Já & Dáša (1. strana) | Články - Aragorn.cz



Články

Já & Dáša

Autor : blood king   26. ledna 2009   Ostatní
Nevím co to je:D

Když nás opustí přátele, tak na nich vidíme nesnesitelné vlastnosti.

Já & Dáša.

Tento příběh se odehrává jednoho zatím šťastného rána. V tomto příběhu jsme, jak už je napsáno v názvu, Já a Dáša hlavními hrdiny. Jednoho ranního dne mi má nejlepší kamarádka, která je skoro jako má sestra, řekla v autobuse, že mi něco ve škole dá. Řekla to tak sklesle jako by se něco děsného stalo. Celý den jsem čekal co mi řekne. Skončila matematika a byla velká přestávka.

Vyšel jsem na chodbu a vyhlížel jsem co se děje. Na chvilku jsem se otočil směrem k Aule a tu mi něco zaťukalo na rameno. Já jsem se lekl a hned jsem se otočil. Stála tam Dáša a v ruce držela nějaký papír, který nervózně žmoulala. Natáhla ruku a ten papírek mi dala a řekla: “Promiň, ale jinou možnost nemám.“ Pak odešla.

Já jsem zašel do malé chodbičky, dopis jsem rozložil a četl. Na začátku stálo že: Je natolik ubohá, protože mi to nemůže říct do očí a že mám pochopit, že je to pro mi hrozně těžký, aby mi to řekla do očí. Pozorně jsem četl dál a už jsem tušil, že jde do tuhého. Stálo tam, že se musíme za každou cenu přestat kamarádit, že miluje Lukáše a on nechápe vztah, který je mezi námi a že nechce ohrozit jejich vztah. V tu chvíli mi vylítly slzy z očí a já jsem nemohl přestat brečet. Bylo to tak divné jako by jsem vše ztratil.

Chvilku jsem čekal až slzy utichnou a vešel jsem do třídy. Sedl jsem si do mé lavice a koukal "do blba." Tu se mě ale najednou zeptala Nela co se děje. Já jsem se na ní otočil a beznadějně jsem ji podal dopis. Ona si ho přečetla a řekla: “Neboj to se určitě spraví!“ Já jsem ale jen zakroutil hlavou.

Odpoledne když jsem byl už doma tak jsem si sedl na postel a dopis jsem si četl stále dokola. Hodiny utíkaly a mě se najednou začaly ukazovat ty nejošklivější věci. Doma jsem ji musel pomlouvat a říkat jaká je špatná, ubohá. Z celého srdce jsem jí nenáviděl. Byl už večer a já jsem šel celý unavený spát. Ráno v 6 hodin zazvonil budík a já jsem vstal. Oblékl jsem se, upravil jsem se a vypil celou denní dávku energie (kafe). Vyčistil jsem si zuby, poté jsem si obul boty a vyrazil do školy.

Došel jsem skoro až k Dáši k bytovce a tu najednou vylezla. Já jsem nevěděl co mám dělat a tak jsem “trapně zpomalil.“ Ona mě zahlédla a vydala se směrem ke mně. Já jsem se jí snažil ignorovat tak jak to stálo v dopise. Byli jsme od sebe necelý 2 metry. Zastavili jsme se a koukali jsme si do očí. Tu jsme se k sobě přiblížili a začali jsme se objímat a řekli jsme si, že se tohle nesmí stát. Celý den jsme pořad spolu byli a smáli jsme se. Naštěstí do dobře dopadlo. =)

Názor: Je to dobře, když se někdy od sebe rozdělí dva lidé, kteří se mají rádi a jsou spolu dlouho, protože poznají i tu druhou stranu. Ale jinak se mi tento příběh dělal docela dobře, protože jsem to zažil a podle mně jsem i věděl jak to zformulovat a udělat z toho dobrý a možná i záživný příběh.

