Rozcestí (72 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Rozcestí

Správci:enca, sashiko
Popis:Diskuze o Rozcestí... navazuje na A2
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Rozcestí vol. II
8. 11.0
9. 11.0
10. 11.3
11. 11.0
12. 11.0
13. 115
14. 11.0
15. 11.0
8 celkem
Nástěnka:
~ Aktuální téma na Rozcestí ~

Zobrazit / Skrýt Celou nástěnku

Situace č.1 - Skaliska (Elvis Preclík) - trosky a lodě, kamení
Situace č.2 - Oáza (Elvis Preclík) - písek, palmy, hadi, nedostatek vody
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík) - mlha, vysoký podrost, pozůstatky budov
Situace č.4 - Bažina (Miranda) - tmavé, zatuchlé, nepříjemné místo
Situace č.5 - Bitva (Miranda) - akční, bojově laděné, spousta možností pro zapojení se
Situace č.6 - Tábořiště (Apophis) - mýtina, mrtvolné ticho, skryté nebezpečí
Situace č.7 - Podzimní les (Saltzhornia) - spadané listí, tajemný pozorovatel, úkryt
Situace č.8 - Truhlice (Saltzhornia) - tajný nález, hádky, pokroucené stromy
Situace č.9 - Ztroskotání (Saltzhornia) - moře, tajemné místo, strach
Situace č.10 - Lesní ráj (Edwin3) - pohoda, klid, příjemné místo
Situace č.11 - Podzemí (Edwin3) - stísněný prostor, ozvěna, tajuplné zvuky
Situace č.12 - Hvozd (Mikymauz) - hustý, živý, hluboký les
Situace č.13 - Zlý hvozd (pochy) - nebezpečný a nepředvídatelný
Situace č.14 - Dům (Gran) - mnoho možností, duchové? přízraky?
Situace č.15 - Hrad (Gran) - slavnosti, šlechta, služebnictvo
Situace č.16 - Palouček (Elister) - požár, vítr, kouř
Situace č.17 - Hostinec (hater) - obsluha, stoly s jídlem a pítím
Situace č.18 - Strašidelný hrad (Saltzhornia) - světýlko ve tmě, skály, nebepzečí pádu
Situace č.19 - Zmrzlé údolí (Darth Solonus) - zima, mráz, stopy ve sněhu
Situace č.20 - Městečko (Drakan) - ulice bez lidí, ticho s divnými zvuky a obrazy
Situace č.21 - Krápníková jeskyně (inspirace od Janos9) - naoko tiché, ale přitom dobrodružstvím plné podzemní prostory
Situace č.22 - Červená lucerna (Drakan) - líbezné prostředí pro hrátky nejen po 22.hodině
Situace č.23 - Doupě (Niam & apophis) - pavouci na jakýkoliv způsob, nechutnosti
Situace č.24 - Oblehání města (Drakan) - bojově laděné, trosky již pobořených domů, strach o život
Situace č.25 - Démonická hora (Sharpe) - prach, láva, kouř, síra, vzdálený prales, blízký kráter
Situace č.26 - Cikáni (Belboh & apophis) - tábor, události z denního života
Situace č.27 - Bílá věž (Sharpe) - tajuplné neznámé místo, padající kameny, magie
Situace č.28 - Nový svět ~ maja (Nové kroniky)
Situace č.29 - Hory ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.30 - Městečko smrti ~ Tyky (Nové kroniky)
Situace č.31 - Vodní svět ~ Akylasia (Nové kroniky)
Situace č.32 - Alchymia ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.33 - Neznámá cesta ~ Metteny (Nové kroniky)
Situace č.34 - Horský průsmyk ~ Eugenio (Nové kroniky)
Situace č.35 - Vězení ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.36 - Magické zřídlo ~ Airril (Nové kroniky)
Situace č.37 - Noční hřbitov ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.38 - Souostroví na východě ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.39 - Jatka ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.40 - V nákladovém prostoru ~ Gran
Situace č.41 - Zákopové bojiště ~ Drakan
Situace č.42 - Okružní plavba ~ Drakan
Situace č.43 - Trh ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.44 - Chudinská čtvrť ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.45 - Mořské pobřeží ~ Bogina (Obnovené stezky)
Situace č.46 - Jízda vlakem ~ sebustyan (Nová trať)
Situace č.47 - U dvora ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.48 - Důl ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.49 - Aréna ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.50 - Virus Exitus N4-79 ~ Ragalt
Situace č.51 - Chemical Destruction ~ Ragalt
_______________________

Jedna kompletní situace na ukázku:
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík)
Mlha hustá jako smetana halí podmáčenou rovinatou krajinu pod svůj plášť. Tráva je zde místy tak vysoká, že dosahuje až k ramenům statných bojovníků. Mnohdy v sobě však ukrývá nebezpečí v podobě močálů a bažin. Teď však stojíte na sušším místě, kde podrost nedosahuje takové výšky. Před vámi je zhroucená kamenná stavba. Pravděpodobně se kdysi jednalo o rozlehlý statek. Teď po něm zbyl jen stín minulosti. Jaká tajemství asi skrývá?

