Smysl života (67 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Smysl života

Správci:Krestar, Krow
Popis:Má život smysl?Je to jen pár let prožitých....
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Studujete či již pracujete?
ZŠ nebo víceleté gymnázium3
Sš- gymnazium-9
SOŠ3
Ducodce0
Flakač9
Zaměstnání5
29 celkem
Nástěnka:
Smysl života. Co víc psát:-)Nechte vést ruce myšlenkami a pište to co se vám právě honí v hlavě, jsme zvědaví na výsledek....

S pozdravem Krestar a Krow

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 2518 příspěvků|⇐ 1 ... 65 66 67 68 69 70 71 ... 126 ⇒|

0s1ris - 13. prosince 2007 16:55
0s1ris

Annox 13. prosince 2007 16:53
No jasne co treba kmenový despocismus :D nebo teokracie
-Lepší prožít den jako lev, než sto let jako ovce.-

Annox - 13. prosince 2007 16:53
Annox

Krestar 13. prosince 2007 15:12

Nesouhlasím. Máme mnoho možností: Technokracie a dokonce i Davidův Absolutismus (U něj je podmínka nesmrtelnost vládce. Třeba takovej sci-fi nápad o vládě super počítače...).

Myslím, že po blízké světové válce (Přiznejme si to, k tomu dnes vše směřuje) bude na výběr hodně zřízení.
Moderní realista uznává pouze pesimistický optimismus.

Annox - 13. prosince 2007 16:50
Annox

TheDave 13. prosince 2007 04:46

Tak tak...
Moderní realista uznává pouze pesimistický optimismus.

Krestar - 13. prosince 2007 15:12
Krestar

KDyz to tak vemzeme tak kazdy statni zrizeni je nedokonale tim, ze mu veli lide. Ale takova anarchie....
Fakt nepřestanou existovat když je ignorujeme

Krow - 13. prosince 2007 14:15
Krow

TheDave 13. prosince 2007 04:46
:D
to by nefungovalo blazinku
Rozhodl jsem se, že si vypěstuju závislost. To jediný mě může zachránit před tím, abych si ustřelil palici. [Cobain Kurt]

TheDave - 13. prosince 2007 04:46
TheDave

Osvícenskej absolutismus :-)
"Každej si holt dělá tu anarchii po svým." - Charlie

Krow - 12. prosince 2007 14:46
Krow

Mc Dair 12. prosince 2007 11:03
a jaky system navrhujes<?
Rozhodl jsem se, že si vypěstuju závislost. To jediný mě může zachránit před tím, abych si ustřelil palici. [Cobain Kurt]

Mc Dair - 12. prosince 2007 11:03
Mc Dair

Zdravím po delší prodlevě kdy tu byl jen samý spam:)) se rád znova zapojím do debaty.
Vidím, že se tu vybrala zajímavá témata to je pravda. A proto bych rád na ně reagoval a přihodil svoji trošku do mlýna:)

Romové: to je kapitola sama pro sebe. Otázkou však zůstavá jak se k tomu postaví okolí. I já jsem byl svědkem násilí ze strany romů na někom jiném a také to ovlivnilo můj pohled na ně v době studia, ale postupem času měním svůj názor neboť jsem zastáncem toho, že každý dostane co si zaslouží a také mám zkušenosti ze současné doby kdy dělám v krámku kde se občas zastaví i tahle menšina a jde s nimi mluvit normálně jen to chce vystupovat bez předsudků, nic arogantního, je to také člověk stejně jako my.

