Já & Dáša (2 strany zpět) | Články - Aragorn.cz



Články

Já & Dáša

Autor : blood king   26. ledna 2009   Ostatní
Nevím co to je:D

Když nás opustí přátele, tak na nich vidíme nesnesitelné vlastnosti.

Já & Dáša.

Tento příběh se odehrává jednoho zatím šťastného rána. V tomto příběhu jsme, jak už je napsáno v názvu, Já a Dáša hlavními hrdiny. Jednoho ranního dne mi má nejlepší kamarádka, která je skoro jako má sestra, řekla v autobuse, že mi něco ve škole dá. Řekla to tak sklesle jako by se něco děsného stalo. Celý den jsem čekal co mi řekne. Skončila matematika a byla velká přestávka.

Vyšel jsem na chodbu a vyhlížel jsem co se děje. Na chvilku jsem se otočil směrem k Aule a tu mi něco zaťukalo na rameno. Já jsem se lekl a hned jsem se otočil. Stála tam Dáša a v ruce držela nějaký papír, který nervózně žmoulala. Natáhla ruku a ten papírek mi dala a řekla: “Promiň, ale jinou možnost nemám.“ Pak odešla.

Já jsem zašel do malé chodbičky, dopis jsem rozložil a četl. Na začátku stálo že: Je natolik ubohá, protože mi to nemůže říct do očí a že mám pochopit, že je to pro mi hrozně těžký, aby mi to řekla do očí. Pozorně jsem četl dál a už jsem tušil, že jde do tuhého. Stálo tam, že se musíme za každou cenu přestat kamarádit, že miluje Lukáše a on nechápe vztah, který je mezi námi a že nechce ohrozit jejich vztah. V tu chvíli mi vylítly slzy z očí a já jsem nemohl přestat brečet. Bylo to tak divné jako by jsem vše ztratil.

Chvilku jsem čekal až slzy utichnou a vešel jsem do třídy. Sedl jsem si do mé lavice a koukal "do blba." Tu se mě ale najednou zeptala Nela co se děje. Já jsem se na ní otočil a beznadějně jsem ji podal dopis. Ona si ho přečetla a řekla: “Neboj to se určitě spraví!“ Já jsem ale jen zakroutil hlavou.

Odpoledne když jsem byl už doma tak jsem si sedl na postel a dopis jsem si četl stále dokola. Hodiny utíkaly a mě se najednou začaly ukazovat ty nejošklivější věci. Doma jsem ji musel pomlouvat a říkat jaká je špatná, ubohá. Z celého srdce jsem jí nenáviděl. Byl už večer a já jsem šel celý unavený spát. Ráno v 6 hodin zazvonil budík a já jsem vstal. Oblékl jsem se, upravil jsem se a vypil celou denní dávku energie (kafe). Vyčistil jsem si zuby, poté jsem si obul boty a vyrazil do školy.

Došel jsem skoro až k Dáši k bytovce a tu najednou vylezla. Já jsem nevěděl co mám dělat a tak jsem “trapně zpomalil.“ Ona mě zahlédla a vydala se směrem ke mně. Já jsem se jí snažil ignorovat tak jak to stálo v dopise. Byli jsme od sebe necelý 2 metry. Zastavili jsme se a koukali jsme si do očí. Tu jsme se k sobě přiblížili a začali jsme se objímat a řekli jsme si, že se tohle nesmí stát. Celý den jsme pořad spolu byli a smáli jsme se. Naštěstí do dobře dopadlo. =)

Názor: Je to dobře, když se někdy od sebe rozdělí dva lidé, kteří se mají rádi a jsou spolu dlouho, protože poznají i tu druhou stranu. Ale jinak se mi tento příběh dělal docela dobře, protože jsem to zažil a podle mně jsem i věděl jak to zformulovat a udělat z toho dobrý a možná i záživný příběh.

