Rychlovka (13 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Rychlovka

Správci:elaxon, Amunak
Popis:Nový rozjíždějící se fenomén - rychlovka.
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Bude vadit, když si PJ přidá do hry svojí postavu, za kterou bude hrát s družinou, ale nebude jí nijak zvýhodňovat? Bude fungovat hlavně jako jako postrkávadlo a rádce?
Ano.0
Ne.6
Ano - znevýhodněná0
Zařiď si to jinak, PJi!0
6 celkem
Nástěnka:
Otevřít/Zavřít nástěnku


Zlatý vrch

První rychlovka vedená elaxonem.
Zúčastnění hráči jsou: Amunak s postavou Mumák, Arachnid se svým Makarovem, AskadrinSidlong s Devonem, Astinas s Richardem, Nefrete hraje za Silvii a Ymir vyniká s Karin.

...traduje se, že v nedalekém vrchu jsou jeskyně plné zlata a bohatství, které čekají na mladé hrdiny. Také se mu pro nic za nic už roky neříká Zlatý vrch. Převezmi roli Osudu a napiš své postavě nový.

Další možné rychlovky:
Nová anketa.
Cesta za pokladem draka: čtyři týdny, velké dobrodružství, více úkolů, než bojů.
Troll: Dva týdny, klasická rychlovka, boj.
Síně trpaslíků: další dungeon, tři týdny, boje a pasti.
Legenda Diamantového jezera: další dungeon, dva až tři týdny, boje, pasti a hádanky.

Rychlovka končí 14.10.2010.
Dobrý no, skončila 20.10.2010. Ale to vůbec nevadí. Pj to nechal z donucení hráčů dojet do konce.
A jak to vůbec dopadlo?
Parta šesti kamarádu vyšla vstřic legendami opěvovanému Zlatému vršku. Vše to začalo chlastačkou, ale nakonec se vyšlo a dokonce byl i nalezen vchod do vršku. V podzemí bylo nebezpečno, ale hlavně sranda. Prvním prolémem se ukázal být strach. Potom to byli kostlivci, pak krysy a nakonec menší past, která způsobovala slepotu. Nakonec se našel poklad a byl probuzen jeho majitel - loupečník Lojza. Výměnou, na kterou skupinka ochotně přistoupila, Silvie za zlato se podařilo uprchnout s několika vaky zlata. Skupinka se pak rozpadla a kdo ví, kdy se kroky jednotlivých postav opět spojí?

Historie

Co já si pamatuju, tak první nápad na rychlou hru(rychlovku) měl Darth jofry(DJ). Založil jí, ale nedopadlo to podle jeho představ. Ne že by měl málo zájemců, ba naopak, bylo jich až příliš. On se spíše v tomto typu hry nenašel. Po čtyřech měsících svou rychlovku bohužel smazal a dál se k tomu nikdo nevracel.

Až teď! Dne 30.9.2010 dostal elaxon nápad. Na zkoušku založit další rychlovku s pevnými pravidly. K této myšlence mu dopomohl Amunak a posléze rozhovor s Nefrete a AskadrinSidlongem(Ask). Proto se neváhalo a první elaxonova rychlovka byla schválena adminkou Nefrete ještě toho dne. Ten den byla ještě naplněna hráčská kapacita a byly vyřešené postavy. Druhého dne ráno se začalo aktivně hrát na vysoké úrovní a za velmi dobré aktivity.


Pravidla

Každá rychlovka má pevná pravdila. Ty jsou daná jak Aragornem, tak pravidly Dračího doupěte(DrD), podle kterých se hraje každá hra. Konkrétně pravidla 1.6, momentálně pravidla pro začátečníky, protože ještě žádná z postav nepřešla na šestou úroveň.
Hraje se pouze na fóru.
Pj se pokouší napsat aspoň jednou denně příspěvek, který posune děj ve hře. Takže bude mít minimálně 14 postů.
Kostky. Ty se používají. Ovšem hráč vůbec nemusí, pokud nechce. Prostě za něj bude všechny hody provádět Pj.


Vlastník : Amunak
Jméno : Mumák
Rasa : člověk
Povolání : zloděj
Úroveň : 3
Zkušenosti : 897 zk => 3.úroveň
Životy : 14 / 14
Přesvědčení : neutrální
Síla : 10 / 0
Obratnost : 19 / +4
Odolnost : 14 / +1
Inteligence : 15 / +2
Charisma : 14 / +1
Výška : 189 coulů
Váha : 1429 mincí (± 71.5 kg)
Finance : 96 zl 0 st 9 md
Popis : Není hloupý, ale rozhodně je to magor.

