Satanismus (9 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Satanismus

Správci:Python
Popis:Tohle tema tady ještě není. A vzhledem k tomu, že jde o téma bezesporu zajímavé ( i když často bezdůvodně odsuzované), myslím že si zde zaslouží své místo. Nejde o propagaci, jde o pouhou výměnu názorů.
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Máte zájem učastnit se černé mše?
Ano10
Ne7
17 celkem
Nástěnka:
1. Satan znamená ukájení choutek, nikoli odříkání!

2. Satan znamená živoucí existenci, nikoli vymyšlené spirituální báchorky!

3. Satan znamená neposkvrněnou moudrost, nikoli pokrytecký sebeklam!

4. Satan znamená laskavost k těm, kdo ji zasluhují, nikoli lásku, vyplýtvanou na nevděčníky!

5. Satan znamená pomstu, nikoli nastavení druhé tváře!

6. Satan znamená odpovědnost vůči odpovědným, nikoli péči o psychické upíry!

7. Satan znamená člověka jako pouhé zvíře, někdy lepšího, mnohem častěji však horšího než ti, co kráčejí po čtyřech, člověka, jenž se díky "božskému duchovnímu a intelektuálnímu vývoji" stal nejzkaženějším zvířetem!

8. Satan znamená všechny takzvané hříchy, jelikož vedou k fyzickému, mentálnímu nebo emočnímu uspokojení!

9. Satan je nejlepším přítelem, jakého kdy církev měla, jelikož ji po celá ta léta pomáhal udržovat v chodu!

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 243 příspěvků|⇐ 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 ⇒|

Matyon - 28. března 2011 01:13
Matyon

Přitažené za vlasy se ti to zdát může, já taky nevím co se mu honilo hlavou jestli se tomu nebránil a čekal až ho někdo nakopne, nebo jestli to bylo domluvené aby si drbny s okolních stolů myslely že to tak je, ale je to tak, a můžu potvrdit že se mi to nezdálo. :D Možná sem někomu skočil na špek, ale je to tak. Toho člověka dost často vídám prohodil sem sním pár slov a jako vpohodě chlápek, sranda je že měl přítelkyni, a jinak to nebyla narážka na homosexualitu to byl opravdu jen příklad k tomu přesvědčování.
Pták je jen sval!!

Python - 28. března 2011 01:03
Python

Zajímavé.

Nejprve k tvému opovrhování sadomasochismem. Jsem studentem tohoto umění již bezmála 11 let a mohu bez jakýchkoli obav z výčitek svědomí prohlásit, že jde-li o zcela dobrovolné praktikování, nejde o nic zlého. Chápu, že člověku bez znalostí tématu může bičování, pálení, propichování a kdo ví co ještě připadat jako něco odpudivého, stejně jako třeba homosexualita a podobně. Protože se s odmítáním setkávám běžně, přeci jen, volnomyšlenkářství je dnes spíše výjimkou, moje postupy jsou již spíše smířlivé. Nehodlám o svojí pravdě kohokoli přesvědčovat. Většinou to nemá cenu.

K tvému případu naučené homosexuality. Nezlob se, ale příjde mi to jako přitažené za vlasy, nebo špatně přeformulované. Nikdo, opakuji, NÍKDO, ani kdyby ten člověk byl nejlešpí řečník na zemi nedokáže kohokoli přimět, aby měl homosexuální sklony. A to nevycházím z doměnek ale z prací lidí, jako byl například Freud. Nelze to. Buď člověk je, nebo není homosexuál. Přednáška onoho neznámého omhla pouze pomoci tomu jedinci, aby poznal sám sebe. Já proti homosexualitě naprosto nic nemám a stejně by mě, i přes můj libertsismus, nikdo nikdy nedokázal přesvědčit, abych souložil s mužem, pokud bych sám neměl potřebu to vyzkoušet, což nemám, protože heterosexuální praktiky mě zcela uspokojují.

Satanismus netvrdí, že by lidi měli být homosexuální, nepropaguje volnou lásku ani neříká milujte se a bičujte se. Tvrdí, že Nutit kohokoli k čemukoli, co by sám nechtěl dělat je špatné a ten zbytek je neškodný. To mluví za vše a je to stoprocentně správné. Zákon "Cokoli neomezuje nebo neohrožuje ostatní je povoleno" je totiž jediný potřebný zákon.

