Rozcestí (69 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Rozcestí

Správci:enca, sashiko
Popis:Diskuze o Rozcestí... navazuje na A2
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Rozcestí vol. II
8. 11.0
9. 11.0
10. 11.3
11. 11.0
12. 11.0
13. 115
14. 11.0
15. 11.0
8 celkem
Nástěnka:
~ Aktuální téma na Rozcestí ~

Zobrazit / Skrýt Celou nástěnku

Situace č.1 - Skaliska (Elvis Preclík) - trosky a lodě, kamení
Situace č.2 - Oáza (Elvis Preclík) - písek, palmy, hadi, nedostatek vody
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík) - mlha, vysoký podrost, pozůstatky budov
Situace č.4 - Bažina (Miranda) - tmavé, zatuchlé, nepříjemné místo
Situace č.5 - Bitva (Miranda) - akční, bojově laděné, spousta možností pro zapojení se
Situace č.6 - Tábořiště (Apophis) - mýtina, mrtvolné ticho, skryté nebezpečí
Situace č.7 - Podzimní les (Saltzhornia) - spadané listí, tajemný pozorovatel, úkryt
Situace č.8 - Truhlice (Saltzhornia) - tajný nález, hádky, pokroucené stromy
Situace č.9 - Ztroskotání (Saltzhornia) - moře, tajemné místo, strach
Situace č.10 - Lesní ráj (Edwin3) - pohoda, klid, příjemné místo
Situace č.11 - Podzemí (Edwin3) - stísněný prostor, ozvěna, tajuplné zvuky
Situace č.12 - Hvozd (Mikymauz) - hustý, živý, hluboký les
Situace č.13 - Zlý hvozd (pochy) - nebezpečný a nepředvídatelný
Situace č.14 - Dům (Gran) - mnoho možností, duchové? přízraky?
Situace č.15 - Hrad (Gran) - slavnosti, šlechta, služebnictvo
Situace č.16 - Palouček (Elister) - požár, vítr, kouř
Situace č.17 - Hostinec (hater) - obsluha, stoly s jídlem a pítím
Situace č.18 - Strašidelný hrad (Saltzhornia) - světýlko ve tmě, skály, nebepzečí pádu
Situace č.19 - Zmrzlé údolí (Darth Solonus) - zima, mráz, stopy ve sněhu
Situace č.20 - Městečko (Drakan) - ulice bez lidí, ticho s divnými zvuky a obrazy
Situace č.21 - Krápníková jeskyně (inspirace od Janos9) - naoko tiché, ale přitom dobrodružstvím plné podzemní prostory
Situace č.22 - Červená lucerna (Drakan) - líbezné prostředí pro hrátky nejen po 22.hodině
Situace č.23 - Doupě (Niam & apophis) - pavouci na jakýkoliv způsob, nechutnosti
Situace č.24 - Oblehání města (Drakan) - bojově laděné, trosky již pobořených domů, strach o život
Situace č.25 - Démonická hora (Sharpe) - prach, láva, kouř, síra, vzdálený prales, blízký kráter
Situace č.26 - Cikáni (Belboh & apophis) - tábor, události z denního života
Situace č.27 - Bílá věž (Sharpe) - tajuplné neznámé místo, padající kameny, magie
Situace č.28 - Nový svět ~ maja (Nové kroniky)
Situace č.29 - Hory ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.30 - Městečko smrti ~ Tyky (Nové kroniky)
Situace č.31 - Vodní svět ~ Akylasia (Nové kroniky)
Situace č.32 - Alchymia ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.33 - Neznámá cesta ~ Metteny (Nové kroniky)
Situace č.34 - Horský průsmyk ~ Eugenio (Nové kroniky)
Situace č.35 - Vězení ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.36 - Magické zřídlo ~ Airril (Nové kroniky)
Situace č.37 - Noční hřbitov ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.38 - Souostroví na východě ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.39 - Jatka ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.40 - V nákladovém prostoru ~ Gran
Situace č.41 - Zákopové bojiště ~ Drakan
Situace č.42 - Okružní plavba ~ Drakan
Situace č.43 - Trh ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.44 - Chudinská čtvrť ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.45 - Mořské pobřeží ~ Bogina (Obnovené stezky)
Situace č.46 - Jízda vlakem ~ sebustyan (Nová trať)
Situace č.47 - U dvora ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.48 - Důl ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.49 - Aréna ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.50 - Virus Exitus N4-79 ~ Ragalt
Situace č.51 - Chemical Destruction ~ Ragalt
_______________________