Životopis : S prvním dobrodružstvím jsem se setkal pod Zlatým Vrchem. S partou složenou z jednoho gaye, opileckého šermíře, zavšiveného Delona, jedné příjemné holky a jedné ztřeštěné holky jsme našli poklad, o jakém se nám ani nesnilo. Škoda, že jsme odnesli jen malou část, navíc s obětí Silvie... Pro další život to je ale velké poučení a já zjišťuji, že mi takováto dobrodružství celkem sednou. Rozhodně se radši budu toulat po neobjevených zákoutí jeskyně, než abych seděl v hospodě.

Inventář: Dýka, Krátký meč, Kámen, Vak(velký), Křesadlo, Zrcátko(kovové)

---

Vlastník : Arachnid
Jméno : Makarov
Rasa : člověk
Povolání : válečník
Úroveň : 2
Zkušenosti : 688 zk => 2.úroveň
Životy : 26 / 26
Přesvědčení : dobro - zmatené
Síla : 15 / +2
Obratnost : 14 / +1
Odolnost : 18 / +3
Inteligence : 11 / 0
Charisma : 12 / 0
Výška : 194 coulů
Váha : 1381 mincí (± 69.1 kg)
Finance : 98 zl 4 st 5 md
Popis : Mladík spíše vyšší postavy, pod vycpávaným brněním je znát statná postava. U pasu rezavý meč.
Celkem pohledná tvář, černé oči a vlasy stejné barvy, na tvářích sem tam fous.
Hlavu má na bocích vyholenou, kdežto vprostřed se mu táhne pruh až po lopatky dlouhých vlasů, svázaných řemínkem.
Životopis : Narodil se v nedaleké vesnici, v kovárně, jeho otec se po smrti Makarovovi maminky dal na chlast a mladík zdrhnul.

Je přátelský, myslí si o sobě že odvážný a po tom, co roky sledoval jak se jeho otec mění v trosku, nesnáší alkohol.

Vydal se se skupinkou přátel na Zlatý vrch zjistit, co je pravdy na mýtech o bohatství loupežníka Lojzy a příšerách poklad střežících.
Zjistil, že poklad je velikánský, a rozhodně skutečný. Potvory byly ovšem skutečné až moc. Tamtadá, jizva na noze.
Život dobrodružný se mu zalíbil, avšak od posledně si nese v srdci smutek, ze ztráty Silvie.
Bohužel, i když možná je to jen dobře, ji moc neznal.

A nese si i několik zkušeností a ponaučení.
Dávat si v chodbách pozor, kam šlapu, nechat si odstup od toho, kdo jde přede mnou, a nekoukat louči do plamene.
Dále pak nekopat do krysopsů a používat raději meč.
Ale zase ho nepoužívat moc, krev se špatně smývá.
Vzít z pokladu tolik, kolik unese a zmizet rychle, než se objeví duch majitele. Kontaktům se záhrobím se raději vyhýbat. Občas způsobují zemětřesení.
Kostlivci existuí, a dají se poslat na smrt i podruhé, a to několika metodami:
Rozsekat - ozkoušeno.
Složit skokem plavmo - zprostředkovaně.
Bacit lucernou - nic moc, a velká spotřeba luceren.
Zásadě neotáčet žádným klíčem v žádných dveří, a stát od nich daleko, když tak činí někdo jiný. A vždycky prohledat mrtvolu, zda nějaký ten klíč nemá.
Nejdřív kouknout za roh, a až pak okounět. Občas něco udělá baf.

Může si připadat vskutku jako dobrodruh.

Inventář: Krátký meč, Vycpávané brnění, Vak(velký), Křesadlo, Vrbový proutek

---

Vlastník : AskadrinSidlong
Jméno : Devon
Rasa : barbar
Povolání : zloděj
Úroveň : 3
Zkušenosti : 730 zk => 3.úroveň
Životy : 19 / 19
Přesvědčení : neutrální
Síla : 10 / 0
Obratnost : 16 / +2
Odolnost : 15 / +2
Inteligence : 11 / 0
Charisma : 13 / +1
Výška : 158 coulů
Váha : 1700 mincí (± 85 kg)
Finance : 97 zl 1 st 8 md
Popis : Menší podsaditý mladík (MÁ jen těžké kosti :P) s poněkud tvrdšími rysy tváře. Rozcuchané havraní vlasy a nezvyklé namodralé oči. Oblečený pouze do nohavic, košile a jednoduché košile.
Životopis : Deníček. Výprava na zlatý vrch.