Podsituace:
1) Poklidnou oblohu rozčísl znenadání blesk. Burácivé dunění hromu se rozhléhá všude kolem.
2) Mezi rozvalinami se mihlo světélko. A další. Mohou za to unavené oči nebo tu vážně mají bludičky svůj ples? Plamínky vás lákají dál od cesty.
3) V nedaleké křovině se ozval krátký šelest, o kousek dál začvachtalo bahno. Něco obchází kolem a nechce to být viděno.
4) Z těžkých mraků spadly první kapky. Zatažené nebe hrozilo pořádným lijákem, ale déšť jen lehce pokropil trávu. Slunce se probojovalo skrz oblaka a pohladilo zemi, z které jak na povel vyrašily fialové houbičky, jedna vedle druhé. Krůpěje vody na stéblech trávy se vypařují a zvedá se další vlna mlhy.
5) Cáry mlhy se převalují z místa na místo. Proplouvají skrz zbytky zdí ignorujíc jejich přítomnost. Tiché, průhledné obrysy připomínají děti, dospělé i zvířata. Jako by ten starý statek stále ještě žil.
6) Ozvalo se zařehtání. Několik kroků od vás stojí statný vraník. Ještě jedno zaržání, vzepjal se a odplul do mlhy. Nezůstaly po něm žádné stopy.
__________________________________________

zobrazit/skrýt


Nové Situace: Kompletní výpis nových situací - je to jako extra webová stránka, protože na nástěnku se to již nevešlo ;-)

Aktuální témata:

1. Nové Situace:

Prokažte své schopnosti a sepište Situaci do Rozcestí.

Podmínky pro texty:
- Fantasy, Sci-fi
- Situace musí být originální (ne příliš podobná či odvozená z již existujících - seznam na nástěnce diskuze)
- Situace je volná, hráči musí mít možnost kdykoliv přijít a odejít
- Situace je naoko nenásilná, dokud do ní někdo (aktivní postava) nedodá akci obsahující násilí
- Situace navozuje několik možných zápletek (zajímavě volená slova v popisu, která zaujmou)
- Situace do Rozcestí nemusí obsahovat podsituace.
- Podsituace na sebe nenavazují (systém je v náhodném pořadí vybírá a vypisuje)
- Podsituace jsou kratší, zajímavé, rozšiřují možnosti interakce hráčů s prostředím či mezi sebou navzájem
- Pečlivosti a obsáhlý, barvitý jazyk jsou velmi vítány
___________________________________________

Snažte se! Ukažte, co ve vás je! Situace s podsituacemi (odřádkování s očíšlováním) posílejte sem do diskuze Rozcestí, nebo správcům fóra. Kdokoliv bude jakkoli opisovat, bude z výběru vyloučen do dalšího kola. Tedy kdo dříve začne, ten má více možností pro originalitu.
______________________________________

Chystané změny v Rozcestí: zobrazit/skrýt


  • tříměsíční sezóny + daná privilegia pro jejich vítěze (psaní za Vypravěče, možnost vstupu do Rozcestí i přes plnou místnost)
  • změna počtu XP na danou úroveň + o jednu úroveň navíc
  • zobrazení VŠECH nasbíraných XP na Rozcestí na profilu uživatele
  • prodloužení času neaktivity
  • možnost vejít do místnosti pouze jako divák
  • možnost šeptání více než dvou lidí
  • kostky (k% a k6)

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 70 71 72 73 74 75 76 ... 137 ⇒|

Flipy - 9. května 2011 15:21
Flipy

Anders 9. května 2011 14:56
Kde máš zbytek příkladu? :D
Pamatujte, že amatéři postavili Noemovu Archu, profesionálové Titanic.

Anders - 9. května 2011 14:56
Anders

Darwin 8. května 2011 21:41
+1
Udělat cokoli blbuvzdorným je nemožné, protože blbci jsou ohromně vynalézaví.

Torreador - 9. května 2011 01:07
Torreador

Darwin 8. května 2011 21:41

Prej se to zahryzlo na adminech ;)
Id agas, ut sis felix, non ut videaris.