O mravech viz výš. Satanismus neznamená anarchii, přímo naopak. Satanismus káže mravní kázeň, ovšem oprosťuje se od tabu, která byla zcela nesmyslně navržena a uvalena na lidi. Je třeba si uvědomit následující postup. Před stem let byla sodomie (sodoie neznamná soulož s mužem, ale jakékoli praktiky, která nevedou k oplození, tedy anální a orální sex a podobně) nepřípustnou a dokonce trestnou. Před třiceti lety byli v americe homosexuálové těžce diskriminováni a dokonce na nich byly prováděny pokusy. To se málo ví. Dnes je obojí zcela běžnou součástí našich životů. Lidi si prostě upravují normy tak, jak se jim to líbí, a stejně tak velmi rádi odsuzují cokoli, co nechápou. Ta to je, bylo a bude.

Co říci nakonec? Za pět hodin vstávám, takže se loučím. Nashle.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Matyon - 28. března 2011 00:47
Matyon

Tak jsem si přečetl diskuzi na jedno posezení a musím říct že jste argumentovali opravdu na úrovni. Když to tak řeknu tak já sem ten kdo se se*e do věcí po kterých je mu eh... "exkrement". Já v hodně věcech souhlasím ze Satanismem jaký tady je zmiňován, ale co když se najdou lidi kteří třeba odsuzují sado-masochisty? Mě je jedno že se mě to netýká, ba i třeba že si to dělají soukromě a nepředvádí se mě to vyloženě vadí, a k takovým lidem bych měl předsudky vždycky. Když mi mladá zaryje nehty do zad tak oká, ale lidi kteří se opravdu vyžívají v působení a příjmání bolesti klidně formou nějakého sebepoškozování já to nepovažuju za správné a podle mě člověk dovede někomu jinému "vpravit" myšlenku a dokonce ho přesvědčit o tom že je ta myšlenka a praktikování správné. Takže nakonec se to vlastně bude týkat lidí i mimo jejich okruh. Já bych proti tomu ani tak nevystupoval, ale na vlastní oči a uši jsem zaznamenal jak jedem nejmenovaný muž ve Zlíně, byl schopný během dvou hodin přesvědčit jeho posluchače(právě známí) o tom že homosexualita není špatná ba dokonce je dobrá a ten známí mu to vyžral, a uchýlil se k praktikování.(Tím nechci říct že je homosexualita špatná i když podle mě vlastně je! to je jen příklad).

Ale proč tu to povídám, já prostě věřím že stačí trochu charysmatyčtější člověk a je schopný přesvědčit o čemkoli, a to je podle mě dost zlé když si vezmeš že tohle začnou tak "zveřejňovat". Jako, osobně bych doporučoval dávat si sakra majzla na to co člověk prosazuje protože nakonec to stejně víde na povrch. Co když se to uvažování stylem "dělejte si všichni to co se vám líbí" přenese do běžného života každého? Ty morální meze mají své opodstatnění. Jinak tím nenarážím na satanizmus jen na tu jednu myšlenku která se my zdá jako chyba v metrixu.

Pythone jen tak pro zajímavost abys nepochyboval. Znám člověka který si to z mladou rozdal na náměstí, sic v nočních hodinách a jo, a né jednou. Ale jinak proti sexu "veřejně" ani tak moc nemám vtom máš pravdu je to přirozené a před dětma by se mělo o tom mluvit, a dítě ze kterým o tom ještě mluvit nemůžeš stoho nemá rozum.
Pták je jen sval!!

Python - 26. října 2010 14:35
Python

Jen si to přečti, názory to jsou zajímavé...
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Aenai - 26. října 2010 07:46
Aenai

Fuj to se mi ani nechce číst xDDD

Python - 14. října 2010 20:07
Python

Amthauer 14. října 2010 14:55
"Tradiční morálkou" myslíš, hádám, křesťanskou. No, ano, je ukotveno v našem povědomí, že křesťanské je dobré, ale není to přikázáno zákonem.

Jako spousta věcí. Tady ale nejde o trestní stíhání. Jde hlavně o reakci lidí obecně.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Python - 14. října 2010 20:06
Python

Krásné shrnutí. Není moc co dodat.

Snad jen: soulož naveřejnosti by neměla nikomu vadit. Ovšem, je třeba zdůraznit, že jde o můj názor. Přesně dle tvého souhrnu, já nemám právo svým názorem otravovat lidi, kteří o něj nestojí. Což znamená, že pokud někdo bude souložit na náměstí, já se pousměju a bez řečí si půjdu po svých, protože z mého hlediska je to v pořádku. Že někdo jiný zavolá policii a někdo jiný na ně plivne, to už jde mimo mě.

