3D Grafika (28 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

3D Grafika

Správci:Python, Zlatovous
Popis:Máte rádi 3D grafiku? Máte nějakou tvorbu? Tak neváhejte a vstupte! Společnými silami k lepším digitálním zítřkům.
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Máte čas i náladu pro projekt? Info na nastěnce.
Ano, mám čas i zájem.8
Ne, nemám čas a/nebo zájem.1
9 celkem
Nástěnka:
Zde je odkaz ne jednu z nejlepších stránek o "tři dé" grafice:Grafika.cz

Bude fajn začít něco nového. Uvidíme co řekne anketa. Zlatovous jistě rád dodá nějaké tutoriály, já sám dodám ty, o ktrých si myslím, že jsou zajimavé.


Jeden velmi dobrý modelovací. C4D.


Odkaz na článek o velmi zajímavém projektu několika studentů. Jakých se dočtete, já už si pamatuju jen jihlavu.

http://www.3dscena.cz/art/3dscena/blender-giants.html

Na téhle stránce se sice mnohem víc věnují specialitám (programy, pluginy, dynamika atp.) ale je na ni solidní množství užitečných poznatků.

3dsoftware

K anketě.
V minulé se o první místo podělil projekt a tutoriály. Takže se ptám, zda máte čas a zájem se do něčeho pustit. S velkou pravděpodobností tady nebude dost lidí, oplývajících obojím. Nicméně, kdo ví. V případě, že se nenajde dost dobrovolníků, nahraju sem tutoshe, co najdu. V opačném případě dojde k témuž, jen budou tematicky zaměřené na to, co bude třeba.

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 1793 příspěvků|⇐ 1 ... 26 27 28 29 30 31 32 ... 90 ⇒|

Python - 15. září 2009 23:15
Python

elister 15. září 2009 20:46
Svitivost materialu ti neudělá světlo, tečda pokud nezapneš GI, ale na efekt by to mohlo zabrat. Podle mě nejrealnější je umistit klasicke světlo do mista kde skutečně vzniká.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

elister - 15. září 2009 20:46
elister

anuvin 15. září 2009 20:41
No tak možná jsi to světlo nenastavil dobře a nebo nebude světlo úplně ideální způsob (co třeba svítivost materiálu?).

Nikdy nezapomenu tu potupu když jsem pomocí světel chtěl udělat jiskry a vznizkly bublinky :-(
"I don't remember our boiler being nuclear" http://www.collectedcurios.com/sequentialart.php

anuvin - 15. září 2009 20:41
anuvin

:D TO se ty diody fkat budou hodit :D

Ještě mě tak napadlo, chtěl sem je udělat svítící, ale nějak sem nepřišel nato jak.Skoušel jsem donich dávat různý druhy světla ale ani jedno nevytvořilo efektkterý by se mi líbil.
Nevíte o tom někdo něco?
Why does humanity deserve to survive? Maybe you don't. - Sharon "Athena" Agathon

Python - 15. září 2009 20:34
Python

Udělej k těm diodám ledničku :D Která kdý se otevře tak se automaticky rosvití :)
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

anuvin - 15. září 2009 20:30
anuvin

Určitě by se stim dalo udělat víc. Na ty kontakty sem hodil texturu METAL1 co sem našel v PC.
Prostě mě to jen tak napadlo tak jsem něco udělal.Znova už to dělat nebudu.
Why does humanity deserve to survive? Maybe you don't. - Sharon "Athena" Agathon

Zlatovous - 15. září 2009 20:22
Zlatovous

python 15. září 2009 19:12
Jasný, vždyť přesně to povídám. Nezáleží na softwaru, hard-surface modeling je čistě o správné topologii

Python - 15. září 2009 19:12
Python

No, jak se to veme. S třidemaxem bych pracoval asi pomaleji než ted delam s cinemou. Ale to možná ženu do extremu. Zakladní metodiky jsou stejné, liší se jen postupy dolazování detailů.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Zlatovous - 14. září 2009 23:18
Zlatovous

No, Cinema používá jiné nástroje, ale metoda se nemění, princip je stejný. Je to právě popsáno hned v první části v úvodu, k čemu se to hodí a vyplývá z toho, že na softu fakt nezáleží

Python - 14. září 2009 22:42
Python

Počítám, že pro cinemu to bude sice podobné, ale nikoli stejné ne? V 3dmaxu jsou jiné nástroje.