Komunismus: no nevím proč by to mělo být zakázáno, čím se to tolik liší od demokracie?:)) Řekl bych, že tyhle dva systémy jak je vidíme v dnešní době nemají až tak daleko od sebe. Politické zločiny jsou na obou stranách akorát na jedné se to člověk doví ještě během doby kdy je tento systém aktuální a na té druhé až padne, ale v obou případech s tím nic nenadělá. Jenže když se nad tím teď tak pozastavím tak musím říct, že dnešní demokracie je možná na tom hůře než idea komunismu. Neboť podívejme se na to takhle, ale to už jsem tu někde psal jenže opakování je matka moudrosti:), v dnešním dem. světě se vytváří iluze toho, že každý může být dokonalý, úspěšný a bohatý jenže to jsou jen kecy pro to aby se lidi donutili k větší snaze po zisku a hromadění majetku a tak získali dobrý pocit z toho, že jsou na tom lépe než jejich soused. A proměnili svůj lidský potenciál v majetek těch co jsou za oponou a jen sledují běh těch malých drobných lidí co se plahočí za snem svého ideálního života a přitom o realitě nemají ani potuchy. To je dnešní demokratický svět kde má každý jedině právo svobodně zemřít a to není ještě jisté. To je svět kde se z člověka stali věci plahočící se za svými denními starostmi. Proto to vypadá tak jak to vypadá a jen ti co prohlédnou iluzí si začnou uvědomovat absurditu jednání lidí kolem sebe.
Jinak abych se teda vrátil ke komunismu, nechal jsem se trochu unést, omlouvám seJ) Tak ten také není samozřejmě ideální.
Jenže co dodat jak už zde bylo uvedeno je to jen systém který nic neznamená dokud ho lidé nezačnou používat a tím pádem nezanesou do něj svůj lidský faktor který tvoří většinu toho zla které vám jsou v podobě 100% pravd vtloukány do hlav vaším okolím. Jinak si vy školou ještě povinní pamatujte kdo školství platí, teda pokud se nejedná o soukromou školu:)), a kdo je u moci. Ono to jde ruku v ruce s názory co vám jsou v těchto ústavech předkládány:))
Viz. třeba ti jedinci co se narodili až po roce 1989 a vykřikují jak je komunismus špatná věc. Tak se sám sebe ptám kde dotyčný došel ke zkušenostem, že tohle může tvrdit:)) Jinak další zajímavé věc: jak se pořád tvrdí, že se za "komárů" nemohlo studovat. Ono je dobré si všimnout třeba našich politiků. Řekl bych, že moc mladých tam není co by vystudovali až v dnešní době a tak se opět ptám kdo jim umožnil studovat když podle tvrzení lidí to nebylo možné a mohli jen ti co byli ve straně. To snad někdo chce říct, že většina naší vlády jsou bývalí komunisti co byli ve straně a tím pádem kabátníci co si přehodili plášť podle toho jaké je počasí a nebo to nebude až taková pravda a vykládají to jen ti co neměli na to aby studovali a nebo to byli podvratné živli kteří na sebe zbytečně upozorňovali nějakou nelegální činností. Jinak ti co upozorňovali tak většinou se jim nelíbilo, že se nemůžou přiživovat na práci jiných a v klidu krást:)) což už v dnešní „dem. společnosti“ je umožněno a příkladů je nespočet.

No a závěrem teda abych to shrnul. Myslím si, že ať je to demokracie nebo komunismus tak oba systémy jsou špatné a upoutávají člověka ke svému okolí a tím pádem mu vytváří brýle přes které nevidí reálný svět kolem sebe. Ale bohužel člověk je tak nevyzrálí jedinec, že musí existovat nějaký způsob systému a vedení jinak by se choval jak člověk v pravém slova smyslu.

0s1ris - 12. prosince 2007 10:40
0s1ris

Krow 12. prosince 2007 09:05
Díky za to, že jsi de facto shrnul to co jsem už napsal. I to že jsme je sami zkazili > viz. komunismus.

Ano dnesni cikani maji spolecneho s temi kocovnými když už ne chovani a zpusob života tak alespoň kulturní dědictví, jako je jazyk, jejich hudba - písně, předky. A pokud si to myslíš, tak si taky jeden z těch co je plnej předsudků
-Lepší prožít den jako lev, než sto let jako ovce.-

Krow - 12. prosince 2007 09:05
Krow

0s1ris 11. prosince 2007 22:14
Tenhle prispevek je tedy, bez urazky a omlouvam se, jeden z nejnudnejsich co jsem mel tu cest cist. Os1risi tohle neni dejepisna debata a jestli myslis ze kocovni cikani meli neco spolecneho s temi dnesnimi tak to se pletes...
Dnesni cikany jsme si castecne vychovali sami a znam i pripad kdy se slovo cikan pouziva jako urazka pouzivaji ji sice slabomyslni lide, ale urazlive to je...

nevratime se radeji k tematu komunistu?:P
Rozhodl jsem se, že si vypěstuju závislost. To jediný mě může zachránit před tím, abych si ustřelil palici. [Cobain Kurt]

