Barevná srdce (66 stran zpět) | Herna - Aragorn.cz



Herna

Barevná srdce

Pán Jeskyně:

Máhanaxar

Systém:

DrD

Nové příhlášky:

Přijímáme

Popis jeskyně:

Anto i haloisio (Ústa oceánu)
Lze věřit legendám o kamenech velké síly? Chcete putovat po cestách světů? Některé jdou pod hvězdami, jiné jsou skryté v temnotách. Které z nich vedou k úkrytům vzácných artefaktů?
Měli byste spíše pomáhat než škodit.
Dveře lze rychle rozbít, ale potom už nezavřete. Často je lépe zkusit pomalu a potichu překonat zámek. Někdy zaklepat a počkat na vyzvání ke vstupu.
Hraje se přes fórum jeskyně.

Klíčová slova

Tato jeskyně nemá nastavena klíčová slova.

Jaké hráče:

V jeskyni je volné místo.
(probíhá hlavní děj).
Nová postava bude formálně zapojena do aktuální situace, jako by s družinou byla od zahájení hlavního děje.
Na novou postavu se pohlíží, jako kdyby dosavadními boji prošla bez zranění.

Nástěnka:Zobrazit/skrýt Nástěnku
Aktuální děj - místo: Starý Hrádek - místnost A16 - čas: 3. den, před polednem - Máte zatím 9 perel. Nalezené runy: V některých předchozích místnostech jste nalezli následující runy: v první místnosti [A01] runa H v místnosti [A02] nic v místnosti [A03] nic v místnosti [A04] runa A v místnosti [A05] runa C v místnosti [A06] runa D v místnosti [A07] nic v místnosti [A08] runa L v místnosti [A09] runa E v místnosti [A10] runa F v místnosti [A11] nic v místnosti [A12] nic v místnosti [A13] runa T v místnosti [A14] nic v místnosti [A15] runa V Stručný popis předchozího děje na Starém Hrádku Datumy uvádějí příspěvky s popisy dané místnosti Označení (družina) u nálezů znamená, že obsah nálezu vzala družina sebou a hráči se na tyto věci mohou odvolávat a používat je, i když je nikdo z aktuální sestavy nemá v inventáři, protože jsem je zapomněl přepsat na nové postavy. V některých mistnostech nalezla družina zobrazené starodávné tvary run. Jejich přehled je uveden odděleně. Družina získala některé věci ještě během putování: - mast rychlého hojení od Eleany - šípy z odnoží harku (bez kovových hrotů), nejméně pět kusů Družina měla léčivý lektvar Cesela, ten je již spořebovaný. A01 (28.11.2007 17:44:39) Když se za družinou vstupní dveře samy zavřely, jeden z nich je bez problémů otevřel. Za dveřmi viděli venkovní prostranství, kdy chvíli stáli než vstoupili do Starého Hrádku. Nálezy: Ze zbytků starého kabátce vypadly dva měďáky se stejnou ražbou, jako dvojčata. Jenom jedna mince je lesklá, druhá je matná. (družina) -- A02 (12.12.2007 18:02:29) Když po chvíli prohlížení druhé místnosti otevřeli dveře, zjistili, že nehledí zpět do první místnosti, ale do nějaké jiné další. Nálezy: Hromádka z rozbité dřevěné židle a zbytků pochodní. Jiná hromádka z kameninových střepů. Jeden ze střepů zkusil člen družiny vyhodit oknem a potom sledovali, jak se střep za oknem zastavil a zmizel jako kus vosku v žáru pece. Kabátec z hrubého sukna, v jeho kapse zmačkaný papír. Papír je popsaný, ale písmo je rozmazané a zcela nečitelné. (družina) -- A03 (07.12.2007 17:14:37) Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. Skříň, uvnitř dýka s tmavou rukojetí, špička hrotu je ulomená. Jedna strana ostří velmi lesklá, na druhé je velká rezavá skvrna. (družina) -- A04 (05.01.2008 15:28:34) boj s obřími krysami Nálezy: Zlatý prsten s rubínem (družina) Klíček ke dveřím -- A05 (06.02.2008 19:16:59) Nálezy: Zlatý prsten se safírem (družina) Zlatý náramek (družina) Zlatá brož (družina) -- A06 (10.03.2008 18:03:51) boj s velkým hadem boj s kostlivcem Nálezy: hadí šupiny (družina) široký meč stará stříbrná mince (družina) pruh čistého plátna (družina) kouzlicí hůlka (družina) Klíček ke dveřím -- A07 (24.04.2008 17:36:45) Místnosti je vybavena krbem, ale jeho komínový průduch je přehrazený hrubou mříží z několika silných železných prutů. Nad mříží jsou napadané kameny a průduch je tak zcela zavalený kamennou sutí. Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. -- A08 (18.05.2008 09:16:48) kamínek vyhozený oknem zmizel venku stejně jako střep v jedné z předchozích místností Nálezy: železná konvice na podlaze, připoutaná ke zdi řetězem, voda, která v ní sahá zhruba do poloviny, má zlatavý lesk, ze škvíry ve stropě do ní občas spadne další kapka, která v letu ve světle zlatavě zazáří, voda má velice příjemnou chuť, někteří si doplnili měchy vodou z konvice, družina má čtyři flakónky naplněné vodou z konvice, těleso závory, dřevěný hranol kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem jedenáct zlatých mincí (družina) celkem osm stříbrných mincí (družina) řemínek z tmavé kůže, jeden a půl sáhu dlouhý (družina) dvě šipky se stříbrnými hroty (družina) celkem 5 stříbrných hrotů k šípu nebo šipce (družina) Klíček ke dveřím -- A09 (21.07.2008 17:06:01) Nálezy: výklenky s obrazy postav vystupujících ke stolu s hostinou, výklenek s kostlivcem obsluhujícím postavy u stolu, postavy jedí pouze chléb, který má na řezu zlatavý lesk a pijí vodu stejnou jako byla v konvici v A08, družina se najedla z hostiny krajíc zlatavého chleba (družina) svitek v obraze, odložený ženskou postavou, nyní otočený směrem k divákovi, na svitku je neuměle zrýmovaný text Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. stejný text je i na svitku v obraze, ze kterého vystoupila druhá ženská postava kouzelný svitek (družina) baňka se svěcenou vodou (družina) kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem dvě zlaté mince (družina) Klíček ke dveřím -- A10 (14.10.2010 17:18:47) boj s černými (nejasnými) krysami skřítkové z Dlouhé Hory Nálezy: celkem pět stříbrných mincí (družina) celkem čtyři zlaté mince (družina) kolečko jakoby k dětskému vozíku (družina) Klika ke dveřím Klíček ke dveřím Svitek ke dveřím, ATOR I ZEAL, text v ornamentu po obvodu svitku říká zhruba toto Vyber klíč, ten který je pravý (nebo správný, hodící se). Podej bráně (nebo vlož do zámku) klíč. Předej klíči svoji moc (nebo prones Slova moci). Dovol bráně, aby propustila (?, možný smysl: zkus odemknout zámek). -- A11 (29.04.2011 17:17:25) boj se slizem Nálezy: deska s výčnělky a s úchyty (družina) celkem tři stříbrné mince (družina) celkem pět zlatých mincí (družina) Klika ke dveřím -- A12 (29.05.2012 19:07:28) boj s fialovou plísní Nálezy: kostra připoutaná řetězem ke zdi (Tharosovy pozůstatky) kamenná deska na zdi nad kostrou, na desce se objevuje neuměle zrýmovaný text (stejný jako na svitcích v místnosti A09) Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. truhlička pokrytá vrstvou kamene v truhličce klíč -- A13 (16.12.2012 20:20:54 ) boj s ghůlem Nálezy: Dva zlaté a dva stříbrné (družina) Kamenná kostka, vložením do otvoru ve dveřích objevila družina klíček ke dveřím. -- A14 (20.11.2013 20:58) U vzdáleného rohu místnosti ležící elf, možná zraněný. -- A15 (16. března 2014 11:39) boj se slizem boj s plísní
Hráči: (6/7) Ghasim, Gwarg, HeruGil, Silverius, Slimak74, Thorongil

Příspěvky ⇓

Pro přidání příspěvku je třeba se nejprve přihlásit a být registrovaný v této jeskyni.

