3D Grafika (27 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

3D Grafika

Správci:Python, Zlatovous
Popis:Máte rádi 3D grafiku? Máte nějakou tvorbu? Tak neváhejte a vstupte! Společnými silami k lepším digitálním zítřkům.
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Máte čas i náladu pro projekt? Info na nastěnce.
Ano, mám čas i zájem.8
Ne, nemám čas a/nebo zájem.1
9 celkem
Nástěnka:
Zde je odkaz ne jednu z nejlepších stránek o "tři dé" grafice:Grafika.cz

Bude fajn začít něco nového. Uvidíme co řekne anketa. Zlatovous jistě rád dodá nějaké tutoriály, já sám dodám ty, o ktrých si myslím, že jsou zajimavé.


Jeden velmi dobrý modelovací. C4D.


Odkaz na článek o velmi zajímavém projektu několika studentů. Jakých se dočtete, já už si pamatuju jen jihlavu.

http://www.3dscena.cz/art/3dscena/blender-giants.html

Na téhle stránce se sice mnohem víc věnují specialitám (programy, pluginy, dynamika atp.) ale je na ni solidní množství užitečných poznatků.

3dsoftware

K anketě.
V minulé se o první místo podělil projekt a tutoriály. Takže se ptám, zda máte čas a zájem se do něčeho pustit. S velkou pravděpodobností tady nebude dost lidí, oplývajících obojím. Nicméně, kdo ví. V případě, že se nenajde dost dobrovolníků, nahraju sem tutoshe, co najdu. V opačném případě dojde k témuž, jen budou tematicky zaměřené na to, co bude třeba.

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 1793 příspěvků|⇐ 1 ... 25 26 27 28 29 30 31 ... 90 ⇒|

Zlatovous - 12. listopadu 2009 22:38
Zlatovous

větvička 12. listopadu 2009 21:46
Taky jsem si říkal, že je nejlepší mít pro každý objekt defaultní (a hlavně jinou) barvu, ale pak jsem to zkusil nahodit do toho šedého zabarvení a už nebylo cesty zpět. Navíc si ještě nastavuju mřížku (wireframe) na nejsvětlejší zelenou (klasická barva pro zelený plátno), což jde udělat jednoduše tak, že označíš objekt a vedle jeho jména v pravém panelu klikneš na ten barevný čtvereček. A tam si můžeš nastavit barvu dle libosti. Je to pěkně kontrastní vůči téměř jakékoliv barvě, takže se neztratíš.

Co se týče toho matroše, kide, jak říkal větvička, tlačítko M do material editoru, vybereš libovolnou kouli a v kolonce Diffuse nastav libovolnou barvu. Já ještě doporučuju (očuměno z jednoho tutoru) nastavit Specular Level (pod Diffuse) na 50, čímž tvé matroše získají odlesky. To se hodí zejména když modeluješ a chceš vidět, zda máš v pořádku topologii a nikde ti to nedělá bordel (platí jen pro turbosmooth)

Materiál pak na objekt natáhneš třetí ikonkou zleva v řádku pod těma materiálovýma koulema.

A jop, větvička má recht, hodí se ty tutory prolézt a pak, pokud si můžu trochu egoisticky udělat reklamu, prolízt moje tutory na 3Dscena.cz

http://www.3dscena.cz/art/3dscena/3dsmax-hardsurface-1.html

První část, jde vyloženě o obecné základy modelování a dodržování správné topologie při aplikování vyhlazování

http://www.3dscena.cz/art/3dscena/3dsmax-hardsurface-2.html

Druhá část, volně navazuje na tu první, jen tentokrát se modeluje na konkrétním případu - dalekohledu. Je tam pokryto vše, od shánění referencí, přes modelování podle nich až po konečné úpravy modelu. Je to děláno tak, aby to dokončil každý sebevětší začátečník.

Pak je na 3D scéně ještě třetí část, ale ta už se zaměřuje na procedurální texturování a renderování s pomocí externího enginu VRay

větvička - 12. listopadu 2009 21:46
větvička

kid 12. listopadu 2009 20:33
Myslíš barvu v návrhovém prostředí nebo při renderu ?

Barvu v návrhovém prostředí vybíráš při vytvoření objektu, dodatečně lze kdykoliv změnit v kolonce "name and color" stačí vybrat objekt.
Ovšem nechápu jakou má výhodu mít všechno šedé, když budeš mít na scéně víc objektů, nevyznáš se v tom.

Co se renderu týče tak tam "barvu" nastavuješ přiřazením materiálů. Klávesa M.

