3D Grafika (25 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

3D Grafika

Správci:Python, Zlatovous
Popis:Máte rádi 3D grafiku? Máte nějakou tvorbu? Tak neváhejte a vstupte! Společnými silami k lepším digitálním zítřkům.
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Máte čas i náladu pro projekt? Info na nastěnce.
Ano, mám čas i zájem.8
Ne, nemám čas a/nebo zájem.1
9 celkem
Nástěnka:
Zde je odkaz ne jednu z nejlepších stránek o "tři dé" grafice:Grafika.cz

Bude fajn začít něco nového. Uvidíme co řekne anketa. Zlatovous jistě rád dodá nějaké tutoriály, já sám dodám ty, o ktrých si myslím, že jsou zajimavé.


Jeden velmi dobrý modelovací. C4D.


Odkaz na článek o velmi zajímavém projektu několika studentů. Jakých se dočtete, já už si pamatuju jen jihlavu.

http://www.3dscena.cz/art/3dscena/blender-giants.html

Na téhle stránce se sice mnohem víc věnují specialitám (programy, pluginy, dynamika atp.) ale je na ni solidní množství užitečných poznatků.

3dsoftware

K anketě.
V minulé se o první místo podělil projekt a tutoriály. Takže se ptám, zda máte čas a zájem se do něčeho pustit. S velkou pravděpodobností tady nebude dost lidí, oplývajících obojím. Nicméně, kdo ví. V případě, že se nenajde dost dobrovolníků, nahraju sem tutoshe, co najdu. V opačném případě dojde k témuž, jen budou tematicky zaměřené na to, co bude třeba.

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 1793 příspěvků|⇐ 1 ... 23 24 25 26 27 28 29 ... 90 ⇒|

Python - 21. ledna 2010 20:30
Python

Což už plánujem.....pul roku?
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

elister - 17. listopadu 2009 15:13
elister

Zlatovous 17. listopadu 2009 15:04
python 17. listopadu 2009 15:09
Snaží se nám naznačit že divactvo chce krev. Takže se tu asi brzo porvem. Ale má smůlu protože se neporvem tady a já ti tu hubu rozkřápnu v reálu :D. Ale zrovna zlatovous to má po ruce tak se může skočit podívat xD
"I don't remember our boiler being nuclear" http://www.collectedcurios.com/sequentialart.php

Python - 17. listopadu 2009 15:09
Python

Kde kde kde?

elister 17. listopadu 2009 14:19
Však já to nepopírám.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Zlatovous - 17. listopadu 2009 15:04
Zlatovous

Krev! Krev! Krev!

elister - 17. listopadu 2009 14:19
elister

python 17. listopadu 2009 11:14
Já neříkal nejlepší ty chytráku. Já se snažil naznačit že není jen jedno řešení.
"I don't remember our boiler being nuclear" http://www.collectedcurios.com/sequentialart.php

Python - 17. listopadu 2009 11:14
Python

elister 17. listopadu 2009 00:45
Nejlepší možnost v Cinemě by byla dynamic spline on Zocha :) muck
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

elister - 17. listopadu 2009 00:45
elister

kid 17. listopadu 2009 00:36
V maxku se nevyznám takže ti nemůžu říct jak přesně to udělat, ale má zkušensot říká že na všechno máš asi milión způsobů.

Tak třeba v cinemě by t ošlo udělat ručně, fyzikou, nástrojem na tvorbu oblečení, a určitě by mě ještě něco napadlo :D
"I don't remember our boiler being nuclear" http://www.collectedcurios.com/sequentialart.php

kid - 17. listopadu 2009 00:36
kid

Chci se na něco zeptat. Když chci udělat řetěz, kterej leží na zemi, třeba jako klubko, hromada nebo tak něco. Jde to udělat tak, že ho udělám rovně, v reactoru přiřadím vlastnosti a pustím ho na zem? Jestli někdo něco víte, tak si to nenechávejte pro sebe :O)
Na to dělu jsem dělal ten řetěz ručně, očko po očku a snažil jsem se to natáčet a hejbat s tím, aby to vypadalo dobře, ale myslím si, že určitě v maxu musí být něco, že mu přiřadím fyzické vlastnosti a pustím jej na objekt a on už se poohýbá sám. Stejnej problém budu mít pak s lanem... Díky moc...
Hmmm, tak za tímhle si stojím...