Čili, já mám právo na jakýkoli názor či jakékoli konání, které není v rozporu s pravidlem "neomezovat, neohrožovat". Podle mě, celá morálka, veškeré zákony a vůbec vše by se mohly velmi zjednodušit do této fráze (ok, chápu že kliček je potřeba, neberte mě za slovo).

Srandovní je, že taková pedofílie by dle těchto měřítek mohla být v jístém případě zcela v pořádku, ale to zde vytahovat není potřeba.

Takže, nikoho neomezovat, nikoho neohrožovat a to samé vyžadovat na ostatních. Dá se říct, že toto je základem satanistické morálky.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

kucik - 14. října 2010 15:36
kucik

Myslím, že ideálním řešením je svoje choutky bez zábran ukájet, ovšem ne zcela veřejně. Sadomasochisti ať se navzájem bičujou (sám si za takovouto křivou informaci musím plivnout do obličeje) po sklepeních, fekálisti si můžou orgiovat po SVÝCH bytech a podobně.

Výborně. K tomu jsem se chtěl dobrat. Tedy uznáváš, že nelze tvrdit, že soulož na veřejnosti by neměla nikomu vadit, protože každý má jinak nastaveno, co je pro něj snesitelné, a co ne. Jak píšeš: lidé jsou různí.

Pro někoho je pobuřující vidět soulož na veřejnosti, pro někoho veřejně se obnažovat do půl těla, pro někoho vidět líbající se pár, někde je pobuřující, pokud žena nemá na hlavě mantilu. Toto se liší člověk od člověka a nezávisle na tom i místo od místa.
Přesto existuje jakýsi morální konsenzus (odlišný především podle geog. polohy) v tom, že třeba v čechách tě nikdo nebude prudit za líbání na veřejnosti, že na nuda pláži nebude nikomu vadit, úplná nahota.

Proč tohle může fungovat, to jsou právě zvykové morální principy. Lidé jsou zvyklí, že mohou vidět na náměstí líbající se pár a proto to očekávají. Pokud to někoho pobuřuje, může se tomu vyhnout tím, že na taková místa nebude chodit, nebo bude civět do země - musí se zkrátka podřídit většině, protože kdyby chtěl, aby se lidi jen kvůli němu nelíbali, omezoval by zase on většinu.

Tudíž kdyby někdo souložil na veřejnosti, omezuje všechny, kteří se na tom místě vyskytnou a které to pobuřuje. Nikdo by nebyl varován, že na onom místě může takové věci vidět a i kdyby ano, nemusel by mít na výběr se tomuto místu vyhnout.

Celé je to tedy o omezování většiny jednotlivcem a naopak. Jednání většiny je pak dáno právě zvykovými principy.

A sám jsi (jestli se dobře pamatuji) před časem napsal, že ukájení vlastních potřeb nesmí být na úkor ostatních.
Básníci krve / básníci šílenství / básníci výsměchu / básníci beze slov.

Amthauer - 14. října 2010 14:55
Amthauer

python 14. října 2010 14:06
Když použiješ obrat "kdybychom měli", tak o tom taky mluvíš jako o způsobu vlády - konec konců, praktikovaná morálka ve státě je způsob vlády, ale to je jen slovíčkaření - demokracie je samozřejmě i etický názor a ne jen politický.

"Tradiční morálkou" myslíš, hádám, křesťanskou. No, ano, je ukotveno v našem povědomí, že křesťanské je dobré, ale není to přikázáno zákonem.
- What is a life devoid of strife?

Python - 14. října 2010 14:06
Python

To je tak trochu vklíněné vědomí obecně lidí. Satanisti. Oh ou, to jsou ti, co se prostě musí předvádět, nosit co největší kříže, co nejvíc oceli a kůže. Musí nezřízeně hřešit, smilnit a nejlíp i obětovávat malé děti.

Njn...

Ne, satanismus a demokracie jsou dvě zcela odlišné věci. Už to bylo zmíněno. Demokracie je způsob vlády (konkrétně vláda lidu, v dnešní době je demokracie tak trochu scifi). Satanismu je pohled na morálku a prožívání.

