WarLARP (71 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

WarLARP

Správci:Drakan, Rimmer
Popis:Diskuse o LARPu zasvěceném světu Warhammer 40k.
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Nástěnka:
Vážení nadšenci dovolujeme si Vás pozvat na

WARLARP

Tradiční sci-fi bitvu ze světa Warhammeru 40k, bitvu, která se odehrává na jedné z miliónů obydlených planet, bitvu, která se odehrává v konfliktu trvající desetitisíciletí, bitvu, jenž se dotkne mnohého, ale nezmění nic.

Samotná hra je originálním spojením souboje s dřevěnými zbraněmi a střelbou z airsoftových zbraní, zasazená do hustolesa Milovského vojenského prostoru.



Kdy a kde se akce koná?
25. – 27.9.2009
v bývalém vojenském prostoru Milovice, též zvaném Mordová rokle.

Co na akci budu potřebovat?
Poslat přihlášku, přečíst si pravidla, vytvořit si co nejlepší kostým, sehnat si střelnou i chladnou zbraň dle role, ochranné brýle, věci a jídlo na přežití dne a dvou nocí v přírodě.

Na koho se obrátit s dotazy?
Po checknutí webu, který by měl na všechno odpovědět, do této diskuze, nebo na mail warlarp-orgosi@seznam.cz



WarLARP-web




Organizátory WarLARPu 2.0 jsou Grom, Morganův známej, Bure a Drakan. Spoluorganizátory jsou Kasparek (jako orkobuzna) a Bejdouzus (jako IGbuzna)



Pamatujte, pravidla, která jsou ke stažení na stránkách, se v brzké době budou aktualizovat a upravovat. O změnách v nich budete včas infromováni.

Pamatujte, že čím větší funkci si volíte, tím větší náročnost na kostým bude kladena. Může se vám stát, že pokud na místě budete v maskáčích chtít hrát Inkvizitora, tak skončíte jako pěšák!

Pamatujte, může se stát, že pro nějakou frakci bude pozastaveno přihlašování, dokud ji nevyváží frakce druhá.
Předpokládaný poměr stran pro letošní scénář IG:Chaos:Orci je 4:4:1

Pamatujte, přihlášku lze poslat v patřičném tvaru na warlarp-prihlasky@seznam.cz , nebo jako součást přihlášky na AraLARP VIII

Pamatujte, to vše a mnohé další najdete na warlarp.sio2webdesign.com



POTŘEBUJETE SI POŘÍDIT VÝBAVU? Můžete začít již tady!
Zobrazit/Skrýt Stenlyho prodej výbavy

Pár videí z Warhammeru
Zobrazit/Skrýt

Aktualizace
Zobrazit/Skrýt

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 2383 příspěvků|⇐ 1 ... 69 70 71 72 73 74 75 ... 120 ⇒|

Gran - 17. února 2008 20:14
Gran

Gran 17. února 2008 20:13

A nebo mít nebojovou zástavu v ruce jedné a zbraň v ruce druhé. Tou zástavou bych ti možná i za určitých okolností dovolil se bránit.

Gran - 17. února 2008 20:13
Gran

Ano, pavel a Stenly správně poznali, že mi nejde o vlajku samotnou, nýbrž o způsob přidělání.

Ono totiž, pokud tam budeš mít kolmou tyč, tak to bude vypadat hezky, ale z hlediska použití v boji to bude problém. Pokud ji tam mít nebudeš a bude to jen tak přivázané k vršku, tak to bude viset jak hadr. V takovém případě ti stačí skutečně jednobarevné prostěradlo - jakýkoliv znak vidět prostě nebude. Jinak jestli to chceš udělat takhle, dobře si to rozmysli - obával bych se totiž výsledku.

Osobně bych ti doporučil to, co doporučil již Stenly - přidělat na záda.

pavel - 17. února 2008 18:58
pavel

Annox 17. února 2008 17:00

Nj jenže jak jí měli přidělanou?
Slova jsou jen prázdné skořápky.

Annox - 17. února 2008 17:00
Annox

pavel 17. února 2008 16:52

Zástavu-vlajku...
Je těžké to poznat, oni taky mají všechno zdobený až to bolí.
Moderní realista uznává pouze pesimistický optimismus.

pavel - 17. února 2008 16:52
pavel

Annox 17. února 2008 16:15

A jak v tom filmu měli přidělanou zástavu?
Slova jsou jen prázdné skořápky.

Annox - 17. února 2008 16:15
Annox

Stenly 17. února 2008 14:28
Budu dělat, že se mi toto přirovnání (Ork... chmm) netýká.
A jinak jsem čerpal z úplně mimo hroznýho a nereálnýho filmu (Poslední samuraj) kde je krásná scéna boje s kopími na kterých je přidělaná zástava či vlajka.

A opravdu jsem neměl nikdy v úmylsu tam cpát nějakou tyčku... Nejsem Japonec, ani nejsme Japonská divize IG, tak ani to zelené monstrum, stvořené za Tzeecheho choutek.

A svislá je dobrá. Nemůže mi stále stát... :-P
Moderní realista uznává pouze pesimistický optimismus.

Stenly - 17. února 2008 14:28
Stenly

Hele se zástavou se bojovat nedá .. myslím tak aby nehrozilo že nějaká součást zástavy někoho nezraní. Jak říká pavel, aby ta zástava byla vidět tak na vrchní straně musí bejt tyčka která tu vlajku bude držet napnutou. No a to prostě nezabezpečíš aby zároveň vydržela boj.

