Garáž - Komentáře - (2 strany zpět) | Galerie - Aragorn.cz



Galerie

Garáž

  • Garáž - obrázek
  • Autor: Plumm
  • Publikováno: 10. března 2010
  • Rozměry originálu: [1200 px × 806 px]
  • Popis:

    Veeeelká garáž:) Oblíbenej interiér všech fotomontážistů, mattepainterů, fotošopistů, conceptartistů, čmáralů a patlalů - Národní muzeum historie v Londýně. Taky jsem si ho předělal. Origoš zdrojová fotka hír http://www.flickr.com/photos/mediocre/3623921449/

Kdo hodnotil obrázek Garáž?
Alfonzo, Amunak, Anarion, Bar tschusche (5.00*), Bimbo sourek, Blackmoore (5.00*), blood king, Danimorth, Erinye, Eruano (5.00*), Fir36e, flegos, Frili, joudananek (5.00*), karlikk1, Lessa, Lestaf, mapaf, Micro, MONIKA123 (5.00*), Morbo (5.00*), murthags, Pan Rambo (5.00*), pierot28, pilipo, Ragar (5.00*), Thral, vlkobýjec (5.00*), Voju

Komentáře ⇓

Pro přidání komentářů je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 69 příspěvků|⇐ 1 2 3 4 ⇒|

murthags - 12. března 2010 10:21
murthags

karlikk1 12. března 2010 10:09
ty kreby nebo fotografy jsou taky jen "čmáránky" nebo už jsou to "tvorby"?
http://4.bp.blogspot.com/-HrxSy0sjtFw/UYAKNLdvlwI/AAAAAAAAAeI/wIlghyI-IUs/s1600/double+fuck+off.gif

karlikk1 - 12. března 2010 10:09
karlikk1

murthags 12. března 2010 10:06
a co je s ním?

murthags - 12. března 2010 10:06
murthags

karlikk1 12. března 2010 09:58
a co ten tvůj blog?
http://4.bp.blogspot.com/-HrxSy0sjtFw/UYAKNLdvlwI/AAAAAAAAAeI/wIlghyI-IUs/s1600/double+fuck+off.gif

karlikk1 - 12. března 2010 09:58
karlikk1

murthags 11. března 2010 23:25
co zveřejňuju, je o ničem :)takže tak
no na to, jak jsem hodný (někdy), tak jsem těm "zlodějům" málem předělal ksichty. Moje tvorba, to blbý 20ti minutový tygr přece nemůže být bráno jako tovrba :) anebo jedna www stránka jen určená pro záběry :) Já jenom chci říct, že pokud nemám souhlas, tak nesmím nic s cizích dílem provádět. Tak si to zapiště za uši všichni.

murthags - 11. března 2010 23:25
murthags

karlikk1 11. března 2010 21:46
pokud se toho tak bojíš, proč sem ještě zvěřejníš svoje tvorbu?
http://4.bp.blogspot.com/-HrxSy0sjtFw/UYAKNLdvlwI/AAAAAAAAAeI/wIlghyI-IUs/s1600/double+fuck+off.gif

karlikk1 - 11. března 2010 21:47
karlikk1

murthags 11. března 2010 21:42
jeeežiš, promiň, to bylo určeno jinýmu uživateli. No když já jsem vzteklý ... :)

karlikk1 - 11. března 2010 21:46
karlikk1

murthags 11. března 2010 21:42
no tento román by byl na deset stran, co jsem před nějakým rokem prožíval s jednou internetovou bandou. Bojím se internetu, fakt, všechno dobré jsem stáhnul z netu pryč, prostě pokud nemáš šifrované podpisy vyloženě v pixelech a dobré vyhledávače tvé tvorby, tak je to v kelu. No možná někdy napíšu nějaký článek o copyrightu a vlastnictví. Lidi na to vůbec nemyslí. Bude to lepší než to tu zakydávat mýma kecama ;)

murthags - 11. března 2010 21:42
murthags

Erinye 11. března 2010 17:36
píšeš dlouhý jak román, až mě to znepokojuje xD
http://4.bp.blogspot.com/-HrxSy0sjtFw/UYAKNLdvlwI/AAAAAAAAAeI/wIlghyI-IUs/s1600/double+fuck+off.gif