Další články v kategorii Ostatní:

Kdo hodnotil článek Já & Dáša?
Demi, hater, I-Ionza, Katanga, Laethé, medizn, Moon.rider, petoun, Sparhawk, Speaker, TheDave, Urilis, Zlatovous

Komentáře ⇓

Pro přidání komentářů je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 66 příspěvků|⇐ 1 2 3 4 ⇒|

TheDave - 30. ledna 2009 17:02
TheDave

Ty zase looser, každý máme něco. Ale ok, příště budu psát jen za střízliva. Čestný skautský.
"Každej si holt dělá tu anarchii po svým." - Charlie

blood king - 30. ledna 2009 16:52
blood king

ty si magor...
Pomáhat a chránit

TheDave - 30. ledna 2009 14:02
TheDave

To sem se ráno vrátil z hospody...zdaleka ne všechen alkohol odfiltrován ze systému.

Ovšem pravdou je, že tady není to říct. Vous má pravdu (přestože mě pouze opakuje), hater je idiot. Bez urážky. Vím, co je to braková literatura, a tohle by BYLA braková literatura, kdyby to byla alespoň trochu literatura. Tohle je prostě škvár. Klouček si myslel, že přijde o kamarádku, pobrečel si, pak o ni nepřešil, spolu se zasmály. Nemám nic proti happyendům, pokud jim přechází něco smysluplného, pokud ony samy mají nějaký smysl.

"Malé ošklivé kačátko mělo kamaráda. Jednou za ním tento kamarád přišel a řekl, kačátko, seš sice v pohodě, ale nekouříš cigarety, takže nejsi až TAK v pohodě, sorry, ale budu raději kamarádit tam s těma kačátkama, ty sou cool. Malé kačátko proplakalo celý den a celou noc, až za ním druhý den kamarád přišel a řekl, ty vole, kačátko, sorry za to co jsem ti řekl, nenecháme takovou volovinu, aby nás rozdělila.

Názor: Kačátka jsou hloupá, povrchní, citově nevyvinutá a neumějí psát."

No ták...že to není brak? Že ne?
"Každej si holt dělá tu anarchii po svým." - Charlie

I-Ionza - 30. ledna 2009 13:30
I-Ionza

Vidíte uš nemá co říct :)
_________________________________Half-life_________________________________

TheDave - 30. ledna 2009 07:49
TheDave

Ty vole...bez komentáře.
"Každej si holt dělá tu anarchii po svým." - Charlie

hater - 29. ledna 2009 22:41
hater

TheDave 29. ledna 2009 10:03
Mne prijde uzasna napriklad lidska dlan, ze treba clovek dokaze hybat prsty a ze ruka je tak dokonaly a jemny nastroj. Temer kazdy ma tudletu uzasnou vecicku :-) a tudiz je uzasny :-)
Prijde mi uzasne, ze lidske telo dokaze jako celek fungovat, ze se dokaze pohybovat po tomto svete, ze dokaze jist a promenovat jidlo v energii, ze dokaze dychat a promenovat kyslik v energii. Ano musim priznat, ze to vsechno mi prijde uzasne :-)

Ty to mozna tak neberes, ale to mi vubec nevadi :-)

Taky si myslim, ze v jednoduchosti je krasa. Tady to je jednoduche, az prilis, je to napsane neumele a co se tyce casu nutneho k vytvoreni tohoto clanku, tak to je k nicemu. Nicmene i presto se mne ten clanek dotkl natolik, ze jsem ochoten se tady o tom s tebou dohadovat :-)
btw: zkus si najit nekde na internetu vyznam slova brak. Napriklad zde http://vydavatelstvi.vscht.cz/knihy/uid_es-005/hesla/brakovA_literatura.html

Zlatovous - 29. ledna 2009 19:47
Zlatovous

blood king 29. ledna 2009 16:42
:-D

Možná by ti tady přistála nějaká konstruktivnější kritika, ale říct, že si z psaní vyrostl, to je fakticky směšné :-) Nikdo na nějaký obsáhlejší příspěvek nebude plýtvat časem.

Mimochodem, je to pěkná břečka. Nějakou příhodu ze školky by si třeba ještě neměl?

On je hlavní problém v tom, že jsi se ve dvanácti snažil napsat text se "světobornou" "pointou" na základě svých mrzkých životních zkušeností A navíc ses to bez špetky soudnosti odvážil dát na internet bez jediné úpravy.

