WarLARP (68 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

WarLARP

Správci:Drakan, Rimmer
Popis:Diskuse o LARPu zasvěceném světu Warhammer 40k.
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Nástěnka:
Vážení nadšenci dovolujeme si Vás pozvat na

WARLARP

Tradiční sci-fi bitvu ze světa Warhammeru 40k, bitvu, která se odehrává na jedné z miliónů obydlených planet, bitvu, která se odehrává v konfliktu trvající desetitisíciletí, bitvu, jenž se dotkne mnohého, ale nezmění nic.

Samotná hra je originálním spojením souboje s dřevěnými zbraněmi a střelbou z airsoftových zbraní, zasazená do hustolesa Milovského vojenského prostoru.



Kdy a kde se akce koná?
25. – 27.9.2009
v bývalém vojenském prostoru Milovice, též zvaném Mordová rokle.

Co na akci budu potřebovat?
Poslat přihlášku, přečíst si pravidla, vytvořit si co nejlepší kostým, sehnat si střelnou i chladnou zbraň dle role, ochranné brýle, věci a jídlo na přežití dne a dvou nocí v přírodě.

Na koho se obrátit s dotazy?
Po checknutí webu, který by měl na všechno odpovědět, do této diskuze, nebo na mail warlarp-orgosi@seznam.cz



WarLARP-web




Organizátory WarLARPu 2.0 jsou Grom, Morganův známej, Bure a Drakan. Spoluorganizátory jsou Kasparek (jako orkobuzna) a Bejdouzus (jako IGbuzna)



Pamatujte, pravidla, která jsou ke stažení na stránkách, se v brzké době budou aktualizovat a upravovat. O změnách v nich budete včas infromováni.

Pamatujte, že čím větší funkci si volíte, tím větší náročnost na kostým bude kladena. Může se vám stát, že pokud na místě budete v maskáčích chtít hrát Inkvizitora, tak skončíte jako pěšák!

Pamatujte, může se stát, že pro nějakou frakci bude pozastaveno přihlašování, dokud ji nevyváží frakce druhá.
Předpokládaný poměr stran pro letošní scénář IG:Chaos:Orci je 4:4:1

Pamatujte, přihlášku lze poslat v patřičném tvaru na warlarp-prihlasky@seznam.cz , nebo jako součást přihlášky na AraLARP VIII

Pamatujte, to vše a mnohé další najdete na warlarp.sio2webdesign.com



POTŘEBUJETE SI POŘÍDIT VÝBAVU? Můžete začít již tady!
Zobrazit/Skrýt Stenlyho prodej výbavy

Pár videí z Warhammeru
Zobrazit/Skrýt

Aktualizace
Zobrazit/Skrýt

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 2383 příspěvků|⇐ 1 ... 66 67 68 69 70 71 72 ... 120 ⇒|

Ghondar - 27. února 2008 11:01
Ghondar

Eugenio 27. února 2008 10:51
Ne. Těžko by to někdo schválil
"A person always takes his home with him, wherever he goes. Worlds are so vast—yet they fit easily into one's heart."

Eugenio - 27. února 2008 10:51
Eugenio

Ghondar 27. února 2008 10:50
Když byl tank v úvahu (nyní již není (asi) ) tak sme chtěli přivazovat mrtvoly vojáků na předek... Dobré trofeje ne? :D
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Ghondar - 27. února 2008 10:50
Ghondar

Eugenio 27. února 2008 10:48
No však něco v tom smyslu jsem myslel - prostě něco s adekvátním efektem, ale v orckém stylu
"A person always takes his home with him, wherever he goes. Worlds are so vast—yet they fit easily into one's heart."

