3D Grafika (67 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

3D Grafika

Správci:Python, Zlatovous
Popis:Máte rádi 3D grafiku? Máte nějakou tvorbu? Tak neváhejte a vstupte! Společnými silami k lepším digitálním zítřkům.
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Máte čas i náladu pro projekt? Info na nastěnce.
Ano, mám čas i zájem.8
Ne, nemám čas a/nebo zájem.1
9 celkem
Nástěnka:
Zde je odkaz ne jednu z nejlepších stránek o "tři dé" grafice:Grafika.cz

Bude fajn začít něco nového. Uvidíme co řekne anketa. Zlatovous jistě rád dodá nějaké tutoriály, já sám dodám ty, o ktrých si myslím, že jsou zajimavé.


Jeden velmi dobrý modelovací. C4D.


Odkaz na článek o velmi zajímavém projektu několika studentů. Jakých se dočtete, já už si pamatuju jen jihlavu.

http://www.3dscena.cz/art/3dscena/blender-giants.html

Na téhle stránce se sice mnohem víc věnují specialitám (programy, pluginy, dynamika atp.) ale je na ni solidní množství užitečných poznatků.

3dsoftware

K anketě.
V minulé se o první místo podělil projekt a tutoriály. Takže se ptám, zda máte čas a zájem se do něčeho pustit. S velkou pravděpodobností tady nebude dost lidí, oplývajících obojím. Nicméně, kdo ví. V případě, že se nenajde dost dobrovolníků, nahraju sem tutoshe, co najdu. V opačném případě dojde k témuž, jen budou tematicky zaměřené na to, co bude třeba.

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 1793 příspěvků|⇐ 1 ... 65 66 67 68 69 70 71 ... 90 ⇒|

Zlatovous - 15. září 2008 15:38
Zlatovous

Je to dostatečně precizní? Protože mi příjde, že nejlepších výsledků člověk dosáhne Unwrapnutím UV mapy a převedením pomocí Texporteru třeba do Photokrámu, kde si tu texturu může člověk nakreslit přímo na míru.

Ale u toho Multi/sub si to nedokážu moc představit... Nevěděl bys o nějakém tutoru? Dost by mi to pomohlo

Jinak, je to jen trocha texturovací hatmatilky, nic důležitého :-)

Sir.Gabriel - 15. září 2008 15:37
Sir.Gabriel

elister 15. září 2008 15:23
UVW nebo Unwrap UV je jednoduše řečeno styl texturování kdy "ukážeš" materiálu jak se má na model přilepit. hodně se používá, když děláš model, kde máš přesně udělanou texturu, třeba člověka, nebo jsem to viděl i u herních modelů vozidel a herních modelů všeobecně. Je to sdlouhavý proces ale výsledek zaručí perfektně padnoucí texturu. Na druhou stranu Mulit/Sub materiál pracuje pouze s polygony. Každému polygonu se nastaví rozdílné ID a k tomu ID se nastaví nějaký materiál. Tohle se zase spíš používá u neorganických modelů.
Každý bůh vidí pád i malého ptáčete. Ale jen opravdu dobrý bůh si u toho dělá poznámky - aby příště mohlo ptáče spadnout rychleji a hlouběji -Terry Pratchet-

Sir.Gabriel - 15. září 2008 15:33
Sir.Gabriel

Zlatovous 15. září 2008 15:19
bohatě si vystačím s multi/sub materiály. Nikdy mi UVW nesedlo, a multi už jsem ovládl natolik, že mi to 100% nahradí. Krom toho uvw občas zlobí při exportu do jiných formátů.
Každý bůh vidí pád i malého ptáčete. Ale jen opravdu dobrý bůh si u toho dělá poznámky - aby příště mohlo ptáče spadnout rychleji a hlouběji -Terry Pratchet-

Buri the Great - 15. září 2008 15:24
Buri the Great

elister 15. září 2008 15:23
Neboj, nejsi sám...
http://napady.aragorn.cz

elister - 15. září 2008 15:23
elister

Zlatovous 15. září 2008 15:19
To že neumím to co vy ve 3D mě zas tak neštve. Ale abych nerozuměl ani terminologii tak to už kruci trošku přeháníte ne?!?
"I don't remember our boiler being nuclear" http://www.collectedcurios.com/sequentialart.php

Zlatovous - 15. září 2008 15:19
Zlatovous

Hele, Sire Gabrieli, jak většinou texturuješ? Přes Unwrap UV nebo si vystačís s multi/sub materiálem a ID channely?

Sir.Gabriel - 15. září 2008 14:28
Sir.Gabriel

Jinak si to prosímtě co nejdřív stáhni a dej vědět, tím že to mám na svým webu porušuju zákon o autorství a distribuci:-) a to já moc nerad:-)
Každý bůh vidí pád i malého ptáčete. Ale jen opravdu dobrý bůh si u toho dělá poznámky - aby příště mohlo ptáče spadnout rychleji a hlouběji -Terry Pratchet-

Sir.Gabriel - 15. září 2008 14:22
Sir.Gabriel

Teda chlapci nevím co jste s tím dělali, mě to šlo stáhnout hned:-) tak tady to máš v *.blend a *.3ds:-) a pokud to přeci jen budeš chtít nascreenovat tak dej vědět.

http://www.gside.ic.cz/Master_Yoda_Rigged_model.3ds
http://www.gside.ic.cz/Master_Yoda_Rigged_model.blend
Každý bůh vidí pád i malého ptáčete. Ale jen opravdu dobrý bůh si u toho dělá poznámky - aby příště mohlo ptáče spadnout rychleji a hlouběji -Terry Pratchet-

