Barevná srdce (94 stran zpět) | Herna - Aragorn.cz



Herna

Barevná srdce

Pán Jeskyně:

Máhanaxar

Systém:

DrD

Nové příhlášky:

Přijímáme

Popis jeskyně:

Anto i haloisio (Ústa oceánu)
Lze věřit legendám o kamenech velké síly? Chcete putovat po cestách světů? Některé jdou pod hvězdami, jiné jsou skryté v temnotách. Které z nich vedou k úkrytům vzácných artefaktů?
Měli byste spíše pomáhat než škodit.
Dveře lze rychle rozbít, ale potom už nezavřete. Často je lépe zkusit pomalu a potichu překonat zámek. Někdy zaklepat a počkat na vyzvání ke vstupu.
Hraje se přes fórum jeskyně.

Klíčová slova

Tato jeskyně nemá nastavena klíčová slova.

Jaké hráče:

V jeskyni je volné místo.
(probíhá hlavní děj).
Nová postava bude formálně zapojena do aktuální situace, jako by s družinou byla od zahájení hlavního děje.
Na novou postavu se pohlíží, jako kdyby dosavadními boji prošla bez zranění.

Nástěnka:Zobrazit/skrýt Nástěnku
Aktuální děj - místo: Starý Hrádek - místnost A16 - čas: 3. den, před polednem - Máte zatím 9 perel. Nalezené runy: V některých předchozích místnostech jste nalezli následující runy: v první místnosti [A01] runa H v místnosti [A02] nic v místnosti [A03] nic v místnosti [A04] runa A v místnosti [A05] runa C v místnosti [A06] runa D v místnosti [A07] nic v místnosti [A08] runa L v místnosti [A09] runa E v místnosti [A10] runa F v místnosti [A11] nic v místnosti [A12] nic v místnosti [A13] runa T v místnosti [A14] nic v místnosti [A15] runa V Stručný popis předchozího děje na Starém Hrádku Datumy uvádějí příspěvky s popisy dané místnosti Označení (družina) u nálezů znamená, že obsah nálezu vzala družina sebou a hráči se na tyto věci mohou odvolávat a používat je, i když je nikdo z aktuální sestavy nemá v inventáři, protože jsem je zapomněl přepsat na nové postavy. V některých mistnostech nalezla družina zobrazené starodávné tvary run. Jejich přehled je uveden odděleně. Družina získala některé věci ještě během putování: - mast rychlého hojení od Eleany - šípy z odnoží harku (bez kovových hrotů), nejméně pět kusů Družina měla léčivý lektvar Cesela, ten je již spořebovaný. A01 (28.11.2007 17:44:39) Když se za družinou vstupní dveře samy zavřely, jeden z nich je bez problémů otevřel. Za dveřmi viděli venkovní prostranství, kdy chvíli stáli než vstoupili do Starého Hrádku. Nálezy: Ze zbytků starého kabátce vypadly dva měďáky se stejnou ražbou, jako dvojčata. Jenom jedna mince je lesklá, druhá je matná. (družina) -- A02 (12.12.2007 18:02:29) Když po chvíli prohlížení druhé místnosti otevřeli dveře, zjistili, že nehledí zpět do první místnosti, ale do nějaké jiné další. Nálezy: Hromádka z rozbité dřevěné židle a zbytků pochodní. Jiná hromádka z kameninových střepů. Jeden ze střepů zkusil člen družiny vyhodit oknem a potom sledovali, jak se střep za oknem zastavil a zmizel jako kus vosku v žáru pece. Kabátec z hrubého sukna, v jeho kapse zmačkaný papír. Papír je popsaný, ale písmo je rozmazané a zcela nečitelné. (družina) -- A03 (07.12.2007 17:14:37) Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. Skříň, uvnitř dýka s tmavou rukojetí, špička hrotu je ulomená. Jedna strana ostří velmi lesklá, na druhé je velká rezavá skvrna. (družina) -- A04 (05.01.2008 15:28:34) boj s obřími krysami Nálezy: Zlatý prsten s rubínem (družina) Klíček ke dveřím -- A05 (06.02.2008 19:16:59) Nálezy: Zlatý prsten se safírem (družina) Zlatý náramek (družina) Zlatá brož (družina) -- A06 (10.03.2008 18:03:51) boj s velkým hadem boj s kostlivcem Nálezy: hadí šupiny (družina) široký meč stará stříbrná mince (družina) pruh čistého plátna (družina) kouzlicí hůlka (družina) Klíček ke dveřím -- A07 (24.04.2008 17:36:45) Místnosti je vybavena krbem, ale jeho komínový průduch je přehrazený hrubou mříží z několika silných železných prutů. Nad mříží jsou napadané kameny a průduch je tak zcela zavalený kamennou sutí. Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. -- A08 (18.05.2008 09:16:48) kamínek vyhozený oknem zmizel venku stejně jako střep v jedné z předchozích místností Nálezy: železná konvice na podlaze, připoutaná ke zdi řetězem, voda, která v ní sahá zhruba do poloviny, má zlatavý lesk, ze škvíry ve stropě do ní občas spadne další kapka, která v letu ve světle zlatavě zazáří, voda má velice příjemnou chuť, někteří si doplnili měchy vodou z konvice, družina má čtyři flakónky naplněné vodou z konvice, těleso závory, dřevěný hranol kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem jedenáct zlatých mincí (družina) celkem osm stříbrných mincí (družina) řemínek z tmavé kůže, jeden a půl sáhu dlouhý (družina) dvě šipky se stříbrnými hroty (družina) celkem 5 stříbrných hrotů k šípu nebo šipce (družina) Klíček ke dveřím -- A09 (21.07.2008 17:06:01) Nálezy: výklenky s obrazy postav vystupujících ke stolu s hostinou, výklenek s kostlivcem obsluhujícím postavy u stolu, postavy jedí pouze chléb, který má na řezu zlatavý lesk a pijí vodu stejnou jako byla v konvici v A08, družina se najedla z hostiny krajíc zlatavého chleba (družina) svitek v obraze, odložený ženskou postavou, nyní otočený směrem k divákovi, na svitku je neuměle zrýmovaný text Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. stejný text je i na svitku v obraze, ze kterého vystoupila druhá ženská postava kouzelný svitek (družina) baňka se svěcenou vodou (družina) kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem dvě zlaté mince (družina) Klíček ke dveřím -- A10 (14.10.2010 17:18:47) boj s černými (nejasnými) krysami skřítkové z Dlouhé Hory Nálezy: celkem pět stříbrných mincí (družina) celkem čtyři zlaté mince (družina) kolečko jakoby k dětskému vozíku (družina) Klika ke dveřím Klíček ke dveřím Svitek ke dveřím, ATOR I ZEAL, text v ornamentu po obvodu svitku říká zhruba toto Vyber klíč, ten který je pravý (nebo správný, hodící se). Podej bráně (nebo vlož do zámku) klíč. Předej klíči svoji moc (nebo prones Slova moci). Dovol bráně, aby propustila (?, možný smysl: zkus odemknout zámek). -- A11 (29.04.2011 17:17:25) boj se slizem Nálezy: deska s výčnělky a s úchyty (družina) celkem tři stříbrné mince (družina) celkem pět zlatých mincí (družina) Klika ke dveřím -- A12 (29.05.2012 19:07:28) boj s fialovou plísní Nálezy: kostra připoutaná řetězem ke zdi (Tharosovy pozůstatky) kamenná deska na zdi nad kostrou, na desce se objevuje neuměle zrýmovaný text (stejný jako na svitcích v místnosti A09) Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. truhlička pokrytá vrstvou kamene v truhličce klíč -- A13 (16.12.2012 20:20:54 ) boj s ghůlem Nálezy: Dva zlaté a dva stříbrné (družina) Kamenná kostka, vložením do otvoru ve dveřích objevila družina klíček ke dveřím. -- A14 (20.11.2013 20:58) U vzdáleného rohu místnosti ležící elf, možná zraněný. -- A15 (16. března 2014 11:39) boj se slizem boj s plísní
Hráči: (6/7) Ghasim, Gwarg, HeruGil, Silverius, Slimak74, Thorongil

Příspěvky ⇓

Pro přidání příspěvku je třeba se nejprve přihlásit a být registrovaný v této jeskyni.