Nicměné i tak ten članek mužu doporučit, ono nikd není na škodu si osvojit nějakou techniku :)
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Zlatovous - 14. září 2009 22:25
Zlatovous

K těm diodám není co více říct, už to padlo :-) Snad jen, když děláš takhle detailní věc a chceš ji mít co nejreálnější, sežeň si pokud možno přímo onu věc (u diody není problém) nebo co nejvíce obrázků. To platí všeobecně, i když makáš z hlavy.

Jinak, na 3dscena.cz mi vyšla série tutoriálů o Hard-surface modelingu a renderování s VRay (pod jménem Petr Růžička)

Ok, a něco z poslední doby:

http://forums.3dtotal.com/attachment.php?attachmentid=145520&stc=1&d=1252615341

http://forums.3dtotal.com/attachment.php?attachmentid=145521&stc=1&d=1252615350

Bude vám to nabízet stáhnutí, bohužel, nemám teď čas to upnout jinde, snad to nebude vadit

větvička - 14. září 2009 21:40
větvička

Mě zase nesedí že plast diody nijak nedeformuje světlo (když už na nich jsou odrazy okolí). Ten kulatý vrchol ve skutečnosti funguje jako lupa ale ni zbytkem toho plastu neprochází světlo rovně.

Další věc které jsem si všiml hned jsou ty matné vodiče. Vypadají strašně zoxidovaně, což mi nesedí k dokonalému provedení diody samotné.
Což by nemusela být chyba, pokud by takhle matně nevypadaly i vevnitř diody (kde logicky oxidovat nemůžou :) A i tak si myslím, že vodiče by začaly oxidovat až někde v ostrém provozu a ne jako tyhle které tak maximálně odpočívaly na skladě. A pokud by ta oxidace i přesto byla schválně tak bych ty dráty poohýbal :)

Jako celkový nedostatek bych pak soudil autorovo podcenění diody. I když se jedná o drobný předmět, tak jeho vymodelování je o odst těžší oříšek než se může zdát :)
!! Homosexuals are GAY !! | Senior internet discussion expert user *****

Python - 14. září 2009 21:00
Python

A do mě! Muj přizpěvek rychle někdo zkritizujte, neb tu páchne hniloba.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Python - 14. září 2009 20:59
Python

jj, je fajn zvyk si vše nastudovt, vyhneš se pak kritice že "takhle to nefunguje" viz ja a muj nemocniční pokoj :D Přitom ty okna byly sice holé, ale jinak v pořádku.

Ale Já bych měl spíš výtku k pruhlednosti těch plastů. Co vim o diodách a neviděl jsem jich málo, nebývají (krom některých čirých) takhle pruhledné, spíš bývají sice barevné, ale nepruhledné. To neni řečeno přesně, mají prostě specifický materiál :D
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

anuvin - 14. září 2009 17:52
anuvin

Buri the Great 14. září 2009 17:50
To sem okoukal z obrázku, co já vim jak funguje dioda :D
Why does humanity deserve to survive? Maybe you don't. - Sharon "Athena" Agathon

Buri the Great - 14. září 2009 17:50
Buri the Great

Hezké, ale máš špatně vnitřní uspořádání diody, takhle by nesvítila ;)
http://napady.aragorn.cz

anuvin - 14. září 2009 17:47
anuvin

No... :D

http://147852.wz.cz/LEDs.jpg
Why does humanity deserve to survive? Maybe you don't. - Sharon "Athena" Agathon

Zlatovous - 13. září 2009 22:09
Zlatovous

Já tu taky čumákuju, heč!

Python - 13. září 2009 22:01
Python

barva světlá šedá, pruhlednost asi 75 procent bílá, odlesk....no najdi si kousek čireho plastu, ohni ho a odlesk okoukej

btw, ja tu sem taky furt, to jen nikdy nic noveho :D
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

anuvin - 13. září 2009 21:45
anuvin

Inu díky.Dneska na to už to tamto...však víte.
Why does humanity deserve to survive? Maybe you don't. - Sharon "Athena" Agathon

Vypisuje se 20 z celkem 1793 příspěvků|⇐ 1 ... 26 27 28 29 30 31 32 ... 90 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)