The storm eye (38 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

The storm eye

Správci:Verysa, Python
Popis:FATE PA CP jeskyně
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Nástěnka:
Klasický postapokaliptický cyberpunk. Věčný boj klanů, společností, vlád i jednotlivců o přežití, vládu či zdroje.
Boj, intriky, podrazy a obchodničení jsou na denním pořádku.

Prostředí jednoho města, oázy lidského druhu v poušti nukleární smrti. V neznámé době.

Pokud někdo hrál Restricted area a četl Kulhánkovo Stroncium, udělá si dobrou představu o co jde.

Hraje se podle upravených pravidel FATE, přes fórum. Podrobnosti světa jsou na nástěnce hry.

Mapa: Arashi no Me

Herní encyklopedie:
ZDE

Nalezený ceník, který berte s velkou rezervou.

Chleba
300 Y
Plechovka recyklované limonády
200 Y
Pivo
500 Y
Panák levné pálenky
750 Y
Vojenská konzerva s jídlem *
4500 Y
Krysí maso (1kg)
850 Y
Kvalitní kalhoty
2500 Y
běžný sámopal AK47
35000 Y
kvalitní, ošetřený samopal AK47
95000 Y
0.5 kg ženijní trhavina *
150000 Y
umělá noha (nekybernetizovaná)
500000 Y
pervitin (dávka) *
8000 Y
kinetin (dávka) *
32000 Y
neprůstřelná vesta balistická *
250 000 Y
protichemický oblek *
350 000 Y
kvalitní útočná puška *
500 000 Y
kvalitní nůž *
90 000 Y
kvalitní odolné hodinky *
130 000 Y
brýle nočního vidění *
390 000 Y
notebook *
800 000 Y
bojový flybot *
12 000 000 Y

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 2617 příspěvků|⇐ 1 ... 36 37 38 39 40 41 42 ... 131 ⇒|

Python - 22. října 2017 18:18
Python

Abych nezapomněl. Aspektem může být i předmět. Například, vaše postava zdědí po otci krásný bowie. Aspekt Bowie po otci nebude mít pasivní ani negativní vyvolání. Ani pozitivní. Bude znamenat, že tento předmět je jakousi vaší součástí. Vystihuje vás, nemůžete o něj přijít a pokud ano, někde se objeví jakoby zázrakem. Navíc se nikdy neztupí a kdesi cosi.

Ano, uznávám, aspekty jsou někdy hrozně složitá věc. Může to být totiž i nějaká znalost (například aspekt Evropská čtvrť), kdy tato znalost je za hranicí běžného poznání a postava ji využívá zcela intuitivně.

Abych se přiznal, nějaké ucelenější (tabulkové) dělení a vysvětlení aspektů neexistuje. Je to věc cviku a intuice.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Python - 22. října 2017 18:13
Python

Aspekt:

Co to je:

Aspekt je charakterový rys postavy. Nesouvisí (tedy přímo) s tím, co postava umí, ale s tím, jak se chová v určitých situacích. To je na nich to záhadné. Asi každý si dovede představit, co udělá takový aspekt mrštný. Ale možná, že ne. Aspekt totiž vždy říká něco o fyzické i psychické stránce postavy. Postava s aspektem mrštný tedy nebude jen obratná a šikovná v pohybech (aspekty mají dost obecné, leckdy až vágní specifikaci účinnosti) ale bude tak i myslet. Mrštná postava bude nejspíš rychleji reagovat a myslet víc dopředu. Pro nováčky může být tohle trochu problematické, zvláště, když se pak na scéně objeví aspekty jako pravá ruka kardinála Richelieu nebo třeba páska přes oko. Obojí jsou aspekty, obojí určuje, co je postava zač. Je to dobře vidět na postavách, které žijí již docela dlouho. Když některá postava začíná a ještě nezná principy použití aspektů, má tendenci volit tyhle jednoduché aspekty. Časem, jak příjde pochopení, se objevují aspekty mnohem zajímavější. Jako třeba náš společně oblíbený aspekt ti rudí hajzlové.

Jak se aspekty používají?

Máme několik možností. Pasivní vyvolání a negativní vyvolání aspektu jde mimo postavy. To je moje věc. Dejme tomu, mrštná postava nemusí používat sama aspekt. Mohu ho vyvolat já sám v případě, že se mi to hodí. To je pasivní použití. Dobře je to vidět například na magii, kde magická podstata má tendenci sama chránit kouzelníka, aniž by si to přál. Negativní vyvolání je občas trochu těžkopádné. Vezměme si onoho mrštného. V situacích, kdy by bylo možná lepší postupovat pomalu bude mít tato postava tendenci jednat zbrkle. To je negativní vyvolání aspektu a opět se o to starám já.

Co vás naopak může skutečně zajímat, je pozitivní vyvolání aspektu. To se používá na opravu vašich hodů. Dejme tomu, že někdo z vás bude mít aspekt střelec. Při hodu na střelbu, když to dopadne fakt hodně špatně (dejme tomu ++0-), aspekt má dvě využití. Buď nový hod (--0+, gratuluju), nebo změna jednoho znaménka o pod nahoru (z ++0- na +++-, což je dost rozdíl). Tak funguje aspekt.

Takže, vězměme si mého oblíbeného Rochefora, který by měl ony zmíněné aspekty Páska přes oko, pravá ruka kardinála Richelieu, Šermíř a Hajzl.