Eugenio - 27. února 2008 10:48
Eugenio

Ghondar 26. února 2008 12:14
U orků nebudou medaile ale zuby... Nebo by měli být, pokud to vyjde vše dobře. Lebky by byli lepší ,ale je tu určiré omezení
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Gran - 26. února 2008 22:50
Gran

Drakan 26. února 2008 13:00

Jo, tak já to udělám. Hmm. A co vlastně? =P

Drakan - 26. února 2008 13:00
Drakan

Gran 26. února 2008 03:27
Jo .. tak to udělej ty. Klidně ti to přenechám, ted dělám změnu pravidel, některé drobnosti pak se tady objeví.
Apophisi povstaňte. Ve jménu "fantasy komunity hráčů" vás necháváme popravit!

Stenly - 26. února 2008 12:54
Stenly

Ghondar 26. února 2008 12:46
Tak jasně že z dvacítky je uplně jedno jestli máš helmu nebo ne. Předpokládám že se bavíme o běžných zbraních pěchoty a né o Rambech s M60 v jedný ruce a pětistovkou pásem v druhý :-D Jak říkám, měl jsem nápad, předal jsem ho Granovi, tomu se zalíbil a co z něj použije a co ne ... to už není moje věc. Může to použít v tom znění co jsem napsal nebo to nemusí použít vůbec .. mně to žíly neutrhá ..
„Ptal jsem se Schrödingera, co s tou kočkou dělá ... vždyť je napůl mrtvá!“

Ghondar - 26. února 2008 12:46
Ghondar

Stenly 26. února 2008 12:36
Záleží z čeho. Ale samozřejmě máš pravdu. Přesto, vojáci půjdou hodně rachle k zemi, nebudou mít dlouhou životnost. Takže by xp byly de facto výhoda spíš pro životaschopnější role, které jsou už tak celekm silné (relativně)
"A person always takes his home with him, wherever he goes. Worlds are so vast—yet they fit easily into one's heart."

Stenly - 26. února 2008 12:36
Stenly

Ghondar 26. února 2008 12:34
To byl jenom příklad ty potrhlo. Měl sem na mysli bonusy za dobrej kostým/zbroj stejně jako v obyč larpu. Kulka po helmě většinou sklouzne. Musí jít fakt v dobrým úhlu aby prošla na hlavu ( a skrz ;) )
„Ptal jsem se Schrödingera, co s tou kočkou dělá ... vždyť je napůl mrtvá!“

Ghondar - 26. února 2008 12:34
Ghondar

Stenly 26. února 2008 12:28
Většinou = ne ve 100% případů, ale ve vysokém % příápadů

Nevím jak je to s bonusy za flak vesty, ale kolik lidí ji bude mít?
"A person always takes his home with him, wherever he goes. Worlds are so vast—yet they fit easily into one's heart."

Stenly - 26. února 2008 12:28
Stenly

Ghondar 26. února 2008 12:22
No wait ! To jako nebude bonus za flakvestu ? Tak to se s ní nepovleču .. *odloží flakvestu* Měl jsem pocit že by mohli bejht bonusy za výstroj ( podobně jako v airsoftu - máš helmu tak se zásah do hlavy nebere, aj v reálu by ses musel trefit naplocho aby kulka prošla )
„Ptal jsem se Schrödingera, co s tou kočkou dělá ... vždyť je napůl mrtvá!“

Ghondar - 26. února 2008 12:22
Ghondar

Stenly 26. února 2008 12:21
No, nečet jsem teda pravidla teď, ale měl jsem tím na mysli jednu ránu do trupu. Končetiny se nepočítaj :-)
"A person always takes his home with him, wherever he goes. Worlds are so vast—yet they fit easily into one's heart."

Stenly - 26. února 2008 12:21
Stenly

Ghondar 26. února 2008 12:14
Hele byl to jenom nápad. Mně je uplně lhostejný jak s ním naložíte. Nemám na to kopyrajt takže jak je ctěná libost. Přijměte, odmítněte .. Stenlyho do toho netahejte. Je to vaše starost. Ve Warlarpu jde voják na jednu ránu k zemi ? Tak to jsou zásahový zony uplně k prdu ..
„Ptal jsem se Schrödingera, co s tou kočkou dělá ... vždyť je napůl mrtvá!“

Ghondar - 26. února 2008 12:14
Ghondar

Stenly 24. února 2008 20:44
No jo, ale já si taky myslím, že je blbost do toho motat ještě xpy, nic ve zlým, Stenly.