Vypisuje se 20 z celkem 3138 příspěvků|⇐ 1 ... 92 93 94 95 96 97 98 ... 157 ⇒|

honzatq - 11. února 2008 13:32
honzatq

Co to máš s tou rukou? začnu se trochu víc zajímat o dění kolem, když uslyším hobitovu poznámku...Loren pohlídej prosím ty dveře, ať se nezavřou. řeknu k elfce a jdu se podívat co se s trpaslíkem stalo.

Gangalaguna - 10. února 2008 23:07
Gangalaguna

"Hrome, tohle nezabírá." Lucernou pořádně posvítím na Grahamovi ruce, ať se podívám, co na nich má.

Heell - 9. února 2008 18:48
Heell

Velký Farin 9. února 2008 10:47
" Co to je !! je mi nějak divně... "

Natáhnu ruce a nechám Farina co chce udělat

Gangalaguna - 9. února 2008 10:47
Gangalaguna

Přiskakuju ke Grahamovi a sundávám svůj měch s vodou. "Nastav ruku." Pokusím se mu hmotu omýt.

Trill - 9. února 2008 03:39
Trill

"Divná hmota?" ..spozorniem, no dvere nepúšťam, napriek tomu, že ich okrem mňa istí aj Leaf..
"Ako divná?"

Heell - 8. února 2008 18:27
Heell

Pán Jeskyně 7. února 2008 20:04
" Sakra sakra, co to bylo !!?? Je tam nějaká divná hmota a barví to !! Mám to na prstech nevíte co to mohlo být ?? "

ukážu všem své prsty

krcho - 8. února 2008 08:04
krcho

Ked Grham odtiahne rukju a veko cukne spat tak spozorniem a sledujem co sa deje Co sa stalo? Je tam nieco? spytam sa a cakam na jeho odpoved

Gwarg - 7. února 2008 21:11
Gwarg

Zůstávám na svém místě, udržuji si svůj prostor, připravený reagovat na případné nebezpečí. Pohledem kmitám z Grahama a truhličky, kterou prozkoumává, po zbytku místnosti.

Gangalaguna - 7. února 2008 20:25
Gangalaguna

Rozhížím se po místnosti a přejedu ji světelným kuželem, jestli na nás nečeká nějaká příšera. Pak už pozoruju trpaslíka, jak otevírá truhličku a s malým trhnutím sleduji, co se mu stalo. "Něco Vás kouslo?"

Pán Jeskyně - 7. února 2008 20:04
Pán jeskyně Máhanaxar

Klapnutí víka, které se zavřelo, ihned přitáhlo celou vaši pozornost.
V zesláblém světle vidíte, jak Graham náhle pustil víko a cuknul rukou zpět. Teď se upřeně dívá na svoje prsty.

Pán Jeskyně - 7. února 2008 17:58
Pán jeskyně Máhanaxar

Jas přicházející oknem zeslábl a to dalo vyniknout světlu z Farinovy lucerny.

Díky tomu a vašemu citu pro plynutí času si pojednou uvědomujete, že tam venku musel už nastat večer.

Pán Jeskyně - 7. února 2008 17:17
Pán jeskyně Máhanaxar

V přední stěně truhličky je vložený malý zámek. Zřejmě ale není zamknutý, protože Grahamova ruka víko bez viditelných potíží nadzvedla a nepatrně pootevřela.

honzatq - 7. února 2008 10:56
honzatq

S ostatními druhy vstupuji do místnosti, ale jako poslední. Zůstanu u dveří a hlídám, aby se zase "sami" nezavřely. Jinak také se zájmem pozoruji trpaslíka otevírajicího truchlu s očekáváním dalšího milého či nemilého překvapení.

Trill - 7. února 2008 07:11
Trill

Miestnosť úplne neopúšťam, pokúsim sa o to, čo sa mi naposledy nepodarilo. Napriek tomu, že to bude asi zbytočné a ani sama neviem, čo od toho očakávať, ostávam držať dvere, aby sa nezatvorili..
Popritom načúvam raz do jednej, raz do druhej miestnosti..