Páska přes oko má myslím celkem jasné negativní vyvolání. Mezi slepými jednooký králem, ale to našemu hraběti nepomůže. Pasivní vyvolání je také jasné. Pocit méněcennosti a neustálá snaha dosahovat výsledků. Pozitivní vyvolání je zde obtížné, ovšem náš antihrdina se přeci se svým zraněním vyrovnal a v souboji lze tuto nevýhodu proměnit v moment překvapení. Než by jeden mrkl okem, na slepou stranu míří úder a protivník je překvapen a probodnut. Hurá.

Pravá ruka kardinála Richelieu zase zavazuje naši postavu k loajalitě. To je negativní vyvolání. Rochegort nemůže zradit svého chleborce (i když díky aspektu Hajzl by to možné bylo). Pozitivní vyvolání zde neopravuje hody, ale znamená mocnou konexi, využitelnou ve hře k mnoha různým způsobům.

Zbylé dva aspekty jsou myslím jasné. Rochefot bude spíš inklinovat k jednodušším cestám, protože je hajzl, a nějaká ta probodnutá ledvina mu nebude dělat problémy (není-li jeho). A šermíř je asi také jasný. Snad jen jeho negativním vyvoláním bude, že postava bude spíše tíhnout k řešení situací na kordy.

Byl bych rád, pokud byste mi na toto téma napsali tématické dotazy, na kterých vysvětlím nejasnosti.

A pak je tu ještě něco, co je můj vynález a je to obdoba aspektu, takzvaná Jizva. Již se u našich postav jednou vyskytla. Zde snad řeknu jen tolik, že aspekt je jednorázová věc, použitelná jednou za sekvenci (tedy za ucelenou část děje), zatímco vyvolaná jizva funguje po celou dobu, kdy sekvence trvá. Pokud by někdo měl zájem, dovysvětlím.

Tak co, sire Darethe, ukojil jsem zvědavost davu? Nebo musím opravdu někde v kryptě podříznout slepici a nechat ji vykrvácet na břicho těhotné panny, abys byl spokojen? ^^
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Python - 22. října 2017 17:54
Python

Jako skoro vždy máš pravdu. Tak já to trochu objasním.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

sir Dareth - 19. října 2017 21:39
sir Dareth

Dalo by se nějak shrnout semdo diskuze, co to sou aspekty, jak funujou a jak se využívaj?
Já mám i po takový době pocit, že je chápu tak napůl a vzhledem k tomu, že tu máme pár novejch lidí, asi by to nebylo na škodu, ne?
Violence is always the answer

Python - 12. října 2017 00:41
Python

Tákže čekáme na Letyho
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Python - 12. října 2017 00:40
Python

Jsou tam kolem budovy a uličky. Výhružně vyhlížejícího Ira s bouchačkou by přeci nikdo ze svého domu nevyhnal :)
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

sir Dareth - 12. října 2017 00:38
sir Dareth

Je na tý křižovatce nějakej...průlez, podchod vchod, velkej výklenek, kde se může Ian schovat, aby měl aspoň nějaký krytí a nebyl tak na ráně?
Violence is always the answer

sir Dareth - 5. října 2017 16:57
sir Dareth

Cornflakes :D Achjo :D
Violence is always the answer

Python - 2. října 2017 18:38
Python

Toho si všimli jen Ronie a Oran
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

sir Dareth - 1. října 2017 16:52
sir Dareth

Nápis krví?
Violence is always the answer

Python - 27. září 2017 20:06
Python

Jo ahá, už se chytám :)

TONY!!!!!
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Python - 27. září 2017 19:57
Python

Postrčím to.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Seannach - 26. září 2017 18:11
Seannach

V klidu, Petra si v těch stokách očividně libuje.

Verysa - 25. září 2017 09:28
Verysa

Nvm jestli čekám na Postracha, nebo Crowna... už je to skoro týden, Lety už je na místě a čeká nás a my nejsme s to se pořád dostat do báze...
"Zbraň je polovinou bojovníka. Ta druhá polovina je jeho srdce."

sir Dareth - 24. září 2017 22:18
sir Dareth

Umm..tak jak jste na tom, vy zbytku?
Violence is always the answer

Verysa - 16. září 2017 18:18
Verysa

Klobouk dolů tvé obezřetnosti, Lety, dobrá práce.
"Zbraň je polovinou bojovníka. Ta druhá polovina je jeho srdce."

Python - 8. září 2017 22:22
Python

Frank bude duchem nepřítomný :D
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Matyon - 7. září 2017 18:15
Matyon

Do pondělka budu v Polsku, sorry za absenci. :D
Pták je jen sval!!

Annubhoss - 6. září 2017 03:08
Annubhoss

Klid PJ, on ti jen zdvořile vykal. ;)

Lety Pynerazo 3. září 2017 12:09: Vítej. Nechť se sečtou naše jizvy v bitvách a s tvou pomocí naše figurky ještě chvíli neuzří brány Valhaly.
"Hold my beer."

Python - 3. září 2017 12:31
Python

VAŠEM? MOJEM! MOJEM!MOJE!MOJE!MOJEMOJEMOJEAAAAAAAPRSKSLINT! Je to můj svět, jen můj, jen můj, to já jsem tady bůh, já, já, já!

Ehm...ehm ehm, chci říct, vítej v naší diskuzi. Hlášek o sektách a krvavých čtvrtcích ignoruj, patří to k bontonu.

Jdu to omrknout, napsat kde bude potřeba
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Vypisuje se 20 z celkem 2617 příspěvků|⇐ 1 ... 36 37 38 39 40 41 42 ... 131 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)