Začni na něčem menším a nekopej kolem sebe jak malý děcko

I-Ionza - 29. ledna 2009 18:18
I-Ionza

je to velice hezké nejsem sice velký čtenář. Ale je to velice hezké a procítěné a nemyslim si že Haterova latka je nízko!!!
_________________________________Half-life_________________________________

blood king - 29. ledna 2009 16:42
blood king

TheDave 29. ledna 2009 10:03
A hlavně že ty jseš dokonalej??vid??možná by bylo lepší....aby jsi to už neřešil..stejně stím hovno uděláš!§je to jen tady na haterovi..zda to tu nechá či né....a tobě to může bejt konec konců..jedno...tak prosím pomlč...
Pomáhat a chránit

TheDave - 29. ledna 2009 10:03
TheDave

Tvá laťka pro nebrakovou bude asi hodně nízko, viď? Mimochodem, rozcházíme se i v názoru na lidskou společnost, ano, každý má své unikátní DNA, ovšem ne každému to dává právo na úžasnost. Ovšem, s tvými nízkými nároky počítám, že spousta lidí projde.

Nechápeš můj názor, přesto ho respektuješ? To je...populisticky ignorantské? Jsem si jist, že jiný, lepší člověk by to označil jako součást tvé úžasné, jedinečné osobnosti.

Příběh na téma "o tom jak Vánoce málem nebyly a potom byly" má asi tolik hloubky jako tohle. Zkus si dosadit, uvidíš sám.
"Každej si holt dělá tu anarchii po svým." - Charlie

hater - 29. ledna 2009 09:52
hater

TheDave 28. ledna 2009 23:47
Ja mam tentyz pocit, tedy ze ti neco unika. Vis jaky je rozdil mezi brakovou a nebrakovou literaturou?

Tento clanek patri mezi nebrakovou narozdil od vetsiny ostatnich zdejsich. To je duvod proc tu visi. Neni to o ruzovych brylich, i kdyz ano, myslim si, ze kazdy clen lidske spolecnosti je uzasny, jedinecny a necim hodnotny. A to zcela naprosto vazne. Otazka je vzdycky jen co to je :-)

Nicmene prestoze ho nechapu respektuji, ze jini lidi mohou mit jiny nazor.

TheDave - 28. ledna 2009 23:47
TheDave

Ech, ne. O tom ten článek není. Nevím, proč se to tam snažíš za každou cenu vidět, ale o tom to vážně není.

Malý - útulný, na spadnutí - rustikální, krutý - kreativní...velice zjednodušený a přímý - psaný dvanáctiletým klukem, který psát neumí (což se v tom věku samozřejmě není co divit). Sundej si na okamžik ty růžové brýle, díky kterým je každý z místních uživatelů úžasný, jedinečný a něčím hodnotný...uvidíš, že tento článek je s prominutím vo hovně. A špatně napsaný, bez ohledu, jak to vyjádříš.

Aneb, stejně jako na začátku: "Není dokonalý" je jen eufemismus pro "opravdu špatný". Samá "dokonalá" díla tu viset nemusí a ani nemohou, ovšem...musí tu viset i ta opravdu špatná? Nakonec, je to váš server a vy si rozhodujete o jeho úrovni, mě do toho nakonec nic není...jen mám pocit, že mi v tom případě něco uniká.
"Každej si holt dělá tu anarchii po svým." - Charlie

hater - 27. ledna 2009 10:18
hater

hater 27. ledna 2009 10:14
Aneb nemyslím si, že by tu měly viset jen samé dokonalé díla.

hater - 27. ledna 2009 10:14
hater

TheDave 27. ledna 2009 04:20
Přesně o tom je tento článek. Jak poznáš dobro od zla, když znáš jenom dobro?

Ano, tento článek není psaný květnatým a krásným jazykem. Je velice zjednodušený a přímý, nicméně právě proto se mi líbí. Není dokonalý, má svoje slabiny, které jsou vidět a má své silné stránky, přestože to odmítáš přiznat.