Jedna kompletní situace na ukázku:
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík)
Mlha hustá jako smetana halí podmáčenou rovinatou krajinu pod svůj plášť. Tráva je zde místy tak vysoká, že dosahuje až k ramenům statných bojovníků. Mnohdy v sobě však ukrývá nebezpečí v podobě močálů a bažin. Teď však stojíte na sušším místě, kde podrost nedosahuje takové výšky. Před vámi je zhroucená kamenná stavba. Pravděpodobně se kdysi jednalo o rozlehlý statek. Teď po něm zbyl jen stín minulosti. Jaká tajemství asi skrývá?

Podsituace:
1) Poklidnou oblohu rozčísl znenadání blesk. Burácivé dunění hromu se rozhléhá všude kolem.
2) Mezi rozvalinami se mihlo světélko. A další. Mohou za to unavené oči nebo tu vážně mají bludičky svůj ples? Plamínky vás lákají dál od cesty.
3) V nedaleké křovině se ozval krátký šelest, o kousek dál začvachtalo bahno. Něco obchází kolem a nechce to být viděno.
4) Z těžkých mraků spadly první kapky. Zatažené nebe hrozilo pořádným lijákem, ale déšť jen lehce pokropil trávu. Slunce se probojovalo skrz oblaka a pohladilo zemi, z které jak na povel vyrašily fialové houbičky, jedna vedle druhé. Krůpěje vody na stéblech trávy se vypařují a zvedá se další vlna mlhy.
5) Cáry mlhy se převalují z místa na místo. Proplouvají skrz zbytky zdí ignorujíc jejich přítomnost. Tiché, průhledné obrysy připomínají děti, dospělé i zvířata. Jako by ten starý statek stále ještě žil.
6) Ozvalo se zařehtání. Několik kroků od vás stojí statný vraník. Ještě jedno zaržání, vzepjal se a odplul do mlhy. Nezůstaly po něm žádné stopy.
__________________________________________

zobrazit/skrýt


Nové Situace: Kompletní výpis nových situací - je to jako extra webová stránka, protože na nástěnku se to již nevešlo ;-)

Aktuální témata:

1. Nové Situace:

Prokažte své schopnosti a sepište Situaci do Rozcestí.

Podmínky pro texty:
- Fantasy, Sci-fi
- Situace musí být originální (ne příliš podobná či odvozená z již existujících - seznam na nástěnce diskuze)
- Situace je volná, hráči musí mít možnost kdykoliv přijít a odejít
- Situace je naoko nenásilná, dokud do ní někdo (aktivní postava) nedodá akci obsahující násilí
- Situace navozuje několik možných zápletek (zajímavě volená slova v popisu, která zaujmou)
- Situace do Rozcestí nemusí obsahovat podsituace.
- Podsituace na sebe nenavazují (systém je v náhodném pořadí vybírá a vypisuje)
- Podsituace jsou kratší, zajímavé, rozšiřují možnosti interakce hráčů s prostředím či mezi sebou navzájem
- Pečlivosti a obsáhlý, barvitý jazyk jsou velmi vítány
___________________________________________

Snažte se! Ukažte, co ve vás je! Situace s podsituacemi (odřádkování s očíšlováním) posílejte sem do diskuze Rozcestí, nebo správcům fóra. Kdokoliv bude jakkoli opisovat, bude z výběru vyloučen do dalšího kola. Tedy kdo dříve začne, ten má více možností pro originalitu.
______________________________________

Chystané změny v Rozcestí: zobrazit/skrýt


  • tříměsíční sezóny + daná privilegia pro jejich vítěze (psaní za Vypravěče, možnost vstupu do Rozcestí i přes plnou místnost)
  • změna počtu XP na danou úroveň + o jednu úroveň navíc
  • zobrazení VŠECH nasbíraných XP na Rozcestí na profilu uživatele
  • prodloužení času neaktivity
  • možnost vejít do místnosti pouze jako divák
  • možnost šeptání více než dvou lidí
  • kostky (k% a k6)