I když máme demokracii, lidé žijí v klamu "tradiční morálky". Kdybychom měli satanismus, bylo by to skoro stejné. Rozdíl by byl v tom, že lidi by si neukazovali prstem na ty, co to sice dělají v soukromí domova, ale dělají něco, co je společností odsuzováno (jako vděčný příklad použiju (opět) sadomasochisty. Nikomu nic nedělají a své praktiky si idbývají v soukromí domovů a přesto jsou označováni za delikventy, úchyláky a obecně osoby nebezpečné......toto chování demokracie povoluje, satanismu nikoli)
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Amthauer - 14. října 2010 12:48
Amthauer

python 14. října 2010 12:18
Ať si každý dělá co chce v soukromí, tudíž ať nikoho neomezuje. To je základní premisa demokracie, nevím k čemu ještě potřebuješ satanismus - aby to bylo víc "cool" nebo "drsné"? :D
- What is a life devoid of strife?

Python - 14. října 2010 12:18
Python

O to péči neměj. Jiné názory se k mému sluchu vždy dostanou a co se satanismu týče....no nakonec, co dnes trhliny nemá.

Vpodstatě se zde bavíme na čistě hipotetické rovině. Pokud by lidé byli jako já, soulož na náměstí by jim nevadila, ovšem hovno na chodníku už ano. Někomu jinému by ani to hovno nepřišlo špatné a někdo považuje za nechutnou i onanii. Lidé jsou různí.

Z této různorodosti ovšem logicky pramení větší či menší práva jedinců. Příkladem budiž třeba já a nějaký starý puritán. Zatímco moje právo by bylo porušeno pouze tím hovnem (to nekonečné omílání pořád dokola začíná vyznívat značně monotematicky :D), u toho staříka porušení jeho práv je už prostě to, že se někdo o souloži i slušně baví.

Vyvstává tady tedy otázka, jak je to s rovností, pokud míra práv je pro každého jiná. Platí to oboustranně a řešení to v globálním měřítku stejně nemá. Takže proč to řešit.

A proč by mělo být jedno tolerované a druhé ne? No, je to složitá otázka. 3lo by ji řešit z milionu úhlů od morálních (zde by ani soulož, ani hovno neprošlo) po higienické (kde by soulož prošla těsně a hovno ani náhodou).

Myslím, že ideálním řešením je svoje choutky bez zábran ukájet, ovšem ne zcela veřejně. Sadomasochisti ať se navzájem bičujou (sám si za takovouto křivou informaci musím plivnout do obličeje) po sklepeních, fekálisti si můžou orgiovat po SVÝCH bytech a podobně.

Ovšem, pokud toto budou dělat, je jejich svatým právem, aby je zbytek světa nechal na pokoji a nenazýval je úchyly, perverzáky a podobně. Spravedlnost ale pro všechny strany.

Do tohoto vůbec nezahrnuju věci jako znásilnění (ovšem je rozdíl mezi znásilněním a roleplay, že) zoofilie, pedofílie (s rezervou, když tak vysvětlím) a podobné praktiky, které ohrožují jiné osoby nebo k jakým jsou tyto osoby nucený. Nekrofilii bych moc nepitval, to je složitá otázka. Zde totiž jsou práva porušovány, ať již se to dejě uprostřed náměstí, nebo v nejzapadlejší chajdě uprostřed kanadských lesů.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

kucik - 14. října 2010 11:29
kucik

Ergo nesnažím se tvrdit, že "náboženství" zde popsané ne špatné. To si nemyslím. Naopak jej považuji za mnohem méně škodlivé, než spoustu jiných náboženství.

Snažím se Tě přimět, aby jsi více přemýšlel nad myšlenkou, kterou zde popíšeš a dokázal si ji buď obhájit, nebo si (ano, sám sobě) přiznat, že má mezery a nezavíral oči před jinými názory.
Básníci krve / básníci šílenství / básníci výsměchu / básníci beze slov.

kucik - 14. října 2010 00:10
kucik

Ne, o to se nesnazim.
Pouze se snazim vysvetlit, ze pokud kazes zavrzeni zvykove zalozenych mravu (nebo jejich posunuti), musis zaroven dohlednout, jake dalsi chovani mohou nasledovat.

Oznacujes se za volnomyslenkare, ovsem musis si uvedomit, ze pro kazdeho ono ,,volnomyslenkarstvi konci jinde". Proto kdyz jsi zminil sex na verejnosti, logicky me napadlo jako dalsi stupen treba to kaleni na verejnosti. Kde je mezi tim hranice? Dokazes ji popsat?