22.června

Je jasné že celá cesta bude nebezpečná a vzrušující, už se nemohu dočkat. Dnes se jdeme s bandou naposledy před cestou občerstvit do hostince a pak začne naše epochální dobrodružství.

23.června

Ráno
Zapoměl jsem si koupit jídlo....to je dost průser!Ale nedám na sobě nic znát, nikdo to nemusí vědět...

Odpoledne
Nejstrašnější zážitky v mém životě. Našli jsme vstup do podzemí a narazili tam na nejděsivější tvory na světě, nemrtví, obří krysy a duchové! Nikdy! UŽ NIKDY!!!

24.červan

JSME BOHÁČ!!! BOHÁČ!!! Doufám že další výprava na sebe nedá dlouho čekat!!!

Inventář: Dýka, Krátký meč, Prak, Dýka vrhací, Vak(velký), Láhev na 1/2 čtvrtky, Křesadlo

---

Vlastník : Astinas
Jméno : Richard
Rasa : člověk
Povolání : válečník
Úroveň : 2
Zkušenosti : 880 zk => 2.úroveň
Životy : 22 / 22
Přesvědčení : dobro - zmatené
Síla : 16 / +2
Obratnost : 9 / -1
Odolnost : 15 / +2
Inteligence : 15 / +2
Charisma : 11 / 0
Výška : 172 coulů
Váha : 1563 mincí (± 78.2 kg)
Finance : 98 zl 0 st 0 md

Popis :

Životopis : Ve šťastných časech, v klidem blažené zemi se zrodil hrdina. Byl jím Richard, odvážný světlovlasý bojovník. Ale teď vážně. Richard jako spousta jiných kluků vyrůstal v jedné ze tří vesnic a stejně tak jako ostatní slyšel o tajemství zlatého vršku. Proto se s ostatními dohodnul, že vyrazí na jednu takovou výpravu za poznáním té legendy. Noc předem tomu následovali bujaré oslavy a tak se Richard opil jako doga. Druhého dne z rána toho proklatě litoval, ale nedalo se to už odložit a tak vyrazil na cestu se všemi ostatními. Držel poněkud vzadu, protože ho bolela hlava. Nicméně když našli vchod, který jako první důkaz poukazoval na to, že ta legenda je pravdivá, dostal zápal a vyrazil neohroženě na průzkum...vydrž musím to dodělat.

Inventář: Dýka, Tesák, Krátký meč, Vycpávané brnění, Štít

---

Vlastník : Ymir
Jméno : Karin Dreijer Andersson
Rasa : barbar
Povolání : kouzelník
Úroveň : 2
Zkušenosti : 811 zk => 2.úroveň
Životy : 11 / 11
Magy : 13 / 13
Přesvědčení : neutrální
Síla : 14 / +1
Obratnost : 9 / -1
Odolnost : 11 / 0
Inteligence : 18 / +3
Charisma : 12 / 0
Výška : 175 coulů
Váha : 1687 mincí (± 84.4 kg)
Finance : 98 zl 3 st 1 md

Popis : http://userserve-ak.last.fm/serve/_/38807099/Fever+Ray+PNG_is_better.png

Siluetu postavy tříští černý háv, rysy tváře matou válečné barvy.

Životopis : Šamanka na zkušené.

Vedena duchy přírody a předků a doprovázena družinou udatných nebojsů, vydala se na svou první výpravu na Zlatý vrch, kde podle pověstí sídlil kdysi mocný loupežník Lojza. Mládež, chtivá zlata a věhlasu, nalezla sklepení, úspěšně se utkala se strážci a nakonec i s duchem Lojzy, jehož bohatství se následně povedlo ukořistit - při akci byl zmařen jeden mladý život. Přesto to bylo úspěšné vykročení vstříc hrdinské slávě; duchové byli spokojeni a Karin započala dlouhou cestu k úplnému zasvěcení do tajů šamanské praxe.