karlikk1 - 11. března 2010 21:39
karlikk1

Plumme, neber to prosímtě jako nějaký vlízání anebo urážku, ale když člověk disponuje kdekoliv na netu s původním obrazem, fotkou ..a a vyloženě na ni dává odkaz, tak musí mít souhlas malitele snímku. Jsou z toho polízanice. Já s tím mám zkušenost, dva puberťáci mi sebrali 3 designy. A můžu ti říct, je to těžké dokazovat, ale povedlo se. ČR nemá tolik právních norem na duševní vlastnictví a autorské díla, ale kdybys to náhodou chtěl někdy nějak zpeněžit a došlo se na to (i když je to úprava), tak ty sankce jsou řádově desítky tisíc Kč (jen pro ČR). Takže když kradu, tak musím krást tak, abych nikde neříkal původ díla. Pokud ses s tím Holanďanem domluvil, tak se omlouvám. Ale opravdu je to nebezpečné :) Jak jsem psal, vím svoje. A dokáže to člověka pěkně navztekat. Pokud jsem se zmýlil, tak se moc omlouvám.

karlikk1 - 11. března 2010 21:27
karlikk1

karlikk1 11. března 2010 21:26
jak jsem řekl .... omluvte výpadky slov v tý rychlosti, píšu jako magor

karlikk1 - 11. března 2010 21:26
karlikk1

Erinye 11. března 2010 17:36
máš pravdu, u toho auta s tím světlem je to zvláštní. Ale s "autobusem", tak je hlavní světlo uprostřed šestého sloupu vzadu zprava. Kdo fotil někdy odrazovku, tak s tím má zkušenost. Je to jak jsem nedodělané dílo, proto jsem dal 3,5. Pěkný večer

Erinye - 11. března 2010 17:36
Erinye

Ještě jsem si všimla dvou drobností, které sice určitě Plumm vidí a nechtěl je uvést (Počítám, že všechny ty uvedené chybičky uvedl do té věty, že to předělá, protože ho něco bije do očí) Každopádně si myslím, že když to praštilo do očí i mě, tak on to odhalil taky, ale pokud ne (O čemž pochybuji, že by si toho nevšiml) Tak uvedu ještě pár, podle mého názoru, nepřesností...

Prasklina v okně je poněkud tmavá, což by znamenalo, že v ní je buďto špína, což ale nesedí s čistým oknem, nebo je v ní vnitřní stín lomu světla na prasklině, ale při této velikosti praskliny, by to sklo bylo tlusté asi tak podle okolí nejméně podle mě patnáct čísel. Mě se ta prasklina nějak nezdá, možná kdyby byla spíše světlejší než to sklo, ale ne tmavá, nebo tak velká/tlustá...

V druhém okně napravo. To vedle toho jediného relativně nepoškozeného. Má celý střep v místě, kde by měl být onen ulomený kus výstuže toho kříže rámu okna. Vzdálenější spodní roh. Je tam celý kus střepu v místě, kde by měl být vnitřní rám okna...

Nejsem fyzik, ale domnívám se, že z tohoto úhlu by se v té kaluži neměl odrážet ten autobus, ale asi spíše střecha, tedy to co z ní zbylo. A pokud by se tam odrážel autobus, protože je těsně vedle ní a odraz jde zeshora, tak se tam rozhodně nebudou odrážet ty schody. My sice tu část vidíme, co je za autobusem, ale tady autor prostě asi obrátil existující obraz a otočil ho jako odraz. Ale ta kaluž je mnohem níže a přitom blíže položena tomu autobusu, takže se tam zákonitě nemůže odrážet to co je za autobusem v jedné rovině, kterou vidíme my. Odraz by měl být možná tak v rozsahu těch velkých rozbitých oken někde v horní části, ale určitě ne ty schody co jsou za autobusem...

Ten autobus je jinak dost malý v moměru své délky ku vzdálenosti sloupů od sebe a tedy délce haly. Ŕekla bych, že ten autobus odpovídá možná tak modelu 1:0,8/0,75 ale ne své pravé velikosti. Když vezmu vzdálenost vraku před ním, počty sloutů/klenby a vzdálenost ke schodům, spolu s tím jak je autobus přibližně velký a dlouhý. Prostě je podle mě moc malinkej...

