Já & Dáša (1 strana zpět) | Články - Aragorn.cz



Články

Já & Dáša

Autor : blood king   26. ledna 2009   Ostatní
Nevím co to je:D

Když nás opustí přátele, tak na nich vidíme nesnesitelné vlastnosti.

Já & Dáša.

Tento příběh se odehrává jednoho zatím šťastného rána. V tomto příběhu jsme, jak už je napsáno v názvu, Já a Dáša hlavními hrdiny. Jednoho ranního dne mi má nejlepší kamarádka, která je skoro jako má sestra, řekla v autobuse, že mi něco ve škole dá. Řekla to tak sklesle jako by se něco děsného stalo. Celý den jsem čekal co mi řekne. Skončila matematika a byla velká přestávka.

Vyšel jsem na chodbu a vyhlížel jsem co se děje. Na chvilku jsem se otočil směrem k Aule a tu mi něco zaťukalo na rameno. Já jsem se lekl a hned jsem se otočil. Stála tam Dáša a v ruce držela nějaký papír, který nervózně žmoulala. Natáhla ruku a ten papírek mi dala a řekla: “Promiň, ale jinou možnost nemám.“ Pak odešla.

Já jsem zašel do malé chodbičky, dopis jsem rozložil a četl. Na začátku stálo že: Je natolik ubohá, protože mi to nemůže říct do očí a že mám pochopit, že je to pro mi hrozně těžký, aby mi to řekla do očí. Pozorně jsem četl dál a už jsem tušil, že jde do tuhého. Stálo tam, že se musíme za každou cenu přestat kamarádit, že miluje Lukáše a on nechápe vztah, který je mezi námi a že nechce ohrozit jejich vztah. V tu chvíli mi vylítly slzy z očí a já jsem nemohl přestat brečet. Bylo to tak divné jako by jsem vše ztratil.

Chvilku jsem čekal až slzy utichnou a vešel jsem do třídy. Sedl jsem si do mé lavice a koukal "do blba." Tu se mě ale najednou zeptala Nela co se děje. Já jsem se na ní otočil a beznadějně jsem ji podal dopis. Ona si ho přečetla a řekla: “Neboj to se určitě spraví!“ Já jsem ale jen zakroutil hlavou.

Odpoledne když jsem byl už doma tak jsem si sedl na postel a dopis jsem si četl stále dokola. Hodiny utíkaly a mě se najednou začaly ukazovat ty nejošklivější věci. Doma jsem ji musel pomlouvat a říkat jaká je špatná, ubohá. Z celého srdce jsem jí nenáviděl. Byl už večer a já jsem šel celý unavený spát. Ráno v 6 hodin zazvonil budík a já jsem vstal. Oblékl jsem se, upravil jsem se a vypil celou denní dávku energie (kafe). Vyčistil jsem si zuby, poté jsem si obul boty a vyrazil do školy.

Došel jsem skoro až k Dáši k bytovce a tu najednou vylezla. Já jsem nevěděl co mám dělat a tak jsem “trapně zpomalil.“ Ona mě zahlédla a vydala se směrem ke mně. Já jsem se jí snažil ignorovat tak jak to stálo v dopise. Byli jsme od sebe necelý 2 metry. Zastavili jsme se a koukali jsme si do očí. Tu jsme se k sobě přiblížili a začali jsme se objímat a řekli jsme si, že se tohle nesmí stát. Celý den jsme pořad spolu byli a smáli jsme se. Naštěstí do dobře dopadlo. =)

Názor: Je to dobře, když se někdy od sebe rozdělí dva lidé, kteří se mají rádi a jsou spolu dlouho, protože poznají i tu druhou stranu. Ale jinak se mi tento příběh dělal docela dobře, protože jsem to zažil a podle mně jsem i věděl jak to zformulovat a udělat z toho dobrý a možná i záživný příběh.

Další články v kategorii Ostatní:

Kdo hodnotil článek Já & Dáša?
Demi, hater, I-Ionza, Katanga, Laethé, medizn, Moon.rider, petoun, Sparhawk, Speaker, TheDave, Urilis, Zlatovous

Komentáře ⇓

Pro přidání komentářů je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 66 příspěvků|⇐ 1 2 3 4 ⇒|

hater - 31. ledna 2009 18:42
hater

TheDave 31. ledna 2009 15:52
Tak a ted jeste jedna otazka, ... co myslis, zvladl by autor tohoto textu splnit vsechny tyto pozadavky, aby byl text opravdu zverejneny ke tve spokojenosti.

Samozrejme by bylo treba ty pozadavky jeste trochu vice konkretizovat, ale to uz je detail.

TheDave - 31. ledna 2009 15:52
TheDave

Ten druhý článek jsem sice nečetl, ale máš pravdu, že tam by se konstruktivní kritika hodila daleko víc. Je tam totiž nějaký (byť velmi slabý) základ, s nímž lze pracovat. Tady by ta kritika vypadala zhruba tak, že...