Inventář: Hůl kovaná, Zrcátko(kovové), Vak(velký), Křesadlo, Lucerna(s okenicemi), Olej(1/2 čtvrtky)

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 2522 příspěvků|⇐ 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 ... 127 ⇒|

Mack - 31. října 2010 15:59
Mack

Amunak 31. října 2010 15:57
A o tom tu mluvím. Hráči nejsou hloupí. Oni se snaží hrát RP. Ale ne vždy to jde tak jednoduše a prostě to, že ty informace víš, niajk neovlivníš. Jednou to znáš a konec.

Jako kdybych vám řekl, kolik má expů Beluga v putování, tak se mnou vyrazíte dveře...
Would it help?

Amunak - 31. října 2010 15:57
Amunak

Mack 31. října 2010 15:44
Někdy to může být těžké, ale proto musím při psaní příspěvku myslet na to, co postava neví, a vyhnout se tomu. Pokud to hráč nezvládá, měl by s tím něco dělat. Protože to rozhodně není nemožně. Je to jen o tom nebýt líný, škodolibý a dát si na to pozor. Vícenásobné přečtení příspěvku pomůže.

V normální hře bych to taky nepodporoval, ale pokud se máš zapojit do rychlovky v průběhu, je dobré znát o druhých všechno. Stejně se to aktualizuje jen na konci rychlovky, takže běžící hru to nijak neovlivní - jen víš, jak je to s tvými spoluhráči na začátku.
Beru to taky jako výhodu už proto, že se pak dá přeskočit nějaké představování a já nevím co všechno, což pěkně urychlí hru, na kterou je jen velmi omezený čas.
🐺

Astinas - 31. října 2010 15:56
Astinas

Mack 31. října 2010 15:53

Se ví, potřebuji expy:D
c'est la vie...

Mack - 31. října 2010 15:53
Mack

Astinas 31. října 2010 15:51
ale někdy se zase snažíš to tam necpat, protože víš, že bych tě utnul...
Would it help?

Astinas - 31. října 2010 15:51
Astinas

Mack 31. října 2010 15:44

Ast se s tím nepáře, přizná si to a co více, vůbec to ho netrápí:D
c'est la vie...

Mack - 31. října 2010 15:44
Mack

Amunak 31. října 2010 15:32
Tak jinak. To, že neherní znalosti kazí hru postav, to znám. Jde o jedinou věc. Přiznat si to. Já si to přiznám, žekdyžse něco dozvím o postavě, tak se můžu snažit to do hry nevnášet, ale někdy to jde docela těžko a člověk to prostě může dělat, aniž si to uvědomuje. proto je lepší se neherně nijak o postavách nevyjadřovat a tomuhle problému se úplně vyhnout. Vyhneš se řečím o expech, kdo kolik má a proč a proč má tamhleten ještě víc a že to není fér. Neříkám, že je to tak vždy, ale někdy tam takový ten dotaz: proč to tak je?, najdeš.

Pokud tě zajímá názor pjje, tak ať vždy po nějaké době napíše kraťoučký souhrn toho, jak kdo hrál, co se mu líbilo a co ne, co je třeba zlepšovat. Tím se vše vyřeší a odpadne vše ostatní, co je upřímně řečeno fakt na nic...

Zrovna tu máme příklad Asta, kterej, promiň Aste, když má neherní znalosti, tak se s ovlivňováním hraní vyrovnává docela špatně. Prostě tam občas plácne něco, co se hrou vůbec nesouvisí a to jen proto, že znal, co je druhá postava zač.
Would it help?

Astinas - 31. října 2010 15:37
Astinas

Amunak 31. října 2010 15:32

Ano:)
c'est la vie...

Amunak - 31. října 2010 15:32
Amunak

Mack 31. října 2010 15:14
aha, a nějaké číslo, které značí prakticky jen to, jak daný hráč hraje, pokazí celou zábavu. Už to chápu.
🐺

Astinas - 31. října 2010 15:16
Astinas

Mack 31. října 2010 15:14

Amen, dneska musíš jako kniha, to víš to jsou ty zkušenosti:)
c'est la vie...

Mack - 31. října 2010 15:14
Mack

Amunak 31. října 2010 13:05
Ještě jsem nepotkal hráče, který by se dovedl ovládnout:D Nvíc tady píšete, že chcete zábavu, ale velká porce zábavy spočívá v tom, že hráč/postava neví. Není si jist, každou postavu opředává určité tajemno, je svá. Když se vše prozradí, je to jen kupa textu a čísel, to potom není hra...
Would it help?

