Satanismus (5 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Satanismus

Správci:Python
Popis:Tohle tema tady ještě není. A vzhledem k tomu, že jde o téma bezesporu zajímavé ( i když často bezdůvodně odsuzované), myslím že si zde zaslouží své místo. Nejde o propagaci, jde o pouhou výměnu názorů.
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Máte zájem učastnit se černé mše?
Ano10
Ne7
17 celkem
Nástěnka:
1. Satan znamená ukájení choutek, nikoli odříkání!

2. Satan znamená živoucí existenci, nikoli vymyšlené spirituální báchorky!

3. Satan znamená neposkvrněnou moudrost, nikoli pokrytecký sebeklam!

4. Satan znamená laskavost k těm, kdo ji zasluhují, nikoli lásku, vyplýtvanou na nevděčníky!

5. Satan znamená pomstu, nikoli nastavení druhé tváře!

6. Satan znamená odpovědnost vůči odpovědným, nikoli péči o psychické upíry!

7. Satan znamená člověka jako pouhé zvíře, někdy lepšího, mnohem častěji však horšího než ti, co kráčejí po čtyřech, člověka, jenž se díky "božskému duchovnímu a intelektuálnímu vývoji" stal nejzkaženějším zvířetem!

8. Satan znamená všechny takzvané hříchy, jelikož vedou k fyzickému, mentálnímu nebo emočnímu uspokojení!

9. Satan je nejlepším přítelem, jakého kdy církev měla, jelikož ji po celá ta léta pomáhal udržovat v chodu!

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 243 příspěvků|⇐ 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 ... 13 ⇒|

Python - 15. února 2012 13:08
Python

Amthauer 15. února 2012 11:07
Vidím, že se máme šanci shodnout.

i všichni, které jsem jmenoval, dosáhli něčeho, díky čemu známe jejich jména. Byli každý něčím posedlí, ať již mocí, věděním či touhou po kráse. Ne, že by zrovna posedlost něčím byl rys satanisty, ale chci tím hlavně říct, že ať už jejich cesta vedla kudykoli, dosáhli úspěchu...nebo aspoň toho, že jsou známí, Hitler díky bohu úspěchu nedosáhl :)

A ta omáčka? To už jsem říkal. La Vey je prostě Joker, v současné době má vlastně v popisu práce si z lidí dělat prdel. Náctiletí, co si pod oči nakreslí stín a nosí tunu křížů o sobě vehementně prohlašují, že jsou satanisté, což těm skutečným satanistům dává něco, čemu se mohou smát, protože se na tomhle vtipu vlastně sami podílí. A oni sami si vezmou jádro tohoto učení.

Satanismus ani omylem není náboženství. Já osobně bych ho pojmenoval spíš filozofickým směrem. Tomu odpovídá například profil postavy A. D. F. de Sada. Ten náboženství v jakékoli formě vehementně (a upřímně) odmítal, a přitom byl myšlením a částečně i činy satanistou :)

Dovedu pochopit, že celé to soukolí, které má sloužit úspěšným, mást nezasvěcené a dělat si srandu z ovcí-rádoby satanistů nebude každému jasné. Navíc ani já nepohlašju, že v tomto ohledu mám pravdu. Ale satanismu se už nějaký ten pátek věnuju, k těmto názorům jsem nedošel, nýbrž dozrál a i když mohou být milné, jsem s nimi spokojen a fungují.

A kdybys mě na ulici potkal, dost pochybuju, že bys mě od pohledu zařadil mezi satanisty :D V davu by sis mě asi ani nevšiml :)
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Amthauer - 15. února 2012 11:07
Amthauer

Python 15. února 2012 10:40
Z těch mi ani jeden nepřijde jako satanista. Hitler byl posedlý mocí, Gates je úspěšný podnikatel, Baudelaire hledal nové formy krásy v ošklivosti, Marylin Manson je debil, Oppenheimer byl jen fyzik a proč Churchil? Protože chlastal? :D

Když to je jen fórová část, tak fajn, pak proti tomu nic nemám. Jen znovu opakuju otázku, jestli není zbytečná a nestačil by ten "manuál úspěšného jedince".

Luminar 15. února 2012 10:42
Proč bych měl souhlasit? Kdo má oči otevřené, nebude přisuzovat pravdivost ničemu s imaginárními kamarády, jakým je např. Satan. A nebude tvrdit, že získá poznání skrz nějakou obřadnost či mystičnost, protože to nejde. Kdyby to šlo, bylo by to vědecky zmapováno a bylo by možné na základě toho říkat nějaké jasné a ověřitelné pozitivní výroky.

Python 15. února 2012 10:45
Nesouhlasím proto, protože žádné náboženství (a satanismus, jak je zde koncipován, je náboženstvím) nevede přímo k žádnému skutečnému poznání, spíše jej zatemňuje.
- What is a life devoid of strife?

Python - 15. února 2012 10:45
Python

Nabízí se otázka, zda nesouhlasí, protože je o tom přesvědčen, nebo chápe, že pokud by neoponoval, diskuze by opět umlkla, a nebo možná prostě jen cítí potřebu mít jiný názor.

Nicméně diskuzi to tak jako tak prospívá.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Luminar - 15. února 2012 10:42
Luminar

Amthauer 15. února 2012 09:27

Člověče, pořád třídíš věci na správné a nesprávné, a nevidíš, že jsou správné či nikoliv pouze pro tebe. Koncept satanismu mi nic neříká, pro slabší jedince, to může být cesta do pekel, což je pravda, ale pro toho kdo má oči otevřené, to muže být ta správná cesta... Zase nesouhlasíš? :-)

Python - 15. února 2012 10:40
Python

Amthauer 15. února 2012 09:27
V této chvíli tě zrazím, neboť tvrdit, že satanismus je tmářství a odporuje zdravému rozumu je...přehnané.