Opakování slov, chybějící čárky, špatné (ne)používání souvětí, zbytečné a rušivé popisy děje ("Vyčistil jsem si zuby, poté jsem si obul boty a vyrazil do školy."), trochu chytřejší anotaci, čísla vyjadřovat spíš číslovkami než číslicemi, trochu si rozmyslet používání uvozovek, nepoužívat smajlíky, opatrně se závorkama...a tak dále a tak podobně.
Jak se zlepšit? Pobrat trochu rozumu, číst knížky, psát a psát a psát, číst si to po sobě, opravovat. Tedy za předpokladu, že by autor chtěl někdy v budoucnu psát lépe.
Je to napsané strašně, ale pokud bych měl něco vyzdvihnout, byl by to onen poslední, názorový odstavec, díky němu to vážně má alespoň zdání nějaké hodnoty.

Přišlo ti to dost konstruktivní, hatere? Samozřejmě, něco takového jsi mohl jako redaktor během pěti minut vypotit taky. Ale o to přece nejde, hlavní je, abyste byli všichni kamarádi.
"Každej si holt dělá tu anarchii po svým." - Charlie

hater - 31. ledna 2009 13:16
hater

TheDave 31. ledna 2009 12:54
nemyslim, ze to je pokrytecke :-) konstruktivni kritiku jsem neposilal, protoze clanky schvaluji velice malo a bohuzel jsem vysel ze cviku, coz je mi lito predevsim u toho druho clanku. Pred delsi dobou jsem takovou kritiku posilal celkem pravidelne a v soucasne dobe to pravidelne delaji Amthauer s Laethe.

U tady toho to z moji strany taky mohlo byt lepsi, ale to zase na druhou stranu to zas tak spatne nebylo. Proste priznavam svou chybu a rikam, ze Aragornu by se jiste hodil lepsi redaktor nez jsem ja..

Zaroven jednim dechem rikam, ze ty se netvaris, ze by jsi chtel provadet neco jako konstruktivni kritiku, takze o tebe zrejme nepujde. Nic pokrytecke na tom nevidim, pokrytecke je myslet si neco jine nez rikam.
Takze ne, nemyslim :-)

TheDave - 31. ledna 2009 12:54
TheDave

:-D

Ale opět, opět špatně. Já si myslím, že konstruktivní kritika by MĚLA být součástí práce redaktora. Ovšem jak jsem již dříve poznamenal a ty mi teď potvrdil, redaktoři tuto část své "práce" velice často vynechávají. Samozřejmě, nevyhodíte každého redaktora, který nekritizuje konstruktivně, to by vám žádní redaktoři nezbyli. Proto je docela dost pokrytecké ohánět se zrovna tímhle argumentem. Nemyslíš, hatere?
"Každej si holt dělá tu anarchii po svým." - Charlie

hater - 31. ledna 2009 12:38
hater

Zlatovous 30. ledna 2009 22:57
TheDave 31. ledna 2009 03:28
Máš pravdu, do toho logu se skutečně podívat nemůžu :-), respektive možná by to šlo, ale nestojí mi to za to.

Ale dobrá, beru to tak, že když si myslíš, že konstruktivní kritika není součástí práce redaktora, tak v tom případě nejsi vhodný kandidát a vlastně ani nemáš o ten job zájem. Přestože tomuto článku a ani deníku upírky se ode mně skutečně konstruktivní kritiky nedostalo, nevěř tomu, že není součástí práce redaktora.

Urilis - 31. ledna 2009 11:16
Urilis

agarwaen 30. ledna 2009 19:14
Ale pánové nač se vztekat znáte Daveho ne ?? :)
Chytří lidé používají Google a nevolí komunisty

TheDave - 31. ledna 2009 03:28
TheDave

hat ere hat ere hat ere. Vzhledem k tomu, že je o mě na adminském foru přes stovku příspěvků, jsem si jist, že se k tobě podobná informace "dostala". Ovšem je mírně zavádějící.
Co se týče konstruktivní kritiky, nenech se vysmát. Neviděl jsem, že bys mu ji poskytnul ty, a když se podívám na jakýkoliv jiný článek zde, pokud se k němu redaktor vůbec vyjádří, jen málokdy to bývá konstruktivní kritika.

Všimnul jsem si - co kdyby sis to příště nejprve zkontroloval a až poté vyslovil nařknutí z multinickařství, hat ere? Nebudeš pak vypadat jako hlupák.
"Každej si holt dělá tu anarchii po svým." - Charlie

Zlatovous - 30. ledna 2009 22:57
Zlatovous

Och, snad jen se nepodívá na tu ip adresu...

