Záhady a Mýty (25 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Záhady a Mýty

Správci:Sakutzik, Alfonzo, elaxon
Popis:Zažili jste něco podivného, co si nedokážete vysvětlit? Chcete se dozvědět o nějakých mýtech nebo znát názor ostatních? V tom případě vítejte v Záhadách a Mýtech. Pro všechny milovníky záhad od A po Z....
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Nástěnka:
Již dávno se začíná ve skupinkách šeptat o mýtech, proroctvích, spriritismu a ostatních duchovních věcech, které nikdy nebyli dokázáno.

Téma

Konec

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 676 příspěvků|⇐ 1 ... 23 24 25 26 27 28 29 ... 34 ⇒|

Alfonzo - 18. října 2009 17:09
Alfonzo

elaxon 18. října 2009 17:01
Byla by panika, no. Lidé by začali bláznit, blá blá blá :D.
Magma is a funny word... Magma...

elaxon - 18. října 2009 17:01
elaxon

Alfonzo 18. října 2009 16:56
Podceňovat by se neměla ani jedna z ras.

Tak si říkám. Svět by se asi hodně změnil, kdyby opravdu existovali upíři, nebo vlkodlaci. A nebo kdyby se jejich existence dostala ven(na veřejnost), pokud v ně někdo věří.
Tři tečky říkají strašně moc.

Alfonzo - 18. října 2009 16:56
Alfonzo

elaxon 18. října 2009 16:52
Hej, v klidu :).

Ano, hází... A to jsem říkal už včera, že je to špatně. Je to moc špatně. Upíři jsou zkrátka velice podceňované bytosti...
Magma is a funny word... Magma...

elaxon - 18. října 2009 16:52
elaxon

A jsem úplně dole. :-)

Alfonzo 18. října 2009 16:44
Byli. Ale pokud se jim upíři tedy podobají svým chováním, jsou blíže vlkodlakům, než lidím, například z této doby. Ale o tom se bavit nedá, protože historie(pověsti) si upíry a vlkodlaky vykládá jako zabijáky prahnoucí po masu nebo krvi. Proto je hází do jednoho pytle, podle mého.
Tři tečky říkají strašně moc.

Alfonzo - 18. října 2009 16:44
Alfonzo

elaxon 18. října 2009 16:42
Takže pralidi nebyli lidi?
Magma is a funny word... Magma...

elaxon - 18. října 2009 16:42
elaxon

Alfonzo 18. října 2009 16:40
Asakra. :-D Jsem namydlenej. Sakutziku? Hepl! :-D

Jo, napsal jsem to tak. Ale samozřejmě oba víme, že člověk ze zvířete nechce jen krev, jako např. upíři. Člověk si zvěř "civilizovaně" připraví. :-)
Tři tečky říkají strašně moc.

Alfonzo - 18. října 2009 16:40
Alfonzo

elaxon 18. října 2009 16:39
Možná jsem tě špatně pochopil, ale právě jsi řekl, že i třeba já jsem vzdálen člověku jen proto, že potřebuji potravu a kvůli tomu jím zvířata :).
Magma is a funny word... Magma...

elaxon - 18. října 2009 16:39
elaxon

Alfonzo 18. října 2009 16:35
Ano, ve zvířecí podobě je to jen zvíře. Ale dle historie byli údajně i hodní vlkodlaci. Tedy co jsem přečetl. Možná jsem to tu i zveřejnil.
Upír ale také potřebuje potravu. Sice je pravda, že se může živit třeba jen zvířecí krví, ale stejně je člověku vzdálen, ikdyž ne tak jako vlk.
Tři tečky říkají strašně moc.

Alfonzo - 18. října 2009 16:35
Alfonzo

elaxon 18. října 2009 16:32
(Neboj se :))

Ale vlkodlak ve své zvířecí podobě je jen stvůra, která poslouchá jen své zvířecí instinkty a základní pudy. Vlastně jen zabíjejí, žerou a spí.

Upíři, naproti tomu, se pudům moc nepoddávají, naopak, řídí se svým rozumem a inteligencí, byť je pro nás třeba zvrácená.
Magma is a funny word... Magma...

elaxon - 18. října 2009 16:33
elaxon

Arte-Zherth 18. října 2009 16:32
Ano, je to takový románek. :-D
Ale zpracování upíru se mi celkem líbilo. Bylo zase o něco jiné, než v ostatních filmech.
Tři tečky říkají strašně moc.

elaxon - 18. října 2009 16:32
elaxon

Alfonzo 18. října 2009 16:27
Tak když to vezmeme podle tebe. (ne že bych tě tím chtěl přesvědcovat o tom, že jsou vlci lepší, tak to neber. Prostě jen debata)

Vlkodlak ve své lidské podobě má také rozum. Lykantropie je vlastně brána jako prokletí(až an některé filmy. Underworld, např.). Takže nemají na vybranou. Jenže upír to může schovat.
Tři tečky říkají strašně moc.