Vypisuje se 20 z celkem 3138 příspěvků|⇐ 1 ... 64 65 66 67 68 69 70 ... 157 ⇒|

Gwarg - 4. ledna 2010 18:39
Gwarg

"Hmrrr..." zabručím a položím pergamen na stůl, aby si ho mohli ostatní blíže prohlédnout.

"Stále nám chybí klíč, který by otevřel dveře odtud!"
pokrčím rameny a rozhlédnu se po ostatních.

Pán Jeskyně - 21. prosince 2009 16:57
Pán jeskyně Máhanaxar

Tech
Na zbytek roku odjíždím mimo dosah i-netu.
Přeji všem bohaté vánoce, veselého silvestra a šťastný celý nový rok.

Pán Jeskyně - 13. prosince 2009 14:37
Pán jeskyně Máhanaxar

Farin přes rameno nahlédl na svitek a s pokrčením ramen prohodí: "Vypadá to na nějaké kouzelnické klikyháky."
Potom se dál věnuje baňce.

Gwarg - 23. listopadu 2009 19:43
Gwarg

Opřel jsem si kladivo o bok a opatrně jsem rozmotal svitek pergamenu. Zadumaně si prohlížím jeho obsah, ale nezdá se, že bych z toho byl moudrý. Po chvilce si odfrknu a pergamen pomalu otočím na ostatní. Vidíte řádky starobylého runového písma.
"Dokáže to někdo z vás přečíst?" tázavě zabručím.

Pán Jeskyně - 23. listopadu 2009 18:35
Pán jeskyně Máhanaxar

"To vypadá na svěcenou vodu," prohlásí hobit přesvědčivým hlasem a otočí se k jednomu z oken.

Pozvedl baňku před obličej a pozoruje, jak přes její obsah prochází světlo.
"Podle pečeti na zátce a hlavně podle jasu a lesku bude mít hodně vysoké svěcení."

Gwarg - 18. listopadu 2009 16:19
Gwarg

"Opatrně, pane Velký Farine." zabručím směrem k hobitovi, který jako první se zájmem popadl baňku. "Doufám, že víte, co děláte.."

Sám vezmu svitek, jemně ho držím mezi svými tlustými prsty, a nedůvěřivě si ho prohlížím.

Pán Jeskyně - 11. listopadu 2009 15:44
Pán jeskyně Máhanaxar

Jakmile Farin zahlédl baňku, zamířil k trpaslíkovi a začal baňku prohlížet.

Gwarg - 4. listopadu 2009 22:48
Gwarg

Po chvilce šátrání v útrobách truhličky jsem vytáhl jakousi skleněnou baňku a stočený svitek pergamenu. Předměty jsem opatrně položil na kraj stolu a znovu zkouším truhličku prohledat. Zdá se však, že nic jiného neskrývá.

Pán Jeskyně - 31. října 2009 13:58
Pán jeskyně Máhanaxar

Elemar se rozhledl po ostatních a ztišeným hlasem říká, že had zřejmě spí nebo je omámený.

Napjatě sledujete trpaslíka, jak natažený na špičkách něco vytahuje z truhličky.

Gwarg - 28. října 2009 19:27
Gwarg

Snažím se nahlédnout do truhličky a prozkoumat tak její obsah. Kvůli své menší postavě se musím dost natahovat.

Pán Jeskyně - 18. října 2009 16:44
Pán jeskyně Máhanaxar

Tech
V týdnu 19.10. až 25.10. budu mimo dosah i-netu.

Přeji vám hezké dny.

Pán Jeskyně - 10. října 2009 15:37
Pán jeskyně Máhanaxar

Zatímco se Gwarg natahuje k truhličce, aby prozkoumal její obsah, Elemar v náhlém nápadu se konečky prstů opatrně dotknul hadího těla. Když se had nepohnul, zkusil to Elemar ještě jednou. Pak lehce pokrčil rameny a znovu rozprostřel ruku těsně nad hadím krkem, připravený hada chytit.

