3D Grafika (56 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

3D Grafika

Správci:Python, Zlatovous
Popis:Máte rádi 3D grafiku? Máte nějakou tvorbu? Tak neváhejte a vstupte! Společnými silami k lepším digitálním zítřkům.
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Máte čas i náladu pro projekt? Info na nastěnce.
Ano, mám čas i zájem.8
Ne, nemám čas a/nebo zájem.1
9 celkem
Nástěnka:
Zde je odkaz ne jednu z nejlepších stránek o "tři dé" grafice:Grafika.cz

Bude fajn začít něco nového. Uvidíme co řekne anketa. Zlatovous jistě rád dodá nějaké tutoriály, já sám dodám ty, o ktrých si myslím, že jsou zajimavé.


Jeden velmi dobrý modelovací. C4D.


Odkaz na článek o velmi zajímavém projektu několika studentů. Jakých se dočtete, já už si pamatuju jen jihlavu.

http://www.3dscena.cz/art/3dscena/blender-giants.html

Na téhle stránce se sice mnohem víc věnují specialitám (programy, pluginy, dynamika atp.) ale je na ni solidní množství užitečných poznatků.

3dsoftware

K anketě.
V minulé se o první místo podělil projekt a tutoriály. Takže se ptám, zda máte čas a zájem se do něčeho pustit. S velkou pravděpodobností tady nebude dost lidí, oplývajících obojím. Nicméně, kdo ví. V případě, že se nenajde dost dobrovolníků, nahraju sem tutoshe, co najdu. V opačném případě dojde k témuž, jen budou tematicky zaměřené na to, co bude třeba.

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 1793 příspěvků|⇐ 1 ... 54 55 56 57 58 59 60 ... 90 ⇒|

Zlatovous - 26. listopadu 2008 19:17
Zlatovous

Na to auto mrknu co nejdříve, jen musím dodělat pár stávajících věcí... Jak moc to spěchá?

Jinak, napadlo mě, že bych si udělal takovou krátkou animačku, nic těžkého, jen by mě zajímalo, když bys chtěl naanimovat dejme tomu pohyb pavouka, použil by si normálně bones nebo biped? S bipedem jsem vůbec ještě nedělal, navíc úplně nevím, jak funguje... To už je prostě předem udělaná kostra, kterou stačí jen naskinovat?

A k tomu pohybu - udělal by si skripty, nebo by si prostě naklíčoval jednotlivé končetiny a pak kopíroval?

Urilis - 25. listopadu 2008 18:54
Urilis

jop ale je to docela těžký v tom pracovat chce to prostě cvik jako u HTML :)
Chytří lidé používají Google a nevolí komunisty

anuvin - 25. listopadu 2008 18:52
anuvin

google google google

http://download.chip.eu/cz/.werkkzeug-1.2_111555.html
Why does humanity deserve to survive? Maybe you don't. - Sharon "Athena" Agathon

Urilis - 25. listopadu 2008 18:52
Urilis

Nejsou nesmyslný akorát to je v němčíně :) není to moc známí ale výsledek špica :)
Chytří lidé používají Google a nevolí komunisty

Sir.Gabriel - 25. listopadu 2008 18:51
Sir.Gabriel

Ať hledám, kde můžu, ten program mi to nechce najít. Jen pár nesmyslných odkazů.
Každý bůh vidí pád i malého ptáčete. Ale jen opravdu dobrý bůh si u toho dělá poznámky - aby příště mohlo ptáče spadnout rychleji a hlouběji -Terry Pratchet-

Urilis - 25. listopadu 2008 17:29
Urilis

hele lidi tak jméno toho programo zní:Werkkzeug
Chytří lidé používají Google a nevolí komunisty

anuvin - 25. listopadu 2008 15:07
anuvin

Jak to vůbec vypadá stou Johankou ?
Why does humanity deserve to survive? Maybe you don't. - Sharon "Athena" Agathon

Sir.Gabriel - 25. listopadu 2008 08:00
Sir.Gabriel

Zlatovous 24. listopadu 2008 21:13
btw ty blueprinty ti pošlu na meil. Našel jsem jen na 96ku naštěstí jsou si docela podobné. Jen pár detailů.
Každý bůh vidí pád i malého ptáčete. Ale jen opravdu dobrý bůh si u toho dělá poznámky - aby příště mohlo ptáče spadnout rychleji a hlouběji -Terry Pratchet-

Sir.Gabriel - 25. listopadu 2008 07:58
Sir.Gabriel

Animace stále pokračuje. Jde to pomalu, dávám si záležet a stejně se mi to pořád někde kurví. Př: Právě teď dělám animaci rolujcí F18 a její start. Udělal jsem jednoduché detaily polni runwaye. Na scéně jsou čtyři kamery. Jedna zabírá jak letoun roluje, druhá jak se připravuje na runway, třetí jeho rozjezd a poslední jakoby leží na konci plochy a letadlo nad ní proletí. Všechno připraveno, jen jsem musel omezit detaily na trávu, protože pro urychlení scény jsem použil jen texturu. Pro close-up záběr se nehodí. Vyrenderuju první test shot a ejhle chyba. Při tvorbě jsem se nechal unést a jeden snímek trvá skoro 7 minut. To při 1300 snímcích udělá ve finále 6 a půl dne:-)
Vzato kol a kolem, povedla se jen jedna scéna a to jen proto, že jsem špatně nastavil kameru. Moji chybou vznikla poměrně realisticky vypadající scéna. Další scéna, souboj Migu 28 a F18ky taky zabere 3 dny. V podstatě ze čtyř klíčových scén zbyla jen jedna, a to ještě nevím určitě, protože to teprve budu renderovat.
Každý bůh vidí pád i malého ptáčete. Ale jen opravdu dobrý bůh si u toho dělá poznámky - aby příště mohlo ptáče spadnout rychleji a hlouběji -Terry Pratchet-