Klidně mrkni :-) Jsme dva úplně odlišní lidí z úplně odlišného konce republiky (já z východního, on z... toho středního), které baví dloubat do lidí sami se k tomu nabízející. Jinak jsme moc fajn kluci.

hater - 30. ledna 2009 22:45
hater

TheDave 30. ledna 2009 17:42
se ke mne dostala informace, ze by jsi se rad stal redaktorem aragornu. Mno to neni lehka prace a pokud to myslis vazne, pravdepodobne se dostanes do situace, kdy mas pred sebou takovyto clanek a tvym ukolem je napsat konstruktivni kritiku daneho clanku. Tj. co by mel autor zmenit, aby jsi jako redaktor byl spokojone a prijal clanek do tisku.

Tak by mne zajimalo, co by jsi napsal tady blood kingovi. A upozornuju, ze to co jsi predvadel doted se konstruktivni kritice prilis nepodobalo :-)

Jinak vsiml jsi si jak Zlatovous pise vzdycky dve minuty po tobe? :-) jste synchronizovani. Vsadil bych se, ze kdybych se podival do access logu aragornskeho apache, tak tam najdu napsani prvniho komentare tohoto clanku, pak odhlaseni uzivatele The Dave, prihlaseni Zlatovouse, napsani komentare k tomuto clanku. To vse z jedine IP adresy :-)

I-Ionza - 30. ledna 2009 22:08
I-Ionza

TheDave 30. ledna 2009 17:42
dobře hele tak nám teda řekni co je to "brak"
hmmm
_________________________________Half-life_________________________________

blood king - 30. ledna 2009 22:03
blood king

Urilis 30. ledna 2009 21:50
debile:D:D tohle není merelin..ale jiná dáša!!
Pomáhat a chránit

Urilis - 30. ledna 2009 21:50
Urilis

Chudák Merelin :-D ty Dášo
Chytří lidé používají Google a nevolí komunisty

agarwaen - 30. ledna 2009 19:14
agarwaen

TheDave 30. ledna 2009 14:02

Běž do prdele. Bez prominutí. Tohle jsem si nemoch
odpustit. Chováš se arogantně a hnusně. Hraješ si na frajera. Jo teďka nespíš vytáhneš něco o článku FML a konec ,ale to je teď jedno. Tohle je minimálně stejně dobrý jako tvoje díla když tady ještě existovaly. Tak má naivní city no a co? To z toho nedělá brak. Rači se vrať do hospody..
http://bandzone.cz/zixi

Zlatovous - 30. ledna 2009 17:44
Zlatovous

Zlatovous je naprosto jiná, svébytně existující bytost a má k tomu hromadu důkazů (jméno, rok narození, krevní skupinu, velikost trenýrek).

Neví, kdy se datuje Aragorn 2, ale je si jistý, že by uživatelský účet nikdy neměnil.

TheDave.

TheDave - 30. ledna 2009 17:42
TheDave

Řekni mu to, miláčku.

Jo, Kulhánek píše brak, stejně jako Žamboch, Fabián nebo Moudrý, pokud se podržíme jen našich autorů. Podívej, mě OPRAVDU nemusíš poučovat o tom, co je to brak.

A pokud je rozdíl pouze v tom, "jak to kdo myslel"...uznáváš tím, že není žádný rozdíl v obsahu.
"Každej si holt dělá tu anarchii po svým." - Charlie

hater - 30. ledna 2009 17:38
hater

TheDave 30. ledna 2009 14:02
rozdil mezi tim co jsi napsal a tim co napsal autor je ten, ze tento clanek je minem uprimne, narozdil od tveho, ktery je ironicky :-) bohuzel musim rict, ze tady ta ironie mi moc povedena neprijde.

Podle mne je skvelou ukazkou brakove literatury napriklad to, co pise Jiri Kulhanek. Je to ctive a je to tak napinave, ze clovek se od toho neodtrhne a proste u toho musi zustat az do tri do rana. Ale kdyz to precte, tak je konec a on si z knizky krome toho, ze se dobre pobavil, vubec nic neodnesl.

Mimochodem ten nick Zlatovous jsem uz nekde slysel. Mam pocit, ze jsem resil povidky nejakeho Zlatovouse snad jeste na aragornu 2 v souvislosti se zmenou uzivatelskeho uctu. Nebyl jsi tim uzivatelem nahodou ty? :-) Vypadá to, že si rozumíte.

Zlatovous - 30. ledna 2009 17:18
Zlatovous

S káčatky na věčné časy a někdy jinak.

TheDave - 30. ledna 2009 17:16
TheDave

Copak ty nemáš rád kačátka? Já je zbožňuju.
"Každej si holt dělá tu anarchii po svým." - Charlie

I-Ionza - 30. ledna 2009 17:15
I-Ionza

I-Ionza 30. ledna 2009 17:14
*teda spíš neni to naše věc
_________________________________Half-life_________________________________

I-Ionza - 30. ledna 2009 17:14
I-Ionza

TheDave 30. ledna 2009 14:02
tak nepiš diš nechceš jeto tvoje věc a né moje jo a debilní srovnání s kačátkama:D
_________________________________Half-life_________________________________

Vypisuje se 20 z celkem 66 příspěvků|⇐ 1 2 3 4 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)