Barevná srdce (64 stran zpět) | Herna - Aragorn.cz



Herna

Barevná srdce

Pán Jeskyně:

Máhanaxar

Systém:

DrD

Nové příhlášky:

Přijímáme

Popis jeskyně:

Anto i haloisio (Ústa oceánu)
Lze věřit legendám o kamenech velké síly? Chcete putovat po cestách světů? Některé jdou pod hvězdami, jiné jsou skryté v temnotách. Které z nich vedou k úkrytům vzácných artefaktů?
Měli byste spíše pomáhat než škodit.
Dveře lze rychle rozbít, ale potom už nezavřete. Často je lépe zkusit pomalu a potichu překonat zámek. Někdy zaklepat a počkat na vyzvání ke vstupu.
Hraje se přes fórum jeskyně.

Klíčová slova

Tato jeskyně nemá nastavena klíčová slova.

Jaké hráče:

V jeskyni je volné místo.
(probíhá hlavní děj).
Nová postava bude formálně zapojena do aktuální situace, jako by s družinou byla od zahájení hlavního děje.
Na novou postavu se pohlíží, jako kdyby dosavadními boji prošla bez zranění.

Nástěnka:Zobrazit/skrýt Nástěnku
Aktuální děj - místo: Starý Hrádek - místnost A16 - čas: 3. den, před polednem - Máte zatím 9 perel. Nalezené runy: V některých předchozích místnostech jste nalezli následující runy: v první místnosti [A01] runa H v místnosti [A02] nic v místnosti [A03] nic v místnosti [A04] runa A v místnosti [A05] runa C v místnosti [A06] runa D v místnosti [A07] nic v místnosti [A08] runa L v místnosti [A09] runa E v místnosti [A10] runa F v místnosti [A11] nic v místnosti [A12] nic v místnosti [A13] runa T v místnosti [A14] nic v místnosti [A15] runa V Stručný popis předchozího děje na Starém Hrádku Datumy uvádějí příspěvky s popisy dané místnosti Označení (družina) u nálezů znamená, že obsah nálezu vzala družina sebou a hráči se na tyto věci mohou odvolávat a používat je, i když je nikdo z aktuální sestavy nemá v inventáři, protože jsem je zapomněl přepsat na nové postavy. V některých mistnostech nalezla družina zobrazené starodávné tvary run. Jejich přehled je uveden odděleně. Družina získala některé věci ještě během putování: - mast rychlého hojení od Eleany - šípy z odnoží harku (bez kovových hrotů), nejméně pět kusů Družina měla léčivý lektvar Cesela, ten je již spořebovaný. A01 (28.11.2007 17:44:39) Když se za družinou vstupní dveře samy zavřely, jeden z nich je bez problémů otevřel. Za dveřmi viděli venkovní prostranství, kdy chvíli stáli než vstoupili do Starého Hrádku. Nálezy: Ze zbytků starého kabátce vypadly dva měďáky se stejnou ražbou, jako dvojčata. Jenom jedna mince je lesklá, druhá je matná. (družina) -- A02 (12.12.2007 18:02:29) Když po chvíli prohlížení druhé místnosti otevřeli dveře, zjistili, že nehledí zpět do první místnosti, ale do nějaké jiné další. Nálezy: Hromádka z rozbité dřevěné židle a zbytků pochodní. Jiná hromádka z kameninových střepů. Jeden ze střepů zkusil člen družiny vyhodit oknem a potom sledovali, jak se střep za oknem zastavil a zmizel jako kus vosku v žáru pece. Kabátec z hrubého sukna, v jeho kapse zmačkaný papír. Papír je popsaný, ale písmo je rozmazané a zcela nečitelné. (družina) -- A03 (07.12.2007 17:14:37) Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. Skříň, uvnitř dýka s tmavou rukojetí, špička hrotu je ulomená. Jedna strana ostří velmi lesklá, na druhé je velká rezavá skvrna. (družina) -- A04 (05.01.2008 15:28:34) boj s obřími krysami Nálezy: Zlatý prsten s rubínem (družina) Klíček ke dveřím -- A05 (06.02.2008 19:16:59) Nálezy: Zlatý prsten se safírem (družina) Zlatý náramek (družina) Zlatá brož (družina) -- A06 (10.03.2008 18:03:51) boj s velkým hadem boj s kostlivcem Nálezy: hadí šupiny (družina) široký meč stará stříbrná mince (družina) pruh čistého plátna (družina) kouzlicí hůlka (družina) Klíček ke dveřím -- A07 (24.04.2008 17:36:45) Místnosti je vybavena krbem, ale jeho komínový průduch je přehrazený hrubou mříží z několika silných železných prutů. Nad mříží jsou napadané kameny a průduch je tak zcela zavalený kamennou sutí. Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. -- A08 (18.05.2008 09:16:48) kamínek vyhozený oknem zmizel venku stejně jako střep v jedné z předchozích místností Nálezy: železná konvice na podlaze, připoutaná ke zdi řetězem, voda, která v ní sahá zhruba do poloviny, má zlatavý lesk, ze škvíry ve stropě do ní občas spadne další kapka, která v letu ve světle zlatavě zazáří, voda má velice příjemnou chuť, někteří si doplnili měchy vodou z konvice, družina má čtyři flakónky naplněné vodou z konvice, těleso závory, dřevěný hranol kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem jedenáct zlatých mincí (družina) celkem osm stříbrných mincí (družina) řemínek z tmavé kůže, jeden a půl sáhu dlouhý (družina) dvě šipky se stříbrnými hroty (družina) celkem 5 stříbrných hrotů k šípu nebo šipce (družina) Klíček ke dveřím -- A09 (21.07.2008 17:06:01) Nálezy: výklenky s obrazy postav vystupujících ke stolu s hostinou, výklenek s kostlivcem obsluhujícím postavy u stolu, postavy jedí pouze chléb, který má na řezu zlatavý lesk a pijí vodu stejnou jako byla v konvici v A08, družina se najedla z hostiny krajíc zlatavého chleba (družina) svitek v obraze, odložený ženskou postavou, nyní otočený směrem k divákovi, na svitku je neuměle zrýmovaný text Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. stejný text je i na svitku v obraze, ze kterého vystoupila druhá ženská postava kouzelný svitek (družina) baňka se svěcenou vodou (družina) kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem dvě zlaté mince (družina) Klíček ke dveřím -- A10 (14.10.2010 17:18:47) boj s černými (nejasnými) krysami skřítkové z Dlouhé Hory Nálezy: celkem pět stříbrných mincí (družina) celkem čtyři zlaté mince (družina) kolečko jakoby k dětskému vozíku (družina) Klika ke dveřím Klíček ke dveřím Svitek ke dveřím, ATOR I ZEAL, text v ornamentu po obvodu svitku říká zhruba toto Vyber klíč, ten který je pravý (nebo správný, hodící se). Podej bráně (nebo vlož do zámku) klíč. Předej klíči svoji moc (nebo prones Slova moci). Dovol bráně, aby propustila (?, možný smysl: zkus odemknout zámek). -- A11 (29.04.2011 17:17:25) boj se slizem Nálezy: deska s výčnělky a s úchyty (družina) celkem tři stříbrné mince (družina) celkem pět zlatých mincí (družina) Klika ke dveřím -- A12 (29.05.2012 19:07:28) boj s fialovou plísní Nálezy: kostra připoutaná řetězem ke zdi (Tharosovy pozůstatky) kamenná deska na zdi nad kostrou, na desce se objevuje neuměle zrýmovaný text (stejný jako na svitcích v místnosti A09) Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. truhlička pokrytá vrstvou kamene v truhličce klíč -- A13 (16.12.2012 20:20:54 ) boj s ghůlem Nálezy: Dva zlaté a dva stříbrné (družina) Kamenná kostka, vložením do otvoru ve dveřích objevila družina klíček ke dveřím. -- A14 (20.11.2013 20:58) U vzdáleného rohu místnosti ležící elf, možná zraněný. -- A15 (16. března 2014 11:39) boj se slizem boj s plísní
Hráči: (6/7) Ghasim, Gwarg, HeruGil, Silverius, Slimak74, Thorongil

Příspěvky ⇓

Pro přidání příspěvku je třeba se nejprve přihlásit a být registrovaný v této jeskyni.

Vypisuje se 20 z celkem 3138 příspěvků|⇐ 1 ... 62 63 64 65 66 67 68 ... 157 ⇒|

Čorka - 17. října 2010 17:21
Čorka

U oken lehce zaváhám a kouknu se jimi ještě jednou.
*Hmmm, zvlášní.*
Pak mou pozornost upoutá rychlý pohyb u hromady. Zaostřím.
"Jsou to jen krysy!" zahlásím zbytku družiny, aby se tak vystrašeně netřepali u dveří. *Pfff, trpaslíci.*
"Tedy doufám, že ´jen´ krysy."
*´Jen´ krysy a že si nás nebudou všímat.*
Pokud krysy nevypadají útočně, zkusím dojít až na konec místnosti a poohlídnout se po nějakých dveřích...

