3D Grafika (64 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

3D Grafika

Správci:Python, Zlatovous
Popis:Máte rádi 3D grafiku? Máte nějakou tvorbu? Tak neváhejte a vstupte! Společnými silami k lepším digitálním zítřkům.
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Máte čas i náladu pro projekt? Info na nastěnce.
Ano, mám čas i zájem.8
Ne, nemám čas a/nebo zájem.1
9 celkem
Nástěnka:
Zde je odkaz ne jednu z nejlepších stránek o "tři dé" grafice:Grafika.cz

Bude fajn začít něco nového. Uvidíme co řekne anketa. Zlatovous jistě rád dodá nějaké tutoriály, já sám dodám ty, o ktrých si myslím, že jsou zajimavé.


Jeden velmi dobrý modelovací. C4D.


Odkaz na článek o velmi zajímavém projektu několika studentů. Jakých se dočtete, já už si pamatuju jen jihlavu.

http://www.3dscena.cz/art/3dscena/blender-giants.html

Na téhle stránce se sice mnohem víc věnují specialitám (programy, pluginy, dynamika atp.) ale je na ni solidní množství užitečných poznatků.

3dsoftware

K anketě.
V minulé se o první místo podělil projekt a tutoriály. Takže se ptám, zda máte čas a zájem se do něčeho pustit. S velkou pravděpodobností tady nebude dost lidí, oplývajících obojím. Nicméně, kdo ví. V případě, že se nenajde dost dobrovolníků, nahraju sem tutoshe, co najdu. V opačném případě dojde k témuž, jen budou tematicky zaměřené na to, co bude třeba.

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 1793 příspěvků|⇐ 1 ... 62 63 64 65 66 67 68 ... 90 ⇒|

anuvin - 20. září 2008 15:48
anuvin

Nevíte někdo o nějakym tutoriálu v kterym bych mohl udělat nějakou animaci ? klidně nějakou primitivní...nebo by mi to mohl popsat někdo z vás. ?
Why does humanity deserve to survive? Maybe you don't. - Sharon "Athena" Agathon

Zlatovous - 20. září 2008 15:33
Zlatovous

http://www.cgarena.com/forum/viewtopic.php?t=3412

Tady je ten tutor, trvá asi hodinu a na samotné skinnování bohužel nedošlo (v tutoriálu vysvětluje proč), avšak způsob jakým vysvětluje rigování a následně práci s Morferem je skvělý. Dost mi to pomohlo, jen je potřeba se na to fórum zaregistrovat pro přístup do vlákna. Těch tutoriálů je tam mimochodem habaděj, někdy se jimi proberu a nadhodím nějaké další kousky. Příjemnou zábavu :-)

Sir.Gabriel - 20. září 2008 15:15
Sir.Gabriel

Alfonzo 20. září 2008 14:45
IK=inverse kynetics. Je to v podstatě velkej skript, nevím jak to popsat, ale příkladem, když to aplikuješ v maxku na bibed a pohneš levou nohou, pohnou se všechny kosti v těle jako při "reálném" pohybu. Jenže ta chůze vypada strašně strojově. IK má i jiné využití ale o tom nevím:-)
Každý bůh vidí pád i malého ptáčete. Ale jen opravdu dobrý bůh si u toho dělá poznámky - aby příště mohlo ptáče spadnout rychleji a hlouběji -Terry Pratchet-

Sir.Gabriel - 20. září 2008 15:12
Sir.Gabriel

elister 20. září 2008 14:43
Mocap je technologie záznamu pohybu. A byla použita i ve více filmech. V podstatě každej CG film nebo hra od roku 1998 využívá mocap:-)
Každý bůh vidí pád i malého ptáčete. Ale jen opravdu dobrý bůh si u toho dělá poznámky - aby příště mohlo ptáče spadnout rychleji a hlouběji -Terry Pratchet-

Alfonzo - 20. září 2008 14:45
Alfonzo

elister 20. září 2008 14:43
Mám za to, že MoCap je Motion Capture. Technologie, která byla třeba použitá v Beowulfovi nebo Polárním Ex.

Ale nejsem si jistěj...

A co je to IK?
Magma is a funny word... Magma...

elister - 20. září 2008 14:43
elister

Sir.Gabriel 20. září 2008 06:09
JJ, něco takového jsem myslel když jsem říkal chudák animátor. Taky mám prdlajzl zkušenosti s animací ale vím že tohle synchronizovat by bylo celkem peklo.

