Barevná srdce (96 stran zpět) | Herna - Aragorn.cz



Herna

Barevná srdce

Pán Jeskyně:

Máhanaxar

Systém:

DrD

Nové příhlášky:

Přijímáme

Popis jeskyně:

Anto i haloisio (Ústa oceánu)
Lze věřit legendám o kamenech velké síly? Chcete putovat po cestách světů? Některé jdou pod hvězdami, jiné jsou skryté v temnotách. Které z nich vedou k úkrytům vzácných artefaktů?
Měli byste spíše pomáhat než škodit.
Dveře lze rychle rozbít, ale potom už nezavřete. Často je lépe zkusit pomalu a potichu překonat zámek. Někdy zaklepat a počkat na vyzvání ke vstupu.
Hraje se přes fórum jeskyně.

Klíčová slova

Tato jeskyně nemá nastavena klíčová slova.

Jaké hráče:

V jeskyni je volné místo.
(probíhá hlavní děj).
Nová postava bude formálně zapojena do aktuální situace, jako by s družinou byla od zahájení hlavního děje.
Na novou postavu se pohlíží, jako kdyby dosavadními boji prošla bez zranění.

Nástěnka:Zobrazit/skrýt Nástěnku
Aktuální děj - místo: Starý Hrádek - místnost A16 - čas: 3. den, před polednem - Máte zatím 9 perel. Nalezené runy: V některých předchozích místnostech jste nalezli následující runy: v první místnosti [A01] runa H v místnosti [A02] nic v místnosti [A03] nic v místnosti [A04] runa A v místnosti [A05] runa C v místnosti [A06] runa D v místnosti [A07] nic v místnosti [A08] runa L v místnosti [A09] runa E v místnosti [A10] runa F v místnosti [A11] nic v místnosti [A12] nic v místnosti [A13] runa T v místnosti [A14] nic v místnosti [A15] runa V Stručný popis předchozího děje na Starém Hrádku Datumy uvádějí příspěvky s popisy dané místnosti Označení (družina) u nálezů znamená, že obsah nálezu vzala družina sebou a hráči se na tyto věci mohou odvolávat a používat je, i když je nikdo z aktuální sestavy nemá v inventáři, protože jsem je zapomněl přepsat na nové postavy. V některých mistnostech nalezla družina zobrazené starodávné tvary run. Jejich přehled je uveden odděleně. Družina získala některé věci ještě během putování: - mast rychlého hojení od Eleany - šípy z odnoží harku (bez kovových hrotů), nejméně pět kusů Družina měla léčivý lektvar Cesela, ten je již spořebovaný. A01 (28.11.2007 17:44:39) Když se za družinou vstupní dveře samy zavřely, jeden z nich je bez problémů otevřel. Za dveřmi viděli venkovní prostranství, kdy chvíli stáli než vstoupili do Starého Hrádku. Nálezy: Ze zbytků starého kabátce vypadly dva měďáky se stejnou ražbou, jako dvojčata. Jenom jedna mince je lesklá, druhá je matná. (družina) -- A02 (12.12.2007 18:02:29) Když po chvíli prohlížení druhé místnosti otevřeli dveře, zjistili, že nehledí zpět do první místnosti, ale do nějaké jiné další. Nálezy: Hromádka z rozbité dřevěné židle a zbytků pochodní. Jiná hromádka z kameninových střepů. Jeden ze střepů zkusil člen družiny vyhodit oknem a potom sledovali, jak se střep za oknem zastavil a zmizel jako kus vosku v žáru pece. Kabátec z hrubého sukna, v jeho kapse zmačkaný papír. Papír je popsaný, ale písmo je rozmazané a zcela nečitelné. (družina) -- A03 (07.12.2007 17:14:37) Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. Skříň, uvnitř dýka s tmavou rukojetí, špička hrotu je ulomená. Jedna strana ostří velmi lesklá, na druhé je velká rezavá skvrna. (družina) -- A04 (05.01.2008 15:28:34) boj s obřími krysami Nálezy: Zlatý prsten s rubínem (družina) Klíček ke dveřím -- A05 (06.02.2008 19:16:59) Nálezy: Zlatý prsten se safírem (družina) Zlatý náramek (družina) Zlatá brož (družina) -- A06 (10.03.2008 18:03:51) boj s velkým hadem boj s kostlivcem Nálezy: hadí šupiny (družina) široký meč stará stříbrná mince (družina) pruh čistého plátna (družina) kouzlicí hůlka (družina) Klíček ke dveřím -- A07 (24.04.2008 17:36:45) Místnosti je vybavena krbem, ale jeho komínový průduch je přehrazený hrubou mříží z několika silných železných prutů. Nad mříží jsou napadané kameny a průduch je tak zcela zavalený kamennou sutí. Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. -- A08 (18.05.2008 09:16:48) kamínek vyhozený oknem zmizel venku stejně jako střep v jedné z předchozích místností Nálezy: železná konvice na podlaze, připoutaná ke zdi řetězem, voda, která v ní sahá zhruba do poloviny, má zlatavý lesk, ze škvíry ve stropě do ní občas spadne další kapka, která v letu ve světle zlatavě zazáří, voda má velice příjemnou chuť, někteří si doplnili měchy vodou z konvice, družina má čtyři flakónky naplněné vodou z konvice, těleso závory, dřevěný hranol kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem jedenáct zlatých mincí (družina) celkem osm stříbrných mincí (družina) řemínek z tmavé kůže, jeden a půl sáhu dlouhý (družina) dvě šipky se stříbrnými hroty (družina) celkem 5 stříbrných hrotů k šípu nebo šipce (družina) Klíček ke dveřím -- A09 (21.07.2008 17:06:01) Nálezy: výklenky s obrazy postav vystupujících ke stolu s hostinou, výklenek s kostlivcem obsluhujícím postavy u stolu, postavy jedí pouze chléb, který má na řezu zlatavý lesk a pijí vodu stejnou jako byla v konvici v A08, družina se najedla z hostiny krajíc zlatavého chleba (družina) svitek v obraze, odložený ženskou postavou, nyní otočený směrem k divákovi, na svitku je neuměle zrýmovaný text Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. stejný text je i na svitku v obraze, ze kterého vystoupila druhá ženská postava kouzelný svitek (družina) baňka se svěcenou vodou (družina) kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem dvě zlaté mince (družina) Klíček ke dveřím -- A10 (14.10.2010 17:18:47) boj s černými (nejasnými) krysami skřítkové z Dlouhé Hory Nálezy: celkem pět stříbrných mincí (družina) celkem čtyři zlaté mince (družina) kolečko jakoby k dětskému vozíku (družina) Klika ke dveřím Klíček ke dveřím Svitek ke dveřím, ATOR I ZEAL, text v ornamentu po obvodu svitku říká zhruba toto Vyber klíč, ten který je pravý (nebo správný, hodící se). Podej bráně (nebo vlož do zámku) klíč. Předej klíči svoji moc (nebo prones Slova moci). Dovol bráně, aby propustila (?, možný smysl: zkus odemknout zámek). -- A11 (29.04.2011 17:17:25) boj se slizem Nálezy: deska s výčnělky a s úchyty (družina) celkem tři stříbrné mince (družina) celkem pět zlatých mincí (družina) Klika ke dveřím -- A12 (29.05.2012 19:07:28) boj s fialovou plísní Nálezy: kostra připoutaná řetězem ke zdi (Tharosovy pozůstatky) kamenná deska na zdi nad kostrou, na desce se objevuje neuměle zrýmovaný text (stejný jako na svitcích v místnosti A09) Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. truhlička pokrytá vrstvou kamene v truhličce klíč -- A13 (16.12.2012 20:20:54 ) boj s ghůlem Nálezy: Dva zlaté a dva stříbrné (družina) Kamenná kostka, vložením do otvoru ve dveřích objevila družina klíček ke dveřím. -- A14 (20.11.2013 20:58) U vzdáleného rohu místnosti ležící elf, možná zraněný. -- A15 (16. března 2014 11:39) boj se slizem boj s plísní
Hráči: (6/7) Ghasim, Gwarg, HeruGil, Silverius, Slimak74, Thorongil

Příspěvky ⇓

Pro přidání příspěvku je třeba se nejprve přihlásit a být registrovaný v této jeskyni.

Vypisuje se 20 z celkem 3138 příspěvků|⇐ 1 ... 94 95 96 97 98 99 100 ... 157 ⇒|

Pán Jeskyně - 30. ledna 2008 17:48
Pán jeskyně Máhanaxar

Sledujete Farina, jak svítí do díry a upírá tam na něco pohled. Potom se narovnal a začal poměřovat délku svého meče s Loreninou holí.

