3D Grafika (24 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

3D Grafika

Správci:Python, Zlatovous
Popis:Máte rádi 3D grafiku? Máte nějakou tvorbu? Tak neváhejte a vstupte! Společnými silami k lepším digitálním zítřkům.
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Máte čas i náladu pro projekt? Info na nastěnce.
Ano, mám čas i zájem.8
Ne, nemám čas a/nebo zájem.1
9 celkem
Nástěnka:
Zde je odkaz ne jednu z nejlepších stránek o "tři dé" grafice:Grafika.cz

Bude fajn začít něco nového. Uvidíme co řekne anketa. Zlatovous jistě rád dodá nějaké tutoriály, já sám dodám ty, o ktrých si myslím, že jsou zajimavé.


Jeden velmi dobrý modelovací. C4D.


Odkaz na článek o velmi zajímavém projektu několika studentů. Jakých se dočtete, já už si pamatuju jen jihlavu.

http://www.3dscena.cz/art/3dscena/blender-giants.html

Na téhle stránce se sice mnohem víc věnují specialitám (programy, pluginy, dynamika atp.) ale je na ni solidní množství užitečných poznatků.

3dsoftware

K anketě.
V minulé se o první místo podělil projekt a tutoriály. Takže se ptám, zda máte čas a zájem se do něčeho pustit. S velkou pravděpodobností tady nebude dost lidí, oplývajících obojím. Nicméně, kdo ví. V případě, že se nenajde dost dobrovolníků, nahraju sem tutoshe, co najdu. V opačném případě dojde k témuž, jen budou tematicky zaměřené na to, co bude třeba.

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 1793 příspěvků|⇐ 1 ... 22 23 24 25 26 27 28 ... 90 ⇒|

Python - 27. února 2010 23:32
Python

Tady na aragu diskuzi by se mohlo zavest něco podobneho. Aspon by to tady ožilo :)

Zlatovous 27. února 2010 23:25
Jake tutoshe si měl?
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Zlatovous - 27. února 2010 23:25
Zlatovous

elister 27. února 2010 22:58
Prča byla, že jsem ten limit určil sám, bláhově jsem si myslel, že to bude více než dost... Prdlajs, musel jsem šetřit jak prase abych to vůbec mohl postavit :-) Ale nakonec to vyšlo nad moje očekávání

Jj, dá se animovat a je to dokonce v plánu (tedy vytvořit rig a pak nějaké minor animace, jako chůze a tak, nic velkého).

python 27. února 2010 22:59
Tjn. Uvidím co svinského nám vymyslím za téma :-)

Python - 27. února 2010 22:59
Python

No, když tak sem pak hod tema a ja to zkusim :) Výzva naučí nejvíc.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

elister - 27. února 2010 22:58
elister

Zlatovous 27. února 2010 22:46
Později postni i jeho výsledek.

1000 triangles je fakt humusáckej limit :D. To je i pěkná fuška vymyslet hezkou "drone" v takovém limitu, všechny kulaté můžeš rovnou zahodit :D

Je plně animovatelná?
"I don't remember our boiler being nuclear" http://www.collectedcurios.com/sequentialart.php

Zlatovous - 27. února 2010 22:46
Zlatovous

Tákže, právě jsem dokončil desetihodinový texturovací běh a stvořil tak svůj první low-poly charakter (celkově mi to sežralo asi 20 hodin čistého času rozprostřeno do pěti dnů).

Na 3dtotal.com jsem vyzval týpka k malému low-poly duelu. Téma drones, limit jeden týden, 1000 triangles, 1024x1024 textury. Dost prdel, naučil jsem se toho jako prase, příští týden máme nové téma :-) Kdyby se někdo chtěl přidat, dejte vědět

Tady je můj výsledek

http://www.gside.ic.cz/Talentovky/final_compo.jpg

Jestli má někdo zájem, můžu později postnout i jeho výsledek, pro srovnání

Python - 25. února 2010 15:23
Python

njn, špatně nastaveny nurbs.Teda ne špatně, ale naročně. Sniž u nurbsu segmentaci na 1. Uplně to stačí, modely vypadají i tak dobře. Je ale jasne, že čim vic polygonu, tim zaoblenější (za tuhle větu mě nekamenujte, vite jak to myslim).