Doporučuji prolézet úvodní tutorialy co má 3Ds MAX v sobě.
!! Homosexuals are GAY !! | Senior internet discussion expert user *****

anuvin - 12. listopadu 2009 21:03
anuvin

No já taky bohužel neporadím, cinema tu šedou barvu dává automaticky navšechno.
Why does humanity deserve to survive? Maybe you don't. - Sharon "Athena" Agathon

Python - 12. listopadu 2009 20:44
Python

No....já sem hrdý uživatel cinem, takže neporadím :)
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

kid - 12. listopadu 2009 20:43
kid

http://www.youtube.com/watch?v=0AN6IpGWRPU

http://i33.tinypic.com/28b5nuu.jpg
http://www.chelseabeachem.com/images/view_space_ship.jpg

Teď se mi nějak nechce otevřít galerka na 3Dsceně, takže to bude asi všechno. Prostě nějak takhle :o)
Hmmm, tak za tímhle si stojím...

kid - 12. listopadu 2009 20:33
kid

Všechny zdravím. Jsem v 3D grafice nováčkem, takže mám spousta otázek. Nejvíc by mě aktuálně zajímalo tohle. Když vytvořím nějaký objekt, třeba kostku, 3Ds max mu přiřadí nějakou "pracovní" barvu. Jenže v některých tutoriálech jsem viděl, že jim to všechno hází do šedý, takovej jakoby monochrom, nebo jak to nazvat. Vypadá to mnohem líp, než když model hraje všemi barvami. Taky spousta obrázků ze 3Ds maxu jsou v takovém tom monochromu. Bílé pozadí a model vesměs taky, nebo do šeda + stíny. Jak to udělám? Zkoušel jsem všechno možný a na nic jsem nepřišel...
Pohledám na netu a hodím sem linky, aby jste věděli, co mám na mysli.
Hmmm, tak za tímhle si stojím...

Santcum - 4. října 2009 16:38
Santcum

Mužu se zeptat kdo vytvořil hangáry?
podobají se ale totiž spíš jsou skoro stejný jako z jedné pc hry a já ji hraju Star Wars Republic Commando. Přijde mě to skoro jako mapa Hangar(doplńková mapa ke hře)
Jestli tento hráč co tuto mapu vytvořil tak jestli hraje jmenovanou hru rád bych si sním pokecal protože českých hráčů té hře je velmi málo
DankeXD
Když se necháš vést krákajícím havranem, dojdeš k mršině...

Python - 21. září 2009 12:38
Python

Já redukci myslím dokonce mám :D Ony karty s dvěma výstupy ji často maj v sadě. Akorat sem nedávno vyhodil monitor, takže musim nejdřív nějaký sehnat :)
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Zlatovous - 21. září 2009 12:08
Zlatovous

Redukce z DVI na D-Sub stojí kolem stopíďa, jen bacha ať to máš správným směrem (poznáš podle šroubků)

Python - 21. září 2009 10:17
Python

Ja sem vůl :D Fakt tam něco je, jen najít redukci :D
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Zlatovous - 21. září 2009 07:16
Zlatovous

Naš druhá grafika? Většina dnešních karet má dva výstupy, normálně to zapojíš přes jednu.

Jak tak koukám k sobě, i moje integrovaná karta má dva výstupy

Python - 21. září 2009 00:14
Python

Druhý monitor je fajn věc a celkem i levná zaležitost, ale druhá grafika je trochu dražší :D teda pokud má být slušná.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

anuvin - 18. září 2009 19:03
anuvin

Dva monitory jsou príma :)
Např. když hraju na xboxu a sleduju film :D
Nebo sleduju film a hraju na aragornu :D
Why does humanity deserve to survive? Maybe you don't. - Sharon "Athena" Agathon

Zlatovous - 18. září 2009 16:27
Zlatovous

Tak jsem právě zapojil druhý monitor, očekávám od toho maximální nářez

Python - 16. září 2009 23:15
Python

Když vyrobíš správný materiál tak by to mělo se světlem pusobit dobře. Můžeš skusit dat tam světla dvě, zlepšit material.....Pohrat si s tim. Možná že když budeš na ty diody koukat tak pul hodiny že tě něco npadne, ja to tak třeba dělám :)
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

anuvin - 16. září 2009 18:16
anuvin

větvička 16. září 2009 18:10
No to taky.
Skoušel jsem tam dát světlo s cílem ale to se zase chová jako by tam nebyl ten plast což je naprd.
Why does humanity deserve to survive? Maybe you don't. - Sharon "Athena" Agathon

větvička - 16. září 2009 18:10
větvička

anuvin 16. září 2009 17:47
což souvisí s tím co jsem psal já, ten plast se chová jako čočka a deformuje světlo :)
!! Homosexuals are GAY !! | Senior internet discussion expert user *****

anuvin - 16. září 2009 17:47
anuvin

python 15. září 2009 23:15
Jenže problém je že dioda nesvítí všude stejně.
http://chrudim.cz/tuning/osvetleni/hudba/hu1b.jpg
Why does humanity deserve to survive? Maybe you don't. - Sharon "Athena" Agathon

elister - 16. září 2009 14:15
elister

python 15. září 2009 23:15
Jo to je pravda, byly to bublinky takřka dokonalé a zároveň žraly malý výpočetní výkon :D KDyž někdo bude chtít bublinky ozvěte se :D
"I don't remember our boiler being nuclear" http://www.collectedcurios.com/sequentialart.php

Python - 15. září 2009 23:15
Python

python 15. září 2009 23:15
A ty bublinky byly moc hezké nahodou :D
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Vypisuje se 20 z celkem 1793 příspěvků|⇐ 1 ... 25 26 27 28 29 30 31 ... 90 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)