Ona totiz plati stara znama pravda, ze svoboda jednoho konci tam, kde zacina svoboda druheho. A kazdy ma jinak nastaveno, co ho neobtezuje a co uz ano.
Dokazes si pred vyse zminenymi principy obhajit, proc by jedno melo byt tolerovane a druhe ne?
Básníci krve / básníci šílenství / básníci výsměchu / básníci beze slov.

Python - 13. října 2010 18:34
Python

V první řadě....kolik znáíte lidí, kteří by si to rozdali na náměstí. Já žádného. Ale o to nejde.

Zajímavá diskuze. Jen tak na okraj, snažíte se mě uargumentovat k názoru, že satanismus je špatný? Nebo to chcete pochopit. Protože v prvním případě jde pouze o hádku bez konce :D

Zpět k tématu.

Nejdřív to kratší.
Šukat na náměstí je žít svobodně? :D
Nejen...

A k tomu zbytku.
Když se vysereš kdekoli veřejně, nasereš spoustu lidí. Řeknu to úplně jednoduše. Když se ti někdo vysere před byt, prostě ho sflákáš, protože ti ohrozil tvoji svobodu. On už to neudělá. Nebo si k tomu najde někoho, kdo si to nechá líbit. To je pak každého věc. Na ulici to může být to samé.

Hele, čím to, že někdo uvidí dva souložitele ohrozí mládež? Děti by to v pohodě pochopily, kdyby se jim do hlav nesypaly věci, jako že některé věci jsou špatné. Sex je ta uplně nejvíc basic základní věc na světě (můj názor), tzn zrovna tohoto bych nešetřil :)

A obskurtní (ebo jaks to napsal) způsob....to záleží, co to znamená. Někomu podivné příjde pouhý orál, někdo se nepozastaví ani nad bloodem nebo HC koprofílii. Takže co máš na mysli podivným způsobem...
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Amthauer - 13. října 2010 17:32
Amthauer

python 13. října 2010 15:55
Šukat na náměstí je žít svobodně? :D
- What is a life devoid of strife?

kucik - 13. října 2010 16:53
kucik

python 13. října 2010 15:55

A když po sobě to hovno uklidí, tak je to v pořádku? Vždyť obojí o čem mluvíme je tělesnou přirozeností. Na jakém zakladě to tedy odlišuješ, pokud zavrhuješ zvykové morální principy?

Proč bys do toho netahal děti? Vždyť to je právě první věc, co každého odpůrce takové myšlnky napadne. A co když si to dotyční budou rozdávat třeba nějakým obskurdním způsobem? Co když v okolí nebude nikdo, kdo by to přihlížejícímu dítěti vysvětlil? Jak by ses potom stavěl k mravnímu ohrožování mládeže? Vždyť sám jsi psal, že vše musí být vždy v mezích zákona.
Básníci krve / básníci šílenství / básníci výsměchu / básníci beze slov.

Python - 13. října 2010 15:55
Python

Zrovna děti bych do toho netahal :D Mě to příjde jako kvalitní sexuální výchova. Jen musí rodiče být schopní o tom mluvit. Já na to štěstí měl a tak jsem volnomyšlenkář, ale chápu, že takové štěstí neměli všichni.

S tím hovnem před fastfoodem je to něco trochu jiného. Zatímco souložící po sobě zanechají maximálně pár kapek tekutin, které stejně za několik hodin vyschnou a zmizí, hovno je přeci jen trochu horší.

On je trochu rozdíl mezi tím, žít svobodně a tím, být hovado...
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

kucik - 13. října 2010 14:17
kucik

Tedy jde o hnutí k uvolnění soudobých morálních principů a zažitých pravidel společnosti?

Píšeš:
A osobně si myslím, že jako soudní lidé bychom například souložící pár uprostřed náměstí mohli přejít úsměvem.
Ale co když se na takovou scénu nechci dívat? Co když jdu s dětmi a nechci, aby něco takového viděli? Pak mě to omezuje. Co když se někdo rozhodne po tomto vzoru na náměstí třeba kálet vedle stánku, kde si budeš dávat občerstvení? Také to přejdeš s úsměvem?
Kde je hranice?
Básníci krve / básníci šílenství / básníci výsměchu / básníci beze slov.

Amthauer - 13. října 2010 10:45
Amthauer

python 13. října 2010 10:44
No, takže to je v zásadě hnutí proti křesťanské morálce.
- What is a life devoid of strife?

Vypisuje se 20 z celkem 243 příspěvků|⇐ 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)