Zlatovous - 24. listopadu 2008 21:13
Zlatovous

Tak co, Sire, jak ti to dopadlo s tou animací? O co vlastně šlo a jak ses k tomu dopídil? Vypadá to docela profi a tyhle věci mě zajímaj, ježto se tím chci někdy zaobírat :-)

A nezapomeň mi potom poslat ty blueprinty, čas bych měl

anuvin - 17. listopadu 2008 21:50
anuvin

Napadlo mě, že udělám něco na motivy cska.
no a napadl mě tenhle pohled (mapa de_storm)

http://www.prace-ve-vyskach.eu/cstrike/maps/de_storm.bmp
Why does humanity deserve to survive? Maybe you don't. - Sharon "Athena" Agathon

anuvin - 17. listopadu 2008 21:44
anuvin

Zlatovous 17. listopadu 2008 21:34
Jo pěkný...až na to rozmazání jak už jsem psal..jinak nemám co vytknout.
Why does humanity deserve to survive? Maybe you don't. - Sharon "Athena" Agathon

Zlatovous - 17. listopadu 2008 21:34
Zlatovous

Ale no tak člověče, nejsem žádnej mlíčňák, co se sesype po prvním náznaku kritiky :-) Pořádně nabité komenty jsou pro mě mnohem hodnotnější než výkřiky "To je super!11"

Máš vesměs pravdu, jsou tam moc ostré kontrasty mezi "zasloští" a "novostí", tohle jsou věci, které ještě musím dopilovat. Jinak, u toho stolu fakt nevím, rozlišení té vrchní desky je něco kolem 2500x2000, namapováno skrze Unwrap UVW a stejně se mi to většinou takhle pokazí. Možná problém je, že ty textury v PS zmenšuju (neořezávám, prostě přes Free Transform scale down), ale logicky by to mělo takhle kazit tu texturu jen při zvětšování... Ne? Nebo je nějaký přijatelnější způsob pro zmenšení a zachování kvality? V tomhle tápu.

Jinak díky za koment, šikl se :-)

Sir.Gabriel - 17. listopadu 2008 20:31
Sir.Gabriel

Lidičky, nevíte u nějakým webu kde by se dali stáhnou různy zvuky a ruchy? Třeba zvuky letadel, vrtulníků a tak? Prostě bojová technika. Potřebuju zvuky do animací a už jsem vyčerpal všechny možný zdroje.
Každý bůh vidí pád i malého ptáčete. Ale jen opravdu dobrý bůh si u toho dělá poznámky - aby příště mohlo ptáče spadnout rychleji a hlouběji -Terry Pratchet-

Sir.Gabriel - 17. listopadu 2008 20:30
Sir.Gabriel

Zlatovous 16. listopadu 2008 14:17
Tak jsem ti tam hodil svůj komentář, a zase je to čtení na tejden:-) Nechal jsem se unést. Ale hlavně!!! Myslel jsem to všechno v dobrým slova smyslu, tak si to prosím neber jako kritiku ale jako radu!!!!!!!! A opovaž se urazi. Nezapomeň, že mám rukojmí(Johanku)
Každý bůh vidí pád i malého ptáčete. Ale jen opravdu dobrý bůh si u toho dělá poznámky - aby příště mohlo ptáče spadnout rychleji a hlouběji -Terry Pratchet-

Zlatovous - 16. listopadu 2008 14:17
Zlatovous

V galérce mi vyšel obrázek, každej koment bude vážen zlatem :-)

Sir.Gabriel - 14. listopadu 2008 15:08
Sir.Gabriel

Já nejspíš použiju ten dreamscape...sice v tom záběru bude hlavní podívaná hind, ale v záběru č.2 Bude útok a AA kanon a tam se už bude kamera hejbat....a nevypadalo by dobře použít dvě rozdílné pozadí...holt si na výsledek počkám o 6 hodin dýl:-)
Každý bůh vidí pád i malého ptáčete. Ale jen opravdu dobrý bůh si u toho dělá poznámky - aby příště mohlo ptáče spadnout rychleji a hlouběji -Terry Pratchet-

Python - 14. listopadu 2008 14:09
Python

Nevim jak pri animaci. Ale v cineme je na oblohu celkem šikovnej nástroj. Mylsim že se to jmenuje obloha nebo tak nějak. Jediný problem je s texturovanim.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Zlatovous - 14. listopadu 2008 12:09
Zlatovous

Nikdy jsem krajinu nedělal, takže nevím, ale řekl bych, že to záleží na tom jak moc detailní a uvěřitelné to chceš mít. Na nějaký statický obrázek stačí úplně bohatě bitmapa (doporučuju zabrouzdat sem - http://www.cgtextures.com/), pokud to je ale animace, rozvažoval bych ten DreamScape. I když s texturou by sis taky vystačil, pokud se kamera nebude vůči pozadí příliš pohybovat.

V tvém případě bych si asi vystačil s texturou, přecijen hlavními objekty budou Hindy a oblohu nikdo příliš zkoumat nebude.

Vypisuje se 20 z celkem 1793 příspěvků|⇐ 1 ... 54 55 56 57 58 59 60 ... 90 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)