Rychlovka (16 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Rychlovka

Správci:elaxon, Amunak
Popis:Nový rozjíždějící se fenomén - rychlovka.
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Bude vadit, když si PJ přidá do hry svojí postavu, za kterou bude hrát s družinou, ale nebude jí nijak zvýhodňovat? Bude fungovat hlavně jako jako postrkávadlo a rádce?
Ano.0
Ne.6
Ano - znevýhodněná0
Zařiď si to jinak, PJi!0
6 celkem
Nástěnka:
Otevřít/Zavřít nástěnku


Zlatý vrch

První rychlovka vedená elaxonem.
Zúčastnění hráči jsou: Amunak s postavou Mumák, Arachnid se svým Makarovem, AskadrinSidlong s Devonem, Astinas s Richardem, Nefrete hraje za Silvii a Ymir vyniká s Karin.

...traduje se, že v nedalekém vrchu jsou jeskyně plné zlata a bohatství, které čekají na mladé hrdiny. Také se mu pro nic za nic už roky neříká Zlatý vrch. Převezmi roli Osudu a napiš své postavě nový.

Další možné rychlovky:
Nová anketa.
Cesta za pokladem draka: čtyři týdny, velké dobrodružství, více úkolů, než bojů.
Troll: Dva týdny, klasická rychlovka, boj.
Síně trpaslíků: další dungeon, tři týdny, boje a pasti.
Legenda Diamantového jezera: další dungeon, dva až tři týdny, boje, pasti a hádanky.

Rychlovka končí 14.10.2010.
Dobrý no, skončila 20.10.2010. Ale to vůbec nevadí. Pj to nechal z donucení hráčů dojet do konce.
A jak to vůbec dopadlo?
Parta šesti kamarádu vyšla vstřic legendami opěvovanému Zlatému vršku. Vše to začalo chlastačkou, ale nakonec se vyšlo a dokonce byl i nalezen vchod do vršku. V podzemí bylo nebezpečno, ale hlavně sranda. Prvním prolémem se ukázal být strach. Potom to byli kostlivci, pak krysy a nakonec menší past, která způsobovala slepotu. Nakonec se našel poklad a byl probuzen jeho majitel - loupečník Lojza. Výměnou, na kterou skupinka ochotně přistoupila, Silvie za zlato se podařilo uprchnout s několika vaky zlata. Skupinka se pak rozpadla a kdo ví, kdy se kroky jednotlivých postav opět spojí?

Historie

Co já si pamatuju, tak první nápad na rychlou hru(rychlovku) měl Darth jofry(DJ). Založil jí, ale nedopadlo to podle jeho představ. Ne že by měl málo zájemců, ba naopak, bylo jich až příliš. On se spíše v tomto typu hry nenašel. Po čtyřech měsících svou rychlovku bohužel smazal a dál se k tomu nikdo nevracel.

Až teď! Dne 30.9.2010 dostal elaxon nápad. Na zkoušku založit další rychlovku s pevnými pravidly. K této myšlence mu dopomohl Amunak a posléze rozhovor s Nefrete a AskadrinSidlongem(Ask). Proto se neváhalo a první elaxonova rychlovka byla schválena adminkou Nefrete ještě toho dne. Ten den byla ještě naplněna hráčská kapacita a byly vyřešené postavy. Druhého dne ráno se začalo aktivně hrát na vysoké úrovní a za velmi dobré aktivity.


Pravidla

Každá rychlovka má pevná pravdila. Ty jsou daná jak Aragornem, tak pravidly Dračího doupěte(DrD), podle kterých se hraje každá hra. Konkrétně pravidla 1.6, momentálně pravidla pro začátečníky, protože ještě žádná z postav nepřešla na šestou úroveň.
Hraje se pouze na fóru.
Pj se pokouší napsat aspoň jednou denně příspěvek, který posune děj ve hře. Takže bude mít minimálně 14 postů.
Kostky. Ty se používají. Ovšem hráč vůbec nemusí, pokud nechce. Prostě za něj bude všechny hody provádět Pj.


Vlastník : Amunak
Jméno : Mumák
Rasa : člověk
Povolání : zloděj
Úroveň : 3
Zkušenosti : 897 zk => 3.úroveň
Životy : 14 / 14
Přesvědčení : neutrální
Síla : 10 / 0
Obratnost : 19 / +4
Odolnost : 14 / +1
Inteligence : 15 / +2
Charisma : 14 / +1
Výška : 189 coulů
Váha : 1429 mincí (± 71.5 kg)
Finance : 96 zl 0 st 9 md
Popis : Není hloupý, ale rozhodně je to magor.