Další články v kategorii Ostatní:

Kdo hodnotil článek Já & Dáša?
Demi, hater, I-Ionza, Katanga, Laethé, medizn, Moon.rider, petoun, Sparhawk, Speaker, TheDave, Urilis, Zlatovous

Komentáře ⇓

Pro přidání komentářů je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 66 příspěvků1 2 3 4 ⇒|

Moon.rider - 10. dubna 2009 11:34
Moon.rider

jestli jste si toho nevsimli..tak tady jde o takový..příbšh z dětství..

jako to je kdybych já vytahl zamilovanej dopis z mich 12 let...

ja chapu ze tu nekdo nema rad deti..ze jo dave?

ale priste bych navrhoval formu..ze to vypravis ty...a kurzivou muzes citovat...aby to bylo ctivejsi.

Ja nemam co hodnotit cestinu..ale pointa a pribeh tam je..a nemam duvod ti neverit ze neni skutecny..

takze 3 :)
Ministerstvo zdravotnictví vrauje: Moon škodí vám, i lidem ve vašem okolí.

TheDave - 9. února 2009 17:03
TheDave

Však o to taky v té diskuzi šlo - pobavit se. Viď, Edwine?
"Každej si holt dělá tu anarchii po svým." - Charlie

kucik - 9. února 2009 14:30
kucik

Ano, je to blaf, ale je dobré něco takového čas od času uveřejnit, aby bylo vidět, kde se vlastně pohybuje zdejší průměr.
Na druhou stranu pro děti, na úrovni prvního stupně základní školy to může být i docela přínosné jednoduché čtení právě tím, jak je jim to blízké a je třeba si uvědomit, že takových je tu početná skupina. Žel obávám se, že to nebylo autorovým záměrem.

Nicméně víc než článek je zajímavější diskuze pod ním, která připěvatele odhaluje více, než autora jeho článek. Nad tou jsem se skutečně pobavil.
Básníci krve / básníci šílenství / básníci výsměchu / básníci beze slov.

hater - 1. února 2009 19:50
hater

The Dave: Jsem rád, že se shodneme na tom, že předělat ten článek podle tvých představ by bylo téměř nemožné :-) smyslem celé té diskuze mělo být ukázat proč jsem se rozhodl ten článek neupravovat. Je to proto, co říká Edwin. Neočekávám od Blood Rata, že bude psát jako J. K Rowling. Naopak tento styl i přestože neuhlazený a nevychytaný ladí k obsahu.

Co se týče toho, že tě redaktorem nechceme, tak to je spíše o tom, že ty nechceš. Kdyby jsi opravdu chtěl, snažil se, tak by to možné bylo. Vzhledem k tomu, že o to zájem nemáš, tak to prostě možné není. Myslím si, že to, že se chceš stát redaktorem je spíše provokace než reálná snaha.

Co se týče konstruktivní kritiky, tak to co jsi napsal příliš konstruktivní nebylo :-) nebyl tam jediný konkrétní návrh. Mám na mysli například radu typu: "Přehodit ve větě dva třetí a čtvrté slovo" a zdůvodnění proč. I když to také nemá smysl řešit, protože prostě ty nemáš zájem tento článek vydat a tedy nemá smysl cokoli další.

Edwin: Smajlíky dělám tak, kde se usmívám i v reále. Pokud se ti to nezdá, můžeš je klidně ignorovat.

TheDave - 1. února 2009 13:40
TheDave

:-)
No, posloužil jsi. To je hlavní.
"Každej si holt dělá tu anarchii po svým." - Charlie

MegaEdwin - 1. února 2009 13:33
MegaEdwin

To ses sice sladkej hoch, ale ty jsi mezi tou svou slavnou kritikou bezduvodne urazel ostatni. Proste takovej internet tough guy.
Takze se zacni mirnit nebo s tebou jednoduse priste vymrdam.

A ten muj posledni prispevek jsi pochopil opet spatne, coz me ale vubec neprekvapuje.

Takze posledni varovani. Koncim diskuzi.