Jinak fajn letadylko, připomina mi moje začátky :)
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Buri the Great - 24. února 2010 19:14
Buri the Great

elister 24. února 2010 18:51
No, byl to pouze testovací objekt do enginu, na kterým pracuju, v podstatě to byl můj první 3D model.

http://img246.imageshack.us/img246/922/jetd.jpg

elister 24. února 2010 18:52
Už jsem to našel :)
http://napady.aragorn.cz

elister - 24. února 2010 18:52
elister

Buri the Great 24. února 2010 18:51
Na tohle ať ti odpovíd někdo jiný z osobních důvodů, python to určitě rád udělá než aby mě nechal někomu vysvětlovat boleanovskou operaci (která to dělá :D)
"I don't remember our boiler being nuclear" http://www.collectedcurios.com/sequentialart.php

elister - 24. února 2010 18:51
elister

python 24. února 2010 18:39
Buri the Great 24. února 2010 18:39
Buri the Great 24. února 2010 18:42
Kamizuki-kun 24. února 2010 18:34

Takový počet polygonů pokuď jde o objekt jednoduchý který není pod NURBs vlastně znamená že jsi udělal chybu už při výrobě :)
"I don't remember our boiler being nuclear" http://www.collectedcurios.com/sequentialart.php

Buri the Great - 24. února 2010 18:42
Buri the Great

python 24. února 2010 18:39
Díky, pohraju si s tím. Ono mít jeden malý objekt, který má přes sedm tisíc polygonů...
http://napady.aragorn.cz

Buri the Great - 24. února 2010 18:39
Buri the Great

Kamizuki-kun 24. února 2010 18:34
Tam jsem se koukal, nicméně nenašel jsem.
http://napady.aragorn.cz

Python - 24. února 2010 18:39
Python

Deformace-polygonova destrukce. Ale to je trochu brutální a výsledek vypadá občas trochu šíleně. Pak je možnost udělat to ručně (což je podle mě a mych zkušeností možnost nejpřesnější). Ve funkcích by něco mělo být, ale nic o čem bych věděl. A nakonec je možné, že na to je nějaký plugin.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Kamizuki-kun - 24. února 2010 18:34
Kamizuki-kun

Zkus se podívat na youtube. Tam sou určitě návody.
Chňap chňap chňapí..

Buri the Great - 24. února 2010 16:54
Buri the Great

Dotaz, jak V C4D snížím počet polygonů v objektu?
http://napady.aragorn.cz

Python - 10. února 2010 14:03
Python

Jen chci řict, že to chce čas než to bude nějak vypadat. A trening. Dneska to vim mnohem lip než včera :)
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Kamizuki-kun - 9. února 2010 14:55
Kamizuki-kun

No když myslíš.. Zkoušel sem podle návodů na youtube ale to je na mě taky nějak složitý. Ale to kreslení bude vypadat ještě hůř něž v tom programu. :)
Chňap chňap chňapí..

Python - 9. února 2010 14:40
Python

XD lol :)

Ok, jinak. Vem si obyčejnou tužku a namaluj portrét :) Asi tak to řeknu :D Myslim že taky nebude vypadat uplně dokonale. Jako každe umění i tohle se člověk učí dlouho. To přijde časem :) A radim ti, panáky si nech na později :)
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Kamizuki-kun - 8. února 2010 19:54
Kamizuki-kun

Bo začal sem včera ale snažim se aby to bylo aspoň trochu.. Ale nějak to nevychází.
Chňap chňap chňapí..

Python - 8. února 2010 18:29
Python

A jak dlouho děláš?
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Kamizuki-kun - 6. února 2010 21:02
Kamizuki-kun

Čau já používam Anim8or je to lehký a jediný co chápu, ale nějak mi nejde vytvářet. Udělal sem si takovýho paňáka ale vypadá fakt hrozně :)
Chňap chňap chňapí..

Vypisuje se 20 z celkem 1793 příspěvků|⇐ 1 ... 22 23 24 25 26 27 28 ... 90 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)