Pán Jeskyně - 17. října 2010 15:47
Pán jeskyně Máhanaxar

Od dveří sledujete Čorku, jak nahlédla do obou oken a potom upřela pohled na něco za hromadou.

Čorka - 17. října 2010 07:52
Čorka

Ostražitě jdu blíž k hromadě. Uši našpicované, luk připravený. Obcházím hromadu podél severní stěny tak dlouho, dokud neuvidím co že to tam piští a přehrabuje kameny.
*Beztak to budou krysy, nebo podobná havěť.*
Když procházím kolem oken, narychlo jimi vykouknu ven. Neočekávám tam ale nic zvláštního, tak je to jen velice zběžný pohled. Leda by mě tam něco opravdu zaujalo.

Pán Jeskyně - 14. října 2010 17:20
Pán jeskyně Máhanaxar

Už vás téměř nepřekvapuje, že vidíte jinou místnost, než ze které jste přišli do té stávající.
Gwarg rozevřel dveře naplno a nepatrně pokročil dovnitř. Posunujete se za ním a prohlížíte novou místnost.

(mapy/Mistnost A10)

Gekomak - 14. října 2010 17:19
Gekomak

Jsem napjatý a pevně svírám svou sekeru. Neodvažuji se však dělat nic víc, než doufat,že se nic nestane. Čekám na reakci ostatních a sám sebe v duchu uklidňuji. Už jsem tady toho viděl dost a víc ani vidět nemusím. Ne že bych byl zbabělý, ale i přesto je ve mně malá dušička.

Pán Jeskyně - 14. října 2010 17:18
Pán jeskyně Máhanaxar

A10: (mapy)
Vidíte obdélnou místnost dobrých dvanáct sáhů dlouhou a zhruba osm sáhů širokou. V bližší polovině severní stěny jsou dvě okna. Vlastně jsou to jen prázdné otvory. V každém z nich jsou tři svislé silné železné tyče s plochými bodci vyhnutými napříč do mezer mezi tyčemi.
Zdi jsou obložené opracovanými žulovými pláty jdoucími až pod strop. Ten ve výšce zhruba čtyř sáhů tvoří úzké dřevěné desky.
Okny prochází zvenku dost světla, abyste viděli podlahu z čtvercových a obdélníkových kamenů, dvě až tři stopy velkých.

Většinu střední části místnosti zabírá rozlehlá, uprostřed přes jeden sáh vysoká hromada různých menších kamenů se zbytky kusů rozbitého nábytku, nějakých latí, cárů starých koberců a závěsů; z hromady se táhne velmi slabý, ale přece jen rozpoznatelný pach plísně.

Zvuky, které jste zaslechli skrze pootevřené dveře, jdou od V, a tedy odvrácené strany hromady. Vysoké hlásky, jakési pištění a občas rány kamenů teď slyšíte zcela jasně.

Čorka - 13. října 2010 21:52
Čorka

"Co tam je?" juknu Gwargovi přes rameno. Současně si chystám luk a šíp, kdyby to cosi pištějící nebylo zrovna dvakrát kamarádské.
"Na co čekáš?" popoženu váhajícho trpaslíka. "A zrovna ve dveřích..." zakroutím nad ním pochybovačně hlavou.

Pán Jeskyně - 13. října 2010 17:24
Pán jeskyně Máhanaxar

Přistoupili jste ke dveřím. Na dřevěné desce jsou dvě intarzie nad sebou, horní zobrazuje pohled na Starý Hrádek od SV někdy k večeru, na dolní je stejný pohled za jasného jitra. Klika je z nějakého tmavého dřeva, mírně zahnutá, zdobená jemným kováním z drobných mosazných drátků nyní už matných bez lesku.
Gwarg přistoupil ke dveřím a bez problémů lehce zasunul klíč do klíčové dírky pod klikou.

Matný zlatavý klíček se zaleskl a jeho rostoucí zář se změnila v proudy malých jiskřiček, které zamířily k vám. Po jednom obklopily proudy vaše postavy.
Znovu, stejně jako u několika předchozích dveří, které jste museli odemknout, máte pocit, že někdo stojí kousek před vámi a zvolna pomalým vážným pohledem si vás prohlíží. Klíček jakoby se v trpaslíkových prstech sám otočil. Jiskřičky se náhle stáhly zpět ke klíčku, ten zmatněl a zmizel.

Gwarg stiskl kliku dolů a zkusil zatlačit. Dveře se pohnuly téměř na pouhý dotek. Světlo za nepatrně pootevřenými dveřmi napovídá, že v další místnosti je nějaké okno.
Úzkou škvírou jste zahlédli kus podlahy z plochých kamenů.