0s1ris - 11. prosince 2007 22:14
0s1ris

Bílý, černý, oranžovy, modrý, řešíte/me tu něco čemu je těžký porozumět. Lidi jsou plni předskudků okolo rasy a národnosti, tim nemyslim jenom Romy. Ale vemte si jak se s nimi vždycky nakládalo... a pak se teprve divte. Od doby co si to sem "dokočovali" z Indie po nich Evropané(kdybyste meli neco proti tomu, že sem Romové dokočovali. My Germáni, Slované jsme sem přilezli z daleko větší prd*ele než byla tehdy Indie... jako ja jen tak) jdou jako psi. To samé i s Židy. Akorát že Židi nežijou na okraji společnosti (pač je tam nikdo netlačil tak jako Romy a nepočitam teď pogromy) a byli jinak vychováváni. Vše není jen o výchově, ale i o tom, jak se na Vás dívá společnost, jak se k Vám chová. Kdyby Vaše předky někdo okrádal, vraždil a nakládal s Vámi jako se zvířaty, nic vám nedal... co byste dělali abyste přežili? Nic? Nebo radši kradli? Teď už to sice není aktuální a Romové by se měli snažit, aby se pohled společnosti na ně změnil a aby se integrovali do společnosti, ale nějakejch 1000 let jentak nesmázneš z mentality nějaké skupiny. Někteří se snaží a jde jim to, nekteri nemohou, nekteri nechteji(ano ti jsou problém).

Jeste k tomu jak se chovají, chovají se tak i "běloši", akorát že se o tom tak nemluví, což je zase důsledkem předsudků. Celkově se společnost mění, vemte si že před 70 lety tu byl věk gentlemanů, lidi se k sobě chovali daleko lépe a delko slušněji, např. Romové si žili dál svým kočovným životem, bylo jim fajn. Pak přišla 2. světová válka, což pro ně byla celkem rána apak komunismus, což bylo daleko horší. Komunistická vláda se je snažila připoutat na jedno místo, zrušila zákony o kočování a určila jim kde mají bydlet a co mají dělat. Jenže 1000 let vývoje prostě nezměníš... tak se bránili a nechalo to na nich šrám. Částečně se jich musím zastat na druhou stranu, po roce 1993 dostali druhou šanci a je jen jejich chyba, že ji nevyužili. Někteří se vrátili ke kočování a není s nima problém, nějak si vydělaj a snažej se nepřitahovat pozornost. No a někteří ne...
-Lepší prožít den jako lev, než sto let jako ovce.-

Krestar - 11. prosince 2007 22:14
Krestar

hm...to uz tu ale bylo
Fakt nepřestanou existovat když je ignorujeme

TheDave - 11. prosince 2007 22:06
TheDave

Smysl života, lidi, smysl života.
"Každej si holt dělá tu anarchii po svým." - Charlie

Krestar - 11. prosince 2007 19:44
Krestar

Systy 11. prosince 2007 19:35
Ale v mensi mire
Fakt nepřestanou existovat když je ignorujeme

Systy - 11. prosince 2007 19:35
Systy

Kalasinder 11. prosince 2007 19:34
To je ošklivý... Ale tohohle je schopnej i bílej...
"Peníze jsou sekera, která rozetne i dobrá přátelství." Malajské přísloví

Kalasinder - 11. prosince 2007 19:34
Kalasinder

Systy 11. prosince 2007 18:15
Ne, ale byl jsem svědkem, že přišel cikán za cikánem a řek mu, že tamten řekl, že jeho máma je ku**a a podobně. Pak ten dotičný se naštve a rozbije tomu nevinnýmu hubu.

Systy - 11. prosince 2007 18:47
Systy

Krestar 11. prosince 2007 18:44
Já nemluvila o tobě... Tys uznal, že některý sou dobrý, to jo...
"Peníze jsou sekera, která rozetne i dobrá přátelství." Malajské přísloví

Krestar - 11. prosince 2007 18:44
Krestar

Systy 11. prosince 2007 18:15
Ja sem snad uznal ze tak 5-1% jsou celkem slusny(nebo hodne slusny lidi) ovsem proti nim mluvi jejich zastoupena masa 95% hulvatu a sfetovanejch hovad, ktery kradou a zabijej....
Fakt nepřestanou existovat když je ignorujeme

Systy - 11. prosince 2007 18:15
Systy

Kalasinder 11. prosince 2007 17:41
Jako, že cikán je ten agresor?

Dobrá... chápu, že je nemáte rádi, ale neházela bych je všechny do jednoho pytle... Toť vše...
"Peníze jsou sekera, která rozetne i dobrá přátelství." Malajské přísloví

Krestar - 11. prosince 2007 17:57
Krestar

Systy 11. prosince 2007 15:56
Systy az by si te podali tak pochybuji ze by sis zachovala pacifismus a liberalnost....proste bys byla nerudna, ja nejsem rasista v pravem slova smyslu, ale co nemuzu sou fakt cikani...
Fakt nepřestanou existovat když je ignorujeme

Vypisuje se 20 z celkem 2518 příspěvků|⇐ 1 ... 65 66 67 68 69 70 71 ... 126 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)