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 67 68 69 70 71 72 73 ... 137 ⇒|

Tom Drom - 10. července 2011 17:40
Tom Drom

apophis 10. července 2011 17:27
Ale PG to není ne?
Nejprve bylo slovo....Pak byl on..... Jen stín a prach.....

apophis - 10. července 2011 17:27
apophis

Tom Drom 10. července 2011 13:46

je to hraní za jeho postavu ... strčit do něj můžeš, strčit tak, aby spadnul ze svahu taky, ... ale že se bude z toho svahu kutálet, je už na rozhodnutí hráče, zda se mu to líbí, nebo ne, nebo jak to jeho postava zvládne. :-)
Jsem obludný fantazák, jenž z temnoty svého doupěte leze kam se mu zachce a kdy se mu zachce.

Tom Drom - 10. července 2011 13:46
Tom Drom

Hele. Je PG že někoho strčím ze svahu a pak napíšu že se kutálí dolu?
Nejprve bylo slovo....Pak byl on..... Jen stín a prach.....

Derek - 6. července 2011 23:45
Derek

Python 6. července 2011 23:21
Preferuji Let them die, ale jo :D
http://www.youtube.com/watch?v=HUjWH1wmL-M&feature=related-----------------------------http://www.youtube.com/watch?v=iTv9UWSpxQY&feature=related

Python - 6. července 2011 23:21
Python

Harakan 6. července 2011 23:00
Celkem typický problém, a nejen tady :D Pozoruju to třeba i ve třídě. Největší paka jsou ti, co nejvíc řvou, že oni to ví nejlíp :)

Ignor. Let them decay.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Derek - 6. července 2011 23:00
Derek

Python 6. července 2011 22:40
Nápodobně, jen málo věcí je tak namáhavých na psychiku, než když někomu půl hodiny radím co má dělat, na jaké chyby se zaměřit a on to hned v následujícím příspěvku zopakuje a ještě ze sebe dělá mistra světa a z rádce idiota.
http://www.youtube.com/watch?v=HUjWH1wmL-M&feature=related-----------------------------http://www.youtube.com/watch?v=iTv9UWSpxQY&feature=related

Python - 6. července 2011 22:40
Python

Darwin 6. července 2011 22:29
Na druhou stranu, sitka, kterou neznám mě vždy mile překvapí :)

Možná se jednou strašlivě hecnu a taky něco zplodím.

Harakan 6. července 2011 22:25
Na tom něco je. I když, spousta NPPC na rady zkušenějších stejně prdí. To je pak těžká rozmluva a osobně radši věnuju hře s dobrými hráči, než abych byl za debila při pokusu mládež něco naučit.

Samozřejmě jsou i vyjímky, koneckonců, pár sem si jich odchoval. Ale jinak...smutek a žal
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Darwin - 6. července 2011 22:29
Darwin

Já bych nové sitky rozhodně nezavrhoval. Sice se podle nich již skoro vůbec nehraje, pokud jsou aktuální na rozku, ale stále jsou inspirací pro hráče, aby něco takového někdy zkusili.

Derek - 6. července 2011 22:25
Derek

Python 6. července 2011 21:29
Problémem je, že ta jak ty říkáš "noobská část hráčské populace" je tu poměrně vysoká co si pamatuji.

Hru s takovými lidmi nevyhledávám, ale pokud jim neukážeme jak hrát a budeme si hrát jen s pár ozkoušenými hráči, tak to tu půjde prostě jen do kytek. Příklad z jeskyní - když se teď podívám do seznamu jeskyní vsadím večeři, že tam bude na prvních dvou listech nějaký Naruto, nebo Bleach, nebo podobná hovadina.
http://www.youtube.com/watch?v=HUjWH1wmL-M&feature=related-----------------------------http://www.youtube.com/watch?v=iTv9UWSpxQY&feature=related

Python - 6. července 2011 21:29
Python

Harakan 6. července 2011 20:43
O čem píšeš je záležitost noobské části hráčské populace. Ale já hraju s lidmi na vyšší úrovní a dělají to i ti. Prostě proto, že na přeplněných místech lidi většinou ignorují, takže oproti lesu nic moc změna.

