Diskuze
3D Grafika
Správci: | Python, Zlatovous | ||||||||
Popis: | Máte rádi 3D grafiku? Máte nějakou tvorbu? Tak neváhejte a vstupte! Společnými silami k lepším digitálním zítřkům. | ||||||||
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat neregistrovaní mohou jen číst | |||||||||
diskuze je odemčená | |||||||||
Anketa:
| |||||||||
Nástěnka: Zde je odkaz ne jednu z nejlepších stránek o "tři dé" grafice:Grafika.cz Bude fajn začít něco nového. Uvidíme co řekne anketa. Zlatovous jistě rád dodá nějaké tutoriály, já sám dodám ty, o ktrých si myslím, že jsou zajimavé. Jeden velmi dobrý modelovací. C4D. Odkaz na článek o velmi zajímavém projektu několika studentů. Jakých se dočtete, já už si pamatuju jen jihlavu. http://www.3dscena.cz/art/3dscena/blender-giants.html Na téhle stránce se sice mnohem víc věnují specialitám (programy, pluginy, dynamika atp.) ale je na ni solidní množství užitečných poznatků. 3dsoftware K anketě. V minulé se o první místo podělil projekt a tutoriály. Takže se ptám, zda máte čas a zájem se do něčeho pustit. S velkou pravděpodobností tady nebude dost lidí, oplývajících obojím. Nicméně, kdo ví. V případě, že se nenajde dost dobrovolníků, nahraju sem tutoshe, co najdu. V opačném případě dojde k témuž, jen budou tematicky zaměřené na to, co bude třeba. |
Diskuze ⇓
Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.
Vypisuje se 20 z celkem 1793 příspěvků|⇐ ⇐ 1 ... 22 23 24 25 26 27 28 ... 90 ⇒ ⇒|
Python - 27. února 2010 23:32 | |
Tady na aragu diskuzi by se mohlo zavest něco podobneho. Aspon by to tady ožilo :) |
Zlatovous - 27. února 2010 23:25 | |
elister 27. února 2010 22:58 |
Python - 27. února 2010 22:59 | |
No, když tak sem pak hod tema a ja to zkusim :) Výzva naučí nejvíc.
|
elister - 27. února 2010 22:58 | |
Zlatovous 27. února 2010 22:46 |
Zlatovous - 27. února 2010 22:46 | |
Tákže, právě jsem dokončil desetihodinový texturovací běh a stvořil tak svůj první low-poly charakter (celkově mi to sežralo asi 20 hodin čistého času rozprostřeno do pěti dnů). |
Python - 25. února 2010 15:23 | |
njn, špatně nastaveny nurbs.Teda ne špatně, ale naročně. Sniž u nurbsu segmentaci na 1. Uplně to stačí, modely vypadají i tak dobře. Je ale jasne, že čim vic polygonu, tim zaoblenější (za tuhle větu mě nekamenujte, vite jak to myslim). |
Buri the Great - 24. února 2010 19:14 | |
elister 24. února 2010 18:51 |
elister - 24. února 2010 18:52 | |
Buri the Great 24. února 2010 18:51 |
elister - 24. února 2010 18:51 | |
python 24. února 2010 18:39 |
Buri the Great - 24. února 2010 18:42 | |
python 24. února 2010 18:39 |
Buri the Great - 24. února 2010 18:39 | |
Kamizuki-kun 24. února 2010 18:34 |
Python - 24. února 2010 18:39 | |
Deformace-polygonova destrukce. Ale to je trochu brutální a výsledek vypadá občas trochu šíleně. Pak je možnost udělat to ručně (což je podle mě a mych zkušeností možnost nejpřesnější). Ve funkcích by něco mělo být, ale nic o čem bych věděl. A nakonec je možné, že na to je nějaký plugin.
|
Kamizuki-kun - 24. února 2010 18:34 | |
Zkus se podívat na youtube. Tam sou určitě návody.
|
Buri the Great - 24. února 2010 16:54 | |
Dotaz, jak V C4D snížím počet polygonů v objektu?
|
Python - 10. února 2010 14:03 | |
Jen chci řict, že to chce čas než to bude nějak vypadat. A trening. Dneska to vim mnohem lip než včera :)
|
Kamizuki-kun - 9. února 2010 14:55 | |
No když myslíš.. Zkoušel sem podle návodů na youtube ale to je na mě taky nějak složitý. Ale to kreslení bude vypadat ještě hůř něž v tom programu. :)
|
Python - 9. února 2010 14:40 | |
XD lol :) |
Kamizuki-kun - 8. února 2010 19:54 | |
Bo začal sem včera ale snažim se aby to bylo aspoň trochu.. Ale nějak to nevychází.
|
Python - 8. února 2010 18:29 | |
A jak dlouho děláš?
|
Kamizuki-kun - 6. února 2010 21:02 | |
Čau já používam Anim8or je to lehký a jediný co chápu, ale nějak mi nejde vytvářet. Udělal sem si takovýho paňáka ale vypadá fakt hrozně :)
|
Vypisuje se 20 z celkem 1793 příspěvků|⇐ ⇐ 1 ... 22 23 24 25 26 27 28 ... 90 ⇒ ⇒|