Darwin - 8. května 2011 21:41
Darwin

Mohl by mi někdo říci, kde je ta velká rozcestní věc? Protože momentálně je to tam horší než kdy dřív. :)

Python - 14. dubna 2011 18:52
Python

Scout 14. dubna 2011 06:02
Názor vlastní, o víkendu...asi práce, po večerech Arag...jako vždy :)
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Swarty - 14. dubna 2011 17:06
Swarty

ixiik 14. dubna 2011 16:36

Jó myslíš to, co jsem pak rozepsala k článku? Jediné, co jsem na Všehoherku prohlásila bylo, že mi to přijde zbytečné tak hrotit a bla bla bla. To je fuk. Ale nic negativního tam nebylo. Plus to bylo delší dobu před jeho reakcí.

Hej, ale to už je fakt zbytečnost. Smekám klobouk, odcházím. Nechci to už řešit.

ixiik - 14. dubna 2011 16:36
ixiik

Swarty 14. dubna 2011 06:51
ale hlesla... :) Pronesla jsi tam několik příspěvků/návrhů. Neříkám zda dobrých či špatných...
Byl jsem na AraLARPu I, II, ... IX, AraPaintBallu I a II, , Castle LARPu II, III, PragoConu 2007, 2008, 2009, CONVENTIcONu 2009, účastnil se akce AraSponzoring Zoo, těším se na NAL :). Jo - Žiju Aragornem, no a?

Swarty - 14. dubna 2011 14:35
Swarty

AskadrinSidlong 14. dubna 2011 11:57

Pro mne Putování deformace.

AskadrinSidlong - 14. dubna 2011 11:57
AskadrinSidlong

Flipy 14. dubna 2011 11:52

jako že s tím souhlasí...

xichtoknižní deformace
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Flipy - 14. dubna 2011 11:52
Flipy

//co znamená to +1? :D
Pamatujte, že amatéři postavili Noemovu Archu, profesionálové Titanic.

Swarty - 14. dubna 2011 06:52
Swarty

Scout 14. dubna 2011 06:02

+1

Swarty - 14. dubna 2011 06:51
Swarty

ixiik 13. dubna 2011 22:45

Proč tedy reagoval na mne, když jsem ani nehlesla?!

Scout - 14. dubna 2011 06:02
Scout

Python 13. dubna 2011 23:01
Jestli je to názor na základě četby - díky pane Guttenbergu. Jestli je to názor vlastní - co děláš o víkendu?
Člověk je bohatý pouze svými přáteli.

ixiik - 14. dubna 2011 00:38
ixiik

Python 13. dubna 2011 23:01
:D :D
Byl jsem na AraLARPu I, II, ... IX, AraPaintBallu I a II, , Castle LARPu II, III, PragoConu 2007, 2008, 2009, CONVENTIcONu 2009, účastnil se akce AraSponzoring Zoo, těším se na NAL :). Jo - Žiju Aragornem, no a?

Mikymauz - 13. dubna 2011 23:04
Mikymauz

Python 13. dubna 2011 23:01
Teraz si ma znicil:D

Python - 13. dubna 2011 23:01
Python

Teď se nemýlí.

Ale obecně <praví a postaví se za oltář>, občas mě jímá pocit, že Aragorn je spíše místem laciných půtek, než komunitní a hlavně zábavní server. Řeší se zde malichernosti, jeden druhého osočuje a snaží se urážet. Onen tvrdí to, jiný ono a pravda je někde mezi nimi, ušlapaná davem přihlížejících ovcí. Není to podivné, hádat se, přít se a snažit se urážet lidi na serveru, jako je Aragorn?

Jaký myslíte že vás čeká ortel? Přátelé, vy dostanete kokot do huby...
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

rafaela - 13. dubna 2011 22:56
rafaela

Torreador 13. dubna 2011 22:50
laciný gesto
Víš, cos vlastně chtěl, kdyžs žádal po bozích za ženu z jezera Paní...?

AskadrinSidlong - 13. dubna 2011 22:54
AskadrinSidlong

Torreador 13. dubna 2011 22:50

Torre tohle divadlo si můžeš odpustit...prosím
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Torreador - 13. dubna 2011 22:50
Torreador

ixiik 13. dubna 2011 22:45

Kdepak... ve všeherku jsem já aj Swarty byli veřejně celou dobu ticho a pak se ozval Mauz...

... s níže uvedenou citací. Nechápu co tím chtěl říct a nechápu ho doteď. Dokud ho kritizujem, tak nás zatracuje s tím, že nepříjdem s vlastním návrhem. Když s ním příjdem, tak nás za něj kritizuje...

... a vůbec... skočíš se mnou na rozko? Dneska je s tím tak hnusnej šrumec, že si chci nechat znulovat expy, mám toho vážně plný zuby.
Id agas, ut sis felix, non ut videaris.

rafaela - 13. dubna 2011 22:49
rafaela

Torreador 13. dubna 2011 22:41
i já to sledovala
Víš, cos vlastně chtěl, kdyžs žádal po bozích za ženu z jezera Paní...?

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 70 71 72 73 74 75 76 ... 137 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)