Arte-Zherth - 18. října 2009 16:32
Arte-Zherth

elaxon 18. října 2009 16:30

Hmm, až budu třináctiletá holka, tak si to přečtu :-D
Je sex nemravný? Jen dělá-li se pořádně.

elaxon - 18. října 2009 16:30
elaxon

Arte-Zherth 18. října 2009 16:26
První díl (filmový, u knížky nevím) Stmívání. Tam se jedná pouze o upíry, prozatím. O dvojce už se to říci nedá. ;-)
Tři tečky říkají strašně moc.

Alfonzo - 18. října 2009 16:27
Alfonzo

elaxon 18. října 2009 16:25
Každý to bere podle jiných faktorů. Ty to bereš podle způsobu zabíjení a stravování, já zase podle jejich inteligence a zvířecích instinktů.
Magma is a funny word... Magma...

Arte-Zherth - 18. října 2009 16:26
Arte-Zherth

Takže téma vlkodlaci a upíři jo? Abych řekl pravdu, tak mě dost ročiluje, že se dneska nikdo neobejde bez obojího. Ani si nepamatuju, kdy jsem naposledy četl knížku o upírech a neběhali tam ty zablešený trapáci. Ve filmech to začíná být podobné. Byl jeden světlý okamžik, Interview s upírem a pak už jen tahle ředěná "kultura". Až narazíte na knížku, která je pouze o upírech, nebo pouze o vlkodlacích, dejte vědět, rád si ji přečtu. Protože tohle je už fakt jak Pat a Mat
Je sex nemravný? Jen dělá-li se pořádně.

elaxon - 18. října 2009 16:25
elaxon

Alfonzo 18. října 2009 16:17
Ano nejsou, ale jsou zvířeti jejich schopnosti přisuzovaná.
Takže se ani o jedné z raas nedá mluvit jako o zvířetech a ani jako o lidech. :-)
Jde pouze o potravu. Jsou upíři, co zabíjejí pro slast a jsou vlkodlaci, co zabíjejí pro chuť. :-D
Tři tečky říkají strašně moc.

Alfonzo - 18. října 2009 16:17
Alfonzo

Sakutzik 18. října 2009 16:16
A to je právě ono: Upíři nejsou zvířata! :)
Magma is a funny word... Magma...

Sakutzik - 18. října 2009 16:16
Sakutzik

Alfonzo 18. října 2009 16:12

Přesně tak alfe, já si žádám od svých favoritů maso, chci aby oblíbená rasa byla krutá silná a každého vetřelce potrestala řádně a brutálně. Možná je to trochu nechutné nebo tak, ale prostě se mi líbí, jak se vyžívají v zabíjení - dělá to z nich zvířata a to oni právě jsou!
"Kdo víno má a nepije, kdo hrozny má a nejí je, kdo ženu má a nelíbá, kdo zábavě se vyhýbá, na toho vemte bič a hůl, to není člověk, to je vůl!"

Alfonzo - 18. října 2009 16:12
Alfonzo

elaxon 18. října 2009 16:05
Sakutzik 18. října 2009 15:58

Stále jenom jedete na sílu! Stále byste si vybírali jen tu silnější rasu. A přitom si neuvědomujete, že i upíři jsou neskutečně silná a starobylá rasa. Jen to, že nemají zapotřebí každou svou oběť roztrhat na kusy, neznamená, že to jsou slabá stvoření. Zbytečně je podceňujete a to vám bude osudné!Sakutzik 18. října 2009 15:58
Magma is a funny word... Magma...

elaxon - 18. října 2009 16:05
elaxon

Sakutzik 18. října 2009 15:58
Také bych byl radši vlkodlakem než upírem. Ale když si to dáme dohromady, upír je lepším zabijákem. To ale neznamená, že je silnějším. :-D

Souhlasím s tebou. Ale na druhou stranu asi vím, proč je stavějí proti sobě. Kdyby byl jen upír proti všem, neměl by protivníka na úrovni(tedy pokud nepočítáme Van Heslinga. :-D). Proto proti němu postavili lykany. Jsou vyrovnaně silní a absolutně rozdílný. Což se jim celkem hodilo do karet.
Tři tečky říkají strašně moc.

Vypisuje se 20 z celkem 676 příspěvků|⇐ 1 ... 23 24 25 26 27 28 29 ... 34 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)