Trill - 29. ledna 2008 22:19
Trill

Kým Farin prehľadáva dieru, objasním ostatným svoj nález..
"No.. Tá diera je hlboká podľa môjho odhadu tak jeden a pol sáhu, približne tak hlboko som narazila palicou na zadnú stenu, potom pokračuje iba malinká dieročka.. Ale tam vzadu.. Neviem presne čo to je, nepodarilo sa mi to s palicou vytiahnuť, ale podľa zvuku, ktorý to vydávalo, keď som po tom ťukla palicou, by to mohla byť nejaká handra, alebo kus nejakej kože.. Neviem však, či by to mohlo byť niečo dôležité..".. znovu pokrčím plecami očakávajúc, či sa Farin dozvie viac...

Gangalaguna - 29. ledna 2008 20:44
Gangalaguna

Podívám se směrem k díře a se zájmem sleduji Loren, jak se ji snaží prozkoumávat. Když něco najde, hned za ní vyrazím vyzbrojen svojí lucernou. "Copak jsi tu objevila, Loren?" Přijdu k díře a znovu do ní posvítím, pak zkusím kousek do ní zalézt, v jedné ruce lucernu, v druhé krátký meč.

Heell - 29. ledna 2008 18:53
Heell

Gwarg 29. ledna 2008 18:18
"Aghrrrr"
vstekám se a hladim svojí sekyru ..
" Tak fajn , přiznávám, že to byla hloupost ale jinej plán jsme neměli ne ?? "

Po krátké odmlce : " Ehm, Neměl by jste někdo brousek ?? "

Gwarg - 29. ledna 2008 18:18
Gwarg

Zamračený, ale v tichosti, sleduji Grahamovy pokusy o rozbití dveří. Jen jsem o pár kroků ustoupil vzad.
Po druhém neúspěšném pokusu se ušklíbnu:"Asi jste si, pane Grahame, Železné srdce, málo nabrousil ostří.."

Když se elfa Loren zmíní o svém nálezu, zvědavě se k ní otočím. "Něco jste tam, paní Loren, našla? Možná by se tam mohl dostat pan Farin, co pane Farine?"

Pán Jeskyně - 29. ledna 2008 16:06
Pán jeskyně Máhanaxar

broušení poškozené zbraně
1. možnost: brousek, pokud má postava nebo někdo z družiny zapůjčí, doba broušení je dána pobytem ve dvou místnostech.
2. možnost: o kámen na podlaze nebo ve zdi, doba broušení je dána pobytem ve třech místnostech.

a) Nemusí to být sousední místnosti. Po vstupu do místnosti se podle situace hráč rozhodne a broušení nahlásí jako akci.
b) Během broušení může postava mluvit (třeba radit ostatním), jíst, pít, být na místě nebo se pohybovat mimo boj.
c) Během broušení nemůže postava bojovat, ať s broušenou zbraní nebo jinak. Pokud se zapojí do boje, broušení v dané místnosti se nepočítá.
d) Když během broušení na postavu nepřítel zaútočí, může postava ustoupit. Pokud bude třeba hodit na obranu, oznámím to. Jestli někdo z družiny bude moci ihned bojovat s tímto nepřítelem, může postava pokračovat v broušení, jinak se broušení v této místnosti nepočítá.
e) Pokud družina bude v místnosti z nějakého důvodu pobývat déle než den, lze zahájit další akci broušení jakoby to byla jiná místnost.

Nejasnosti dovysvětlím přes poštu.

Pán Jeskyně - 29. ledna 2008 15:36
Pán jeskyně Máhanaxar

Jak sekera podruhé udeřila do dveří, ozvalo se znovu stejné zařinčení, jen jisker bylo mnohem víc. Bolestivé ušklíbnutí na Grahamově tváři naznačilo, že sekera při odrazu od kovového plátu tentokrát v jeho rukou silně škubla.

Na plátu se objevila druhá rýha podobná té první.

honzatq - 28. ledna 2008 23:43
honzatq

Moc se nezajímám o snažení ostatních a snažím se pomalu rozchodit bolavou nohu...

Trill - 28. ledna 2008 23:34
Trill

Postavím sa a prehovorím na ostatných..
"Niečo tam v tej diere je.. Akoby nejaká handra, alebo kus kože.. Neviem, čo by to mohlo byť.." ..pokrčím ramenami a očakávam ako dopadne ďalší trpaslíkov pokus..