Sir.Gabriel - 15. září 2008 05:18
Sir.Gabriel

Zlatovous 14. září 2008 08:26
Fííííhááááá....to je kočanda...škoda jí až umře:-) ale na druhou stranu, ji pak může aragorn oživit:-)
Každý bůh vidí pád i malého ptáčete. Ale jen opravdu dobrý bůh si u toho dělá poznámky - aby příště mohlo ptáče spadnout rychleji a hlouběji -Terry Pratchet-

Alfonzo - 14. září 2008 15:00
Alfonzo

Zlatovous 14. září 2008 08:26
Sakra to je kočka... teda klobouk dolů... :)
Magma is a funny word... Magma...

elister - 14. září 2008 14:17
elister

anuvin 13. září 2008 18:26
Tak to děláš něco špatně, pardon že to tak říkám ale v programu asi chyba nebude. Nemáš zapnutou editaci objektů, vybraný správný objekt či něco jiného.
"I don't remember our boiler being nuclear" http://www.collectedcurios.com/sequentialart.php

Zlatovous - 14. září 2008 08:26
Zlatovous

Tákže, omlouvám se za zdánlivou neaktivitu, ale řekl jsem si, že když už tu něco plácnout, tak ať to za něco stojí. Johanka je po stránce modelování dokončená, tady se můžete podívat:

http://www.gside.ic.cz/Star%20Wars/Johanka%20z%20Arku/render_perspective_6.jpg

http://www.gside.ic.cz/Star%20Wars/Johanka%20z%20Arku/render_back_1.jpg

Dneškem započínám dlouhou a strastiplnou cestu texturování a rigování, a jelikož obě tyhle oblasti jsou pro mě nepříliš probádáná, prosím o strpení - dělám vše, co je v mých silách :-)

V průběhu týdne taky vyrazím s foťákem na lov interiérů kostelů (možná ze zvyku nějakej zapálím), abych měl hromadu referencí a náš kostel vypadal ťip ťop. Ale to jen tak naokraj.

Btw, stáhnu Blendera a zkusím to otevřít a vyscreenovat.

anuvin - 13. září 2008 18:26
anuvin

elister 11. září 2008 21:29
mmm ale já mam C4D a zmenšit mi to nejde :(
Why does humanity deserve to survive? Maybe you don't. - Sharon "Athena" Agathon

Alfonzo - 13. září 2008 12:21
Alfonzo

Tak se omlouvám, ale také mi to nejde spustit...
Magma is a funny word... Magma...

Bůrin - 12. září 2008 15:50
Bůrin

Díky moc.... ;)
Nai tielyar ilye kelir fairesse

Alfonzo - 12. září 2008 15:42
Alfonzo

Bůrin 12. září 2008 15:41
Jo ták... Já zejtra stáhnu Blender a udělám ti ty obrázky, dneska už to nestihnu, protože tu nebudu... :) Ale zejtra se mnou počítej :)
Magma is a funny word... Magma...

Bůrin - 12. září 2008 15:41
Bůrin

Díky, ale já ten soubor mam. Problém je, že mi ho comp nechce otevřít. Potřeboval jsem, kdyby někdo měl Blender a podařilo se mu to otevřít a nascreenovat to....... a nebo toho yodu exportoval do nejakeho rozumneho formatu (3ds obj)
Nai tielyar ilye kelir fairesse

Alfonzo - 12. září 2008 15:05
Alfonzo

Bůrin 12. září 2008 07:14
Hele v pohodě, škola je svině a zabere spoustu času, tak si tim nijak nelam hlavu, okej? :)

Jinak mi do pošty na piš maila, já ti toho Yodu pošlu. Nemám Blender, a přes Maxko to nespustim, takže ti nemůžu poslat obrázky, pošlu ti tedy celej soubor, ano? :)
Magma is a funny word... Magma...

Sir.Gabriel - 12. září 2008 10:28
Sir.Gabriel

anuvin 11. září 2008 19:29
ty cerveny tecky jsou pristavaci svetla v hangaru...
Každý bůh vidí pád i malého ptáčete. Ale jen opravdu dobrý bůh si u toho dělá poznámky - aby příště mohlo ptáče spadnout rychleji a hlouběji -Terry Pratchet-

Bůrin - 12. září 2008 07:14
Bůrin

Ahoj, omlouvám se. Neměl jsem teď vůbec čas na tom Yodovi pracovat. Chci se dohodnou ještě na nějakých detailech.
1. nepodařilo se mi otevřít ten soubor s Yodou z netu http://blenderartists.org/forum/showthread.php?t=68782 Kdyby se to někomu podařilo (asi diky vykonnemu kompu a pythonu), tak mi ho prosimvas nascreenujte. Můj comp to odmita otevrit - nechapu proc.
2. S tim plaštěm fakt nevim. Telo asi zvladnu (nevim jestli mam oddelovat jednotlivé prsty), ale ten plast bych radši nechal nejakýmu Maxakovi, pa ten se musí udělat tak aby po simulaci cloth vypadal dobře. Takže jestli je tady někdo odborník na cloth přenechal bych to jemu (pac ja v tyhle oblasti jsem uplnej amater)

Omlouvám se za neaktivitu. (škola mě nedovoluje zapojovat se tak aktivne do diskuze) Ale snažim se tuto diskuzi aledovat, jak je to možné.

Děkuji za pochopení Bůrin
Nai tielyar ilye kelir fairesse

Vypisuje se 20 z celkem 1793 příspěvků|⇐ 1 ... 65 66 67 68 69 70 71 ... 90 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)