Co takhle mít zástavu na zádech ? Mrkněte třeba .. co vá jím .. na orky. Ty maj na zádech na tyči tu vlajku pověšenou a ruce mají volný pro boj. No a vlajkonoš bude vlajkonošem a zároveň se bude moct bránit. Což ?
„Ptal jsem se Schrödingera, co s tou kočkou dělá ... vždyť je napůl mrtvá!“

pavel - 17. února 2008 14:19
pavel

Annox 17. února 2008 14:10

Myslím, že granovi šlo slíš o to jak bude dotyčný kus hadru přidělán ke "kopí".
Protože když to tam přiděláš za jeden roh tak to bude akort splihle vyset, Když to přiděláš po celé jedné straně tak to pořád ještě bude splihle vyset. Takže aby jsi z toho dostal prapor na který se bude dát koukat, tak by jsi potřeboval do jedné strany dát tyčku- Buď plátno přiděláš k tyčce a tu pak přivážeš ke kopí ala trojuhelník- bude volná, a nebo ji přiděláš napevno přiděláš napevno a potom když kopí poneseš v určité poloze tak hadr bude hezky vlát.

A předpokládám že granovi by se moc nelíbyla napevno přidělaná dřevěná tyčka u vrcholu kopí, (Pokut možno kolmo na kopí.)
Slova jsou jen prázdné skořápky.

Annox - 17. února 2008 14:10
Annox

Gran 17. února 2008 12:56
Hmm... 1x1m plátno. Co víc? Nebo chceš nějaké výrobní postupy? Ok, ok: "Koupíme u větví kus prostěradla, nůžky, barvy a doneseme to své umělecky nadané kamarádce".

*A dodatek je tam kvůli tomu Bejdouzousovo "Kopí" které bude vrhat. Chmm...
Moderní realista uznává pouze pesimistický optimismus.

Gran - 17. února 2008 12:56
Gran

Člověk by řekl, že když to bude otázka za všechny prachy, tak že tam nebudou překlepy a nebudeš muset dělat dodatky =P

Takže, jestli to dobře chápu, tak chceš tyčovitou zbraň o délce 2,1 až 2,3 metru, která bude mít měkčenou hlavici a pod ní přivázanou standartu?

No, specifikuj mi, jakým stylem bude udělána ta standarta, ať si to lépe představím.

Annox - 17. února 2008 12:34
Annox

Annox 17. února 2008 12:31
No, ehmm... ona by to vlatně byla píka (vzhledem k velikosti 2,1 - 2,3m). Nemůžu nosit standartu na metrovým klacíčku...
Moderní realista uznává pouze pesimistický optimismus.

Annox - 17. února 2008 12:31
Annox

Otázka za všechny prachy:

"Budu moct mít kopí s měkčenou hlavicí (Bodcem), logickým uvažaváním obohacenou a soudností obdařenou. Zástavou Imperiální gardy čestně nosící?"

Spokojím se s Ano/Ne odpověďmi. (Od pořadatelů only)
Moderní realista uznává pouze pesimistický optimismus.

Bejdouzus - 16. února 2008 15:31
Bejdouzus

Gran 16. února 2008 12:34
Já to chápu, proto jsem je vypsal:)
Pokud uděláš věci správně, lidé si nebudou vůbec jestli jsi vůbec něco udělal.

Gran - 16. února 2008 12:34
Gran

Bejdouzus 12. února 2008 19:07

Já jsem se opravdu snažil, ale málokdo sem ty změny píše.

Takže, díky Draku.

Drakan - 15. února 2008 16:32
Drakan

Změny provedeny, napište další.. pokud chcete
Apophisi povstaňte. Ve jménu "fantasy komunity hráčů" vás necháváme popravit!

Drakan - 12. února 2008 19:12
Drakan

ne s tím souhlasím, ale moc se mi do toho nechtělo. Změny provedu v nejbližších dnech, ale nahlaste mi je do pošty.
Apophisi povstaňte. Ve jménu "fantasy komunity hráčů" vás necháváme popravit!

Bejdouzus - 12. února 2008 19:07
Bejdouzus

byl bych moc rád, kdyby se na seznamu rolí udělal kapku richtig, půlka věcí už nesedí a spíš to mate než informuje, vim že se to mění den ode dne, ale i tak to chce kapku aktualizovat...(z IG smáznout Káďu a připsat Anooxe, od mariňáků smáznout Sharpeho a od dreadnoughtů Annoxe, jo a taky smáznout Irease jako démoního prince - pokud jsem udělal botu, tak se omlouvám a zařvěte si:))
Pokud uděláš věci správně, lidé si nebudou vůbec jestli jsi vůbec něco udělal.

Bejdouzus - 12. února 2008 18:56
Bejdouzus

Eugenio 12. února 2008 14:29
Skvělé jak cítíš se svým vojskem...
Pokud uděláš věci správně, lidé si nebudou vůbec jestli jsi vůbec něco udělal.

Eugenio - 12. února 2008 14:29
Eugenio

Ghondar 12. února 2008 14:26
Super... Ještě že mam na sobě pancíř... :D
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Ghondar - 12. února 2008 14:26
Ghondar

jo, na orky budu používat šrapnelovou munici - naříznu kuličky :-D
"A person always takes his home with him, wherever he goes. Worlds are so vast—yet they fit easily into one's heart."

Vypisuje se 20 z celkem 2383 příspěvků|⇐ 1 ... 69 70 71 72 73 74 75 ... 120 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)