Životopis : S prvním dobrodružstvím jsem se setkal pod Zlatým Vrchem. S partou složenou z jednoho gaye, opileckého šermíře, zavšiveného Delona, jedné příjemné holky a jedné ztřeštěné holky jsme našli poklad, o jakém se nám ani nesnilo. Škoda, že jsme odnesli jen malou část, navíc s obětí Silvie... Pro další život to je ale velké poučení a já zjišťuji, že mi takováto dobrodružství celkem sednou. Rozhodně se radši budu toulat po neobjevených zákoutí jeskyně, než abych seděl v hospodě.

Inventář: Dýka, Krátký meč, Kámen, Vak(velký), Křesadlo, Zrcátko(kovové)

---

Vlastník : Arachnid
Jméno : Makarov
Rasa : člověk
Povolání : válečník
Úroveň : 2
Zkušenosti : 688 zk => 2.úroveň
Životy : 26 / 26
Přesvědčení : dobro - zmatené
Síla : 15 / +2
Obratnost : 14 / +1
Odolnost : 18 / +3
Inteligence : 11 / 0
Charisma : 12 / 0
Výška : 194 coulů
Váha : 1381 mincí (± 69.1 kg)
Finance : 98 zl 4 st 5 md
Popis : Mladík spíše vyšší postavy, pod vycpávaným brněním je znát statná postava. U pasu rezavý meč.
Celkem pohledná tvář, černé oči a vlasy stejné barvy, na tvářích sem tam fous.
Hlavu má na bocích vyholenou, kdežto vprostřed se mu táhne pruh až po lopatky dlouhých vlasů, svázaných řemínkem.
Životopis : Narodil se v nedaleké vesnici, v kovárně, jeho otec se po smrti Makarovovi maminky dal na chlast a mladík zdrhnul.

Je přátelský, myslí si o sobě že odvážný a po tom, co roky sledoval jak se jeho otec mění v trosku, nesnáší alkohol.

Vydal se se skupinkou přátel na Zlatý vrch zjistit, co je pravdy na mýtech o bohatství loupežníka Lojzy a příšerách poklad střežících.
Zjistil, že poklad je velikánský, a rozhodně skutečný. Potvory byly ovšem skutečné až moc. Tamtadá, jizva na noze.
Život dobrodružný se mu zalíbil, avšak od posledně si nese v srdci smutek, ze ztráty Silvie.
Bohužel, i když možná je to jen dobře, ji moc neznal.

A nese si i několik zkušeností a ponaučení.
Dávat si v chodbách pozor, kam šlapu, nechat si odstup od toho, kdo jde přede mnou, a nekoukat louči do plamene.
Dále pak nekopat do krysopsů a používat raději meč.
Ale zase ho nepoužívat moc, krev se špatně smývá.
Vzít z pokladu tolik, kolik unese a zmizet rychle, než se objeví duch majitele. Kontaktům se záhrobím se raději vyhýbat. Občas způsobují zemětřesení.
Kostlivci existuí, a dají se poslat na smrt i podruhé, a to několika metodami:
Rozsekat - ozkoušeno.
Složit skokem plavmo - zprostředkovaně.
Bacit lucernou - nic moc, a velká spotřeba luceren.
Zásadě neotáčet žádným klíčem v žádných dveří, a stát od nich daleko, když tak činí někdo jiný. A vždycky prohledat mrtvolu, zda nějaký ten klíč nemá.
Nejdřív kouknout za roh, a až pak okounět. Občas něco udělá baf.

Může si připadat vskutku jako dobrodruh.

Inventář: Krátký meč, Vycpávané brnění, Vak(velký), Křesadlo, Vrbový proutek

---

Vlastník : AskadrinSidlong
Jméno : Devon
Rasa : barbar
Povolání : zloděj
Úroveň : 3
Zkušenosti : 730 zk => 3.úroveň
Životy : 19 / 19
Přesvědčení : neutrální
Síla : 10 / 0
Obratnost : 16 / +2
Odolnost : 15 / +2
Inteligence : 11 / 0
Charisma : 13 / +1
Výška : 158 coulů
Váha : 1700 mincí (± 85 kg)
Finance : 97 zl 1 st 8 md
Popis : Menší podsaditý mladík (MÁ jen těžké kosti :P) s poněkud tvrdšími rysy tváře. Rozcuchané havraní vlasy a nezvyklé namodralé oči. Oblečený pouze do nohavic, košile a jednoduché košile.
Životopis : Deníček. Výprava na zlatý vrch.

22.června

Je jasné že celá cesta bude nebezpečná a vzrušující, už se nemohu dočkat. Dnes se jdeme s bandou naposledy před cestou občerstvit do hostince a pak začne naše epochální dobrodružství.