Eugenio 6. července 2011 19:24
No, upřímně, to mě nenapadlo :D I když, možná je to tím, že dle sitky stejně nehraju. Hm hm hm...že bych začal? Uvidíme v pátek.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Derek - 6. července 2011 20:43
Derek

Souhlasím s problémem - oni si píšou už raději vlastní začátky, ani ten prvotní příspěvek příliš nečtou.

Pravdou je, že většina hráčů se tak jako tak vyhýbá "zaplněným" místům jako města. Hrají prakticky stále v lese, ale proč - aby mohly být cool a jeden být schovaný před druhým a střílet kolem něj.

To se ale nezmění, pokud něco nevymyslíme.
http://www.youtube.com/watch?v=HUjWH1wmL-M&feature=related-----------------------------http://www.youtube.com/watch?v=iTv9UWSpxQY&feature=related

Eugenio - 6. července 2011 19:25
Eugenio

Já to tak vždy dělal a když to naopak po mě někdo chtěl, když jsem sám byl správce, tak jsem rád vyhověl
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Eugenio - 6. července 2011 19:24
Eugenio

Python 6. července 2011 19:08
Od toho mají hráči pusu (ruce) aby šli za správcem rozka a prostě ho požádali zda by nezměnil sitku ;)
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Python - 6. července 2011 19:08
Python

Fraiser 6. července 2011 18:21
Problém je, že mi sitky na rozku často nesedí. Neříkám, že nejsou dobré, dobré jsou, ale prostě rád na rozku hraju to, co se mi (a mým spoluhráčům) hodí do krámu. Platí to dvojnásob když se hraje na pokračování.

Bylo by fajn, kdyby je šlo alespoň přepínat. Třeba náhodně, když se mi tahle nelíbí, dám si jinou.

I když, mezi hráči by pak mohla probíhat válka o sitku.

Hm hm hm...no nic, budu hrát dál dle sebe :)
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Eugenio - 6. července 2011 19:01
Eugenio

Ano mělo, ale pořád narážím na to: Kdo hraje? Alespoň deset hráčů :)

Nechci nijak nutit hráče aby hráli podle sitek, nebo aby se na sitky koukalo jako na zbytečnost... Ale prostě nevidím v současné době žádný důvod nějak hýbat s rozcestím, JELIKOŽ SE STÁLE NIKDO NEVYJÁDŘIL KE STAVU NA ROZCESTÍ, KTERÝ ZDE PROBÍHAL
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Fraiser - 6. července 2011 18:21
Fraiser

Python 6. července 2011 17:57
Podle mě by se mělo určitě hrát podle situací, které v rozcestí jsou;) Neříkám, že pořád, ale podle mě je to přeci jenom o něco záživnější a není to stereotyp.
Rock'n'roll, Baby!

Python - 6. července 2011 17:57
Python

Eugenio 5. července 2011 23:36

Občas si říkám, že bych měl podle nich zase začít hrát. Přeci jen, nějakým podivným způsobem se mi poslední dobu stává, že sitka se omezuje na hostinec, rušné náměstí nebo rozcestí v lese :)
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Derek - 6. července 2011 12:00
Derek

Eugenio 5. července 2011 23:36
Jo, buri mi říkal o jménech, tohle jsem přehlídnul. Prostě nějaké královské město.
http://www.youtube.com/watch?v=HUjWH1wmL-M&feature=related-----------------------------http://www.youtube.com/watch?v=iTv9UWSpxQY&feature=related

enca - 6. července 2011 11:21
enca

Eugenio 5. července 2011 23:36
Podle základního popisu prostředí ano.
"Použijeme-li k dobrému cíli špatných prostředků, přestává být cíl dobrý." - Karl Marx.

Eugenio - 5. července 2011 23:36
Eugenio

Harakan 5. července 2011 20:56
No já se k tomu vyjadřuji tak, že to je pěkné, jen mi vadí fixace prostředí, situace v rozku by neměla být fixovaná nějakým vymyšleným světem (např Nedoria)

Ale hlavně: Nějak nevím nevím, ale situace... hraje ještě podle nich někdo?
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 67 68 69 70 71 72 73 ... 137 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)