Několik detailůjsem psala již dole - Absence špíny na sklech a suti. Navíce suť spadlá dolů ze střechy by měla být hlavně kovová, takže její pahýly by měli z toho hnusu (Myšleno jako bordel, ne, že to je hnusné) Trčet ven nebo si zachovat nějaké pokroucený tvary, ale tady jejen voda a nějaká hliněná/bahnovitá břečka, ale měla by to být hlavně kombinace skla a železa...

PS: Vůbec nejsem technička, ale to auto vpředu, vzhledem k tomu, že vypadá jako nějaká stará škodárna :) nemělo by mít tu příď proděravěnou ? Protože podle toho, že tam není čelní maska bych řekla, že tam byl kryt sání na vzduchu na chlazení motoru, nebo něco takového, ale jsou tam otvory jen na světla. Bych tam čekala i otvory kudy by šel ten vzduch...
„Počítám do pěti. Čtyři…“

větvička - 11. března 2010 14:27
větvička

Nejdřív jsem si myslel že se jedná o 3D model. To by bylo mistrovské dílo :) Ale fotomontáž taky supr.
!! Homosexuals are GAY !! | Senior internet discussion expert user *****

murthags - 11. března 2010 14:14
murthags

Hellgate: London :D zdá se mi akorát trochu divně prosvětlování u okny, jinak parádný kousek :)
http://4.bp.blogspot.com/-HrxSy0sjtFw/UYAKNLdvlwI/AAAAAAAAAeI/wIlghyI-IUs/s1600/double+fuck+off.gif

karlikk1 - 11. března 2010 13:31
karlikk1

je fakt, že V londýně hodně prší ... a prostě souhlasím k posledním komentem, něco špinavé, ale přesto mi připadá, že tam funguje nějaká úklidová služba. Asi se shodneme, že tento projekt byl nedomyšlený. Já jen doufám, že ten Holanďan ví o této předělávce jeho vlastní fotky.

Erinye - 11. března 2010 13:01
Erinye

Fakt krása, jen se nemohu zavit dojmu, že těch osm oken pod těma třema velkýma a rozbitýma je moc čistých a nepoškozených. Stejně jako absence suti co by spadla ze střechy. Hlavně ty schody jsou moc čisté, ale mělo by na nich asi ležet něco bordelu zezhora - Přinejmenčím by tam měl být sajrat, jak prší dovnitř a teče ta břečka po těch schodech = Zaneřádit je. A to samé ty skla ve stropě. V autech a spol není už ani střípek, ale ty nahoře ve střeše jsou někde dost velké a hlavně čisté. Źádné listí, prach, skvrny od deště, pavučin, bahno co stejká po tabulkách jak se mýsí déšť a spad/prach...

Ale až na tu čistotu skoru sterilní na některých místech, proti stavu okolí, to je na ****** (6) :D
„Počítám do pěti. Čtyři…“

Plumm - 11. března 2010 12:49
Plumm

Perspektivně lítá zadní stěna, konkrétně její pravej svislej roh míří jinam, než by měl. Je to jedna z chyb, kterou jsem měl na mysli. Jsem zbrklej, bohužel.
http://plumm.cz/

karlikk1 - 11. března 2010 12:24
karlikk1

možná jeden dodatek, když člověk bere z netu fotky, které pak používá jako modely pro scénu, tak by si měl dát trochu bacha, protože autor pozná prakticky vždy svoji tvorbu ... teď nemyslím stromy atd, ale třeba auto, když si někdo vyfotí, tak ho pozná i rozbitý :) No kdyby s tím byl velký problém, tak jen takový dodatek k právům. Měj se

karlikk1 - 11. března 2010 12:16
karlikk1

já jako fotograf se musím vyjádřit, na flickru je původní snímek s dobrou perspektivou, má třeba nějaké chyby, ale kompozičně v pohodě. Tvoje předělávka lítá perspektivně ;) jinak je to pěkné

karlikk1 - 11. března 2010 12:06
karlikk1

přidapá mi to jako rendering

Vypisuje se 20 z celkem 69 příspěvků|⇐ 1 2 3 4 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)