TheDave - 1. února 2009 13:21
TheDave

Co je mi do toho, jestli se bavíš?
Tenhle článek jste přestali obhajovat hodně rychle. Konstruktivní kritiku jsem taky poskytl já. Jediné, co jste tu celou dobu dělali vy, bylo že jste zjišťovali, proč jsem přehnaně kritický. Nevím proč jste měli nějakou potřebu komentovat mé komentáře. Pokud vám to k něčemu bylo, nevím, vaše věc. Tohle nebyla první ani poslední podobná diskuze, kterou tu vedu, nepřinášíte nic nového. Ano, můžeme se do sebe klidně dál navážet, ale pokud má jít jen o tohle, existuje tu i pošta...
"Každej si holt dělá tu anarchii po svým." - Charlie

MegaEdwin - 1. února 2009 13:02
MegaEdwin

Ja ctu treba nejaky hudebni platky s recenzema na metalovy desky a tam je jeden typek, co si z toho vylozene dela prdel. Zpevacka je pro nej kyblik na sperma a chvilema nevim, jestli ctu jeste o ty desce anebo o jeho prvni bukakke party.
Jenze rozdil mezi vama dvema je ten, ze u nej se zasmeju. Kdyz chces nasirat lidi, tak to aspon delej tak, aby to za neco stalo. Vyjit na ulici a nadavat do curaku umi i ta posledni lopata.

TheDave - 1. února 2009 10:34
TheDave

(A co se mě týče, můžem to klidně zapíchnout, já jsem si na svoje přišel, docela jsem se zasmál. A šedesát příspěvků, kdo by to do podobného díla řekl, že?)
"Každej si holt dělá tu anarchii po svým." - Charlie

TheDave - 31. ledna 2009 22:58
TheDave

Stoupu znám. On je velmi stručný. Taky bývám, podle nálady. Pokud to ty lidi nasere a autora rozbrečí.

Rád nasírám lidi, Edwine. Jistě to chápeš. Pokud jsi někde v mých závěrech nebo argumentech objevil chybu, rád se o ní dozvím. Jinak už bys mi konečně mohl taky odpovědět a nevydupávat si jen odpovědi pro sebe.
"Každej si holt dělá tu anarchii po svým." - Charlie

MegaEdwin - 31. ledna 2009 22:40
MegaEdwin

V tvym pripade jde bohuzel dost o formu. Imo doporucu zcekovat komentare od typka jmenem plumm. Kdyz ten chce neco zbuzerovat, tak to udela stylem, ze nenasere 20 lidi okolo a nerozbreci autora.

A ne, stale nevim, o co ti jde. Takze bud to ani ty sam nevis anebo se za to stydis, cemuz by tve posledni prispevky a odvadeni veci od tematu odpovidaly.

TheDave - 31. ledna 2009 22:31
TheDave

Povyšování? Když řeknu, že tenhle článek je vo hovně, stojím si za tím, prostě to tak je. Když si to přeložíte jako povyšování se, je to vaše věc a já se znova musím ptát, co je vám nakonec do toho. Kdyby to sem hater nepřitáhl, taky neřeším vaše plnění redaktorských povinností. Pokud se nějaký admin nebo někdo jiný povyšuje ať už nad uživatele, nebo nad pravidla serveru, taky to řešíte? Svoláte si nějakou disciplinární komisi a ptáte se ho..."O co ti jde? Čeho chceš dosáhnout?"

O co jde mě už jsi mohl dávno vyčíst, ať už přímo nebo mezi řádky.
"Každej si holt dělá tu anarchii po svým." - Charlie

MegaEdwin - 31. ledna 2009 22:26
MegaEdwin

To je vsechno fajn, ale v ty kupe kecu jsem jaksi minul odpoved na mou otazku.
Ja to tak beru, ze tohle je detske hriste, a ja i hater jsme tu, protoze je to spis zaliba, nez ze bychom s tim tady meli nejaky realny cil (pokud to teda neni u nej jinak).
Otazka je, o co jde tobe? Jestli beres povysovani se nad nekym jako zalibu, tak to beru jako odpoved. Jestli jsi prehnany optimista a myslis si, ze tohle misto ma na vic, tak je to taky odpoved.

TheDave - 31. ledna 2009 22:11
TheDave

Počkej, pokud máš pocit, že to beru vážně, tak jsi asi stejně vedle jako hater.
"Každej si holt dělá tu anarchii po svým." - Charlie

TheDave - 31. ledna 2009 22:11
TheDave

Konečně změna obsazení.
Ano, kde jsem si uvědomuju celou dobu. Na dětském hřišti, kde jsou články i galerie okrajovou záležitostí. Samozřejmě.