Nápad s medajlema (a něčím podobným pro orky) mi přijde inteligentnější. Ano, bude tam trocha korupce a tak, ale... mrtvola nemusí čekat do konce souboje na to, až si k ní někdo přijde pro trofej, a živí nemusej běhat v palbě aby posbírali trofeje od padlých.

A mimochodem - nezdá se ti, že vzhledem k tomu, že voják jde k zemi na jeden zásah (většinou), tak je celkem zbytečný zavádět expy?
"A person always takes his home with him, wherever he goes. Worlds are so vast—yet they fit easily into one's heart."

Gran - 26. února 2008 03:27
Gran

Prosimtě, Draku, nevykládej tady, že budeš cokoliv vymejšlet - všichni víme, že akorát plácáš s*ačky, a ve výsledku to stejně dělám jen já =P

Stenly - 24. února 2008 20:44
Stenly

Rimmer 24. února 2008 20:21
To nezní jako návrh na oživení hry která má namále. Snaž se víc.
„Ptal jsem se Schrödingera, co s tou kočkou dělá ... vždyť je napůl mrtvá!“

Rimmer - 24. února 2008 20:21
Rimmer

Stenly 24. února 2008 20:19
no právě... my nemáme za potřebí si všechno stěžovat.... děláme jen to co je nutné pro dobrou hru.... zbytečnosti necháváme na jiných... :D
2+2=1

Stenly - 24. února 2008 20:19
Stenly

Rimmer 24. února 2008 19:07
Vymysli něco lepšího a potom dej vědět. Ok ? Kritizovat je vždycky snadný. Nehledě na to že tady nejsi na moravě ;)
„Ptal jsem se Schrödingera, co s tou kočkou dělá ... vždyť je napůl mrtvá!“

Rimmer - 24. února 2008 19:07
Rimmer

Stenly 24. února 2008 18:28
problém je v tom že nebudu 20 minut ležet na bojišti a čekat až se dobojuje a dostane se ke mě ten či onen co mě zabil..... zvláště pak u IG... oni jedou hlavně na počet a rychlou regeneraci.... pochybuju že budou ochotni zbytečně čekat až se k nim někdo dostane a oni mu předaj *xp*... a navíc... když tě zabijí... tak by si teoreticky měl hrát úplně jinou postavu než tu koho zabily (sice IG voják bude stále IG voják ale nebude to Henry ale Tony... :D) a automaticky zapomíná na to co dělala předešlá..... alespoň takhle to bívá v bitvách na moravě.... prostě je to takové divné.... už vidím ty hádky kolem...... :D

Bejdouzus 24. února 2008 18:36
s těma medailema by to nemuselo být špatné... to bych zavedl u IG... u orkuů by si mohly dát taky něco... prostě velitel dané frakce by hodnotil každého podle jeho zásluch jak to vidí on.... bylo by to nespravedlivé... a zavládla by korupce... to jo... ale to přece k armádě patří ne?!?! :D muslo by se to ale nějak ještě domyslet...
2+2=1

Bejdouzus - 24. února 2008 18:36
Bejdouzus

Stenly 24. února 2008 18:28
u IG budu za zásluhy rozdávat medaile... a bude jich dost tak pro IG, každopádně musim souhlasit s Rimmerem, že se o ty zkušáky porvem, "toho jsem sestřelil já!!" "Ne, ty ses netrefil a pak sem ho sejmul!!" nebo pokud ho sejmou oba naráz, tak je to tuplem v loji, snad kdyby byl nějaký nezávislý pozorovatel...
Pokud uděláš věci správně, lidé si nebudou vůbec jestli jsi vůbec něco udělal.

Vypisuje se 20 z celkem 2383 příspěvků|⇐ 1 ... 66 67 68 69 70 71 72 ... 120 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)