WarLARP (65 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

WarLARP

Správci:Drakan, Rimmer
Popis:Diskuse o LARPu zasvěceném světu Warhammer 40k.
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Nástěnka:
Vážení nadšenci dovolujeme si Vás pozvat na

WARLARP

Tradiční sci-fi bitvu ze světa Warhammeru 40k, bitvu, která se odehrává na jedné z miliónů obydlených planet, bitvu, která se odehrává v konfliktu trvající desetitisíciletí, bitvu, jenž se dotkne mnohého, ale nezmění nic.

Samotná hra je originálním spojením souboje s dřevěnými zbraněmi a střelbou z airsoftových zbraní, zasazená do hustolesa Milovského vojenského prostoru.



Kdy a kde se akce koná?
25. – 27.9.2009
v bývalém vojenském prostoru Milovice, též zvaném Mordová rokle.

Co na akci budu potřebovat?
Poslat přihlášku, přečíst si pravidla, vytvořit si co nejlepší kostým, sehnat si střelnou i chladnou zbraň dle role, ochranné brýle, věci a jídlo na přežití dne a dvou nocí v přírodě.

Na koho se obrátit s dotazy?
Po checknutí webu, který by měl na všechno odpovědět, do této diskuze, nebo na mail warlarp-orgosi@seznam.cz



WarLARP-web




Organizátory WarLARPu 2.0 jsou Grom, Morganův známej, Bure a Drakan. Spoluorganizátory jsou Kasparek (jako orkobuzna) a Bejdouzus (jako IGbuzna)



Pamatujte, pravidla, která jsou ke stažení na stránkách, se v brzké době budou aktualizovat a upravovat. O změnách v nich budete včas infromováni.

Pamatujte, že čím větší funkci si volíte, tím větší náročnost na kostým bude kladena. Může se vám stát, že pokud na místě budete v maskáčích chtít hrát Inkvizitora, tak skončíte jako pěšák!

Pamatujte, může se stát, že pro nějakou frakci bude pozastaveno přihlašování, dokud ji nevyváží frakce druhá.
Předpokládaný poměr stran pro letošní scénář IG:Chaos:Orci je 4:4:1

Pamatujte, přihlášku lze poslat v patřičném tvaru na warlarp-prihlasky@seznam.cz , nebo jako součást přihlášky na AraLARP VIII

Pamatujte, to vše a mnohé další najdete na warlarp.sio2webdesign.com



POTŘEBUJETE SI POŘÍDIT VÝBAVU? Můžete začít již tady!
Zobrazit/Skrýt Stenlyho prodej výbavy

Pár videí z Warhammeru
Zobrazit/Skrýt

Aktualizace
Zobrazit/Skrýt

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 2383 příspěvků|⇐ 1 ... 63 64 65 66 67 68 69 ... 120 ⇒|

Bejdouzus - 2. března 2008 11:58
Bejdouzus

IG nyní opět nabízí nové posty ve svých řadách, tak neváhejte a zapisujte do gardy, máme jen dvě voná místa, sháníme střelce k trestnému komandu rotmistra Stenlyho a praporečníka Údernému oddílu rotného Sira Cwaldy!! nabízíme tu čest bojovat a padnout za slávu Císaře a Impéria
Pokud uděláš věci správně, lidé si nebudou vůbec jestli jsi vůbec něco udělal.

Gran - 2. března 2008 11:50
Gran

Ze seznamu IG smazán Tyky.
IG opět otevřena novým duším.

Gran - 2. března 2008 09:14
Gran

Eugenio 2. března 2008 09:03

Proč?
(Tj. důvod, že goblini nemají rozseknutí a nejsou tak silní mi nepřijde jako dostatečný důvod pro rozdělení Greenskinů na Orky a Gobliny)

Eugenio - 2. března 2008 09:03
Eugenio

Gran 1. března 2008 23:23
Bude i lepší rozkouskovat orky jako to měl chaos i jak to mají imperiáni (space marína, IG, inkvizitoři atd.)
Třeba na orky a gobliny. To z toho důvodu, že goblinni asi nemají rozseknutí a nejsou na to odolní jako orkové.
Orků máme již dost, ale za goblina jde jen jeden :D

Gobliní kostým je ještě jednodušší než jakýkoliv kostým. Vezmete na sebe starý hadry, do ruky NĚJAKOU kuličkovku (zde je vážně jedno jak moc t střílí), nebo nějaký nožík - (tohle je pokus o nějaký další nábor :D )
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Gran - 1. března 2008 23:23
Gran

Ale ok, někam si to písnu, až ta pravidla budu projíždět.

Gran - 1. března 2008 23:22
Gran

Bejdouzus 1. března 2008 23:19

Ne, komisař je důležitější jednotka než voják. Je snad jasné, že jsem to myslel takhle, ne?

Bejdouzus - 1. března 2008 23:19
Bejdouzus

Gran 1. března 2008 20:14
Komisař je důležitější jednotka než náčelník? (já osobně bych v tom případě dal náčelníkovi minut patnáct, ať maj orkové taky důvod někoho chránit)
ty mi lichotíš:D takže tim pádem se nemusim řídit Drakovym rozkazem abych byl vždy v první linii a můžu tedy na kopci ne stanu popíjet brandy a řídit bitvu:DD
Pokud uděláš věci správně, lidé si nebudou vůbec jestli jsi vůbec něco udělal.