Python - 17. listopadu 2009 00:32
Python

anuvin 16. listopadu 2009 23:42
Ani ne, ale lepší než jaké jsem dělal předtím.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

elister - 17. listopadu 2009 00:00
elister

anuvin 16. listopadu 2009 23:10
Není zač XD
"I don't remember our boiler being nuclear" http://www.collectedcurios.com/sequentialart.php

anuvin - 16. listopadu 2009 23:42
anuvin

python 16. listopadu 2009 22:00
ok ok :D pěkný pyro :D
Why does humanity deserve to survive? Maybe you don't. - Sharon "Athena" Agathon

Python - 16. listopadu 2009 23:12
Python

Fňuk, proč mě všichni ignorujou?

XD Asi začnu psát krátké vzkazy.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

anuvin - 16. listopadu 2009 23:10
anuvin

elister 16. listopadu 2009 21:42
jooo kámo to bych moh skusit :D dobrej nápad
Why does humanity deserve to survive? Maybe you don't. - Sharon "Athena" Agathon

Python - 16. listopadu 2009 22:00
Python

anuvin 16. listopadu 2009 21:32
:D To mi vysvětlovat nemusiš, kousek niž je odkaz na muj pokus s pyrem.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

elister - 16. listopadu 2009 21:42
elister

anuvin 16. listopadu 2009 21:32
ééé. pohrej si s tím trochu :D Třeba veliksot částic a tak. To je ten důvod proč to vypadá jak mlhovina místo cigaretového kouře :D
"I don't remember our boiler being nuclear" http://www.collectedcurios.com/sequentialart.php

anuvin - 16. listopadu 2009 21:32
anuvin

python 16. listopadu 2009 20:01
Nevim jestli sem něco někam přiřadil :)

Prostě jsou dva shadery porocluster a pyrocluster vykreslení oběmu.
Vložil sem si do scény generátor částic a prostředí.K prostředí přiřadíš shader porocluster a ke generátoru částic pyrocluster vykreslení oběmu.
Pak už jen hejbeš časovou osou.

Kdysi sem se tohle naučil z nějakýho tutoriálu na netu.
Why does humanity deserve to survive? Maybe you don't. - Sharon "Athena" Agathon

Python - 16. listopadu 2009 20:01
Python

anuvin 16. listopadu 2009 18:02
moment, jestli se ti povedlo ten shader přiřadit k objektu, tak bych rad věděl jak.

Jinak uplně nejlepší je propojení PC a TP. Jinak:

Vezmi emitor a zmenši ho na velikost toho uhliku. Pak u PC přejdi do hlavní záložky. Nastav to na kouř a jinak se na to vykašli. Přejdi do tvaru a nastav velikost stejnou jako velikost emitoru. Ve věku nastav akorat velikost, první na bílou, tu druhou na nějakou šedou. Nastav si správně stíny a osvětli tu scénu. To je ve skratce, koukni na nějaké manuály.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

elister - 16. listopadu 2009 18:48
elister

anuvin 16. listopadu 2009 18:02
To to radši udělej přez emitor částic to budeš mít jen u tého cigára.
"I don't remember our boiler being nuclear" http://www.collectedcurios.com/sequentialart.php

anuvin - 16. listopadu 2009 18:02
anuvin

python 16. listopadu 2009 16:23
Ten kouř je přez shader pyrocluster, jenom sem zaboha nemohl vymyslet jak ten kouř udělat jenom od té cigarety. Protože je to celé udělané v dost malém měřítku a ten kouř by vypadal reálněji kdyby celej model byl tak 20xvětší :D
Why does humanity deserve to survive? Maybe you don't. - Sharon "Athena" Agathon

Python - 16. listopadu 2009 16:23
Python

Pěkný, jen dost špatně osvětlený.

:D Ten kouř si dělal v PC nebo materialem.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Vypisuje se 20 z celkem 1793 příspěvků|⇐ 1 ... 23 24 25 26 27 28 29 ... 90 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)