Vlastně se nesnažím dosáhnout ničeho, jen mě zajímalo, jak budete reagovat. O redaktora neusiluju, protože vím že mi ho nedáte - zajímalo mě, s jakými argumenty přijdete a jestli budou opravdu tak slabé, jak jsem čekal. O tohle dílo mi taky nejde - pro mě za mě můžou články hnít pod kupou nakydaných příspěvků tohoto typu. Pokud se najde dílo, které opravdu stojí za přečtení, je škoda, že ho lidi minou jednoduše proto, na jakou úroveń jsou tu zvyklí. Ale o to nakonec taky nejde.

Můžu se vás taky zeptat, pánové? Proč se ptáte? :-)
"Každej si holt dělá tu anarchii po svým." - Charlie

MegaEdwin - 31. ledna 2009 22:10
MegaEdwin

Jo a abych to mel necim podlozeny, tak jsem jen tak z nudy sepsal jeden shit a hodil ho na andor. Reakce ctenaru na brakovou literaturu je tam snad jeste euforictejsi nez tady :)
Takze bejt tebou, bral bych to vsechno trochu vic na lehkou vahu anebo jit kritizovat neco, co si tvou skvelou kritiku zaslouzi.

http://www.andor.cz/clanky/index.php?action=view&idClanku=395

MegaEdwin - 31. ledna 2009 22:01
MegaEdwin

TD : myslim, ze to trochu prehanis. Taktez nemam rad prostredi, kde se nad vydanim kazdeho braku lide poplacavaji po zadech, ale musis si uvedomit, kde se vlastne nachazis.
Aragorn je komunitni server s hlavnim zamerenim na hernu a clanky nebo galerie jsou jakysi bonus. Navic se jedna o server prehlizeny jakymikoli autorskymi esy nebo autoritami, a co se navstevnosti tyce, tak ani ta neni nic, cim by se mohl chlubit.

Moje otazka na tebe zni: ceho se timhle snazis dosahnout? Nebylo by lepsi komentovat dila vydavana v nejakych znamych periodikach od autoru, kteri maji sanci to nekam dotahnout? Anebo se ti jen libi na sebe strhavat pozornost ve stylu mezi slepymi jednookym kralem?

Jo a hatere... mozna kdyby sis zapnul scrollock, ubylo by tech smajliku na rozumnou mez :)

TheDave - 31. ledna 2009 19:24
TheDave

Hm, třeba...počkej...napsat ho dobře? Napsat ho alespoň tak, aby číst to nebylo utrpení?

V zásadě bys mohl pojmout dva přístupy - vydávat všechno, ty dobré věci chválit, u těch špatných autorům radit. To sebou nese práci a syndrom vyhoření, protože dobře píše opravdu málokdo a tomu zbytku obvykle není příliš rady, natož pomoci. Nebo vydávat jen to dobré, to, co stojí za to číst - to obvykle taky nebývá bezchybné, ale člověk u čtení alespoň nekroutí hlavou, jaký je autor mamlas.
"Každej si holt dělá tu anarchii po svým." - Charlie

hater - 31. ledna 2009 19:01
hater

TheDave 31. ledna 2009 18:52
tak jinak, ... co by musel autor s textem udelat, aby jsi jej jako redaktor schvalil a vydal na svem serveru?

TheDave - 31. ledna 2009 18:52
TheDave

Obávám se, že mě špatně chápeš. To nebyly požadavky na to, aby byl text k mé spokojenosti, tak nějak by to vypadalo, kdyby po mě někdo vážně chtěl kritiku tady k těm pár odstavcům. Jestli by to autor zvládnul netuším, nechci mu křivdit, pokud tohle psal ve dvanácti a teď mu je nevím kolik, třeba by mu to nedělalo problém.

Vaše laťka je vaše věc - to že mě nevyhovuje je moje věc. Prostě si nemyslím, že mít tu laťku výš je špatné. Ale znovu říkám - je to váš server, vaše pravidla.
"Každej si holt dělá tu anarchii po svým." - Charlie

Vypisuje se 20 z celkem 66 příspěvků1 2 3 4 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)