Gran - 1. března 2008 23:13
Gran

Eugenio 1. března 2008 20:44

Byl to jen nástin myšlenek, zrovna ten boj o střed už máme vymyšlenej (a převzatej) a vůbec, neřešte, uvidíte .))

P.S. Píšu v plurálu, ale v tomhle příspěvku jde o Draka (tj. Drak vymyslel). =)

Eugenio - 1. března 2008 20:44
Eugenio

Gran 1. března 2008 20:14
No že ten boj o střed bude trochu horšejc proveditelnej
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Gran - 1. března 2008 20:14
Gran

Eugenio 1. března 2008 19:03

Jak to myslíš?

Bejdouzus 1. března 2008 19:46

Komisař je důležitější jednotka, proto mu trvá déle se oživit. O důvod víc ho chránit.

Bejdouzus - 1. března 2008 19:46
Bejdouzus

Grane? Rád bych prosimtě věděl, proč se komisař oživuje za deset minut, přijde mi to dost divné, zapvé, pokud je IG poražena (což se nikdy nestane)
za pět minut jsou všichni zas ready, ale musí čekat na komisaře a tím pádem se IG oživuje 10 minut. Komisař přitom má oproti vojákům dvě jen menší výhody: trup mu vydrží o 1 více a může mít meč do 90 cm. V porovnání s orky je to strašný nepoměr, orkský náčelník je mnohonásobně silnější( výdrž, zranění, zbraň) a má stejnou dobu oživení (10 min.)
Pokud uděláš věci správně, lidé si nebudou vůbec jestli jsi vůbec něco udělal.

Eugenio - 1. března 2008 19:03
Eugenio

Gran 1. března 2008 18:31
To bude řiť
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Gran - 1. března 2008 18:31
Gran

Tak jsme kecali s Drakem na ajsku .) A mám pro vás několik "oznámení".

1) Systém expení nebude.
2) Budou jen dvě strany, tj. Chaos a Orkové budou spojenci (ve výsledku to tedy bude Chaos a Orkové vs Impérium + neutrální Eldaři)
3) Základní systém hry bude spočívat v tom, že v každé základně bude miska s negříky. Cílem bude sebrat z nepřátelské misky co nejvíce negříku a donést je do své misky (tady bude nějaké omezení ve stylu, že každý voják může nést maximálně jednoho negříka). Kdo bude mít víc negříků, vyhrál.
4) Během hry se budou objevovat "questy". Během nich bude stále možné normálně krást negříky. Mezi questy budou CTF, On Slaught (systém Nodů), Boj o střed (On Slaught jen s jedním Nodem), Double Domination, Team Deatchmatch (kdo nerozumí, ať si něco zjistí o hře Unreal Tournament 2004). Za vítězství v questech budou bonusy/negříky.

To je zatím vše.

Saltzhornia - 1. března 2008 12:20
Saltzhornia

Bezvadnej nápad, už se těším až se mi vítěz dostane do tlapek *poznámka do notýsku: vyžádat si od bráchy soupravu na výplach žaludku, fýzák, gumové rukavice, a svěrací kazajku nebo pevné lano, aby se střízlivěný nebránil.*
I pád na hubu je pohybem vpřed...

Bejdouzus - 1. března 2008 10:50
Bejdouzus

Eugenio 29. února 2008 19:42
CTB byl sice dobrej nápad, ale hlavně nehrát CTKJ (capture the kentucky jack) s Norfinem sme vyhráli a drželi láhev skoro celou dobu, ale teď toho skrytě litujem...
Pokud uděláš věci správně, lidé si nebudou vůbec jestli jsi vůbec něco udělal.

Kasparek - 1. března 2008 00:58
Kasparek

pavel 1. března 2008 00:21
On si ho ještě nenašel ve slovníku :)
NEBERTE DROGY!!! Nikdy! Nikomu! Neberte drogy!

pavel - 1. března 2008 00:21
pavel

Gran 29. února 2008 16:02

Tak v tom případě jsi tam ty hvězdičky mohl nahradit konkrétním výrazem.
Slova jsou jen prázdné skořápky.

Stenly - 29. února 2008 20:06
Stenly

Eugenio 29. února 2008 20:03
To každopádně .. ale víš jak, život bez zábavy stojí za prd ;) Poslední v pekle platí rundu !!
„Ptal jsem se Schrödingera, co s tou kočkou dělá ... vždyť je napůl mrtvá!“

Eugenio - 29. února 2008 20:03
Eugenio

Stenly 29. února 2008 19:57
Jo bude to drsný a odpad bude asi velkej :D
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Stenly - 29. února 2008 19:57
Stenly

CTF = Cut The Feet
CTB = Conquer The Bečka
TBC = Train Buldog Cutie
THC = Turbo Hulič Conquest

Samá lepší hra koukám .. abych přibalil lopatku a igelitový spacáky na mrtvoly ( zbytky .. mrtvol )
„Ptal jsem se Schrödingera, co s tou kočkou dělá ... vždyť je napůl mrtvá!“

Vypisuje se 20 z celkem 2383 příspěvků|⇐ 1 ... 63 64 65 66 67 68 69 ... 120 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)