Z nové místnosti se ozývají nějaké vysoké hlásky, občasný úder kamene o kámen a sem tam zapištění.

Gwarg se znovu opřel do kliky a dveře se zcela potichu pootevřely o další kus. Při pozornějším naslouchání nyní rozeznáváte ještě jeden zvuk, který připomíná dupání malých nohou. Gwarg se pootočil a rozhlédl se po ostatních za sebou.

Gekomak - 12. října 2010 18:38
Gekomak

Jsem naprosto omámen tím, čeho jsem byl právě svědkem a jsem velice nervózní. Ano, návrh odejít zní vskutku velmi rozumně, nervózně tisknu topůrko sekyry a pomalejší krokem následuji Gwarga.

Cestou se však neustále rozhlížím. Stále musím přemýšlet o tom, co jsem viděl. "Raději pojďme," navrhnu ostatním a dál si prohlížím okolí.

Čorka - 12. října 2010 18:32
Čorka

Jako omámená sleduji celé to podivuhodné představení. Ne, opravdu netuším, co to mělo znamenat. Všechny podrobnosti si však uložím do paměti pro pozdější použití.
K životu mě probere Gwarg a mě nezbývá než s ním zcela vyjímečně souhlasit. *Měli bychom vypadnout.*
Zvědavě trpaslíkovi nakukuji přes rameno když se snaží odemknout dveře. Podivné tušení mě ale udržuje ve střehu a tak nepřestávám taktéž vnímat co se nám děje za zády.

Gwarg - 11. října 2010 22:11
Gwarg

"U všech stínů!" zabručím na závěr, poté co jsem užaslý, a nervózní, sledoval celý výjev. "Co to je za čertoviny? U všech stínů, kam jsme se to dostali?"

Ještě chvíli sleduji výklenek, kam zašel kostlivec, než ho zakryl závěs.
"Pfffrr..." odfrknu si,"..na čase zmizet!" a svižně se rozejdu ke dveřím, v ruce klíček. Rychle zkouším, jestli pasuje.

Pán Jeskyně - 4. října 2010 18:20
Pán jeskyně Máhanaxar

Do cinkavých zvuků prolnulo zachrastění. Pohlédli jste do SZ výklenku, kde ten podivný kostlivec povstal z křesla a zamířil ke stolu. Muž, který jako poslední vyšel ze svého obrazu, dojedl svůj krajíc nejdříve, dopil pohár a narovnal se. Kostlivec došel k němu, pominul mísy a tácy s jídlem a přímo ukázal na bochník zlatavého chleba. Když muž natočil hlavu do boku, kostlivec překročil za jeho židli a jejím odsunutím napomohl muži vstát. Muž se naklonil nad stůl, fouknutím na svícen zhasil jednu svíci a lehce klepl hada přes růžky. Had se ani nepohnul a jeho hlava se zavřenýma očima zůstala ležet na stole Potom muž s kostlivcem zamířili do výklenku [A3]. Tam kostlivec pozvedl obě paže a muž vstoupil do obrysu v obraze.
Kostlivec se vrátil ke stolu a když žena na židli vlevo podobně odmítla další krajíc zlatavého chleba, pomohl vstát i jí. Žena fouknutím zhasila druhou svíci, také klepla hada přes růžky a potom ji kostlivec doprovodil do výklenku s jejím obrazem [A5]. Zatímco tam držel pozvednuté paže, žena vstoupila do obrysu. Ze stolku v obraze zvedla svitek, otočila jej textem k sobě a znehybněla.
I další muž, u stolu nalevo, odmítl druhý krajíc, dopil třpytivou vodu ze svého poháru a už ve stoje foukl na svícen a zhasil třetí svíci. Klepl hada přes růžky a vyrazil k výklenku v jižní stěně [C8], kde se vrátil do svého obrazu. Potom kostlivec pomohl vstát muži u stolu napravo. Ten sfoukl další svíci, stejně jako ostatní klepl hada přes růžky a vrátil se do obrazu [E8].
Následovala žena, která u stolu seděla napravo. Kostlivec jí pomohl vstát, žena fouknutím uhasila předposlední svíci ve svícnu, klepla hada přes růžky a také ji kostlivec doprovodil do výklenku [G8] k jejímu obrazu. Jak vstupovala do obrazu, z namalovaného stolku sebrala svitek, pozvedla jej textem k sobě a stala se součástí malby.

