 137 ⇒|

Chiisai - 3. ledna 2012 13:58
Chiisai

rafaela 3. ledna 2012 09:14
Tuším, že se to zrušilo, protože když přišel hráč začátečník do místnosti, kde byli 3 experti, tak zase hodně rychle utekl... Ale když projedeš pár desítek stránek zpátky v této diskuzi, určitě to najdeš. ;-)

Python - 3. ledna 2012 10:55
Python

rafaela 3. ledna 2012 09:14
+1
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

rafaela - 3. ledna 2012 09:14
rafaela

A proč už se vlastně úroveň hráče (začátečník-pokročilý-expert) neukazuje pod popisem postavy na rozcestí? V tej době mělo důvod získávat XP, teď už fakt moc ne...
Víš, cos vlastně chtěl, kdyžs žádal po bozích za ženu z jezera Paní...?

Python - 3. ledna 2012 01:17
Python

Ani to sledování není marný nápad.

Ale tohle není nijak nový nápad a už se tu probíral. Jednoměsíční anulace XP situaci, myslím, nijak nezmění.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Derek - 3. ledna 2012 01:13
Derek

Python 2. ledna 2012 15:54
Nepočítaje, že XP se nerozdávají jak na běžícím páse.

Navíc - chcete promazávat? Je mi to jedno.

Ale zajímá mě jedna věc - důvod. Proč? Stejně na ně nikdo nekouká, doted nikomu nevadily a zjevně na ně ani nikdo v budoucnu hledět nebude.

Co raději průběžně sledovat kým byla dána, sebrána a důvody? Třeba právě jednou měsíčně. Zjistí se tak alespoň aktivita správců a hráčů.

Mám za to, že dělat nějaké zákroky bez informací, nebo rozmyslu je blbost. Práce postrádající smyslu je asi stejně hloupý nápad, jako snaha učit hada chodit.
http://www.youtube.com/watch?v=HUjWH1wmL-M&feature=related-----------------------------http://www.youtube.com/watch?v=iTv9UWSpxQY&feature=related

Python - 2. ledna 2012 15:54
Python

Torreador 2. ledna 2012 12:30
Poslední Torrova věta myslím obsáhla celé jádro problému :)
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Torreador - 2. ledna 2012 12:30
Torreador

rafaela 2. ledna 2012 09:28

Je rozdávání XP a rozdávání XP...

... svýho času jsem jeden den potkal začátečníka a druhý den měl experta.

V tom případě je přece resetování expů každej měsíc přece naprosto aktuelní... když člověk dokáže sehnat 10(nebo kolik) ixpů za den, co by to někomu nešlo za měsíc? (při dostatečné aktivitě jak hráče, tak správce)
Id agas, ut sis felix, non ut videaris.

rafaela - 2. ledna 2012 09:28
rafaela

apophis 1. ledna 2012 23:08
Hmm, reset XP proč ne, prostě si je jen nasbírám znovu, ale nezdá se ti moc, restartovat to každý měsíc? :-)

Při tom, jak často se XP rozdávají, tu budou na začátečníkovi všichni a zase nebude nikdo vědět nic :-)
Víš, cos vlastně chtěl, kdyžs žádal po bozích za ženu z jezera Paní...?

apophis - 1. ledna 2012 23:19
apophis

Python 1. ledna 2012 23:15

pozitivní hodnocení je poděkováním za dodržení se právě této věty = uznáním za jakous takous pravidlovost, tj. za to, že hráč(ka) jednal(a) tak, aby se i okolí bavilo. Za to jsou XP body, nebo snad ne? Minimálně ty jejich první stupně jsou tu od toho, aby hráč(ka) mohl dostat ono pozitivní ohodnocení od někoho, kdo právě takový přístup má v mysli a ví o něm. Správci o tomhle vědí. (tedy doufám a jsem o tom přesvědčený)
Jsem obludný fantazák, jenž z temnoty svého doupěte leze kam se mu zachce a kdy se mu zachce.

Python - 1. ledna 2012 23:15
Python

apophis 1. ledna 2012 23:12
BTW: Miky má pravdu, nikdo nemá právo hodnotit hru někoho jiného do doby, dokud se hodnocený a jeho okolí baví onou hrou.

Nevylučuje se to ale trochu se systémem hodnocení hráčů pomoci XP?
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

apophis - 1. ledna 2012 23:12
apophis

BTW: Miky má pravdu, nikdo nemá právo hodnotit hru někoho jiného do doby, dokud se hodnocený a jeho okolí baví onou hrou.

(Samozřejmě mluvíme o hraní standardní hry, ne těch extrémů ať už "kecacích" nebo "sexuálních")

V průběhu získávání zkušeností s hrami na Rozku hráči (a hráčky) mění svůj vztah ke "kvalitě" a kvantitě příspěvků. A jde mimojiné o proměnnou jak v čase, tak místě, náladě, typu a tématu hry, aktuálně zvoleném způsobu odepisování a ... mnoha dalších faktorech.

Mladí se baví nějak, staří harcovníci jinak.
Jsem obludný fantazák, jenž z temnoty svého doupěte leze kam se mu zachce a kdy se mu zachce.

Python - 1. ledna 2012 23:08
Python

Nevyřešil, ale aspoň bude veselo :D
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

apophis - 1. ledna 2012 23:08
apophis

A víte vy co? Reset XP by to vyřešil, ne? A za měsíc ho udělám znova :-) A pak znova :-)
Jsem obludný fantazák, jenž z temnoty svého doupěte leze kam se mu zachce a kdy se mu zachce.

Derek - 27. prosince 2011 23:32
Derek

Urilis 27. prosince 2011 23:30
Je mi zle. Tímto jsem ztratil svůj potenciál. :D
http://www.youtube.com/watch?v=HUjWH1wmL-M&feature=related-----------------------------http://www.youtube.com/watch?v=iTv9UWSpxQY&feature=related

Derek - 27. prosince 2011 23:32
Derek

http://www.youtube.com/watch?v=68bL02Ogrt0
http://www.youtube.com/watch?v=HUjWH1wmL-M&feature=related-----------------------------http://www.youtube.com/watch?v=iTv9UWSpxQY&feature=related

Urilis - 27. prosince 2011 23:30
Urilis

Jste všichni ještírci...
http://www.andelesvetla.cz
Chytří lidé používají Google a nevolí komunisty

Derek - 27. prosince 2011 23:11
Derek

AskadrinSidlong 27. prosince 2011 22:55
I já? :D
http://www.youtube.com/watch?v=HUjWH1wmL-M&feature=related-----------------------------http://www.youtube.com/watch?v=iTv9UWSpxQY&feature=related

AskadrinSidlong - 27. prosince 2011 22:55
AskadrinSidlong

Python 27. prosince 2011 18:12

perspektivní jsou všichni...záleží na úhlu pohledu ;)
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Python - 27. prosince 2011 18:12
Python

AskadrinSidlong 27. prosince 2011 00:30
Zaměřil bych se na slovo perspektivní :) Proti té nic nemám :D
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

AskadrinSidlong - 27. prosince 2011 00:30
AskadrinSidlong

Hehehe

sorry hoši ale dneska se postavím na barikádu zastánců mladé generace...aneb chcát proti větru vypadá kchůl...

Upřímně nejvíc jsem se chytil slov "Tenhle server je hlavně pro mladou a perspektivní generaci...ne jen pro zapšklé staré psy kteří nic nového nenabídnou..." (mírně upraveno)
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 41 42 43 44 45 46 47 ... 137 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)