Podívej se na některé dnes velmi známé postavy nejen historie.

Adolf Hitler, Bill Gates, Baudelaire, Marylin Manson, R. J. Oppenheimer, Churchil a tak dále...všechno postavy, které byli charakterem satanisté. Tak mi netvrď, že je satanismus falešný fetish pro malé děti ;) Uctívání ďábla je ta "fórová" část, zbytek není nic jiného než skutečný "manuál úspěšného jedince".
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Amthauer - 15. února 2012 09:27
Amthauer

Luminar 15. února 2012 09:23
Oči a správně použitý rozum vedou k poznání. Symbolistický fetiš alá satanismus nikoliv. Satanistický výklad světa není správný, protože není pravda, že jsou všechny výklady světa víceméně stejně hodnotné.
- What is a life devoid of strife?

Luminar - 15. února 2012 09:23
Luminar

Amthauer 15. února 2012 09:05
Chjo...
A co jsi teda řekl? Asi opravdu nerozumím tvé řeči.

A zkus to hezký po lopatě, vysokou jsem bohudík nestudovala :D

Amthauer - 15. února 2012 09:05
Amthauer

Luminar 15. února 2012 08:07
Ne, neřekl. :D
- What is a life devoid of strife?

Luminar - 15. února 2012 08:07
Luminar

Amthauer 14. února 2012 22:49
Řekl jsi to samé co já jen složitějšími slovy: Každá zkušenost přináší poznání. Tak nevím s čim nesouhlasíš :-)

Amthauer - 14. února 2012 22:49
Amthauer

Luminar 14. února 2012 15:36
Protože to, co říkáš, zní jako postmodernistický relativismus. Správný způsob poznání je skutečně jen empirií a logikou, nic jiného ani nedokáže podat něco jako "argument", "důkaz", "důvod" a nic jiného se také ani v minulosti neosvědčilo.

Verysa 14. února 2012 20:47
1. Na co nemá nyní odpověď věda, nemá nyní odpověď buď nic, nebo je mimo oblast zodpověditelnosti.
2. Na co nemá odpověď věda, může ji mít v budoucnosti.
3. Tvé argumenty jsou navlas podobné akomodacionistickým či "god-in-gaps" teorii vyznávajícím křesťanům. Jen další důvod k tvrzení, že křesťané či satanisté, co na tom nesejde, obojí je chybou ve zdravém rozumu a tmářstvím.
- What is a life devoid of strife?

Python - 14. února 2012 21:09
Python

Verysa 14. února 2012 20:47
Nikdo nemá odpověď na všechno. Až tedy na jednu substanci, kterou lidé nazývají bohem :D Nevěřím v boha, jen v onu substanci :D
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Verysa - 14. února 2012 20:47
Verysa

Luminar 14. února 2012 15:36
Souhlas, vždy dojdeš k nějakému závěru na nějakou skutečnost.
Amthauer 14. února 2012 13:18
Tvé myšlenkové pochody jsou zvláštní. Jak ty na tom vlastně jsi? - Věříš jen sobě, několika dalším lidem, v něco, v jinou víru..... nvm co ti ještě dát za příklady. Mluvíš jako typ člověka označovaný jako vědec - ale věda nemá odpověď na všechno.
"Zbraň je polovinou bojovníka. Ta druhá polovina je jeho srdce."

Luminar - 14. února 2012 15:36
Luminar

Ale vlastně...k poznání vede úplně všechno :-)

Amthauer 14. února 2012 13:18
Proč nesouhlasíš?

Luminar - 14. února 2012 15:34
Luminar

Amthauer 14. února 2012 13:18
Python 14. února 2012 14:23

Ne, myslela jsem tím, že všechny jdeme správně, některé bohužel/bohudík do prdele :-)

Python - 14. února 2012 14:23
Python

Pokud ovšem řím není eufenismem pro prdel ;)
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Amthauer - 14. února 2012 13:18
Amthauer

Luminar 14. února 2012 13:13
Jestli "Římem" myslíš poznání, tak si dovolím nesouhlasit. :)
- What is a life devoid of strife?

Luminar - 14. února 2012 13:13
Luminar

Amthauer 14. února 2012 12:41
Všechny cesty vedou do Říma...

Amthauer - 14. února 2012 12:41
Amthauer

Luminar 14. února 2012 11:25
Díky zkreslení subjektivitou ne, ale pomocí intersubjektivní shody a snahy o co nejčistší, nejkomplexnější a nejobsažnější evidenci, se tomu blížím rozhodně víc, než sněním o satanovi a patetickým vyslovováním dobře znějících, obsahově však prázdných slov.
- What is a life devoid of strife?

Amthauer - 14. února 2012 12:39
Amthauer

Luminar 14. února 2012 11:09
Mluvíme oba česky a já k tomu navíc jasně. Věř mi, mysticky znějící bláboly se ti můžou líbit, ale to je asi tak všechno, hodnotu v poznání mají skoro nulovou.
- What is a life devoid of strife?

Luminar - 14. února 2012 11:25
Luminar

Amthauer 14. února 2012 10:46
Ty vidíš věcí jak jsou?

Vypisuje se 20 z celkem 243 příspěvků|⇐ 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 ... 13 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)