Sledujete postupně celý výjev, který jakoby pozpátku připomíná situaci, kdy postavy vycházely ze svých obrazů a usedaly ke stolu plnému dobrého jídla a pití, aby pojedly jen krajíc neobvyklého zlatavě se blýskajícího chleba a zapily ho pohárem zlatě se třpytící vody. Pozorujete kostlivce, jak míří z výklenku k poslední mužské postavě. Náhle v nějakém nenadálém popudu se Farin vrhl ke stolu, popadl nůž, ze zlatavého bochníku rychle odřízl krajíc a zabalený do ubrousku ho uložil do svého vaku.

Mezitím muž u stolu povstal a když fouknutím na svícen uhasil poslední svíci náhle se zešeřilo, jak místnost osvětlují už zase jen obě okna v severní stěně.
Muž klepl hada přes růžky a hadí hlava se vznesla nad stolní desku. Had otevřel oči a znovu sleduje svoje okolí, stejně jako když jste do místnosti vstoupili. Muž s kostlivcem přešli do posledního výklenku [I8], kde muž vstoupil do svého obrazu.
Celou tu dobu, kdy kostlivec chodil mezi vámi spolu s postavami z obrazů a nyní samotný zamířil do JZ rohu místnosti, máte zase ten pocit, že se snaží, aby do vás nenarazil. Do hlavy se vám znovu dere myšlenka, že jde jako na ulici mezi lidmi a žádá o dovolení k projití. Když prošel kolem Darka, pes na něho upřeně zírá, ale opět kupodivu nevypadá ustrašeně.
Kostlivec se postavil do výklenku aniž by nějak reagoval na chybějící předměty, které vzal Gwarg a slabé a klidné bílé světlo v jeho očních důlcích pohaslo. Odhrnutý závěs se náhle sám pohnul a zakryl celý výklenek [A7].

Představení možná skončilo a vy začínáte rozmýšlet, co uděláte dál.

Pán Jeskyně - 24. září 2010 14:51
Pán jeskyně Máhanaxar

Tech
Budu týden mimo dosah netu. Vracím se cca 3.10. (Ne).

Gwarg - 21. září 2010 19:14
Gwarg

"Hmrrr..." spokojeně zabručím a zřejmě ten škleb v brunátné tváři byl snad i úsměvem. Z váčku cosi vypadlo, ozvalo se tlumené cinknutí. Ať už to byly mince nebo cokoliv jiného, hbitě to schovávám do kapsičky u kalhot. Něco jsem si ale v ruce ještě ponechal. Beru to mezi své silné prsty a natáčím se více ke světlu lampy. Vidíte malý klíček.

"Naše cesta dál?" řeknu spíše řečnicky a podívám se ke dveřím.

Pán Jeskyně - 14. září 2010 18:39
Pán jeskyně Máhanaxar

tech
Elienai 5. září 2010 08:21
Na takové věci je tu PJ. ;-)

Zkusím vytvořit něco jako "výcuc" dosavadního děje, možná se to bude hodit i pro případné další hráče, kdyby časem ještě někdo nahradil některého odpadlíka.
Dej mi, prosím, čas do konce tohoto týdne (19.9.), pošlu to do pošty.

Čorka - 5. září 2010 08:21
Čorka

//hoja, mám prosbu, prý jsem se k družině přidala v městě Haraqa, večer před odjezdem na Starý Hrádek, je to ale nějakých 80 stran textu, což nemám čas a ani chuť louskat, je tu někdo, kdo je schopný udělat výcuc toho hlavního co se zatím semlelo? děkuji :)

Pán Jeskyně - 3. září 2010 15:15
Pán jeskyně Máhanaxar

Tech
Budu týden mimo dosah netu. Vracím se cca 12.9. (Ne).

Gwarg - 2. září 2010 21:53
Gwarg

"Hm...co se nám to zde skrývá?" zabručím si pod vousiska, když prohmatávám váček.
Zřejmě jsem došel k závěru, že váček není nebezpečný, protože ho otáčím a chystám se vysypat jeho obsah do své mozolnaté dlaně.

Pán Jeskyně - 27. srpna 2010 16:05
Pán jeskyně Máhanaxar

Pohyb v rohu místnosti přivábil vaši pozornost.
Kostlivec sedící na křesle v SZ výklenku pozvedl hlavu, snad jakoby se chtěl podívat, jestli postavy u stolu už dojedly ten zvláštní zlatavý chléb.
Když poznal, že jim ještě několik soust zbývá, zase se opřel do křesla zpět.

Khain Empyreal - 13. srpna 2010 17:22
Khain Empyreal

pakliže jich bylo víc, jistě tvoří nějaký smysluplný celek ale nenapadá mě jak by to mohlo souviset s otevřením dveří.. mumlám si prosebe

Vypisuje se 20 z celkem 3138 příspěvků|⇐ 1 ... 62 63 64 65 66 67 68 ... 157 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)