Ano diskuze je bezpředmětná pokud prostě chceš, aby bylo po tvém :-) to nejde. Nicméně diskuze není bezpředmětná pokud se do ní pouštíš s vědomím, že máš nějaký názor a chceš jej konfrontovat s jinými. Možná tento názor změníš a nebo jej změní jiní. V každém případě diskuze není bezpředmětná, pokud si myslíš, že ti něco přinese (třeba, že se ti podaří druhé přesvědčit o tom, že se mýlí... nicméně jak říkám to chce více než jen prostě mít pravdu).

TheDave - 27. ledna 2009 04:20
TheDave

Nevím, asi každý čteme něco jiného...myšlenka tohohle článku by se vešla na čajovou lžičku, sílu to nemá rozhodně, poselství možná pro někoho, komu je deset, zajímavé jádro? Ne...je to o ničem. Ano, kdyby to bylo alespoň dobře napsané...to ale taky není.

Ale tak očividně máme každý trochu jiný náhled na koncepci této sekce serveru, a samozřejmě, ty dva meče úřadu svíráš ty, takže jakákoliv diskuze je v podstatě bezpředmětná (nehledě na to, že jsme každý jinak náročný na kvalitu toho co čteme).
"Každej si holt dělá tu anarchii po svým." - Charlie

hater - 26. ledna 2009 22:34
hater

TheDave 26. ledna 2009 19:38
:-)
je mozne, ze jsem si to s necim spletl a vzhledem k tomu, ze to je smazane a nemas to v profilu, tak nevim.

V kazdem pripade ten clanek o kterem mluvim (trebaze asi nebyl tvuj) mel vsechno co tento nema. Mel zajimave popsane postavy, mel peknou stylistiku, byl ctivy a vypadal zajimave. Nakonec mu vsak chybelo presne to jedine, co ma tento pribeh. Myslenka, sila, poselstvi, proste to zajimave jadro, to... ze to o necem je.

TheDave - 26. ledna 2009 19:38
TheDave

hater 26. ledna 2009 12:04
Jo, postupně jsem zažádal o jejich smazání. Ale to je moje věc, klidně ti pošlu svůj úplně první počin napsaný ve čtrnácti letech, můžeš to srovnat. Ale jací roboti? O nějakejch bojovejch robotech jsem nikdy nic nepsal, to jsi někde jinde.
"Každej si holt dělá tu anarchii po svým." - Charlie

blood king - 26. ledna 2009 17:32
blood king

Laethé 26. ledna 2009 17:25
to máš nejspíš pravdu..ale nějak sem z toho vyrostl:D:D ze spisovatelství..a díle kde mam max 4 stránky už asi nikdy nebudou dopsaná...a to jich mam několik..prostě není čas a nálada..a to mě mrzí...ted jsem se dal na cestu ..malování a umění:D a hm..jde to..
Pomáhat a chránit

Laethé - 26. ledna 2009 17:25
Laethé

blood king 26. ledna 2009 17:14

Predpokladam, ze jsi chtel napsat 4 roky. XD

"nechtěl jsem do toho zasahovat...nebot už by to nebyl originál ..."? Ne, chlapce, obavam se, ze to si jen svou lenost oblekas do honosneho kabatu. Chapu, ze jsi nechtel ponicit jemne predivo autenticity, nicmene lehky dotek Tve o neco dospelejsi ruky by tomu rozhodne neublizil.
Jsem anděl / co Tě dostal na povel / ale mám-li Tě vzít do nebe / chci z toho něco pro sebe / mám rád řeč těl / a v kapse lubrikační gel / tak mi namaž perutě / a já do nebe vemu Tě. (Xindl X - Anděl)

blood king - 26. ledna 2009 17:14
blood king

Děkuji vám:D tento příběh se doopravdy stal..a te se tomu jen už smějeme a vzpomínáme..už je to několik let...a tento příběh jsem psal...když mi bylo...hm....12..což jsou už 41 roky:D a nechtěl jsem do toho zasahovat...nebot už by to nebyl originál ...
Pomáhat a chránit

Vypisuje se 20 z celkem 66 příspěvků|⇐ 1 2 3 4 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)