Amunak - 31. října 2010 13:05
Amunak

Mack 31. října 2010 12:37
pokud si myslíš, že něco takového přenáším do hry, tak... máš pravdu. Ale přenáším to tam jen tak, že se snažím poučit z příspěvků těch hráčů, kteří hráli lépe než já.
Pokud tvrdíš, že to tam mimoděk přenáším tak jak naznačuješ ty, a že to tak dělá každý, asi bys neměl hrát DrD vůbec. Já teda nevím jak ty, ale dovedu se ovládnout. Hráč ví téměř vždy víc, než jeho postava, a nesmí toho využívat. Krom toho si stejně nepamatuju všechna kouzelníkova kouzla ani schopnosti jiných postav, a takovej magor, abych kvůli tomu hledal v pravidlech a dohadoval se, co to asi ještě má v rukávu, nejsem. Jde mi o zábavu a ne o to mít co nejsilnější postavu, ikdyž se samozřejmě expům, schopnostem ani zlatu nebráním.
Ono správně bych jako nezkušená postava neměl ani poznat, že kouzelník použil hyperprostor, nebo rychlost, a vyvozovat z toho jakékoliv závěry.
Stejně tak jako všichni ví, že jsem zloděj, ale protože se to nemohli s jistotou dozvědět ve hře, neměli by si na mě jen tak z principu dávat třeba pozor.
🐺

Astinas - 31. října 2010 12:44
Astinas

Mack 31. října 2010 12:42

Je a hodně:D
c'est la vie...

Mack - 31. října 2010 12:42
Mack

Astinas 31. října 2010 12:39
Jako v pohodě, jen říkám, že je to špatný nápad:)
Would it help?

Astinas - 31. října 2010 12:39
Astinas

Mack 31. října 2010 12:37

Ale amunak má rád draky, tak ho nech:DD
c'est la vie...

Mack - 31. října 2010 12:37
Mack

Amunak 31. října 2010 12:30
Ha, přesně můj důkaz. Tebe ty hodnoty zajímají, a pak to chtě nechtě přenášíš do hry. Tomu se prostě neubráníš! jenže tvoje postava ve hře neví a ani nemůže vědět, že támhle rudolf je kouzelník na páté úrovni, dneska použil jen hyperprostor a rychlost, a tudíž má ještě něco v rukávu. Mimoherní odtajňování schopností a expů postav je prostě hloupost:D
Would it help?

Astinas - 31. října 2010 12:32
Astinas

Amunak 31. října 2010 12:30
a já jsem za tím co říká Mack :PPP
c'est la vie...

Amunak - 31. října 2010 12:30
Amunak

Mack 31. října 2010 12:20
klidně přiznám, že mě expy ostatních zajímají. Právě proto, abych orientačně odhadl, jak vidí PJ jejich hru v porovnání s mou. Nevidím ale důvod, proč je neukazovat. Jediný, kdo to tady řeší, jsi ty. O žádných obecných/oficiálních zásadách PJ nevím, a to si troufám tvrdit, že jsem o DrD přečetl kdeco. Kromě toho každá taková zásada je spíš doporučení a my se nedržíme striktně všech pravidel.
🐺

Mack - 31. října 2010 12:20
Mack

Nefrete 31. října 2010 12:14
Astinas 31. října 2010 12:15
Vidíš? Tohle jako Pj znám moc dobře. Nikdy povinně neukazovat expy. Nikdo nikdy nedá najevo, že ho zajímají a tudíž že je jedno, když se ukážou, ale každý je chce vidět a řešit! Vždy a všude. Ikdyž si to sám ani neuvědomuje. Z expů se pozná úroveň a schopnosti hráče. Nikdy nic takového neodhalovat, pakliže to neudělá postava či hráč sám na vlastní triko:D Jedna ze zásad Pj...
Would it help?

Astinas - 31. října 2010 12:15
Astinas

Nefrete 31. října 2010 12:14

Ano, já určitě:D
c'est la vie...

Nefrete - 31. října 2010 12:14
Nefrete

Mack 31. října 2010 12:09
Budou se hádat? Závidět si?;)
Odpusť jim, neboť nevědí, co činí.

Vypisuje se 20 z celkem 2522 příspěvků|⇐ 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 ... 127 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)