23.června

Ráno
Zapoměl jsem si koupit jídlo....to je dost průser!Ale nedám na sobě nic znát, nikdo to nemusí vědět...

Odpoledne
Nejstrašnější zážitky v mém životě. Našli jsme vstup do podzemí a narazili tam na nejděsivější tvory na světě, nemrtví, obří krysy a duchové! Nikdy! UŽ NIKDY!!!

24.červan

JSME BOHÁČ!!! BOHÁČ!!! Doufám že další výprava na sebe nedá dlouho čekat!!!

Inventář: Dýka, Krátký meč, Prak, Dýka vrhací, Vak(velký), Láhev na 1/2 čtvrtky, Křesadlo

---

Vlastník : Astinas
Jméno : Richard
Rasa : člověk
Povolání : válečník
Úroveň : 2
Zkušenosti : 880 zk => 2.úroveň
Životy : 22 / 22
Přesvědčení : dobro - zmatené
Síla : 16 / +2
Obratnost : 9 / -1
Odolnost : 15 / +2
Inteligence : 15 / +2
Charisma : 11 / 0
Výška : 172 coulů
Váha : 1563 mincí (± 78.2 kg)
Finance : 98 zl 0 st 0 md

Popis :

Životopis : Ve šťastných časech, v klidem blažené zemi se zrodil hrdina. Byl jím Richard, odvážný světlovlasý bojovník. Ale teď vážně. Richard jako spousta jiných kluků vyrůstal v jedné ze tří vesnic a stejně tak jako ostatní slyšel o tajemství zlatého vršku. Proto se s ostatními dohodnul, že vyrazí na jednu takovou výpravu za poznáním té legendy. Noc předem tomu následovali bujaré oslavy a tak se Richard opil jako doga. Druhého dne z rána toho proklatě litoval, ale nedalo se to už odložit a tak vyrazil na cestu se všemi ostatními. Držel poněkud vzadu, protože ho bolela hlava. Nicméně když našli vchod, který jako první důkaz poukazoval na to, že ta legenda je pravdivá, dostal zápal a vyrazil neohroženě na průzkum...vydrž musím to dodělat.

Inventář: Dýka, Tesák, Krátký meč, Vycpávané brnění, Štít

---

Vlastník : Ymir
Jméno : Karin Dreijer Andersson
Rasa : barbar
Povolání : kouzelník
Úroveň : 2
Zkušenosti : 811 zk => 2.úroveň
Životy : 11 / 11
Magy : 13 / 13
Přesvědčení : neutrální
Síla : 14 / +1
Obratnost : 9 / -1
Odolnost : 11 / 0
Inteligence : 18 / +3
Charisma : 12 / 0
Výška : 175 coulů
Váha : 1687 mincí (± 84.4 kg)
Finance : 98 zl 3 st 1 md

Popis : http://userserve-ak.last.fm/serve/_/38807099/Fever+Ray+PNG_is_better.png

Siluetu postavy tříští černý háv, rysy tváře matou válečné barvy.

Životopis : Šamanka na zkušené.

Vedena duchy přírody a předků a doprovázena družinou udatných nebojsů, vydala se na svou první výpravu na Zlatý vrch, kde podle pověstí sídlil kdysi mocný loupežník Lojza. Mládež, chtivá zlata a věhlasu, nalezla sklepení, úspěšně se utkala se strážci a nakonec i s duchem Lojzy, jehož bohatství se následně povedlo ukořistit - při akci byl zmařen jeden mladý život. Přesto to bylo úspěšné vykročení vstříc hrdinské slávě; duchové byli spokojeni a Karin započala dlouhou cestu k úplnému zasvěcení do tajů šamanské praxe.

Inventář: Hůl kovaná, Zrcátko(kovové), Vak(velký), Křesadlo, Lucerna(s okenicemi), Olej(1/2 čtvrtky)

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 2522 příspěvků|⇐ 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 ... 127 ⇒|

Astinas - 22. října 2010 22:10
Astinas

zkus to teď:)
c'est la vie...

elaxon - 22. října 2010 22:01
elaxon

Amunak 22. října 2010 22:00
Kdo a jak? :-D
Tři tečky říkají strašně moc.

Amunak - 22. října 2010 22:00
Amunak

elaxon 22. října 2010 21:58
co když tě někdo donutí? :-D
🐺

elaxon - 22. října 2010 21:58
elaxon

Astinas 22. října 2010 21:58
No, asi takhle. Já s tím nic dělat nebudu. :-D
Tři tečky říkají strašně moc.

