Vlastenectví (31 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Vlastenectví

Správci:Annox, Amthauer
Popis:Amor patriae!
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Nástěnka:
..

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 716 příspěvků|⇐ 1 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 ⇒|

Moon.rider - 18. prosince 2007 20:00
Moon.rider

Amthauer 17. prosince 2007 21:13
nojono jsou lidi kteri to bez hacku neochopeji:D
Ministerstvo zdravotnictví vrauje: Moon škodí vám, i lidem ve vašem okolí.

zdendalini - 18. prosince 2007 18:22
zdendalini

Amthauer 18. prosince 2007 16:44
být na aragorn.cz? ;-)
... tak pravil rytíř štěstěny ...

Amthauer - 18. prosince 2007 16:44
Amthauer

Aneb jak se říká: Skutečně musíš jenom jedno...
- What is a life devoid of strife?

zdendalini - 18. prosince 2007 16:05
zdendalini

Annox 18. prosince 2007 14:44
už je to dlouho co jsem ze školy. tvůj důvod pro vyhození bych rád slyšel, když to bylo kvůli demokracii.

ale žák má hodně možností volby. může odejít, může si chodit jak chce oblečen (téměř) s účesem jaký chce atp. třeba tyto "výhody" byly za totality nemožné.
... tak pravil rytíř štěstěny ...

Annox - 18. prosince 2007 14:44
Annox

zdendalini 18. prosince 2007 07:16

Zlaté oči chlapče...

Možná tam něco je, ale žák nemá možnost žádné volby. A je jedno, že je plnoletý. Já bych to měl vědět, mě kvůly té "demokracii" ze školy vyhodily...
Moderní realista uznává pouze pesimistický optimismus.

zdendalini - 18. prosince 2007 07:16
zdendalini

Moon.rider 17. prosince 2007 19:18
ano, přesně ten román. film nicmoc, ale knížka super.

nenapsal jsem picoviny, tak radikalni a vulgární nejsem ;-)

ale ve školství přeci demokracie je. žáci mohou rozhodnout, zda se jejich rodiče můžou dozvědět o známkách nebo ne, volí si studentský senát který upraví některé věci ve škole... dle mě nejde přímo o systém vlády, ale jak se ho chopí lidé, jež onen systém zastupují.
... tak pravil rytíř štěstěny ...

Amthauer - 17. prosince 2007 21:13
Amthauer

Moon.rider 17. prosince 2007 19:18
Uf, ještě že "to" bylo bez háčku... Jsme na slušném webu, kam chodí i mládež :)
- What is a life devoid of strife?

Moon.rider - 17. prosince 2007 19:41
Moon.rider

Amthauer 17. prosince 2007 09:41
rofl.pravda zvitezila:D ale ty dvě prostřední otázky bych taky nevěděl (asi tušíš které myslim)
ale nato já mám ještě čas kdežto on pamatuje soudruha Brežněva..hehe.
Tyhle kecy mi ale připomínaji Standu Grose a Víťu Koženého btw. ikdyby jako prezident selhal ..dnešní prezidenti toho moc na práci nemaji.
Ministerstvo zdravotnictví vrauje: Moon škodí vám, i lidem ve vašem okolí.

Moon.rider - 17. prosince 2007 19:18
Moon.rider

zdendalini 17. prosince 2007 11:24
hm..myslis roman od goerge orwella? tma byl velky bratr enbo nevim co myslis....

Mozna to nemam srovnane v hlave a placam jak rikas picoviny ale zase vim ze demokracie nejni resenim, te z louze do rybnika, zkus dat dmeokracii do skolstvi a dat detem prava..hehe
telesne tresty jsou zrusene..tak co bys jako kantor udelal kdyby se ti zaci zacaly vzpirat proste nekde je meze mezi demorkacii a anarchii..
Ministerstvo zdravotnictví vrauje: Moon škodí vám, i lidem ve vašem okolí.

zdendalini - 17. prosince 2007 11:24
zdendalini

Amthauer 17. prosince 2007 09:41
hmm, body dolů
... tak pravil rytíř štěstěny ...