Pán Jeskyně - 25. září 2009 17:51
Pán jeskyně Máhanaxar

Napjatě sledujete Gwarga, jak pozvedl kladivo a druhou ruku pomalu natahuje k truhličce uprostřed stolu, až se jí dotknul.

Na tiché klapnutí, které se ozvalo při otevření víka, had ani kostlivec nijak viditelně nezareagovali. Pokročili jste blíže ke stolu, kde se trpaslík natahuje, aby viděl, jestli v truhličce něco je.

Gwarg - 24. září 2009 21:23
Gwarg

Když vidím Elemara, jak naznačuje, že pohlídá hada, pomalu se přiblížím ke stolu.
Kladivo přehodím do druhé ruky a zvednu do výše, připraven se bránit. Pak opatrně natáhnu ruku, coul po coulu se přibližuji k truhličce a zkusím ji otevřít.

Pán Jeskyně - 22. září 2009 17:58
Pán jeskyně Máhanaxar

Pohlížíte na sebe a potom Elemar pomalu, velice pomalu natáhne ruku směrem k tělu hada. Nad místem, kde hlava přechází v krk mírně pokrčí prsty a podívá se na Gwarga. Mlčky, jen očima naznačuje, aby se trpaslík pokusil truhličku otevřít. Kdyby se had pohnul, že ho zkusí zachytit.

Gwarg - 15. září 2009 19:21
Gwarg

Obešel jsem zadumaný postupně všechny výklenky. Když vystoupím z posledního, vrátím se zpět k velkému stolu.

Zkoumavě pozoruji truhličku, hada, a ostatní, jestli se někdo odváží truhličku otevřít.

"Někdo by to měl zkusit..." zabručím.

Pán Jeskyně - 9. září 2009 17:40
Pán jeskyně Máhanaxar

Na Gwargovu výzvu se všichni otočíte směrem ke stolu.
Had omotaný kolem truhličky má stále hlavu položenou na stole a jeho oči jsou zavřené. Přemýšlíte, jestli spí a vy můžete zkusit dosáhnout na truhličku.
Někteří z vás pokročili mezi židle s postavami a pozvedli ruku, ale pak jste se zarazili.
Vzpomínka na trpaslíkův útok sekerou, která proletěla hadovi krkem aniž by ho nějak viditelně poranila, vás znejistěla.

Gwarg - 8. září 2009 22:22
Gwarg

"Hmrrr..." zabručím a znovu se podívám ke stolu. "Co dělá ten had? Spí? Zkuste někdo vzít nebo otevřít tu truhličku. Možná v ní je náš klíč!" podívám se po ostatních. Nečekám však na jejich reakce a jdu se podívat k dalším obrazům.

Pán Jeskyně - 2. září 2009 20:07
Pán jeskyně Máhanaxar

Trpaslík ještě více skloní hlavu, přitočí se k obrazu trochu ze šikma a po chvíli si začne něco tichým šeptem brumlat.
Zatímco čekáte, co bude Gwarg dělat dál, rozhlížíte se kolem po místnosti a občas ještě vezmete ze stolu kousek pečeně nebo ovoce.

Postavy si vás nevšímají a věnují se jen svým talířům s nazlátlým chlebem, který zapíjejí třpytivou vodou z pohárů.
Kostlivec stále bez hnutí sedí na křesle v rohovém výklenku.

Pán Jeskyně - 31. srpna 2009 17:38
Pán jeskyně Máhanaxar

Vidíte Gwarga, jak zamířil k jižní stěně a v prvním výklenku [A09, I8] prohlíží obraz. Když přechází do sousedního výklenku [A09, G8], zarazí se a na chvíli pohlédne ke stolu na ženu v bílém, která vyšla odtud. Potom rychle přikročí k obrazu a s hlavou silně skloněnou do strany prohlíží nějaké místo na obraze.

Vypisuje se 20 z celkem 3138 příspěvků|⇐ 1 ... 64 65 66 67 68 69 70 ... 157 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)