Gwarg - 6. února 2008 21:24
Gwarg

"Pfrrrrr...." odfrknu si a stále zamračený si prohlížím svoji ruku, pak i letmo prohlédnu své věci. "Brrr...kouzla a čáry..tfuj.." odplivnu si a podrážděně pokračuji:"..z toho nikdy nevzejde nic dobrého! U všech Stínů! Příště si musíme dávat dobrý pozor, než tady s něčím otočíme!" zamračený odepnu svůj velký měch a řádně se napiji. "Ááách..." zašklebený výraz se trochu rozjasňuje, i když v případě zjizvené a zarostlé trpasličí tváře to je příliš troufalé prohlášení.

Pomalým krokem vstupuji do místnosti za svým pobratimem. Rozhlížím se nedůvěřivě kolem ve snaze objevit jakékoliv nebezpečí.
Když vidím, že se Graham chystá otevřít tajemnou truhličku, pozvednu jedno oko a tiše, s jakousi zvláštní bázní, Grahama varuji:
"Sss...opatrně, pane Grahame, Železné srdce! Viděl jste, co dokázal ten klíč! Kdo ví, co udělá tahle věc!"

Heell - 6. února 2008 20:45
Heell

" hmmm, zajímavé "
.. Jdu opatrně se sekerou v ruce a mířim si to k truhličce ...

U truhličky :

Zkoumám a jen tak se nan kouknu .. Po chvilce se jí pokusim otevřít ..

" Třeba tam bude něco na čem se dá slušně vydělat , hehe "

Pán Jeskyně - 6. února 2008 19:16
Pán jeskyně Máhanaxar

A05: (mapy)
Místnost je kruhová o průměru dobrých deset sáhů. Stěny z hrubě přitesaných kamenů vytváří kamenný válec. Pět sáhů vysoko je válec zakončen stropem ze dřevěných, těsně k sobě skládaných trámů.
V severním oblouku je okno podobné těm v předchozích místnostech. Okenní otvor je přehrazený svislými mřížemi každých 10 coulů.
Na kamenných deskách tvořících celou podlahu stojí uprostřed místnosti stůl. Jeho horní deska je čtvercová, zhruba 1 x 1 sáh. Na stole leží nevelká silně zaprášená truhlička.
Jinak se místnost jeví jako prázdná.

Pán Jeskyně - 6. února 2008 19:04
Pán jeskyně Máhanaxar

Leaf stiskl železnou kliku a ta hlasitě cvakla. Potom zatáhnul a dveře se otevřely. Skřípavý zvuk vás už vůbec nepřekvapil. Graham přestal brousit svoji sekeru a spolu s ostatními nahlíží skrze otvor dveří.
První rychlý pohled na světlý pruh na podlaze prozrazuje, že v místnosti je zase něco jako okna.
Farinova lucerna stále svítí a její paprsky dopadly na nějaký stůl. Ticho a klid vás pobízejí ke vstupu.

krcho - 6. února 2008 09:01
krcho

Klúč bol magický o tom neni pochýb poviem s úžasom na tvári a pokračujem no ten kto ho tu nechal námnaozaj pomool, lebo sa citime lepšie teda aspon ja usmejem sa na ostatných no následne mi na tvári vznikne výraz starosti no davajme si pozor na to co je za dverami. opartne... a z úžasom sledujem čo bude ked sa dvere otvoria

Trill - 6. února 2008 07:41
Trill

"Ten klúč bol magický." ..ozvem sa užasnuto..
"A tá sila, ktorá z neho vyšla.. Nech to bolo čokoľvek, cítim sa.. oddýchnuto.." ..spokojne sa usmievam a nabádam ostatných..
"Hlavne opatrne, ak tu je prítomná mágia, je možné, že tu bude aj nejaká magická ochrana pre narušiteľov, alebo nejaký magický strážca.." ..snažím sa vystríhať ostatných pred možným nebezpečím.

Vypisuje se 20 z celkem 3138 příspěvků|⇐ 1 ... 92 93 94 95 96 97 98 ... 157 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)