Diskuze
3D Grafika
Správci: | Python, Zlatovous | ||||||||
Popis: | Máte rádi 3D grafiku? Máte nějakou tvorbu? Tak neváhejte a vstupte! Společnými silami k lepším digitálním zítřkům. | ||||||||
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat neregistrovaní mohou jen číst | |||||||||
diskuze je odemčená | |||||||||
Anketa:
| |||||||||
Nástěnka: Zde je odkaz ne jednu z nejlepších stránek o "tři dé" grafice:Grafika.cz Bude fajn začít něco nového. Uvidíme co řekne anketa. Zlatovous jistě rád dodá nějaké tutoriály, já sám dodám ty, o ktrých si myslím, že jsou zajimavé. Jeden velmi dobrý modelovací. C4D. Odkaz na článek o velmi zajímavém projektu několika studentů. Jakých se dočtete, já už si pamatuju jen jihlavu. http://www.3dscena.cz/art/3dscena/blender-giants.html Na téhle stránce se sice mnohem víc věnují specialitám (programy, pluginy, dynamika atp.) ale je na ni solidní množství užitečných poznatků. 3dsoftware K anketě. V minulé se o první místo podělil projekt a tutoriály. Takže se ptám, zda máte čas a zájem se do něčeho pustit. S velkou pravděpodobností tady nebude dost lidí, oplývajících obojím. Nicméně, kdo ví. V případě, že se nenajde dost dobrovolníků, nahraju sem tutoshe, co najdu. V opačném případě dojde k témuž, jen budou tematicky zaměřené na to, co bude třeba. |
Diskuze ⇓
Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.
Vypisuje se 20 z celkem 1793 příspěvků|⇐ ⇐ 1 ... 26 27 28 29 30 31 32 ... 90 ⇒ ⇒|
Python - 15. září 2009 23:15 | |
elister 15. září 2009 20:46 |
elister - 15. září 2009 20:46 | |
anuvin 15. září 2009 20:41 |
anuvin - 15. září 2009 20:41 | |
:D TO se ty diody fkat budou hodit :D |
Python - 15. září 2009 20:34 | |
Udělej k těm diodám ledničku :D Která kdý se otevře tak se automaticky rosvití :)
|
anuvin - 15. září 2009 20:30 | |
Určitě by se stim dalo udělat víc. Na ty kontakty sem hodil texturu METAL1 co sem našel v PC. |
Zlatovous - 15. září 2009 20:22 | |
python 15. září 2009 19:12 |
Python - 15. září 2009 19:12 | |
No, jak se to veme. S třidemaxem bych pracoval asi pomaleji než ted delam s cinemou. Ale to možná ženu do extremu. Zakladní metodiky jsou stejné, liší se jen postupy dolazování detailů.
|
Zlatovous - 14. září 2009 23:18 | |
No, Cinema používá jiné nástroje, ale metoda se nemění, princip je stejný. Je to právě popsáno hned v první části v úvodu, k čemu se to hodí a vyplývá z toho, že na softu fakt nezáleží |
Python - 14. září 2009 22:42 | |
Počítám, že pro cinemu to bude sice podobné, ale nikoli stejné ne? V 3dmaxu jsou jiné nástroje. |
Zlatovous - 14. září 2009 22:25 | |
K těm diodám není co více říct, už to padlo :-) Snad jen, když děláš takhle detailní věc a chceš ji mít co nejreálnější, sežeň si pokud možno přímo onu věc (u diody není problém) nebo co nejvíce obrázků. To platí všeobecně, i když makáš z hlavy. |
větvička - 14. září 2009 21:40 | |
Mě zase nesedí že plast diody nijak nedeformuje světlo (když už na nich jsou odrazy okolí). Ten kulatý vrchol ve skutečnosti funguje jako lupa ale ni zbytkem toho plastu neprochází světlo rovně. |
Python - 14. září 2009 21:00 | |
A do mě! Muj přizpěvek rychle někdo zkritizujte, neb tu páchne hniloba.
|
Python - 14. září 2009 20:59 | |
jj, je fajn zvyk si vše nastudovt, vyhneš se pak kritice že "takhle to nefunguje" viz ja a muj nemocniční pokoj :D Přitom ty okna byly sice holé, ale jinak v pořádku. |
Buri the Great - 14. září 2009 17:55 | |
anuvin 14. září 2009 17:52 |
anuvin - 14. září 2009 17:52 | |
Buri the Great 14. září 2009 17:50 |
Buri the Great - 14. září 2009 17:50 | |
Hezké, ale máš špatně vnitřní uspořádání diody, takhle by nesvítila ;)
|
anuvin - 14. září 2009 17:47 | |
No... :D |
Zlatovous - 13. září 2009 22:09 | |
Já tu taky čumákuju, heč! |
Python - 13. září 2009 22:01 | |
barva světlá šedá, pruhlednost asi 75 procent bílá, odlesk....no najdi si kousek čireho plastu, ohni ho a odlesk okoukej |
anuvin - 13. září 2009 21:45 | |
Inu díky.Dneska na to už to tamto...však víte.
|
Vypisuje se 20 z celkem 1793 příspěvků|⇐ ⇐ 1 ... 26 27 28 29 30 31 32 ... 90 ⇒ ⇒|