Amthauer - 17. prosince 2007 09:41
Amthauer

http://www.novinky.cz/clanek/128983-svejnar-nevi-jak-vypada-prezidentska-standarta.html

Grrr, jsem rozzlobený :|
- What is a life devoid of strife?

Amthauer - 15. prosince 2007 16:38
Amthauer

Protože co se výkladu týče, jde jen o to, jaká slova použiji, význam je stejný :)
- What is a life devoid of strife?

zdendalini - 15. prosince 2007 13:35
zdendalini

Amthauer 14. prosince 2007 16:04
a jak tedy víš, že onen moudrý vládce by vládl podle toho jednoho správného výkladu? že by se nechopil trošku jiného? rozdíl by byl ve výsledku fatální!
... tak pravil rytíř štěstěny ...

Amthauer - 14. prosince 2007 16:05
Amthauer

zdendalini 13. prosince 2007 23:01

stále je tam jen "obecné zákony" atp. jdou sice aplikovat na různé společnosti, ale z tvého pohledu

Ano, však také morálka znamená jak mít dobré mínění a ne přímo dobře konat.
- What is a life devoid of strife?

Amthauer - 14. prosince 2007 16:04
Amthauer

zdendalini 13. prosince 2007 23:01
Jdi se už vycpat s wikipedií, všichni víme, že není přesná definice, protože jsou různé výklady Kanta...
- What is a life devoid of strife?

zdendalini - 13. prosince 2007 23:01
zdendalini

ano, ale když koukám na "přesnou" definici: Klíčový pojem tzv. praktické filozofie I. Kanta (jeho etiky) který vyjadřuje bezpodmínečný příkaz mravního zákona, podle něhož je člověk povinen řídit se ve svém jednání takovými zásadami, které se mohou stát obecným zákonem mezilidských vztahů, obecným zákonem konání, nezávislým na mravním obsahu činu. Kategorický imperativ je formální a abstrahuje od konkrétních třídních zájmů a základů morálky.

stále je tam jen "obecné zákony" atp. jdou sice aplikovat na různé společnosti, ale z tvého pohledu.
myslím, že morálku hodně ovlivnuje víra. katolík jinak kouká na muslim a naopak
... tak pravil rytíř štěstěny ...

Amthauer - 13. prosince 2007 22:52
Amthauer

zdendalini 13. prosince 2007 22:49
To nepochybně, jedině bojová moc dává svobodu a sílu nastolit rozum, a to uznávám ač jsem pacifista.

Co se druhého problému týče, proto uznávám kategorický imperativ, protože ten se dá aplikovat na jakoukoliv společnost a do jakkékoliv doby.
- What is a life devoid of strife?

zdendalini - 13. prosince 2007 22:49
zdendalini

Amthauer 13. prosince 2007 22:13
nuže dobrá. to se prodává v prášku? :-)

ale vážně. tento jedinec by musel být velmi mocný, aby dosáhl prosazování tohoto. jinak, pokud by jen malinko zakolísal, rozsápají ho hyeny jež ho obklopují jako můry žárovku.
pak se naskýtá ještě jedna otázka: opdle jaké morálky by se měl chovat. každá společnost má morální hodnoty jiné. pro jednoho správné, pro jiného navýsost pobuřující.
... tak pravil rytíř štěstěny ...

Amthauer - 13. prosince 2007 22:13
Amthauer

zdendalini 13. prosince 2007 22:11
Moudrost a inteligence se sice doplňují, ale nemusí na sobě být závislé a moudrý člověk dokáže emoce ovládnout, pro mě je moudrý člověk každý, který žije podle kategorického imperativu a je-li navíc mocný, může prosazovat dodrování kategorického imperativu i mezi lidem, potom je dokonalý vládce.
- What is a life devoid of strife?

zdendalini - 13. prosince 2007 22:11
zdendalini

Amthauer 13. prosince 2007 22:07
hmm, moudrost končí tam kde začínají emoce člověka. můj názor. co popisuješ vyžaduje inteligenci vyššího řádu.

třeba člověk kónický, mě na tvaru nesejde :-)

a už přestan blbnout s těma ikonkama!! ;-)
... tak pravil rytíř štěstěny ...

Vypisuje se 20 z celkem 716 příspěvků|⇐ 1 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)