Astinas - 22. října 2010 21:58
Astinas

elaxon 22. října 2010 21:57

Myslíš??:D Se vším se dá něco udělat, jenom musíš vědět jak:)
c'est la vie...

elaxon - 22. října 2010 21:57
elaxon

Já nedával expy obecně, ale konkrétně. Nedá se porovnávat, za co má tamten víc a tenhle zase proč je na třetí úrovní a tamhle ten na šedesáty po prvním dobrodružství. Prostě je to protekcí PJe, nebo schopnostmi hráče. Ale nikdo s tím nic neudělá. :-D
Tři tečky říkají strašně moc.

Astinas - 22. října 2010 21:53
Astinas

elaxon 22. října 2010 21:52

Za to, že šel na velkou má deset expů nevíc?:D Krucinál:D
c'est la vie...

elaxon - 22. října 2010 21:52
elaxon

Astinas 22. října 2010 21:52
Sedřel si zadek, přece! :-D
Tři tečky říkají strašně moc.

Astinas - 22. října 2010 21:52
Astinas

Arachnid 22. října 2010 21:49

Socka je Amunak, by mě zajímalo za co má těch deset expů navíc:D
c'est la vie...

Arachnid - 22. října 2010 21:49
Arachnid

Astinas 22. října 2010 21:48
Promiň, jsem si hledal výmluvu proč že sem socka :)
I'am too fucking busy and vice versa.

Astinas - 22. října 2010 21:48
Astinas

Arachnid 22. října 2010 21:48

Kdepák, pouze kvalitní hru;)
c'est la vie...

Ymir - 22. října 2010 21:48
Ymir

Všechno. Jestliže hrajeme jako parta, která táhne za jeden provaz, nemá smysl tyhle údaje tajit.
‎"Půjdeme do Getsemanské zahrady - a ty se postaráš, aby mě tam našli."

Arachnid - 22. října 2010 21:48
Arachnid

Astinas 22. října 2010 21:47
Hm, záviděli? Čuchám čuchám protekci :)
I'am too fucking busy and vice versa.

elaxon - 22. října 2010 21:48
elaxon

Astinas 22. října 2010 21:47
:-D Beru v potaz.
Tři tečky říkají strašně moc.

Astinas - 22. října 2010 21:47
Astinas

elaxon 22. října 2010 21:47

Já:)

Důvod? Nechci aby mi ostatní záviděli:D
c'est la vie...

elaxon - 22. října 2010 21:47
elaxon

Kdo hlasoval pro bod číslo jedna? Vlastníka, jméno a rasu?
Tři tečky říkají strašně moc.

Arachnid - 22. října 2010 21:42
Arachnid

Všechno
Proč ne? Dojem ze hry to nezkazí, neb jsou tu dost zkušení hráči na to, aby nebyl problém. A navíc, ostatní můžou sledovat spoluhráče, jak se jednotlivé postavy mění, co zažily.
Taková "kronika".
Zkrátka zapisovat do análů.
I'am too fucking busy and vice versa.

Amunak - 22. října 2010 20:35
Amunak

všechno. Proč? Prostě mám rád, když všichni vidí všechno (z toho důvodu taky nerad šeptám i v normální jeskyni). Navíc se i autor může rychle kouknot, jak je na tom vlastně jeho postava :-D
🐺

elaxon - 22. října 2010 19:00
elaxon

elaxon 22. října 2010 18:59
K anketě. Kdo bude hlasovat, napíše mi do diskuze jak a proč tak hlasoval. ;-)
Tři tečky říkají strašně moc.

elaxon - 22. října 2010 18:59
elaxon

Takže, nová anketa.
Pak jsem upravil všechny postavy v rychlovce. Zavedl jsem nové pravidlo. Vlastně několik(všechny budou na nástěnce) nových pravidel.
- Postavy budou automaticky přecházet na další úrovně, cena přestupu jim bude odečtena z vlastnících peněz. Takže další rychlovka bude logicky o minimálně dva až tři měsíce později. Tím pádem budou i postavy stárnout.
- Každá postava automaticky na konci dobrodružství ztrácí jakékoliv jídlo a všechny tekutiny krom oleje a třeba koňské moči. Také ztratí pochodně a předměty získané pro úspěšné splnění úkolu, pokud se nejedná o věc z klasického Dračáku, kterou si bude chtít postava případně ponechat.
- Každý hráč si zapíše do životopisu postavy po odehrané rychlovce malý odstaveček, co si ze zkušeností a vzpomínek z dobrodružství odenesl. Nic jiného tam nebude.

Oficiální ukončení hry 20.10.2010, zrušení jeskyně v neděli(pondělí). Postavy uložím. Na další rychlovce se dohodneme. Minimálně ale jeden měsíc žádná nebude, to by byla náhoda, kdyby ano. ;-)
Tři tečky říkají strašně moc.

Vypisuje se 20 z celkem 2522 příspěvků|⇐ 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 ... 127 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)