Heell - 28. ledna 2008 20:19
Heell

" Nenenene , sakra sakra není jí nic ... Uff, mohlo to být horší .. Zatraceně taky jsem se mohl líp trefit "
Nasraně zakleju a jdu zpět ke dveřím
" Tedka se trefim, zkusim to ještě jednou , tak pozor ... "

Pán Jeskyně - 28. ledna 2008 20:13
Pán jeskyně Máhanaxar

Jak se Graham začal napřahovat, ostatní, kromě Loren, která zkoumá vnitřek krysí díry, rychle poodstoupili.
Sekera kmitla vzduchem a udeřila do dveří. Ozvalo se silné zařinčení a vyletěla sprška jisker. Trpaslík se snažil trefit úzkou škvíru mezi kováním, ale ostří dopadlo téměř na střed jednoho z kovových plátů a sekera se odrazila zpět.
Na plátu zůstala jen slabá rýha.
Trpaslík rychle popoběhl k oknu a pečlivě prohlíží ostří sekery.

Heell - 28. ledna 2008 18:01
Heell

Přistoupim ke dveřím a zkoumám je ..
" Tak pánové, s timhle jen tak nepohneme , koukejte na ty panty ..."
Poukáži na dveřní panty ..
" Dveřní část pantů je pevně spojená s jakým si plátovým kováním a vyrůstá přímo ze zdi..
Ještě zkusim tohle "


Napřáhnu se se sekyrou a praštim do nich

Pán Jeskyně - 28. ledna 2008 16:14
Pán jeskyně Máhanaxar

Díváte se na dveře, které jsou silně okované tlustými a širokými kovovými pláty. Mezi pláty jsou ponechány jen úzké škvíry.

Trill - 28. ledna 2008 09:20
Trill

"Vyzerá to tak, že budeme musieť vymyslieť nejaký iný spôsob ako otvoriť dvere.." ..zhodnotím zvuky, ktoré sa mi dostali do uší.
"Majster Farin, myslíte, že je možné, že by klúč od dverý mali krysy? Myslím.." ..pokúsim sa vysvetliť svoju myšlienku.. "Že by sa nejakým spôsobom ku klúču dostala niektorá z krýs a odniesla si ho tou dierou v stene niekam do .. preč?"

Pomalým krokom sa začnem približovať ku diere, ktorú už predtým moji spoločníci prehľadali..

krcho - 28. ledna 2008 07:29
krcho

Nevstavaj na tu nohu poviem smerom k Leafovy a pomozem mu sa posadit a vyrovnat nohu
Pokial nemuses este ju nenamahaj, mozno sa ti bude este hodit usmejem sa a pritom si pomylsim na to co nas moze cakat za dverami. Pozriem na dvere ale zatial nic ma nenapada

honzatq - 27. ledna 2008 23:01
honzatq

AU!!! SAKRA!!! zařvu když dopanu na zem a chytnu se za nohu, kterou jsem do dveří kopl. Ty dveře asi nejsou normalní... řeknu věc, kterou tady asi každý (kromě mě) už dávno věděl. Možná zkus Grahame spíš urvat ty panty. řeknu a ještě ze země ukážu na panty na levé straně dveří.

Poté se pokouším pomalu vstát a zatížit bolavou nohu.

Heell - 27. ledna 2008 20:11
Heell

" No, tak to by jsme měli, kdo další má podobný nápad ?? Co to zkusit rozmlátit .. ??"
Vstanu a vytasim válečnou Sekyru a ukážu na dveře

//BTW: PJ jsou ty dveře obyčejné napohled dřevěbé ??

Pán Jeskyně - 27. ledna 2008 19:20
Pán jeskyně Máhanaxar

Sledujete Leafa jak pečlivě vyvažuje postoj se zvednutou napřaženou nohou. S krátkým bojovým výkřikem noha prudce vyletěla proti dveřím.
Náraz do středu dveří vedle kliky zazněl divně.
V příštím okamžiku už leží Leaf na zemi a pozorujete, jak se s bolestivým výrazem ve tváři pokouší vstát.

Na zavřených dveřích není vidět žádný náznak poškození.

Heell - 27. ledna 2008 18:17
Heell

trošku zmateně koukám na tak prekérní situaci a nijak zvlášt se nevměšuju .. po chvilce vytáhnu z vaku medovinu a dřepnu si na zem
" Tak tohle bude ještě chvilku trvat , hehe "
usměju se a dám si doušek dobré tekutiny ..

krcho - 27. ledna 2008 17:39
krcho

trochu ustúpim spolu s Darkom a sledujeme Leaffa ako sa snazi vykopnut dvere
Davaj si pozr aby si netrafil zelezne okovy dveri to by ta potom pekne bolelo
poviem a pozriem na dvere ci si na nic nevsimnem nic zvlastneho

Vypisuje se 20 z celkem 3138 příspěvků|⇐ 1 ... 94 95 96 97 98 99 100 ... 157 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)