Jo a co je to mocap? IK a Klíčování znám. Ale Mocap mi nic neříká.
"I don't remember our boiler being nuclear" http://www.collectedcurios.com/sequentialart.php

Sir.Gabriel - 20. září 2008 14:30
Sir.Gabriel

Zlatovous 20. září 2008 14:09
Tak mi sem dej odkaz prosím. Rigidování mi nikdy moc nešlo. I profesor na škole nademnou zlomil hůl:-)
Každý bůh vidí pád i malého ptáčete. Ale jen opravdu dobrý bůh si u toho dělá poznámky - aby příště mohlo ptáče spadnout rychleji a hlouběji -Terry Pratchet-

Alfonzo - 20. září 2008 14:29
Alfonzo

Hmmm... tak hodně štěstí při realizaci :)
Magma is a funny word... Magma...

Zlatovous - 20. září 2008 14:09
Zlatovous

Zrovna jí dělám do obličeje... kosti a animace, i vy jedni :-) Našel jsem parádní video, které názorně ukazuje krok o kroku jak nastavit kostru a skinování tak, aby se mohl obličej na konci smát, mrkat, žvýkat, mračit se, prostě cokoliv vás napadne... Tutorial jak z pohádky :-)

Sir.Gabriel - 20. září 2008 13:23
Sir.Gabriel

Zlatovous 20. září 2008 11:09
ale moc to s tím mazlením nepřeháněj:-)
Každý bůh vidí pád i malého ptáčete. Ale jen opravdu dobrý bůh si u toho dělá poznámky - aby příště mohlo ptáče spadnout rychleji a hlouběji -Terry Pratchet-

Alfonzo - 20. září 2008 11:10
Alfonzo

No jo, jen si hraj... hezky si s ní pohraj, pomazli se s tim a pak nám ukaž to, co z ní zbyde :D
Magma is a funny word... Magma...

Zlatovous - 20. září 2008 11:09
Zlatovous

Beru na vědomí :-) Ale jen tak to nebude, celou dobu jsem se těšil na animování, tak si teď budu trochu hrát :-)

Alfonzo - 20. září 2008 11:06
Alfonzo

Ty rty zmenši určitě, vážně by to chtělo. Oči nemusíš, ty jsou docela hezké a hlavně nech tu hezkou zelenou :) A vlasy změň, ale jestli se byť jen dotkneš té orandžové, tak tě budu nenávidět! :)
Magma is a funny word... Magma...

Zlatovous - 20. září 2008 11:03
Zlatovous

Mně nesedí celej obličej :-) Trochu ji vyhladím rysy a zmenší rty, plus oči jsou taky příliš velké, s těmi si taky pohraju. Jo a vlasy, ty příjdou změnit určitě

Alfonzo - 20. září 2008 10:43
Alfonzo

Jo Zlate, ještě jsem si všiml, a nějak mi nesedí Johančin pravý kout rtů. Možná je to jenom světlo, ale v tom detailu obličeje to vypadá trošku...
Magma is a funny word... Magma...

Alfonzo - 20. září 2008 10:37
Alfonzo

Zlatovous 20. září 2008 10:33
Pašák. Ty si dokážeš poradit vždycky. Ještě ti hodin na nástěnku obrázky kompletní Johanky, aby se všichni mohli kochat tvým uměním :)
Magma is a funny word... Magma...

Zlatovous - 20. září 2008 10:33
Zlatovous

Yeeehaaa, díky moc Sire, povedlo se, v podstatě jsem až na pár kostí nic neztratil. WHoohoo, pokračujeme, pánové, pokračujeme :-)

anuvin - 20. září 2008 10:29
anuvin

Zlatovous 20. září 2008 09:55
aach tak to dokáže naštvat :(
Why does humanity deserve to survive? Maybe you don't. - Sharon "Athena" Agathon

Sir.Gabriel - 20. září 2008 10:08
Sir.Gabriel

Zlatovous 20. září 2008 09:55
je to ve slozce 3dmaxu... autoback nebo backup nebo tak nejak, nevim co mas za verzi. Je tam spousta souboru automatickyho ulozeni ale vetsinou ty nejdulezitejsi se jmenujou autoback...pokud si mezitim nedelal na vic jak dvou vecech melo by to tam byt, jsou to totiz jen tri soubory. Jestli se nemylim tak se max automaticky uklada kazdych 30 kliknuti mysi nebo tak nejak(nekde sem to cet) tak pokud sis to nevypnul, musi to tam byt
Každý bůh vidí pád i malého ptáčete. Ale jen opravdu dobrý bůh si u toho dělá poznámky - aby příště mohlo ptáče spadnout rychleji a hlouběji -Terry Pratchet-

Zlatovous - 20. září 2008 09:55
Zlatovous

Autoback? Kde se dá taková věc sehnat? Zkusil bych to.

Jinak, já mám s animací zkušenosti... žádné :-) Nevím co půjde a co ne, takže když mě stačí akorát usměrnit :-) Jinak, jestli ta scéna nepůjde, prostě to vypusttě, za tu námahu to nestojí.

Vypisuje se 20 z celkem 1793 příspěvků|⇐ 1 ... 62 63 64 65 66 67 68 ... 90 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)